Bohaterowie Twierdzy
♦ Opublikowany: 14.08.2016 o 20:19
♦ Czytany: 6914 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 

Reem
Kategoria:  Moc
Klasa: Barbarzyńca
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     5 3 22-22
     0 1 0
     3    2   22
Biografia 
Reem należy do Centaurów, jednej z wielu ras stworzonych przez Czarodziejów z Siedmiu Miast. Centaurzy, pół ludzie, pół konie, z honorem służyli swoim panom jako zwiadowcy i rączy łucznicy w ich armiach. Ale kiedy wojny się skończyły, Centaurom dawano coraz mniej szlachetne zadania, aż w końcu spadli niemal do rangi niewolników, rozwożąc wiadomości i ciągnąc wozy. Reem, niegdyś żołnierka w armii, również nie uniknęła tego losu. Pomimo surowego szkolenia wojskowego zachowała wolną wolę i zdecydowała się oddać swoją lojalność temu, kto wyzwoli jej lud z poddaństwa.
 
 

Yog
Kategoria:  Moc
Klasa: Barbarzyńca
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności: Okrzyki Wojenne
Statystyki
     5 3 22-22
     0 1 0
     3     2   22
Biografia 
Niebieskoskóry Yog nie jest ani człowiekiem, ani Orkiem, ani zwierzęciem. Urodzony w domu potężnych Czarodziejów z Domu Duszy, jako niemowlę został przy narodzinach połączony z esencją Dżinna. Jego rodzice liczyli, że dzięki temu stanie się najpotężniejszym Czarodziejem, jaki kiedykolwiek chodził po ziemi. Ale Smoki mają ironiczne poczucie humoru i połączenie z istotą magiczną dało kompletnie przeciwny skutek: Yog wykazuje przedziwną nieudolność we wszystkich rzeczach, jakie mają związek z magią. Odrzucony przez rodziców i Czarodziejów Yog w końcu odrzucił swoje nazwisko i znalazł sobie nową rodzinę pośród Orków i Zwierzoludzi.

 

Drakon
Kategoria:  Moc
Klasa: Wódz
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     4 4 22-22
     0 1 0
     5     0   22
Biografia 
Czarodzieje często żartują, że kiedy magowie z Domu Chimery rozdawali przymioty tworzonym przez siebie Zwierzoludziom, Gnolle pewnie gdzieś się schowały. Drakon jest żywym przykładem na to, że to nieprawda. Chytry i charyzmatyczny Drakon nie tylko udowodnił, że jest sprawnym wojownikiem, ale również odpowiedzialnym dowódcą. W rezultacie inne Gnolle na ochotnika garną się, aby dla niego walczyć.

 

Ishi
Kategoria:  Magia
Klasa: Guślarz Ziemi
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     2 1 22-22
     3 3 0
     5     0    22
Biografia 
Bliźniaki Anga i Ishi są identyczne z wyglądu, ale bardzo różnią się usposobieniem. Ishi jest mądrzejsza i spokojniejsza z tej dwójki. Nigdy nie działa pod wpływem impulsu i stara się zawsze mediować w licznych konfliktach, jakie wybuchają w łonie plemienia. Odkąd zaczęła iść drogą Szamana, Ishi rozwinęła silną więź z Matką Ziemią, jednym z duchów opiekuńczych Orków. Z tego względu w plemieniu czasami wołają ją „Córka Ziemia”.

 

Gird
Kategoria:  Magia
Klasa: Szaman
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     1 2 22-22
     2 4 0
     3     2   22
Biografia 
Jako bystra i żywotna dziewczynka, Gird nauczyła się większości tego, co umie od Szamana z jej plemienia, który wychował ją jak córkę. Wszyscy sądzili, że zajmie jego miejsce, ale została zabrana z wioski, kiedy przybyli tam Czarodzieje poszukujący, na potrzeby swoich eksperymentów, Orków z uśpionymi talentami magicznymi. Przez trzy lata niewoli Gird miała oczy i uszy szeroko otwarte i w rezultacie rozumie magię Czarodziejów lepiej niż większość Orków.

 

Kibwe
Kategoria:  Magia
Klasa: Szaman
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     1 2 22-22
     2 4 0
     3     2    22
Biografia 
Kibwe jest stary wedle miary Orków i pełni rolę posłańca Matki Ziemi i Ojca Niebo już od ponad pięćdziesięciu lat. Kibwe podzielał gniew Malathuy na to, jak Czarodzieje traktują Orków, rozumiał żądzę krwi Jengo po śmierci jego rodziny i wspierał marzenia Kunyaka o świecie, w którym Orkowie mogliby być wolni. Kibwe wyruszyłby z Kunyakiem za Jadeitowe Morze, ale musiałby porzucić tych, którzy zdecydowali się zostać. Kibwe jest stary, ale nie ma zamiaru umierać, dopóki Pustynni Orkowie nie odnajdą na nowo nadziei.

 

Amari
Kategoria:  Magia
Klasa: Zaklinacz Burz
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     2 1 22-22
     3 3 0
     5      0   22
Biografia 
Amari, wraz ze swoją małą siostrzyczką Imani, zdecydował się nie płynąć z Kunyakiem na Wyspy Pao i pozostać na ziemiach Czarodziejów, aby kontynuować walkę przeciwko właścicielom niewolników. Jest on cichym głosem rozsądku, ostatnim, którego słucha Jengo. Amari w końcu odkrył, że on również posiada talenty duchowe. Pod swoje skrzydła wziął go Kibwe. Stary Ork przygotowuje teraz swojego protegowanego do roli następnego Szamana plemienia.
 


Anga
Kategoria:  Magia
Klasa: Zaklinacz Burz
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     2 1 22-22
     3 3 0
     5     0    22
Biografia 
Bliźniaki Anga i Ishi są identyczne z wyglądu, ale bardzo różnią się usposobieniem. Anga jest bardziej zadziorna i wygadana z tej dwójki oraz równie szybko wpada w gniew, jak i zapomina przeszłe występki – czy to cudze czy swoje własne. Odkąd zaczęła kroczyć ścieżką Szamana, odkryła swoje silne związki z Ojcem Niebo, jednym z duchów opiekuńczych Orków. W rezultacie w jej plemieniu wołają na nią niekiedy „Córka Niebo”.
 


Bilashi
Kategoria:  Moc
Klasa: Podżegacz Wojenny
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     6 2 22-22
     0 1 0
     5     0   22
Biografia 
Bilashi Śmiały, jeden z najbardziej zaufanych oficerów Kunyaka, wziął pod ochronę dwa tysiące niewolników i chciał podążyć za Wielkim Wyzwolicielem na Wyspy Pao. Niestety kapryśne wiatry oddzieliły flotę Bilashiego od reszty i rozbiły jego okręt na skałach w pobliżu Hammer Fall, gdzie dopadł ich głód i zawładnęła rozpacz. Ku zaskoczeniu Bilashiego mieszkańcy miasta udzielili Orkom schronienia. Bilashi wie tylko jedno: wszystko może się zdarzyć. Cokolwiek przyniesie przyszłość, on zawsze będzie bronił słabszych.

 

Shani
Kategoria:  Moc
Klasa: Podżegacz Wojenny
Specjalizacja:
Początkowe umiejętności:
Statystyki
     6 2 22-22
     1 1 0
     5     22
Biografia 
Plemię Rekinów Wydm, polujące na najdziwniejsze istoty wędrujące po Sahaar, zwłaszcza na rekiny i wieloryby piaskowe, cieszy się legendarnym poważaniem pośród Pustynnych Orków. Shani, równie dzika i krwiożercza, co zwierzę z totemu jej plemienia, jest prawdziwym postrachem pól bitewnych. Większość Orków wojowników byłaby gotowa odgryźć własne ramię za zaszczyt walki obok niej – choć jeszcze chętniej odgryzą to ramię komuś innemu.przez rodziców i Czarodziejów Yog w końcu odrzucił swoje nazwisko i znalazł sobie nową rodzinę pośród Orków i Zwierzoludzi.
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Walka 2
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
34.229.x.x
157.55.x.x
83.218.x.x
46.4.x.x
52.90.x.x
3.235.x.x
3.235.x.x
44.197.x.x
223.88.x.x
40.77.x.x
95.217.x.x
78.159.x.x
5.255.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)