Miasto Życia w Heroes IV
♦ Opublikowany: 05.11.2010 o 00:04
♦ Czytany: 20724 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Przystań - miasto Życia w Heroes of Might and Magic IV

Pierwszo-poziomowe postacie to Kusznicy lub Giermkowie, rekrutowani odpowiednio w Strzelnicy i Gildii Giermków. Kusznicy jednostka ta nie ponosi żadnych kar za strzelanie na duże odległości. Giermkowie mają zaś szansę z każdym atakiem na ogłuszenie atakowanej jednostki. Na drugim poziomie dostępnymi budowlami są Fabryka Balist, w której produkowane są Balisty lub Strażnica, w której mieszkają Pikinierzy. Balisty nie ponoszą żadnych kar za strzelanie na duże odległości, nie ponoszą również kar za strzelanie przez duże obiekty takie jak mury. Trzeci poziom to Koszary, gdzie można pozyskać Krzyżowców bądź Klasztor, gdzie pozyskujemy Mnichów. Krzyżowiec ma podwójne uderzenie uderza dwa razy podczas jednego ataku, drugie uderzenie następuje po kontrataku przeciwnika. Mnich jednostka strzelająca. Dostępne budowle czwartego poziomu to Ołtarz Światła, rekrutujemy tam Anioły mogące wskrzesić część poległych sprzymierzonych jednostek. Występujące na tym samym poziomie Czempioni otrzymują bonus do obrażeń za każde przebyte pole podczas ataku. Jednostka posiada umiejętność Pierwszego Uderzenia. Zamek Życia daje bardzo ciekawe możliwości budowy gmachów wspomagających. Głownie mowa tu o Seminarium - bohater może się tam nauczyć czterech dodatkowych umiejętności. Stajnie zapewniają premię +7 punktów do szybkości utrzymującą się przez tydzień. Opactwo zwiększa twoje morale o 2 punkty i stan ten utrzymuje się, aż do najbliższej walki.

Zobacz jak wygląda miasto Życia wewnątrz.

Kliknij aby zobaczyć powiększenie 800 x 600
Przystań
 



Opisy wszystkich dostępnych budynków w Przystani, mieście Życia.

Rada Wioski
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.  
Wymagane budynki: Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany)
Koszt budowy:
Rada Miasta
Funkcja:
Daje 750 sztuk złota dziennie. 
Wymagane budynki: Rada Wioski 
Koszt budowy: 2500 złota, 10 drewna, 10 kamieni
Ratusz
Funkcja:
Daje 1000 złota dziennie
Wymagane budynki: Rada Miasta 
Koszt budowy: 2500 złota, 10 drewna, 10 kamienia, 5 kryształów, 5 klejnotów
Fort
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów 1 poziomu i budowę pierwszych budynków 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Cytadela
Funkcja:
Buduje wieże obronne i umacnia mur obronny.
Wymagane budynki: Fort 
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Zamek
Funkcja:
Buduje fosę.
Wymagane budynki: Cytadela 
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Karczma
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 500 złota, 2 drewna
Karawana
Funkcja:
Pozwala na wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 4000 złota, 10 j. drewna 
Stocznia
Funkcja:
Pozwala budować statki. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 2000 złota, 20 j. drewna
Więzienie
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: Ten budynek jest standardowo wybudowany. 
Zakon Paladynów
Funkcja:
Można w nim kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3000 złota, 14 j. rudy 
Święta Katedra poziom 1
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 2
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 1
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 3
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 2
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 4
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 3
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 5
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 4
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Zakon Natury
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Natury. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Zakon Uroków
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Ładu. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Opactwo
Funkcja:
Zwiększa morale o 2 w czasie walki. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 4 j. drewna 4 j. rudy 
Seminarium
Funkcja:
Pozwala nauczyć się 4 umiejętności 2000 sztuk złota każda. 
Wymagane budynki: Opactwo 
Koszt budowy: 5750 złota, 5 j. drewna, 5 j. rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty 
Stajnie
Funkcja:
Zwiększają punkty ruchu o 5 na tydzień. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Święty Awatar
Funkcja:
3000 sztuk złota dziennie, wzmacnia o 50 % Magię Życia. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Gildia Giermków
Funkcja:
Pozwala rekrutować Giermków. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Strzelnica
Funkcja:
Pozwala rekrutować Strzelców. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Fabryka Balist
Funkcja:
Pozwala rekrutować Balisty. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3000 złota, 6 j. drewna 
Strażnica
Funkcja:
Pozwala rekrutować Pikinierów. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3000 złota, 3 j. rudy, 3 j. drewna 
Koszary
Funkcja:
Pozwala rekrutować Krzyżowców. 
Wymagane budynki: Zakon Paladynów 
Koszt budowy: 6250 złota, 10 j. drewna, 12 j. rudy
Klasztor
Funkcja:
Pozwala rekrutować Minichów. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Bractwo Rycerskie
Funkcja:
Pozwala rekrutować Czempionów. 
Wymagane budynki: Stajnie, Zakon Paladynów 
Koszt budowy: 14000 złota, 40 j. drewna, 32 j. rudy
Ołtarz Światła
Funkcja:
Pozwala rekrutować Anioły.
Wymagane budynki: Seminarium 
Koszt budowy: 14000 złota, 12 j. drewna, 10 j. rudy, 15 kryształów, 12 klejnotów 
KILLER1990
Lubię tę rasę fajne jednostki tylko magia to kitu
09
Cze




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
185.212.x.x
95.217.x.x
65.21.x.x
78.159.x.x
209.99.x.x
40.77.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)