Poradnik kampanii Co za Dużo to Niezdrowo w Heroes IV Winds of War
♦ Opublikowany: 20.02.2012 o 19:03
♦ Czytany: 14189 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Kampania Yratsa Sippih’a

„Co za dużo, to niezdrowo”


Misja I - „Sztuka Perswazji”


Misję rozpoczynamy na zachodzie mapy z bohaterem Yratsem oraz miastem Feal, które rozbudowujemy wg schematu: Tygrysia Jama/Domek na Drzewie Gryfie Skały, portalu istot to Żywiołaki wody najlepiej najmować. W tym czasie podbijamy okolice i zbieramy surowce niezbędne nam do rozbudowy. Przy okazji możemy wykonać małego questa, jakim jest dostarczenie 100 rusałek w zamian za Gargatuana. Gdy posiadamy w miarę silne oddziały, udajemy się na południe, by zdobyć miasto Liść Południa, w którym będziemy mieli możliwość odebrania co tydzień białych tygrysów, następnie udajemy się na wschód i podbijamy 2 miasta Rezerwatu należące do pomarańczowego. Po jego pokonaniu możemy wybrać 3 drogi ataku: Od strony naszej stolicy Feal, przejścia na środku mapy lub od wschodu w kierunku zachodnim(inaczej zwany manewr okrążający). Po rozprawieniu się z druidami, pozostaje nam dostanie się do miasta fioletowego Leonorelay, które chroni strażnik misji i przez co jesteśmy zmuszeni wypełnić jego zadanie. Na mapie są dostępne jest jeszcze jedno miejsce do pobrania misji pobocznej zlokalizowane na południowym-wschodzie mapy.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Kamień Wiedzy (3x)
  • Arena Mocy
  • Drzewo Wiedzy (2x)
  • Uniwersytet Magiczny
  • Nauczyciel Snów (4x)
  • Gildia Weteranów
  • Uniwersytet Wojenny
  • Chatka Wiedźmy
  • Pole Treningowe
  • Szkoła Wojny

Misja II - „Święta Dolina”


Scenariusz ten rozpoczynamy tradycyjnie bohaterem i miastem, które rozbudowujemy takowym schematem: Domek na drzewie/Tygrysia jama, Gryfie Skały, Stos/Magiczny Las oraz Portal Istot z którego najmujemy Żywiołaki wody, Osetnice lub Modliszki. Podbijamy okoliczny teren oraz uwalniamy uwięzionego bohatera z więzienia, a następnie swe kroki kierujemy na południe, gdzie eliminujemy fioletowego, czym uspokajamy sobie sytuacje przed atakiem na wschód w celu zabezpieczenia świętej doliny. Na środku zdobywamy miasto Środkowe Drzewo, które będzie naszym suporterem do armii niezbędnej do pokonania fioletowego stacjonującego na wschodzie, ale pierwsze musimy wyeliminować sąsiadującego z nami niebieskiego gracza, a także barbarzyńców pod pomarańczową flagą. Gdy te dwa czynniki zostaną wyeliminowane, możemy przystąpić do szturmu na ostatnie miasto fioletowego obwarowane murem z garnizonem, który musimy pokonać, by przystąpić do oblężenia miasta i ostatecznego ukończenie tej misji.

Polecam odwiedzić szczególnie Yratsem miasta Mocy, w których są budynki zwiększające parametr obrony i ataku oraz obrony magicznej, a także miasta Życia, w których są Seminaria mogące dokształcić naszego głównego bohatera.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Kamień Wiedzy (5x)
  • Arena
  • Drzewo Wiedzy (4x)
  • Arena Mocy
  • Uniwersytet Wojenny
  • Biblioteka
  • Pole Treningowe

Misja III - „Gniew Natury”


Bardzo krótka misja ze względu na rozmiar mapy. Zaczynamy na północnym-zachodzie z miastem Werther, które rozbudowujemy podobny, schematem jak w poprzedniej misji. Yratsem udajemy się w kierunku wschodnim, gdzie mamy do wykonania poboczne zadanie, które ułatwi nam atak na miasto cel- Ginvil, które jest potężną twierdzą z murem i garnizonami, przez które przejście przetrzebiałoby szeregi naszej armii. Po wykonaniu misji pobocznej, istotnej dla celu głównego, udajemy się na południe, gdzie podbijamy miasto Greenwood i w którym co jakiś czas będziemy mieli dostępne siły natury chcące wyładować swój gniew na siłach ludzi z Królestwa Chanon. Do fortecy możemy dostać się dwoma drogami: od zachodu przez garnizon silnie obstawiony + ryzyko spotkania silnego bohatera grasującego w okolicy. Zdecydowanie jest lepsza droga promem na wschodzie, gdzie musimy tylko pokonać strażników garnizonu. Droga do miasta celu stoi otworem. Wystarczy tylko pokonać jego obrońców i tym akcentem zakończy się owa kampania.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Arena Magii
  • Drzewo Wiedzy
  • Kamień Wiedzy


Opracował: Loczek
Korekta: Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Kirin
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.226.x.x
95.163.x.x
83.24.x.x
157.55.x.x
54.227.x.x
157.55.x.x
109.199.x.x
170.254.x.x
83.31.x.x
151.248.x.x
87.246.x.x
77.22.x.x
86.104.x.x
195.22.x.x
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)

amigdalina
amigdalina wyciąg z jądra pestki moreli gorzkiej migdałowca o szczegółowym oznaczeniu prunus armeniaca l oraz
techlandlab.pl