Poradnik kampanii Marsz Umarłych w Heroes IV Winds of War
♦ Opublikowany: 20.02.2012 o 19:03
♦ Czytany: 25206 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Kampania Barona von Tarkina

„Marsz Umarłych”


Misja I - „Preludium”




Kampanię tę rozpoczynamy na południowym-wschodzie z bohaterami von Tarkinem i porucznikiem Krikiem, a także miastem Trohash, które rozbudowujemy tak: Kurhan i Posiadłość. Łączymy w jeden odział Barona i Krika i udajemy się na podbój całej okolicy. Na północ od naszego startu znajduje się drugie miasto sfery śmierci, które warto przejąć, gdyż będzie naszą bazą wypadową do ataku na bohaterów akademii będącymi strażnikami kurhanów. Pierw atakujemy pomarańczowego, po jego pokonaniu następny w kolejności jest zielony, a dalej na zachodzie zostali jeszcze niebieski i czerwony, po spacyfikowaniu których będziemy mogli spokojnie odwiedzić kurhany, z których musimy zabrać artefakty, które następnie dostarczamy na wyspę pośrodku morza, gdzie otrzymujemy w zmian… Polecam też odwiedzić we wszystkich miastach Akademii Uniwersytety(lub je wybudować) i tym sposobem doszkolić Barona.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Kamień Wiedzy (4x)
  • Uniwersytet Wojenny
  • Biblioteka
  • Tereny Szkoleniowe
  • Szkoła Magii
  • Obóz Najemników

Misja II - „Łyżka Dziegciu”


Scenariusz ten podobnie jak misję wcześniej zaczynamy w podobnym rejonie z 2 bohaterami i miastem Madranos, które rozbudowujemy takowym buildem scary: Kurhan, Posiadłość i Smocze Cmentarzysko/Przeklęta Świątynia. Łączymy naszych bohaterów i opanowujemy całkowicie ścianę wschodnią. Szczególnie musimy uważać na portal w okolicach miasta śmierci-warto obsadzić kimś garnizon. Następnie przystępujemy do ofensywy, którą pierw kierujemy z północy. Oczywiście w tym czasie tyły nasze muszą być zabezpieczone. Naszym celem jest zielony gracz dowodzący siłami Rezerwatu. Po jego klęsce skupiamy się na południowym-zachodzie, gdziefioletowy gracz posiada aż trzy zamki. Po ostatecznym jego pokonaniu musimy się udać do bramy misji strzegącej przejścia w głąb Chanon, oczywiście nie obędzie się bez misji, którą szybko wypełnimy. Na mapie dostępne są miejsca, gdzie można otrzymać questy, za wypełnienie których dostaniemy surowce/artefakty. Polecam odwiedzić Baronem miasta Życia gdyż w Seminariach możemy dokształcić naszego głównego bohatera-Barona.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Arena
  • Drzewo Wiedzy
  • Chata Wiedźmy
  • Obóz Najemników (2x)
  • Szkoła Magii
  • Szkoła Wojny
  • Kamień Wiedzy
  • Pole Treningowe

Misja III - „Ręka Śmierci”


Ostatnią już misję kampanii Barona von Tarkina rozpoczynamy tradycyjnie na południowym-wschodzie. Pierwsze zbieramy naszym bohaterem wszystko, co użyteczne, pokonujemy oddział filetowego i udajemy się do miasta Olos, które ulepszamy do stanu użyteczności, a siedliska istot budujemy wg podanych schematów we wcześniejszych misjach. Cały południowy region do granicznego mostku na zachodzie i garnizonu niebieskiego na północy jest przeznaczony dla nas, więc podbijamy go i zbieramy armię w celu rozprawienia się z niebieskim, by nie nękał nas swoimi atakami. Po jego pokonaniu najlepszą drogą ekspansji jest pokonanie wąskiego przejścia tuż obok kopalni rudy. Tam znajdziemy kolejny zamek wroga(niebieskiego), a także możliwość wypełnienia questa pobocznego, umożliwiającego nam dostanie się do siedlisk jednostek bardzo przydatnych w tej misji. Jednocześnie warto odwiedzać Złote posążki, po odwiedzeniu których(czasami kilkunastu) możemy odkopać Graala i zbudować jego Sanktuarium w którymś z naszych miast(preferowane budowanie jest w Olos - stolicy). Po opanowaniu całej wschodniej ściany uderzamy na zachód, gdzie jest kolejne miasto Niebieskiego. Po jego zdobyciu korzystamy z bramy dwukierunkowej i ostatecznie go pokonujemy. Następnie przychodzi pora na szturm fortecy, w której jest miasto Zamek Anielskiej Mgły, gdzie mieszka fioletowy. Spodziewajmy się tam silnego oporu, ale z naszym silnym bohaterem i wojskami damy radę pokonać wroga. Do samej fortecy możemy dostać się 3 drogami: od strony południa za pomocą mostem, gdzie drogę blokują 2 silne garnizony, czerwonym portalem jednokierunkowym znajdującym się na północnym-zachodzie oraz portalem dwukierunkowym, z którego już korzystaliśmy.

Dodatkowo na mapie dostępne są chatki misji i oczywiście należy odwiedzić Seminaria w miastach Przystani.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Kamień Wiedzy
  • Arena
  • Drzewo Wiedzy (2x)
  • Nauczyciel Snów (5x)
  • Arena Magii
  • Pole Treningowe


Opracował: Loczek
Korekta: Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
100.25.x.x
5.173.x.x
78.159.x.x
3.235.x.x
52.90.x.x
54.221.x.x
87.250.x.x
23.20.x.x
34.230.x.x
54.172.x.x
213.180.x.x
34.236.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)