Umiejętności Taktyki w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 12:31
♦ Czytany: 12163 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Taktyki w Heroes of Might and Magic IV.

Poziom: Taktyka
Umiejętność taktyki na poziomie podstawowym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +1 punkt szybkości i +2 punkty ruchu. Umożliwia nauczenie się ataku, dowowodzenia i oborny na poziomie zaawanosowanym.
Podstawowy
Umiejętność taktyki na poziomie zaawansowanym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +2 punkty szybkości i +3 punkty ruchu. Umożliwia nauczenie się ataku, dowodzenia i obrony na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność taktyki na poziomie eksperckim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +3 punkty szybkości i +4 punkty ruchu. Umożliwia nauczenie się ataku, dowowodzenia i oborny na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność taktyki na poziomie mistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +4 punkty szybkości i +5 punkty ruchu.
Mistrzowski
Umiejętność taktyki na poziomie arcymistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +5 punkty szybkości i +6 punkty ruchu.
Arcymistrzowski


Poziom: Atak
Umiejętność ataku na poziomie podstawowym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +10%. Jest wymagana do opanowania taktyki na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Umiejętność ataku na poziomie zaawansowanym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +20%. Jest wymagana do opanowania taktyki na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność ataku na poziomie eksperckim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +30%. Jest wymagana do opanowania taktyki na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność ataku na poziomie mistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +40%.
Mistrzowski
Umiejętność ataku na poziomie arcymistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +50%.
Arcymistrzowski


Poziom: Obrona
Umiejętność obrony na poziomie podstawowym zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 10%. Wymagana do zdobycia taktyki na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Umiejętność obrony na poziomie zaawansowanym zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 20%. Wymagana do zdobycia taktyki na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność obrony na poziomie eksperckim zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 30%. Wymagana do zdobycia taktyki na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność obrony na poziomie mistrzowskim zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 40%.
Mistrzowski
Umiejętność obrony na poziomie arcymistrzowskim zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 50%.
Arcymistrzowski


Poziom: Dowodzenie
Umiejętność dowodzenia na poziomie podstawowym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +1 morale i +1 szczęścia.
Podstawowy
Umiejętność dowodzenia na poziomie zaawansowanym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +2 morale i +2 szczęścia.
Zaawansowany
Umiejętność dowodzenia na poziomie eksperckim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +3 morale i +3 szczęścia.
Ekspercki
Umiejętność dowodzenia na poziomie mistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +4 morale i +4 szczęścia.
Mistrzowski
Umiejętność dowodzenia na poziomie arcymistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +5 morale i +5 szczęścia.
Arcymistrzowski

Opracował: jareQ
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Inferno attack
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.81.x.x
95.163.x.x
91.121.x.x
88.99.x.x
89.64.x.x
217.182.x.x
31.11.x.x
94.254.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)