Poradnik kampanii II - Kultysta w Heroes V
♦ Opublikowany: 07.10.2010 o 01:02
♦ Czytany: 171732 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
 

Kampania Inferno w Heroes of Might and Magic V

  Treeborn Quiver

Misja Pierwsza: Zdrada

Cele:

 

  • Znajdź drogę do Sheogh
  • Agrael musi przeżyć

Oto Kampania Inferno. Tu wypróbujesz nabyte umiejętności oraz wejdziesz w inny poziom rozgrywki – trudniejszy.

Zaczynasz na północnym zachodzie (2). Zdobądź buty lewitacji, następnie odwiedź chatkę wiedźmy i maszeruj cały czas na południe, zbaczywszy z głównej drogi w lewo. Gdy dojdziesz do (3), przyłącz do siebie jednostki Interno. Pomocne są w tej misji sanktuaria – miejsca, gdzie można schować się przed wrogim bohaterem (4,5,6). Aby zejść do podziemia, musisz zdobyć klucz(7) i otworzyć nim bramę klucznika (8). Podróżując po mapie, trzeba uważać na Godryka i Rutgera. Próbowałem z nimi walczyć każdą armią, na różne sposoby i ani razu nie odniosłem zwycięstwa, więc starcie z nimi praktycznie kończy grę, toteż zapisuj często rozgrywkę. Gdy znajdziesz się w podziemiach, zbieraj złoto i idź się na północ, przyłączając po drodze jednostki z demonicznych siedlisk. Teraz udaj się do (1), odwiedziwszy po drodze fort – ulepszysz jednostki. Wyjdź na powierzchnie i zmierz się z wysłańcem Władcy Demonów.

Treeborn Quiver

 

Misja Druga: Obietnica

Cele:

 

  • Zdobądź Serce Gryfa
  • Agrael musi przeżyć

Witaj w drugiej misji. Widzę, że udało ci się przetrwać pościg. Teraz dla odmiany czeka cię wyścig. Musisz dostać się do mauzoleum po potężny artefakt Serce Gryfa (3) zanim zrobi to wrogi bohater (2). Zaczynasz w (1) i przed tobą kręta i zawiła droga. Odwiedzaj siedliska oraz stworzenia interno. Unikaj niepilnowanych skrzyń ze skarbami, które stoją przy drodze, gdyż może to być zasadzka. Misja w sumie łatwa i nie ma co w niej opisywać, toteż gdy dojdzie do walki ze Stefanem, prawdopodobnie ją wygrasz. Następna walka  zakończy się najpewniej twoją porażką, ale mimo to misję ukończysz z powodzeniem. Po owej walce pojawi się filmik, a na nim walka Agraela oraz jego rozmowa z elfem Tieru. Po jego zakończeniu pojawi się komunikat o prawidłowym zakończeniu misji.

 

Treeborn Quiver

Misja Trzecia: Podbój

Cele:

 

  • Przekrocz granicę
  • Zajmij wszystkie miasta Elfów
  • Pokonaj Gilraena
  • Agrael musi przeżyć

Witam w trzeciej misji Agraela. Będziemy mieli za zadanie dostać się do legendarnego elfa – Tieru. W tym celu musimy pokonać miasta elfów, które nieco przeszkadzają. Zatem, do dzieła! Jako bonus wybieramy oczywiście rogate demony… i zaczynamy w rogu mapy (1). W pierwszej kolejności kierujemy się na północ od zamku do bożka fortuny, na wschód po impy, na południe po demony oraz flagę. Wracamy do zamku, w którym rozbudowywujemy siedlisko impów oraz robimy siedlisko rogaczy. Nasze miasto jest słabe, bardzo słabe. Nie można go rozwinąć nawet do Kapitolu, czy fortu. Nie można rekrutować nawet Czartów czy Diabłów... W tym celu trzeba zrobić coś, co Agraela nie ucieszy – walczyć elfami. Jest to jedyne wyjście, gdyż są tu aż trzy zamki. Ale o tym potem Tak wzmocnieni ruszamy na wschód od zamku i spotykamy Girlaena. Po przemiłym dialogu obu panów, rozpocznie się walka – z pozoru banał, ale starajmy się nie stracić jednostek w głupi sposób. Po wygraniu potyczki, okazuje się że Elf uciekł i szykuje zemstę. Za cel pojawia nam się pokrzyżowanie planów Girlaenowi oraz zniszczenie magii druidów, która przeszkadza naszemu ognistemu panu. Teraz skierujmy się na pierwsze z miast Elfów (2). Zdobądźmy je, oczyśćmy okolicę z kopalń, surowców i siedlisk. Miasta Inferno nie trzeba rozbudowywać. Skupmy się na Sylvan. Po pewnym czacie zauważysz, iż Twoja armia urosła znacząco. Czas na zabicie smoków, które przyłączą się zapewne do naszego wroga, dzięki czemu będą silniejsze (3). Po ich zabiciu wróć do zamku (2) i odbuduj armię. Jak zauważyłeś zapewne, tu również nie masz możliwości robić dużej armii, toteż czym prędzej zdobądź kolejne z miast (4). W taki sposób prawdopodobnie pokonasz Girlaena, który strzeże miasta. Stracisz miasto (2), ale zdobędziesz (4). Taki układ jest dobry. Pokonujesz wroga i „wymieniasz” miasto niepełnie rozbudowane na dość mocne. Robisz armię i eksterminujesz bohaterów wroga, którzy zbliżą się do Twojej fortecy. Dodam, iż do zamku piekieł nikt nie podejdzie, ani nawet nie przekroczy granicy, zatem tam jesteś bezpieczny. W tym momencie rozgrywki miałem pewien problem. Gdyż nie wiedziałem, co zrobić. Postanowiłem zatem, że skoro na południu nie ma wroga, bo nie ma środków, zdobędę jego stolicę (5). W ten sposób zniszczyłem jego mocnych herosów (zamieszczony wynik walki na screenie) oraz pozbawiłem go drugiego, silnego miasta. W ten sposób zwycięstwo jest bliskie. Zdobywamy ostatni zamek (2) i udajemy się do druidów (6), których strzegą Enty, a następnie walczymy z samymi Druidami. Walka banalna. Po ich zrównaniu z ziemią pojawi się film z Agraelem na czele i twym oczom ukarze się przecudowny komunikat: "Misja ukończona!" Na zakończenie pragnę dodać, iż mój bohater miał 24 poziom, czyli maksymalny jak na tę misję.

 

Treeborn Quiver

Misja Czwarta: Okręt

Cele:

 

  • Zajmij Erewel
  • Agrael musi przeżyć

Przed tobą kolejna misja. Tym razem Agrael musi zdobyć miasto portowe Erewel. Nic prostszego ;). Zaczynasz na południowym zachodzie mapy. Ruszaj drogą na północ , zajmując po drodze kopalnie. Zdobądź pierwsze z miast Elfów(1). Jedynym mankamentem tego miasta jest brak karczmy. Hmm, co zrobić? Udaj się drogą na północ i skręcaj cały czas w prawo. Bohaterów możesz wynajmować z karczmy na mapie (6). Gdy ich zdobędziesz, daj im armię elfów. Gdy nieco rozbudujesz armie… wróg nie powinien sprawiać problemów. Jeśli coś by się działo – zabij. Jako ciekawostkę, mogę powiedzieć że trochę na południe wzdłuż drogi od karczmy znajdują się strzeżone Arcydemony. Przyłączą się do nas, co ułatwi ekspansję. Zatem, gdy uzbierasz armię, udaj się na pierwsze z miast wroga z karczmą (2). Zdobądź je i kopalnie w okolicy. W tym momencie zdobycie ostatniego z miast (3) nie będzie problemem. Gdy poczujesz się silny, zajmij i je. Kiedy będziesz miał już czystą okolicę, zacznij zbierać armię. Powinna być solidna na walkę z królem elfów – Alaronem, gdyż on w środkach nie przebiera i również ma silne wojsko. Celem pobocznym tj. zdobyciem miasta demonów(A), nie musisz się przejmować. Nie powinny wychodzić na powierzchnię. Gdy czujesz że Twojej armii nic nie może zaszkodzić, zdobądź i je, dla świętego spokoju, i prestiżu. Teraz, udaj się do Smoków Cienia(B). Będą kazały Ci zdobyć stu myśliwych. Ja się z nimi nie patyczkowałem i je zabiłem. Następnie przejdź przez garnizon i idź droga do końca, aż ujrzy się Twym oczom wyjście na powierzchnię. Teraz Erewel (5) stoi przed Tobą i nic nie powinno Cię powstrzymywać. No chyba że jesteś na tyle mocny, i chcesz nabić Agraelowi doświadczenia, to możesz przedostać się do portu przez Garnizony (4), ale tu życzę powodzenia ;). Cenną wskazówką, może być pewna podpowiedź, a konkretnie: Gdy podróżujesz Agaelem, niech obok niego idzie inny bohater który ma całą armie. Gdy przykładowo, chcesz zdobyć zamek, po prostu przekazujesz Armię Demonowi. I tak w kółko. W ten sposób nie będą uciekały od Ciebie elfy. Potyczka z Alaronem trudna nie jest, jeśli masz czym walczyć. Gdy go pokonasz, ukaże się film i komunikat z ukończeniem misji.

Treeborn Quiver

Misja Piąta: Decyzja Agraela

Cele:

 

  • Odszukaj Tieru
  • Agrael musi przeżyć
To ostatnia misja z naszym ulubionym Demonem. Sporo się z niej dowiemy odnośnie dalszych losów innych kampanii oraz rozpocznie się wątek pewnej zagadki. Zaczynasz na południowym zachodzie, czyli nic nowego(1). W tej misji nie możesz odsłaniać mapy statkiem. Odkrywać teren możesz tylko na lądzie lub poprzez dotknięcie Wieży Maga czy Wieży Obserwacyjnej. Zbadaj pierwszą z wysp i odwiedź, co możesz. Polecam walczyć z każdym strażnikiem skarbów itd.,ale w granicach rozsądku. Gdy odkryjesz teren, udaj się drogą morską na wschód.  Oczyść wyspę i zejdź do podziemi. Mapy podziemia nie zamieściłem, bo nie sposób się w nich zgubić. I tak wszędzie musimy dojść. W sumie, opisywanie każdego dnia w misji byłoby nieco monotonne i nudne, więc napisze wprost: Każdą wyspę trzeba odwiedzić i każdy punkt obserwacyjny na niej. Jeśli statkiem nie da się dostać na wyspę, udaj się podziemiami. Zbieraj armię, gdyż przyda się przy tarasowaniu drogi do Tieru (2). Jak podróżować i się nie zgubić, masz też pokazane na mapie. Widać na niej drogę, którą  podążałem. Misja jest bardzo prosta i ciekawa. Daje odpocząć przed długimi misjami nekromantów. Gdy pokonasz smoki na „Wyspie Księżyca”, przejdź przez most i porozmawiaj z Elfem. Obejrzysz dość długi jak na tą kampanię film, w którym Agrael odda się pewnej przemianie. Ale o tym w innej kampanii. Gratulacje, Kampania III stoi otworem.

 

 

Autor: Khaziu
Korekta: Sylath
Duncan
Jeśli ktoś wie gdzie mogę znaleźc skillwheel do podstawowej wersji gry (1.0). Z góry dziękuje.
15
Sty
Duncan
Jeśli ktoś wie gdzie mogę znaleźc skillwheel do podstawowej wersji gry (1.0). Z góry dziękuje.
15
Sty
jareQ
W downloadzie jest.
06
Lut
Umek
Moim zdaniem lepjej rozwijać Agraela w stronę umiejęwności "Zew Urgasha"(http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_215_umiejetnosci-w-heroes-v.html koniecznie potrzebne atak, magia mroku i logistyka, a potem polecam do wyboru 2 z: szczęście, obrona, magia zniszczenia), na trzecim poziomie wyczyściłem w ten sposób połowę mapy z oddziałem z którym przeszedłem przez granicę. A na czwartym szybko zająć zamek inferno.
24
Lut
maxifar
musicie wszyscy pobrać path z wersi waszej coraz wyrzej do wiersi 1.6 tam morzna grać zajołem 1 miejsce w 1 kampani krulowa maxifar jak by co xdd
26
Mar
krwawy kenny
**** 4 misja okręt to porażka :/
27
Mar
krwawy kenny
Smile lepsza 5 misja w 6 kampani
27
Mar
krwawy kenny
lepsze jest 5misja kurde
04
Kwi
ojrza95
Męcze się w 3. Mam Firosa i Gilraen mnie atakuje.
23
Kwi
BodyT2
@ojrza95
Musisz mieć trochę silną armię Inferno na początku, a potem to już będzie trzeba zająć pierwszy zamek elfów. Ja rozwaliłem połowę mapy (w tym bohaterów elfów oprócz Gilraena bo on został w 3 zamku) armią demonów : D. Potem trzeba dość szybko podbić 2 zamek. Tam będziesz miał smoki : D. I teraz z górki z silną armią (polecam mieć także dużo wielkich łowczych oraz tych ulepszonych druidów. W drodze do 3 zamku rozwalasz druidów co są w takim kręgu i podbijasz zamek : D
27
Cze
Naga Queen
BodyT2: dzięki za radę bo jest naprawdę dobra i tym sposobem przeszłam do 4 misji Smile
02
Lip
Naga Queen
Pewnie nikt mi nie uwierzy ale co tam. Przy drugiej misji kiedy trzeba walczyć z bohaterem przystani, a potem inferno, łatwo wygrać tę pierwszą walkę i trzeba ją wygrać. Co do drugiej byłam dosłownie parę centymetrów od zwycięstwa, ale automatyczne włączyło się zapisywanie. Tak więc teoretyczne da się to starcie wygrać, ale praktycznie komputer pozwala tylko na: przegraną lub niedokończoną bitwę, która finiszowałaby naszym zwycięstwem, ale pojawia się zapisywanie.
13
Lip
-alfalf18-
utknalem na drugiej kampani nie wiem czy mi to pomoze
01
Sie
lolek123
@alfalf18 a jaki masz problem ? ;>
08
Sie
RexMundi
Właśnie jestem na 4 misji , zobaczymy czy taka trudna , jak tu niektórzy piszą : )
31
Sie
RexMundi
Tak w ogóle dziękuje za te wszystkie poradniki , czytam je dopiero wtedy jak nie mogę sobie poradzić , dzięki !
31
Sie
Mroczny Aaron
Chciał bym zauważyć,że w piątej misji na wyspie w samym rogu stoją smoki. Po ich pokonaniu mamy dojście do wody i kapliczkę. W kapliczce poznajemy zaklęcie ,,Przywołanie okrętu" gdy wyjdziemy na brzeg widzimy kartografa (czy jak mu tam), który za 4000 złota odkryje nam całe teren wodny!
19
Wrz
maskotka28
Dziękuję za poradnik! Mimo to, wciąż nie mogę przejśc 3 misji. Staram się przejmowac kopalnie, ale gdy próbuję pokonac smoki, one totalnie rozwalają moją armię, która niestety wolno się powiększa. Skutek jest taki,że Gilraen atakuje mnie ogromną armią i przegrywam. Próbowałam 10 razy. I moja cierpliwośc się kończy. Proszę o pomoc!
Ps - Gram na poziomie łatwym.
21
Wrz
Mroczny Aaron
Maskotko: Ogólnie to odpuść sobie miasto demonów idź po prostu po impy. Zwerbuj je i rozpraw się z Gilraenem (Stoi przed garnizonem) Odbij kilka kopalni i przez jakieś półtora miesiąca zbieraj armię. Zdobądź miasto na północnym zachodzie. Wybuduj tam kilka budynków i wróć do pierwszego rozbudowanego miasta. Znów zbierz armie (kolejne półtora miesiąca) rozwal smoki i zajmij ostatnie miasto. Jeżeli stracisz 2 miasto nie martw się. Wykup bohatera i armie w pierwszym mieście i czekaj. Gdy go pokonasz wypuść Agraela i zdobądź drugie miasto. Następnie pozostaje tylko delektować się słodkim smakiem zwycięstwa! Mam nadziejeże pomogłem Smile
PS: Olej tych druidów Smile
25
Wrz
Dragwen
maskotko - dwa smoki nie powinny być wysiłkiem Smile Właśnie przed chwilą przeszedłem tą miłą, PROSTĄ misje. Girlaen cię atakuje? Mi ciągle siedział w trzecim zamku i nawet nosa z niego nie wychylił... Poza tym wszyscy mieli mini-armię, a ja pod koniec 12 smoków, 120 łuczników i około 300 rusałek (nie tylko) co wdłg mnie jest armią średnią. Jak można przegrać tą misje mając dopływ istot z dwóch zamków i trzech elfich siedlisk? Nie wspomnę już nawet o trzech kopalniach złota...
25
Wrz
maskotka28
Mroczny Aaronie: Dzięki za radę. Jak będę miała trochę czasu to wypróbuję sposób Smile Choc jak na razie ciężko mi wychodzi ;/ NIENAWIDZĘ TEJ MISJI !
03
Paź
kamcia939
mam problem z misja Decyzja Agraela, nie mogę się dostać na wyspę do Tieru.Smile
29
Gru
mikrut99
E tam, niektórzy przesadzają. Ta misja należy do moich ulubionych z Inferna. Armią, którą miałem na początku(ok 80 chowańców, 60 rogaczy, 40 cerberów i 28 sukkubusów) udało mi się przejść tę misję, chociaż nie było lekko.
10
Maj
rb881
Mi sie udało zdobyć już drugi zamek i robie w nim armie ale zaatakował mnie anven(czy jak mu tam było) i mnie pokonał. Próbowałem już chyba z 10 razy a i tak przegrywam. Później spróbowałem inaczej to zrobić i w pewnym stopniu mi sie udało. A mianowicie tydzień po zdobyciu 2 zamku zdobyłem 3 ale 2 zamek mi odrazu podbili i najechali mnie w 3 zamku i znów przegrałem.
A tak poza tym to u mnie w folderze z tą grą nie ma pliku autoexec.cfg prez co nie moge używać kodów. Jeśli ktoś wie dlaczego tak jest to proszę o pomoc.
14
Lip
poczatekxkonca
ja mam problem, aczkolwiek gdy zdobędę pierwszy zamek, i większość kopalń itd. pojawiają mi się ok. 3 wrogich bohaterów, no i oczywiście wygrywają ze mną (nawet jeżeli jestem w zamku). nie mam pojęcia jak przejść dalej. i do tego gdy zdobywam te kopalnie i w ogóle to tracę bardzo dużo wojska, i długo zajmuje jego odbudowa. nie mam pojęcia co z tym zrobić.
07
Lis
bodzio21
Ja w 2 misji łatwo pokonuje Stephana i Veyera Smile Najtrudniejsza była 4 misja :/
13
Lis
amira
bardzo proszę o pomoc bo dostane świra w 1 misji zdrada nie mogę nigdzie znaleźć kluczażeby przejść do podziemi w poradniku jest zaznaczony 7 ale nie ma go tam
25
Lis
GWINT
Dlaczego w misji piątej "Decyzja Agraela" liczba smoków rośnie z tygodnia na tydzień wzrasta, mam ich już około 100.
29
Gru
dgablackfater
czy muszę wykonywać cele po kolei, bo jak próbuje pokonać gilraena to przegrywam misję. mam zajęte dwa miasta.
24
Maj
amira
utknęłam w Misja Czwarta: Okręt, nie mogę nic zrobić bo zaraz mnie Zielony atakuje i przegrywam a mam poziom łatwy, już nie mam do tego siły, stosuję się do poradnika ale zawsze zraz mnie dopada i przegrywam
03
Cze
Erlath999
ja w 4 misji odrazu ruszylem na miasto elfów potem jak najszybciej na demonów i tak caly czas zbieralem armie demonów i powoli miasta podbijalem a na koncu erewelSmile
PS:zielony gracz wogóle mnie nie atakowalSmile
04
Sie
ad1am11
Wy na łatwym nie możecie dać sobie rady a ja na heroicznym ich cisne Smile
11
Sie
jakubek99
Ja w czwartej misji podbiłem zamek inferno i stamtąd zbierałem siły. Zamki elfów podbiłem na koniec. Ps. Chciałem dać tym smokom cienia mysliwych nazbierałem ich ale jak podszedłem do nich z myśliwymi to Agrael powiedziałże stracił czas iże jak cytuje "Smoki mnie nie przepuszcą to przerobie je na pył cienia". A smoki jak myślicie? Wkurzyły się i była walka a więc... Nie powiem. Pozdro
11
Paź
jakubek99
Z tym graniem elfami i niezdobywaniem zamku demonów to bezsens. Albo ten drugi bohater to jedziesz nim i Agraelem nagle wychodzi z nieodsłoniętej mapy bohater wroga jedzie twojego drugiego to jest w ciągu tygodnia uciekasz agraelem do zamku elfów nie możesz kupić wojska przyjeżdza ten bohater i jedzie Agraela. A tak jak masz demony to uciekasz do demonów na koniec tygodnia kupujesz armie i go jedziesz. Pozdro
12
Paź
jakubek99
I jeszcze ad1am11 mamy głeboko w du**e co ty robisz. Też włącze heroiczny przejde pierwszą misję i będę się cieszył.
12
Paź
KondzioSlayer
Pytanie mam odnośnie misji czwartej. Jest sens by schodzić od razu na dół, zdobywać to inferno i chodzić z armią inferno? No bo nie dość,że morale leci mi ciągle w dół to jeszcze nie mogę mieć więcej jak 5 smoków.
28
Paź
elma19
Jestem w 4 misji po każdym nowym dniu Agrael traci część jednostek czy ktoś wie o co chodzi ? pozdr
17
Lis
unclefred01
Taka ciekwawostka, jeśli mamy Agraelem odkrywanie ( od Logistyki), to możemy dojrzeć wyspę Tieru ( "wjazd morski") z wyspy po prawo od niej, tam jest takie wzniesienie jak się na nią wejdzie. Dzięki temu nie trzeba wchodzić na pare wysp. Smile
27
Lut
jakubek99
Kurde w drugiej misji najgłupsze jest toże nie można zabić Veyera, tzn. Nie pokazuje sie "wróg został pokonany". Agrael mógłby zabić Veyera i nie było by kłopotu w 5 misji kampani 4.
14
Lip
jakubek99
elma9 po prostu nie chcą być z Lordem Demonów i dezerterują. Albo wykup drugiego bohatera, przekaż mu armię elfów i chodź nim za Agraelemżeby mu czasami na walke dać (tylko u Agraela uciekają, u onnych nie) . Drugie wyjście jesttakieże po prostu podbijesz podziemny zamek inferno i będziesz używał do walki demonów. Twój wybór. Mam nadziejeże pomogłem. Pozdrawiam
14
Lip
Mariuszek01
Przydałoby się trochę dokładniej opisać misję podbój
np co w danym tygodniu zrobić,
jakiej taktyki użyć na Gilraena
jakoś lubi celować w fantomy więc ich przyzywanie może być stratą kolejki,
jak rozwijać Agraela aby dał sobie radę -
grając elfami bramy jakoś nie będzie używał
Załóżmyże gramy z początkowymi zasobami 10 10 5 5 5 5 5000
50 chowańców 20 ogarów 15 sukkubów - reszta zależy od wybranego bonusu
04
Wrz
Sylath
Ja lubię na Agraelu szybko rozwijać logistykę. Naprawdę w tej misji jest bardzo pomocna, w innych zresztą też. Logistyka zawiera także zdolności związane z bramą. Ja osobiście nie popieram taktyki tutaj zaprezentowanej. Moim zdanie oczyszczanie siedlisk przy pierwszym zamku to jest powiększanie przewagi Gilryana. Po zdobyciu pierwszego zamku trzeba jak najszybciej ruszyć na zamek na wschodzie, a później na stolicę, by mieć najsilniejsze jednostki. Myk jest taki,że w tym czasie Gilryan będzie prawdopodobnie na dole ze swoją armią, oczyszczając okolicę pierwszego zamku. A nawet jeśli będzie gdzieś w terenie, z łatwością ze swoją logistyką można robić wojnę podjazdową, sukcesywnie odbijać jego siedliska i rekrutować armię, po czym oddawać i przejmować ponownie pod koniec tygodnia. Przeciwnik ma tylko Gilryana, który jest wolny, więc nie ma szans nas złapać. Ta misja jest banalna, ale nie można jej rozgrywać, jak zwykłej potyczki. Problemem jest wyłącznie to,że bohater nie rozdziela bezsensownie armii, jak ma to w zwyczaju.
05
Wrz
bartekk86
Ja 3 misje ukonczylem grajac demonami. Mozesz sobie spokojnie rozwijac armie i nikt cie nie najedzie. Na poczatku wybralem 4 Koszmary jako bonus i bardzo wazne jest to co juz bylo napisane wczesniej aby w pierwszej walce stracic jak najmniej wojska. Gilraen zabral mi jeden Koszmar. Z armia ktora zostanie spokojnie jestes w stanie zajac kopalnie na dole mapy i przejac pierwsze miasto. W miescie elfow skupialem sie bardziej na generowaniu zlota niz wojska. Rozbudowa fortyfikacji i wojsko tak pod ewentualna obrone. Przez pierwsze 2 miechy nikt was nie najedzie. Agraela rozwijalem w kierunku magii ognia, a w walce wiekszosci stosujac te sama taktyke udawalo mi sie wygrywac nie tracac wojska. Z reguly masz 1-2 postacie z ktorymi toczysz pojedynki, wiec wykorzystujesz umiejetnosc robienia klonow o polowie normalnej liczebnosci ktore znikaja po walce i uzywasz umiejetnosci do oddania kontrataku przez Agraela po kazdym ciosie, kontrataku, zakleciu jakie wykona przeciwnik. Ustawiasz klony na polowie pola bitwy aby zablokowac przeciwnika a Agrael robi co trzeba. 30 jednostek miotajacych dla wsparcia ze spokojem wystarczy. Tym sposobem w 3 tygodniu zajalem sie Rakszami po dostawie posilkow od kolegi z zamku i po otwarciu pomaranczowej bramy 2 tygodnie przygotowalem armie i wyruszylem zbierac Knowledge, Spellpower itp. Zajalem zamek po lewej, kilku ulepszonych uszatych do obrony i wrocilem po cala armie do siebie, ulepszylem, ruszylem na Druidy, po drodze spotkalem Gilraena przy wejsciu do Druidow, masz juz tak mocne jednostki ze walka to formalnosc i 3 zamek tez.
25
Gru




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.224.x.x
34.204.x.x
3.239.x.x
83.242.x.x
44.220.x.x
54.157.x.x
54.242.x.x
78.159.x.x
54.81.x.x
100.25.x.x
44.222.x.x
34.237.x.x
3.95.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)