Specjalizacje miasta Nekropolis w Heroes V
♦ Opublikowany: 06.08.2010 o 15:59
♦ Czytany: 20192 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
 

Specjalizacje miast




Nekropolis

Abi-libur
Miasto Abi-libur jest głównym centrum targowisk Nekomantów, którzy ciągle potrzebują nowych przedmiotów nekromanckich i ciał nieboszczyków. Każdy, kto choć raz odwiedzi owe targowisko może znaleźć wiele zadowalających przedmiotów i odwrotnie - do sprzedaży często trafiają martwe ciała osób z czyichś rodzin bądź przyjaciół.
>>Targowisko oferuje wiecej zasobów (tak jak w przypadku posiadania dwóch targowisk).

Adad-shuma
Strażnicy wież miasta Adad-shuma mają własne sposoby atakowania jego najeźdźców. Potężne ostrzały z zarazą nie mogą w żaden sposób zabić sojuszniczych jednostek nieumarłych, jednak stanowią duże zagrożenie dla żywych wrogów.
>>Wieże strzelnicze zadają dodatkowe obrażenia oddziałom atakujacym miasto (25% więcej obrażeń).

Adad-usur
Czarodzieje przeobrażeni w Nekromantów często interesują się wszelkim budowaniem maszyn i broni, dzięki którym w pełni będą mogli oddać cześć pajęczemu aspektowi Ashy. Legendy głoszą, że Asha walcząc z potężnymi legionami przeciwnika zwyciężyła tę walkę tworząc balisty. Od tamtej pory w mieście Adad-usur produkuje się takie balisty.
>>Kużnia produkuje balisty po mniejszej cenie.

Amel-ishkun
Legendy głoszą, że tajemniczy artefakt Pajęczej Bogini ukryty jest gdzieś głęboko w górach miasta Amel-ishkun. Setki lat poszukiwań tego artefaktu naprowadziły Nekromantów na pokaźne złoża rudy. Nikt jednak nie wie, że to właśnie pod tymi złożami kryje się magiczny przedmiot...
>>Magazyn Zasobów dostarcza miastu pewnie ilości rudy.

Ammi-eshuh
Nieumarli zamieszkujący miasto Ammi-eshuh przyzwyczajeni są do lesistego terenu, który otacza ich domy. Co prawda naturalną zdolność wspomagania porostu drzew mają Irollańscy Druidzi, jednak Nekromanci też maja swoje sposoby. Jako, że nie mają dostępu do magicznych właściwości kręgu Druidów, wolą splądrować go przynosząc do domu spore ilości drewna.
>>Magazyn Zasobów dostarcza miastu pewnych ilości drewna dziennie.

Ammi-saduqa
Niektórzy Nekromanci z miasta Ammi-saduqa mają za dziwny zwyczaj rabowania grobów z kosztowności. Miasto położone jest niedaleko Srebrnych Miast, dlatego głównie łupem padają stare grobowce i mumie. Czarodzieje ze Srebrnych Miast pilnie strzeżą tych mauzoleów, dlaego każdy łup Nekromantów przetrzymywany jest w tajnym, bezpiecznym miejscu.
>>Dostarcza miastu 2 klejnoty tygodniowo.

Apal-shipak
Apal-shipak jest starożytnym miastem zbudowanym na potrzeby Nekromantów. Architekci murów tego miasta budując je, dobudowali niedaleko nich machiny wojenne, by łatwiej było obronić miasto. Teraz każdy śmiałek atakujący miasto będzie musiał stawić czoła nie tylko obrońcom miasta, ale też i machinom wojennym stojącym nieopodal i potężnymi ostrzałami z ich strony.
>>Kuźnia produkuje Wozy z amunicją po mniejszej cenie.

Apil-Sin
Wampiry wybrały sobie to miasto za swoją kwaterę, ponieważ znajduje się tu wiele mrocznych i zaciemnionych kwater. Teraz ze względu na znajdujące się tam ich trumny, można być spokojnym o właściwą straż garnizonu miasta.
>>Zwiększa przyrost jednostki 4 poziomu o 1 tygodniowo.

Ashur-gamil
Piractwo jest jednym z głównych przyzwyczajeń mieszkańców miasta Ashur-gamil, a "żywe dobra" służą za dostawę potrzebnych surowców w rozwoju miasta. Z tego właśnie powodu w mieście Ashur-gamil zaczęto budować łodzie nadając im maksymalnej prędkości, by jak najszybciej mogły dostarczać miastu potrzebnych zasobów.
>>Stocznia buduje łodzie po mniejszej cenie (500 sztuk złota+5 drewna)

Bel-ibni
Bel-ibni było jednym z miast, które zostały zniszczone w przegranej bitwie z Czarodziejami ze Srebrnych Miast. Duchy wielu poległych Nekromantów nawiedzają właśnie to miasto, będąc równie groźni jak za bycia cielesnymi istotami.
>>wszystkie wrogi oddziały atakujące miasto otrzymują -2 punkty ataku i obrony.

Bel-kudurri
Szpiedzy z miasta Bel-kudurri mogliby napisać książkę ze swoimi informacjami, które zdobyli krążąc po świecie w ich poszukiwaniu. Za każdym razem zanim pokażą je klientom, sprawdzają je po kilka razy albowiem jedna pomyłka mogłaby ich srogo kosztować.
>>Gildia Złodziei dostarcza dwa razy więcej informacji (tak jak dwie gildie naraz)

Bel-zeri
"Porzuć wszystkie swoje nadzieje" - to za każdym razem piszą Nekromanci na kościach swoich ludzkich ofiar, które zalegają na murach miasta Bel-zeri. Owe używane motto ma głównie ostrzegać innych przed własną głupotą zaatakowania miasta, które osłaniają potężne zaklęcia ochronne.
>>Wsystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów szczęścia.

Ea-ditana
Droga prowadząca do miasta Ea-ditana usłana jest kośćmi poległych żołnierzy, którzy idąc tą drogą zapamiętali ją jako ostatnią w swoim życiu. Za każdym razem owa droga czeka tylko, by każdemu śmiałkowi sprawić okrutną niespodziankę czyhającą na jej końcu.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów morali.

Enlil-saduga
W czasach wojen wielu ludzi z desperacji i pragnienia spokoju zdecydowało się zamieszkać w miescie Enlil-saduga jako nieumarli. Jednakże tylko niewielu z nich zaznało spokój - ci mniej wierzący w Pajęczą Bogini posłużyli za mięso armatnie w szeregach nieumarłej armii.
>>Zwiększa przyrost jednostki 2 poziomu o 1 tygodniowo.

Eriba-ishkun
Miasto Eriba-ishkun jest jak muzeum, w którym leżą starannie kolekcjonowane martwe ciała bohaterów, którzy w chwale opuścili ten świat. Wizyta w takim miejscu za każdym razem wywołuje niezbyt radosne uczucie, kiedy widzi się kolekcję zniszczonych, psujących się ciał bohaterów, którzy tak marnie skończyli w zamian za posłuszeństwo swoim kapitanom.
>>Oszczedza 10% złota przy rekrutowaniu bohaterów.

Nabu-shuma
Wielu odważnych wojowników odczuwa strach przebywając w pobliżu miasta Nabu-shuma - obawiają się, żeby przypadkiem nie zasnąć na wieczność zmieniając swoją postać na nieumarłą jednostkę. Mieszkające tam zjawy i upiory nawiedzają tamtejsze zakątki, dlatego nawet spora ilość alkoholu wypita przez żołnierzy nie pomoże im w przezwyciężeniu strachu.
>>Zwiększa przyrost jednostki 3 poziomu o 1 tygodniowo.

Nadin-eshah
Wszyscy wrogowie przyznają, że ślepa wiara Nekromantów w ich Pajęczą Bogini jest zepsuta, a ziemie na których rządzi - martwe. Pomimo tego, miasto Nadin-eshah nadal czci swoją boginię i zepsute czy nie, miasto jak było, tak dalej jest trudne do zdobycia.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują 1 punkt ataku i obrony.

Nadin-zakir
Tak jak miasto Ammi Eshuh, Nadin-zakir położone jest w lesistym terenie, gdzie jest pod dostatkiem drewna.
>>Magazyn zasobów dostarcza pewną ilość drewna dziennie

Nergal-shum
Wielu ludzi chce z własnej woli stać się nieumarłym i dołaczyć do armii Nekromantów - dlatego cierpią na wszelkich torturach, by móc wreszcie przejść na tamten świat. Co prawda, im więcej takich głupców, tym lepiej dla Nekromantów żądnych sławy i zemsty, dlatego nowi nieumarli witani są z otwartymi ramionami i dołączani do martwej społeczności.
>>Dostarcza miastu dodatkowe 250 sztuk złota dziennie.

Ninurta-usur
Jaskinie leżące na terenach miasta Ninurta-usur są niewyobrażalnie bogate w kryształy. Tak duża ilość surowca z pewnością przyciągnęłaby wielu chtnych, gdbyby nie jeden problem - jaskinię zamieskuje wiele groźnyxh stworzeń jak jadowite pająki, upiory, i strzeliste skały. Nie do tyczy to jednak nieumarłych, gdyż są zupełnie odporni na takie rzeczy.
>>Dostarcza miastu 2 kryształy tygodniowo.

Shagarakti
Parę dni przed wojną Skruszonego Berła, było tu niegdyś potężne magiczne miasto, które zaraz zostało odnalezione przez Czarodziejów ze Srebrnych Miast. Miasto utrzymało się przez kilka wojen, jednak nie na długo. Zwycięscy Nekromanci założyli własne miasto w tym miejscu i nazwali je Shagarakti - od teraz plądrują wszelkie możliwe groby w poszukiwaniu nieumarłych do własnych armii.
>>Zwiększa przyrost jednostki 1 poziomu o 2 tygodniowo.

Sumu-irkin
Na pierwszy rzut oka, mury miasta Sumu-irkin wyglądają na stare i zniszczone, jednak są to tylko pozory. Każdy, kto choć ośmieli się podejść do tych murów zrozumie swój błąd, zostając ostrzelonym przez rozmaite machiny wojenne, nadal utrzymujące świetność i potęgę muru.
>>Mury obronne miasta są badziej wytrzymałe (50 punktów wytrzymałości dodatkowo).



Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
52.90.x.x
44.206.x.x
85.208.x.x
54.172.x.x
3.236.x.x
78.159.x.x
89.234.x.x
18.208.x.x
49.88.x.x
54.226.x.x
157.55.x.x
87.250.x.x
3.239.x.x
44.197.x.x
44.221.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 15 gości. (Razem: 15)