Budowle Przystani w Might and Magic: Heroes VI
♦ Opublikowany: 16.02.2012 o 15:42
♦ Czytany: 22109 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
 
Rada Osady
  Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: brak

Rada Miasta
  Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ratusz
  Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Kapitol
  Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 10000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Podstawowe Umocnienia
  Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Ulepszone Umocnienia
  Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.


Wymagane budynki: Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Fortyfikacje
  Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.

Wymagane budynki: Ulepszone Umocnienia, Ratusz
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy

Targowisko
  Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę

Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ul. Targowisko
  Funkcja: Pozwala na wymianę artefaktów, dostarcza jednostkę surowca na tydzień.

Wymagane budynki: Rada Miasta, Targowisko
Koszt budowy: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Aula Bohaterów
  Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota

Miejski Potral
  Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Ul. Miejski Portal
  Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.

Wymagane budynki: Ratusz, Portal Miejski
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształu

Straż Anielska
  Funkcja: Bohater zaczyna bitwę z zapełnionym paskiem umiejętności frakcyjnej. Wyklucza budowę Monumentu Objawienia.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Monument Objawienia
  Funkcja: Raz na tydzień, gracz może odkryć dowolne meijsce na mapie. Wyklucza budowę Straży Anielskiej.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Chór Wiernych
  Funkcja: Jeżeli bohater walczy tam, gdzie jest zbudowany ten budynek, to otrzymuje +10% morali i +20% bonusu do magii. Wyklucza budowę Ołtarza Wskrzeszeń.

Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 kryształu

Ołtarz Wskrzeszeń
  Funkcja: Poległe jednostkimogą zostać tutaj wskrzeszone za 150% swojej ceny. Wyklucza budowę Chóru Wiernych.

Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 kryształu

Nieskończona Łaska Elratha
  Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, 33% zabitych jednostek w bitwach zostaje wskrzeszone.

Wymagane budynki: Kapitol, Łza Ashy
Koszt budowy: 15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu

Koszary
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Obrońców.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1000 złota, 4 rudy

Garnizon
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Pretorian.


Wymagane budynki: Rada Osady, Koszary
Koszt budowy: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wieża Kusznicza
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kuszników.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 6 drewna, 2 rudy

Wieża Strzelców Wyborowych
  Funkcja: Pozwala na rekrutację strzelców wyborowych.


Wymagane budynki: Rada Osady, Wieża Kusznicza
Koszt budowy: 3000 złota, 2 drewna, 3 kryształu

Opactwo
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kapłanek.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy

Katedra Światłości
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Westalek.


Wymagane budynki: Rada Osady, Opactwo
Koszt budowy: 2250 złota, 2 drewna, 3 rudy, 5 krzystału

Ołtarz Promieni
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Promienistych Chwał.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 6000 złota, 8 drewna, 8 rudy, 6 kryształu

Ołtarz Olśnienia
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Świetlistych Ajglaj.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Ołtarz Promieni
Koszt budowy: 4000 złota, 8 drewna, 10 kryształu

Gryfonarium
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Gryfów.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 7 drewna, 5 rudy, 7 kryształu

Wieża Gryfów
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Cesarskich Gryfów.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Gryfonarium
Koszt budowy: 3000 złota, 7 drewna, 2 rudy, 7 kryształu

Kaplica Zakonu Świętego Słońca
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Jeźdźców Słońca.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 4000 złota, 12 drewna, 5 kryształu

Opactwo Zakonu Świętego Słońca
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Krzyżowców Słońca.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Kaplica Zakonu
Koszt budowy: 2500 złota, 7 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Niebiańskie Nawy
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Serafinek.


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 15000 złota, 20 drewna, 15 rudy, 20 kryształu

Nawy Elizjum
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Niebianinek.


Wymagane budynki: Ratusz, Niebiańskie Nawy
Koszt budowy: 15000 złota, 20 drewna, 25 rudy, 20 kryształu


Baciu
Czy wam też się zdajeżę miasto przystani wygląda najgorzej
02
Maj
Baciu
Czy wam też się zdajeżę miasto przystani wygląda najgorzej
02
Maj
Baciu
Czy wam też się zdajeżę miasto przystani wygląda najgorzej
02
Maj
lichen9
ale za to jest jednym z najsilniejszych
09
Sie
Razulgag
Wygląda najgorzej i gra się najgorzej
07
Wrz
KILLER1990
Faktycznie tandeta i pazdzierz budynki miast mnie nie zachwycily a co do jednostek to takie sobie
22
Paź




Włącz odtwarzacz
Screeny nadesłane Przez Iuza
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.145.x.x
69.63.x.x
95.91.x.x
3.142.x.x
3.142.x.x
173.252.x.x
3.145.x.x
3.16.x.x
3.145.x.x
52.167.x.x
18.220.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
3.21.x.x
3.144.x.x
69.63.x.x
18.117.x.x
173.252.x.x
95.217.x.x
18.191.x.x
78.159.x.x
3.144.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 24 gości. (Razem: 24)