Budynki miasta Sylwan w Heroes V
♦ Opublikowany: 03.08.2010 o 22:04
♦ Czytany: 13194 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis budynków miasta Sylwan w Heroes of Might and Magic V.

Budynki podstawowe


Rada Osady

Koszt: brak

wymagania: brak

  Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
 

Rada Miasta

Koszt: 2000

wymagania: 3 poziom miasta 
Rada Osady

  Ulepszona Rada Osady.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie.
 

Ratusz

Koszt: 5000

wymagania:  Poziom Miasta 9, Rada Miasta.

  Ulepszona Rada Miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie.
 

Kapitol

Koszt: 10000

wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz.

  Ulepszony Ratusz.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie.
 

Fort

Koszt: 5000 5   5

wymagania: Poziom Miasta 6

  Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.

Cytadela

Koszt: 5000  5    5

wymagania: Poziom Miasta 9, Fort

 

Cytadela
Ulepszony Fort.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące
miasta podczas oblężenia.

 

Zamek

Koszt: 5000 10   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela

 

Ulepszona Cytadela.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy
przyrost istot.

 

Karczma

Koszt: 500  5   

wymagania: brak

  Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1.
 

Targowisko

Koszt: 500 5   

wymagania: brak

  Targowisko
Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im
więcej masz targowisk).
 

Magazyn Zasobów

Koszt: 5000 5   

wymagania: Targowisko

  Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki.
 

Kuźnia

Koszt: 1000 5   

wymagania: Poziom Miasta 3

  Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę.

 

Stocznia

Koszt: 2000 20   

wymagania: Poziom Miasta 12

  Stocznia pozwala na budowę łodzi.

Budynki magiczne

 

 
Gildia Magów 1 poziomu

Koszt: 2000
 5   5

wymagania:  3 poziom miasta

 
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
 
Gildia Magów 2 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
1  1    1   1

wymagania: Gildia Magów 1 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.

Gildia Magów 3 poziomu

Koszt: 1000  5   5  
2 2   2  2

wymagania: Gildia Magów 2 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Gildia Magów 4 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
3  3    3   3

wymagania: Gildia Magów 3 poziomu.

  Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 2 zaklęcia czwartego poziomu.
 

Gildia Magów 5 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
5 5    5   5

wymagania: Gildia Magów 4 poziomu.

  Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu.
 

Gildia Mścicieli

Koszt: 1000  5

wymagania: Poziom Miasta 9, Chaty Myśliwskie

  Bohater odwiedzający miasto z wybudowaną Gildią Mścicieli uczy się umiejętności Piętna Zemsty; stworzenie wybrane jako ulubiony wróg otrzymuje od bohatera większe obrażenia w czasie bitwy.
 

Posiadłość Mścicieli

Koszt: 2000

wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Mścicieli

  Ulepszona Gildia Mścicieli. Podnosi skuteczność umiejętności Piętna Zemsty o 10% zadając tym samym więcej obrażeń ulubionym wrogom.
 

Mistyczne Źródło

Koszt: 5000    5   

wymagania: Poziom Miasta 9, Targowisko.


Dostarcza miastu losowych zasobów na początku każdego tygodnia.

Fontanna

Koszt: 1000   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Mistyczne Źródło.

 

Jednostki stacjonujące w mieście otrzymują 2 punkty Szczęścia.

 

Kwitnący Gaj

Koszt: 500    5 5

wymagania: Poziom miasta 3, Mistyczne Drzewa

  Zwiększa przyrost Driad i Sylfid o 4 tygodniowo.
  
Sadzawka

Koszt: 3000    10

wymagania: 15 Poziom Miasta, Gaj Drzewców

  Sadzawka zwieksza przyrost wszystkich Drzewców i Entów o 1 tygodniowo.
  
Córka Sylanny

Koszt: brak

wymagania: brak

  Budowla Graala. Córka Sylanny dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50% oraz dodaje 2 punkty Szczęścia każdemu bohaterowi gracza. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy.
 
 
 
 

Budynki rekrutacyjne

 

 

 
Mistyczne Drzewa

Koszt: 300   5 

wymagania: brak
    
Mistyczne Drzewa pozwalają rekrutować Driady. .

Mistyczny Gaj

Koszt: 900    5   

wymagania: Mistyczne Drzewa
   
Ulepszone Mistyczne Drzewa.
Mistyczny Gaj pozwala rekrutować Sylfidy.
 

Taras Ćwiczebny

Koszt: 1100   5

   5

wymagania:   3 Poziom Miasta

  Taras Ćwiczebny pozwala rekrutować Tancerzy Ostrzy.
 

Arena Ćwiczebna

Koszt: 2000   
5   2

10

wymagania: Poziom Miasta 3, Taras Ćwiczebny.

 
Ulepszony Taras Ćwiczebny.
Taras Ćwiczebny pozwala rekrutować Tancerzy Wojennych.
 

Chaty Myśliwskie 

Koszt: 1500   5   
12  

wymagania: Poziom Miasta 6

  Chaty Myśliwskie pozwalają rekrutować Łowców.
 

Kwatery Łowieckie

Koszt: 2000    15      5      

wymagania: Poziom Miasta 6, Chaty Myśliwskie.

  Ulepszone Chaty Myśliwskie. Kwatery Łowieckie pozwalają rekrutować Wielkich Łowczych. .
 

Kamienny Pierścień 

Koszt: 1500   10    3   
   3    

wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Magów Poziom 1

  Kamienny Pierścień pozwala rekrutować Druidów.
  

Kamienny Krąg

Koszt: 4000   10    5   
   5

wymagania: Poziom Miasta 9, Kamienny Pierścień.

  Ulepszony Kamienny Pierścień.
Kamienny Krąg pozwala rekrutować Starszych Druidów.
 

Polana Jednorożców 

Koszt: 2000    5
 5   5  5

wymagania: Poziom Miasta 9

  Polana Jednorożców pozwala rekrutować Jednorożce.
 
Ogród Jednorożców

Koszt: 6000    5   5    5   
   10  

wymagania: Poziom Miasta 9, Polana Jednorożców.

  Ulepszona Polana Jednorożców.
Ogród Jednorożców pozwala rekrutować Srebrne Jednorożce.
 

Zagajnik 

Koszt: 4000    15   5  5    3  

wymagania: Poziom Miasta 12.

  Zagajnik pozwala rekrutować Drzewców.
 

Ulp. Zagajnik

Koszt: 8000    10   7  5    5  

wymagania: Poziom Miasta 12, Zagajnik

  Ulepszony Zagajnik. Pozwala rekrutować Enty.
 

Smoczy Ołtarz

Koszt: 8000 5    5   15    15  

wymagania: Poziom Miasta 15

  Smoczy Ołtarz pozwala rekrutować Zielone Smoki.
 
Smocza Świątynia

Koszt: 10000 5    5   10    10  

wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Ołtarz.

  Ulepszony Smoczy Ołtarz.
Smocza Świątynia pozwala rekrutować Szmaragdowe Smoki.
 
 
 
 
 
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.167.x.x
46.229.x.x
109.92.x.x
157.55.x.x
89.78.x.x
108.59.x.x
94.246.x.x
176.31.x.x
83.11.x.x
54.91.x.x
79.184.x.x
188.33.x.x
178.43.x.x
52.205.x.x
79.185.x.x
157.55.x.x
54.234.x.x
46.186.x.x
164.132.x.x
37.47.x.x
94.254.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 22 gości. (Razem: 22)