Frakcja Nekropolii w Heroes VI
♦ Opublikowany: 03.10.2010 o 19:40
♦ Czytany: 151093 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Nekropolia
(Necropolis)


"Życie to zmiany, chaos, ohyda i cierpienie.
Śmierć to spokój, porządek, wieczne piękno."

Nekromanci, Nieumarli

W skrócie:
Nekromanci uformowali się jako odłam Czarodziejów, który stał się potężną nacją. Czczą oni "Śmierć" jak aspekt Ashy. Są mu fanatycznie oddani wielbiąc śmierć samemu dążąc do stanu "nie-życia". Nekromanci studiują magię śmierci aby stać się wiecznymi jednak podczas tej długiej drogi uczą się również jak kontrolować dusze umarłych i jak przywracać zmarłych z ich grobów.

Inspiracja: Antyczny Egipt (Księga Umarłych), Buddyzm (ascetyzm i odrzucenie świata doczesnego jako złudnego i niestałego), każdego rodzaju sekta (fanatyzm, kult lidera, fascynacja porządkiem i czystością).

Kolory: czarny, biały, toksyczna zieleń
Symbole: Pająk Śmierci, liczba 8: pionowo (Asha- pani czasu-klepsydra) lub poziomo (Asha- pani przestrzeni- wieczność)
Wierzenia: Asha, Smok Ładu w jednym z jej oblicz- "śmierci"
Filozofia: "Obejmij pustkę.Oświecenie może zostać osiągnięte tylko po wyzwoleniu się z okowów mięsa. Czas jest naszym sprzymierzeńcem gdyż wszystko kiedyś umiera". Ogromna fascynacja śmiercią i fanatyczne oddanie sprawie.
Królestwo: Srebrne Miasta
Stolica: Nie istnieje w obecnych czasach.

Organizacja Socjalna:

Życie nekromanty jest ekstremalnie ascetyczne. Przyjemności cielesne zostają porzucone tak jak wszelkie radości czy obchody. Mieszkańcy rozmawiają ze sobą szeptem, nikt się nigdzie nie spieszy i niewiele się zmienia na ulicach między dniem a nocą. Ci, którzy mają jakieś zadania, wykonują je w ciszy a następnie wracają do domów do zazwyczaj bezdzietnych zgrupowań nazywanych najczęściej "rodzinami" tylko ze względu na brak lepszego określenia. Nekromanci spędzają swoje urodziny w odosobnieniu i skruszeniu. Prokreacja jest zazwyczaj porzucona jako rozpraszająca od najważniejszej sprawy.

Architektura:


Architektura Nekropolis jest przerażająco jednolita. Ich oddanie porządkowi sprawia, że przykładają ogromną uwagę symetrii i ostrym kątowym kształtom. Piramidy, obeliski są starymi nie wzbudzającymi zachwytu strukturami. Wyjątek stanowi często występujące symbole ich Pajęczej Bogini. Preferowanym budulcem jest zbity, czarny kamień z południowych pustyń, który tworzy iluzję pochłaniania i zduszania światła słonecznego przez miasto.

Magia:

Lordowie Śmierci skupiają się na niszczycielskich ścieżkach magii z faworyzowaniem Starożytnej Magii Ładu (odkrytej przez Sar-Elama, Siódmego Smoka) i elementalnymi sferami ciemności i ziemi. Wytworzyli również swój własny rodzaj magii nazywany Nekromancją. Większość jej zaklęć skupia się na niszczeniu ciała i dominowania nad duszą.

Bohater Nekromanta [bohater od magii]


Większość wysoko postawionych lordów śmierci dokładnie zgłębia ścieżki nekromancji, klątwy, wzmocnienia oparte na magii ziemi i przede wszystkim- kontroli czasu.

Strategia: "Martwy wróg to dobry sprzymierzeniec"

Kierując armiami Nekropolis należy grać na czas osłabiając wrogie jednostki i przywracając poległe z powrotem do bitwy. Nekromanci mogą liczyć na spory zestaw masowych debuffów zaklęć zadających obrażenia z upływem czasu, negowanie leczenia i wskrzeszanie poległych sojuszniczych jednostek.

       -Mocne Strony- Masowe debuffy i zaklęcia DoT, negowanie leczenia, wskrzeszanie, wytrzymałe jednostki, niewrażliwość na morale.
       -Słabe Strony- niska mobilność, niskie obrażenia, mała ilość umiejętności wspomagających
       -Umiejętność Rasowa: Nekromancja- wszystkie żyjące stworzenia lub nieumarłe-sojusznicze umierając, wypełniają specjalny licznik. Gracz może użyć go do zwiększenia liczebności jednego z oddziałów. X% przyzwanych oddziałów zostaje na stałe po bitwie.

Nekromanci, tak jak Magowie, są rzadko widywani na linii frontu. Są zazwyczaj na tyłach wojsk jako kadra oficerska lub odziały wspomagające. Pomijając ich, armia Nekropolis składa się z nieskończonej ilości kolejnych fal nieumarłych, bezgranicznie posłusznych i niewrażliwych na strach czy ból. Pomniejsi nieumarli są zazwyczaj powolni i niezdarni jednak mają dużą przewagę liczebną aby dosłownie zalać wroga. Ponadto wszystkie zgładzone przez nich istoty świetnie służą jako kolejni rekruci do wzmocnienia armii. Nekromanci używają również duchów do szybkich i precyzyjnych uderzeń. Pod wieloma względami duchy pełnią dla nich podobną funkcję co dżiny dla Czarodziei. Nekromanci będą kontynuować atak godzinami doskonale wiedząc, że ich wojska, w przeciwieństwie do przeciwnika, nigdy się nie zmęczą.

Nekropolis liczy głównie na przeczekanie głównej siły wroga, dlatego też rzadziej będzie się skupiać na jednostkach wspomagających na rzecz głównych sił uderzeniowych. Głównym zamysłem jest zmniejszenie liczby możliwych obrażeń poniżej możliwości wytrzymałościowych armii. Jednak jednostki wspomagające, które mogą oczyścić lub negować nasze debuffy, powinny również być uważane za główne zagrożenie.

Nekropolis jest na początku drogi do władzy. Obecnie walczą o akceptację i emancypację pośród Czarodziei Siedmiu Miast. Nie pragną przekształcenia wszystkich nacji Ashan na fanatycznych wyznawców mrocznego kultu ani również wybicia wszystkich żywych stworzeń i przekształcenia ich w hordy nieumarłych. Dużo bardziej wolą być uznani i ogłoszeni obrońcami równowagi między życiem i śmiercią. Chcą wykorzystać nadciągającą inwazję demonów do oczyszczenia swojej reputacji i usprawiedliwienia swojej egzystencji na ziemiach Ashan.   
 
Miasto

http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20110107-05.png


Bohater Mocy:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_necropolis_hero_might_male.jpg

Bohater Magii:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_necropolis_hero_magic_male.jpg
 
 
 Jednostki

Trzon
 
 
Szkielet / Strażnik Kości
 
Szkielety to nic więcej aniżeli martwe i rozkładające się szczątki przywrócone do życia aby służyć woli Nekromanty. Lojalność, brak łaknienia, pragnienia, strachu czy wątpliwości czyni z nich idealnych służących.

 
Ghul / Nienażarty Ghul


Ghule to drapieżne dusze zmarłych magicznie przywiązane do pustych zwłok co skazuje je na wieczne tortury. Pałają niepohamowaną nienawiścią do wszystkich istot żywych.  Są dzikie i niszczycielskie więc tylko potężni nekromanci mogą nad nimi zapanować. Transformacja w Ghula jest stosowana w Heresh jako najwyższy wymiar kary, skazując tym samym ofiarę na wieczne wyłączenie z kręgu śmierci. Gule żerują na zwłokach i często roznoszą choroby przez swoją krew i ślinę.


Duch / Zjawa

 
W momencie śmierci, dzieci Smoczych Bogów powstają jako dusze i udają się w stronę księżyca aby przejść w wieczność pod przewodnictwem Ashy. Jednak traumatyczne wydarzenia mogą zapoczątkować żywot Ducha - duszy związanej ze światem materialnym przez potężne, negatywne emocje. Nekromanci dzięki specyficznemu rytuałowi mogą przemienić duchy w bezgranicznie oddane sługi.



Elita
Licz / Arcylicz


Wysoko postawieni nekromanci (kapłani Pajęczej Bogini) dostają eliksir przedłużający życie, otrzymywany z jadu świętych pająków Pajęczej Bogini. Eliksir przemienia ich w "Asakkus" - Licze, których ciała są wysuszone lecz wolne od fizycznych ograniczeń. Mimo wszystko wciąż się starzeją aż wyglądają jak chodzące mumie. Jad nadaje również ich oczom jasnozielony kolor.


Wampir / Wampirzy Lord


Licze mogą dostąpić zaszczytu przyjęcia przez samą Pajęczą Bogini i zostać odrodzeni jako "Akhkharus" - Wampiry. Przechodzą wyczerpujący rytuał lecz zyskują odnowione ciało, wolne od jakichkolwiek defektów. Wampiry nie muszą jeść, pić, spać czy oddychać gdyż ich organy są sparaliżowane przez pajęczy jad. Jednak muszą regularnie pic ludzką krew aby zapobiec całkowitemu zniszczeniu ich ciała od środka.



Lamasu / Gnijący Lamasu

Lamasu są nieudanym eksperymentem na drodze tworzenia wyższej rasy ludzi-bestii, którą magowie próbowali osiągnąć poprzez magiczną fuzję człowieka (zazwyczaj niewolnika lub przestępcy) i magicznej istoty - w tym wypadku mantikory. 
 
Ostatecznie kreatura ta okazała się bardzo niestabilna i przez to krótko żyjąca, czyniąc ją bezużyteczną dla magów i niezwykle interesującą dla Nekromantów. Przywracali je z powrotem do życia dodatkowo zaszczepiając w ich ciałach straszliwą zarazę. Ich funkcja jako roznosiciel plagi połączona z wielką siłą fizyczną i ogromną mobilnością zrobiła z nich doskonałą jednostkę uderzeniową nieumarłej armii.

 
Czempion

Prządka Losu

Tkaczka Przeznaczenia

Prządka Losu jest awatarem Pajęczej Bogini- boskim ucieleśnieniem Śmierci jako jednego z aspektów Ashy. Opuściła prawicę swej bogini aby zmaterializować się w Ashan. Prządka jest często spotykana podczas zakładania Nekropolis- wzmacniając fundamenty i przyspieszając rozwój miasta.

Jak królowa roju, stymuluje rozrastanie się populacji podwładnych. Pod jej dowództwem nieumarli przeczesują regiony w poszukiwaniu zagubionych dusz, które można zwerbować do armii. Prządka może przybrać formę zarówno kobiety-pająka jak i bardziej ludzką lecz z sześcioma ramionami.
kubczak
fajnie wyglądają te jednostki a zwłaszcza bohater
08
Paź
Bezii
aaaaa czekam na to z niecierpliwością a jeśli chodzi o necropolis to z*******te jednostki i czkam na więcej Smile XD
09
Paź
Sandro8889
fajny bohater jednostki też i czekam na więcej
11
Paź
michi1
niech przynajmniej tym razem się wykażą inteligentem i dadzą coś ambitniejszego niż kościane smoki , np. : upadłe anioły lub pajęczy rycerz
11
Paź
michi1
nie licz tylko lisz
12
Paź
miki123
super ciekawe licze
14
Paź
Pewu
Licz, możesz zobaczyć na Wikipedii
14
Paź
miki123
michi1 to licze a nie lisze bo jest npisane
14
Paź
miki123
dajcie pomysł na jednostki fajnie by bylo jak by były wampirzyce mroczne sfingsy upadłe wyrocznie gnole nie ghule bo to i to to co innego Smile
14
Paź
Moriak
Fajny by był powiedzmy wielki pająk w stylu Sheloby z Władcy pierścienic czy jak to się nazywa, noże jakiś zrobiony z kości lub czystego mroku, bo ja wiem. A upadłe anioły nie mogą byc nieumarłe, bo w h5 mówili,że anioły i jednorożce nie mogą zostac znekromowane, gdyż są zrobione ze światła
16
Paź
michi1
1.Ale anioły się nie zmieniły w upiory tylko świadomie zmieniły wodza ,
w zamian za to Asha obdarzyła ich nową mocą np . : wysysanieżycia ,żucają czar (rozkład , wskrześ umarłych ) .
2. Filmików nie oglądałeś ?
21
Paź
Pewu
Czekam na nowe arty udostępnione na Fejsie.
Duch, Zjawa
Szkielet, Kościany Strażnik
Ghul, Grobowy Ghul
29
Paź
miki123
super zjawy i ghule a oszczepniki też dobre i fajnieże cos nowego a nieże te same jednostki co w h5
30
Paź
Asamir
Witam. W skrócie: miasto świetne (chociaż moje ulubione to HevenSmile.
Jednostki wyobrażam sobie tak:
1. Szkielet -> Strażnik Kości
2. Ghul -> Ghul Grobowy
3. Duch -> Zjawa
4. Licz -> Arcylicz
5. Wampir -> Wampirzy Lord
6. Kostucha -> Śmierć
7. Arach -> Plugawy Arach
Odnośnie 4 i 5 jednostki: z opisu wynika,że wampiry są ponad liczami, troche to dziwne jak dla mnie, ale niech będzie.
Co to arach - spytacie? Cóż nazwa pająka Ashy, te całe kościane smoki nie były zbyt kreatywnym pomysłem (Moriak - dokładnieSmile.
02
Lis
Asamir
Właściwie Arakhus brzmiałby lepiej (zamiats Aracha) pasowałby do innych (licz - Asakkus, wampir - Akhkharus). Myślałem jeszcze nad rycerzem śmierci (jak w 3), ale będzie to zapewne heros nekro od mocy.
Z góry przepraszam za spam oraz pozdrawiam ;].
02
Lis
Animaluki1
ja bym się kłócił co do 6poziomu, gdyż Śmierć jest tylko jedna. Zamiast Kostuchy i Śmierci dał bym czarnego i mrocznego rycerza, a Aracha i plugawego Aracha, dał bym tradycyjnie kościanego smoka i drakolicza.
02
Lis
miki123
no ja bym dał tez na 6 pziomie rycerza śmierci a na 7 to na przykład sfinksa albo jakiegos króla duchów który by miał zdolnoś przywoływania duchów - pomocników
03
Lis
Asamir
Też dałbym czarnego rycerza zamiast kostuchy, ale bohaterowie będą od magji i mocy. Wprzypadku nekro: nekromanta i (zapewne) czarny rycerz, więc jakio bohater i jednostka jednocześnie, wątpliwa sprawa. Co do 7 poziomu: kościane smoki były oklepane, a do tego słabe. Arakhus by się nawet pasował (opisy jednostek) i jeżeli graliście w Dark Messiah'a tam był tz. "Awatar Ashy", który był wielkim pająkiem.
03
Lis
Sonia96
moim zdaniem licze są beznadziejne (lepsze w 5) nie podoba mi się toże licze są słabsi od wampirów i ghule to w ogóle porażka tak jak zombie w 5
03
Lis
kret111
W sumie zawsze lubiłem posługiwać się wampirami w 5, więc nie martwi mnie,że będą lepsze od liczy. Ogółem zapowiada się nieźle. Tylko miałbym zastrzeżenie,żeby jednostka 7 poziomu nie była tak słaba jak w 5, bo kościane smoki były beznadziejne.
04
Lis
Seven Heven
Co się tak napinacie na tych Czarnych Rycerzy ja tam wole Kostuchę bo ma lepszy wygląd a ci Rycerze z 5 byli po prostu beznadziejni
05
Lis
Ares1285
kościane smoki beznadiejne?! Przynajmniej mogłyżucać klątwy i były 3 a nie jeden jak u innych ras
05
Lis
Asamir
Seven Hevenw sumie racja Smile.
Ares Kościane smoki były BEZNADZIEJNE. Były najgorsze ze wszytkich stworzeń 7 poziomu (łąccznie z feniksami), a nawet słabsze od niektórych 6 poziomowych istot. Miały marne zdolnósci, mało ruchu, niskie atrybuty, w ogóle autorzy poszli na łatwizne tworząc je.
05
Lis
Seven Heven
Asamir ty też masz racje co do smokówże są beznadziejne bo są.Mają mało punktówżycia 140 a Archanioł ma 220 to 80 punktów różnicy a obrażenia (jeszcze gorzej): smoka 25-35 a Archanioła 50-50 25 i 15 punktów różnicy tak więc nawet Kostucha jest lepsza od smoka jak jest ich przynajmniej 5
05
Lis
miki123
no koosciane smoki to totalna beznadzieja bo są najsłabsze od innych jednostek na poziomie 7 a asamir masz racje fajnie byłoby gdyby dali awatar ashy
06
Lis
miki123
sonia96 te licze są lepsze niz te w h5 a ghule sa super i skąd wieszże są tak słabi jak zombiw w h5Smile
06
Lis
Tazol111
Niektórzy tu takie bzdury piszą,że się w pale nie mieści... nie będą kopiować wszystkich jednostek z HoMM V... Na 100% będą bardziej ambitniejsi, i nie zatrzymają się na oklepanym już Rycerzu Śmierci, a co do smoków, to fakt, mogłoby powstać coś innego, ale wczesne wymyślanie sobie jednostek uważam za dziecinadę... Dziękuje i dobrej nocyżyczę. Ps.: Jak piszecie komentarze sprawdzajcie każde słowo po 3 razy, zanim wyślecie posta... z góry dziękuje.
06
Lis
Moriak
We wszystkim poza dziecinadą i zwrotem "bardziej ambitniejsi" zgadzam się z tobą. Jednak to fajna zabawa, wymyślić sobie jakieś swoje jednostki, ich umiejętności i wygląd.
06
Lis
Asamir
Dokładnie. To uprzyjemnia długi okres czekania na upragnioną 6. Dlaczego więc uważasz,że to głupie? Jeżeli wyjdą inne jednostki niż spekulowaliśmy to trudno świat się nie zawali.
06
Lis
miki123
dla mnie fajne jest wymyslane jednostek przed premiera h6 tazol11 jeżeli uważasz to za dziecinade to zostaw to dla siebie Smile
07
Lis
Moriak
Ha! Wampirzy Lord wygląda jakby mógł stawić czoło wysłannikowi niebios, a może mi się zdaje? Na pewno wygląda zajefajnie.
07
Lis
Amadeos
Najfajniejsze wampiry reszta też bardzo spoko, duchy troche nudne ale mogą być. Ghule podobne do tych z warcrafta.
08
Lis
Asamir
Kilka newsów:
-szkielety bedą miały 2 strzały ( tak jak wielcy łowczy w 5 )
-duchy nie będą już niematerialne ( tak jak w 5 ) i będą czarować
-licze atakując będą leczyć sojusznicze jednostki
09
Lis
alkarin
Przyjrzyjcie się dokładnie temu artowi http://img217.imageshack.us/img217/630/sveltanaold.jpg , a zwłaszcza armii nieumarłych.Tym co nie widzą są pokazane 2nieopublikowane jednostki: Sfinks i Kobieta-pająk.

Pozdrawiam
09
Lis
youpop12
Widzę i zgadzam się z alkarin'em jest sfinks i kobieta pająk.
10
Lis
miki123
tak rzeczywiscie ale to znaczyże sfinksy jak bedą to to będzie jednostka nekropolis a kobieta pajak niewiadomo moze to będzie czempion
10
Lis
Moriak
Może sfinks jest czymś w rodzaju awatara śmierci z 5? bo sveltana wygląda jakby go wzywała
10
Lis
MatteoX
oszczepnicy spoko,
ghule i zjawy - mistrzostwo świata (choć potrójne z 5 też były dobre)
lisze - nie za dobrze, w 5 to były moje ulubione jednostki... a teraz gniją jak zombie i te laski niezbyt, jedyny plus za pajęcze odnóża
wampiry - bez rewelacji
ogólnie ulepszenia przekombinowane ( oprócz ghuli i zjaw)
10
Lis
serafin
Nie wiem czy to co leci po stronie nekromantów to jest sfinks ale to kobieta pająk może będzie a widzieliście po stronie Haven tego latającego , złotego duszka ? Ciekawe co to będzie
10
Lis
miki123
nk tez sie zastanawiam a może każda frakcja bedzie mogła przywołać swojego avatara smierci
11
Lis
Asamir
To będą bossy. Jak do tej pory zrobili 10 bossów, więc wypada 2 na rasę. Bossowie nie będą mogli być werbowani do armii. Jedynie będzie można z nimi walczyć, a będą wykazywać podobieństwo do poszczególnych ras. Co jest chyba oczywiste będą cholerinie moci. Informacje na temat 1 z nich: http://h6.heroes.net.pl/nowina/2916
11
Lis
Erlath
co to? łysy lisz bez przesady
11
Lis
miki123
zostaw to dla siebie erlath
11
Lis
Moriak
a jaki ma być? skoro się starzeją, no to ciężko się spodziewać kłaków, bo one się rozsypują
11
Lis
Ares1285
moriak dobrze mówi one maja z 400lat więc trudno spodziewać się afro czy dredów nie sądzisz??????????????
11
Lis
Erlath
to lepszy by był taki kościany
11
Lis
Eviltiger
kolejnosc bedzie taka:
1.Szkielet
2.ghul
3.duch
4.licz
5.wampir
6.putrid lamasu
7.?
12
Lis
Eviltiger
siodma jednostka to prawdopodobnie jak to mowil Asamir to bedzie Arach
12
Lis
Moriak
putrid lamasu jest niezły...
12
Lis
Moriak
ale czart i tak lepszy. Możliwe jednak,że do jutra zmienię zdanie i necropolis będzie moją ulubioną frakcją.
12
Lis
Rafalokolo1996
Eviltiger z całym szacunkiem ale tu w tej części nie są podzielone na poziomy od 1-7 tylko w ten sposób
Trzon- 3 jednostki
Elita- 3 jednostki
Czempion- 1 jednostka
i wg mnie będzie tak

Trzon:
-Szkielet
-Ghul
-Duch

Elita:
-Licz
-Wampir
-Putrid lamasu

Czempion
????????????????????????
12
Lis
Pewu
Ekhem... Czemu nie łaska napisać opisu "Lamasu" - Lamii?

Lamasu są nieudanym eksperymentem czarodziei, którzy chcieli stworzyć doskonały gatunek bestioludzi, poprzez nienaturalne połączenie człowieka (zazwyczaj niewolnika lub przestępcy) i magicznej istoty (w tym przypadku mantykory). Otrzymane stworzenie okazało się zbyt niestabilne i zbyt krótkożyjące, lecz użyteczne dla nekromantów. Ożywili oni te zwłoki i zakazili je pomorem. Lamasu funkcjonuje jako rozsiewacz zarazy, zaś w połączeniu z fizyczną siłą stwora i jego mobilności, tworzy to doskonałe oddziały pierwszoliniowe w armii nieumarłych.
12
Lis
miki123
super lamie nekropolis ma zjefajne jednostki
12
Lis
miki123
brakuje jeszcze czempiona
12
Lis
miki123
w galeri na zdieciu z tą z nekropoli dziewczyną jest taka kobieta pająk ona chyba będzie czempionem
12
Lis
Pewu
Czempionem będzie pająk-człowiek czyli Awatar, Dziecko lub coś takiego Namtaru.

Jednym z bossów jest Matka Namtaru.

Matka Namtaru jest inkarnacją Ashy i ma pod swoją kontrolą Śmierć, Czas i Przestrzeń (stąd jej trzy oblicza). Jest bossem o wymiarach 4x4, a towarzyszy jej horda widm, które rwą się do walki z graczem. Owe widma uległy korupcji pod wpływem aury Namtaru.

Podczas każdej tury, Matulka wystrzeliwuje trzy promieni Pierwotnej Magii w trzech kierunkach. Potrafi też przeskoczyć z jednego krańca pola bitwy na drugi (jak ktoś grał w King's Bounty: Legendę to powinien pamiętać pewnego bossa pająka stamtąd i niemal identyczną taktykę walki).

Poza tym Namtaru ma dwie zdolności ofensywne i dwie defensywne:
- nieograniczony kontratak, który dodatkowo zatruwa napastnika;
- potrafi wystrzelić sieć "czasową", która pokrywa obszar 3x3 i paraliżuje wszelkie jednostki pod nią;
- posiada Tarczę Niewrażliwości, która absorbuje 80% zadanych uszkodzeń;
- może pożreć swych widmowych podwładnych, by się uleczyć, jeśli stan jej zdrowia osiągnie poziom krytyczny.
12
Lis
Pewu
I nieprzetłumaczona nazwa.

OMG... Gnijąca Lamia i Ropiejąca Lmia, trudne, prawda?

Sory, poniosło mnie.
12
Lis
Pewu
I nieprzetłumaczona nazwa.

OMG... Gnijąca Lamia i Ropiejąca Lmia, trudne, prawda?

Sory, poniosło mnie.
12
Lis
jogurt zla
Wydaję mi sięże ten świetlisty duch na tapetce to może byc ewentualnie umierający anioł albo coś w tym stylu.
12
Lis
jogurt zla
Wydaję mi sięże ten świetlisty duch na tapetce to może byc ewentualnie umierający anioł albo coś w tym stylu.
12
Lis
Amadeos
Czy ja wiem dla mnie te całe Lamasu mogło by być czempionem ta pajęcza babka pasuje bardziej na przed ostatniego potwora. A tak w ogóle to troche dużo kobiet jest w tych nieumarłych, już 3 jednostki.
12
Lis
Animaluki1
fajnie podobają mi się te lamasu, bardzo podobne do sfinksaSmile
12
Lis
miki123
no ta kobieta pajak to bedzie czempion a ten płonący duch to może też bedzie jednostka haven bo na obrazku jest sfinks czyli lamasu
12
Lis
miki123
i jest jednostką to może on też będzie jednostką
12
Lis
Ares1285
stawiam dycheże ta babka jest najleprza kto wchowdzi? Smile
12
Lis
Eviltiger
rafalokolo wiem ze tak bedzie lecz ja tak napisalem bo mi tak bardziej odpowiadalo
12
Lis
roofi100
A co ze smokami ?
12
Lis
Asamir
Bardzo możliwe,że będą one bossami. Nie tylko kościane inne też. Zastanówcie się. Przystań - nie ma smoka, Inferno - nie ma smoka, Nekropolis - smoka nie będzie, Akademia - nie ma smoka, Sanktuarium - nie ma smoka. A cała fabuła się wokół nich toczy.
12
Lis
Eviltiger
z pewnych zrodel juz wiem jaka bedzie kolejnosc Smile) :
Podstawowe:
-szkielet
-ghul
-duch
Elitarne:
-licz
-wampir
-lamasu
Czempion:
-Namataru


NIe boss Namtaru bo boss nazywa sie Matka Namtaru i posiada 3 glowy a Namtaru 1
12
Lis
miki123
taak dobra kolejnosć eviltiger zgadzam sie z tobą
13
Lis
wlochu8
Jak na razie najlepiej zapowiadająca się frakcja. Oprócz wampira wszystkie jednostki prezentują się bardzo ładnie, szczególnie ghul i lamus. Też jestem za tymżeby nie było kościanego smoka, lecz ta kobieta pajak mysle ze bedzie niewypałem. Wampiry z III jakoś najbardziej mi się podobały a te są jakieś niemrawe a lord to już w ogóle. Heroes VI zapowiada się naprawdę ciekawie!
14
Lis
xvi.pl
mieli coś nowego wprowadzić? i wprowadzają!
15
Lis
heroesrex
Miasto-EXTRA STRASZNE
Bohater- Z EXTRA BRONIĄ
Jadnostki-EXTRA UMARŁE
15
Lis
nekradin
ulepszona wersja wampira robi chyba za 2 osobowości :
- lorda wampira
- rycerza śmierci (tyle,że bez konia)

ale podoba mi się Smile
16
Lis
Kha-Beleth
Licz superowy! W porównaniu do tych z HOMM 5 o wiele lepsze. Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
16
Lis
heroesrex
Będzie tylko 6 jednostek w każdej frakcji
17
Lis
Eviltiger
chyba na leb upadles Smile bedzie 7
17
Lis
heroesrex
TO dobrze Eviltiger
18
Lis
miki123
atu jeszcze ogłosza art namtaru
18
Lis
MatteoX
Są namtaru ale to będą chyba 2 do wybory . Ciekawe o co tu chodzi ?
19
Lis
nekradin
Jest to normalne ulepszenie tyle ,że Prządka może przyjąć formę hybrydy kobiety i pająka lub kobiety z dwojgiem nóg i sześciorgiem ramion.

Przy ataku sądzę ,że zmieni się w pająka , a normalnie będzie miała postać ludzka Smile
19
Lis
Hydromax
Wydaje mi sięże ta co ma tylko 1 parę nóg to będzie wolna i walczyła w zawarciu, a ta co ma 3 pary kończyn będzie szybka i walczyła na odległość
19
Lis
miki123
superowe namtaru
19
Lis
heroesrex
/ja myślęże ta pająkowa dama bęzie miała jakąś moc , która dodaje siły, a przez to będzie się zmieniać
19
Lis
miki123
Prządka Losu jest awatarą Pajęczej Bogini, prawdziwie boskim odzwierciedleniem jednego z aspektów Ashy - Śmierci. Zmaterializowała się na powierzchnia Ashanu porzuciwszy swą boską naturę. Prządka jest często obecna przy zakładaniu Nekropolii, umacniając podwaliny i zachęcając do rozwoju. Kształtuje rozwój nekropolii podobnie jak królowa roju; pod jej ochroną nieumarli przeczesują (grzebieniami Smile okolicę w poszukiwaniu zagubionych dusz, które mogą zwerbować, by powiększyć swe szeregi. Prządka może przyjąć formę hybrydy kobiety i pająka lub kobiety z dwojgiem nóg i sześciorgiem ramion.
19
Lis
miki123
Prządka Losu / Tkaczka Losu
19
Lis
Lamme
Hmmm ale ta nieulepszona wygląda lepiej...
19
Lis
Amadeos
Bardzo fajny pomysł jesli chodzi o tą zmianę. W ogóle fajnie ale pierwsza lepsza druga trochę przesadzona.
19
Lis
Eviltiger
ale ona jest zajebista najlepszy potwor jak do tej pory
19
Lis
Ares1285
znacznie leprzy pomyśł niż kościane smko w 5. Orginalne i porządnie wykonane Smile
19
Lis
Eviltiger
w koncu nowa jednostka a nie ciagle te slabe kosciane smoki
19
Lis
Animaluki1
no to wiemy co będzie w nekropolis, jeszcze 7 poziom w Inferno i 1 lub 3 poziom w Przystani Smile
19
Lis
Xana
W Fate Spinner trochę skiepścili z tymi pustymi dłońmi. Mogli je umieścić od dołu jak u Nag a uzbrojone ramiona w górze(moim zdaniem to właśnie na Nagach wzorował się Ubisoft)
19
Lis
Xana
chciałbym przeczytać opis tej jednostki
19
Lis
kera242
Do nekradin
Ja myśleże to będzie zdolność specjalnaże może zmienić się w pająka...
19
Lis
nekradin
może i tak być ...

pożyjemy zobaczymy Smile
19
Lis
xvi.pl
albo i nie pożyjemy...
19
Lis
youpop12
Mam rozumieć,że będzie wybór czy moc specjalna?
20
Lis
heroesrex
moc specjalna
20
Lis
Xana
moim zdaniem to może być moc specjalna ale aktywowana na stałe pod czas ataku na jednostkę Smile
Do xvi.pl
Pożyjemy pożyjemy ;p
20
Lis
ackbar
myślę,że ta z sześcioma rękami będzieżucać czary a pająkowata będzie bardzo szybka i przejdzie 0,75 całej mapy za jednym ruchem
20
Lis
massen
nie wiem szescio reka moze tez strzelac lub bedzie wojownikiem jak wojownikiem to chyba nie bedzie kontrataku i bedzie walic na 3 lub 2 wrogow 2 na 2
20
Lis
Asamir
Świetny potworek. Co do dwóch form. Moim zdaniem to będzie zdolność, dana forma będzie dawała określone bonusy. Mówiłem,że będą pająki Smile
22
Lis
trucktor
trzy na siedem nowych jednostek to troche dużo, ale i tak świetna armia, przesiedze z nią wiele miłych godzin
Smile
22
Lis
kacper66
to juz cala armia necro .... ja tam zawsze nie lubiałem nekromantów ale ten akurat całkiem fajny
23
Lis
Xana
ja czekam na dokładne statystyki jednostek ;P
23
Lis
miki123
no ja też choć oglądałem filmik o necropolis 17 min na stronie ligaheroes.pl i była tam sveltana jej atak wynosił 302 zdziwiłem sie a mana 620 było też tam troche statystyk polecam
23
Lis
Ares1285
u necromantów wogóle się kolejność nie zmieniła :>
24
Lis
Sandro8889
ciekawe jakie będą pozostałe nacje
25
Lis
heroesrex
ja słyszałem ,że akademia i miasto nag
25
Lis
miki123
tak ja też i jestem pewienże miasto nag będzie na 99% bo w kampani nekro czytałemże svaltana podróżowała po wyspach NAG SANKTUARIUM zeby odnaleść matke namtaru i z tąd będzie taka misja a zaś bohaterem heven będziemy z nią walczyć a akademia bo jak nekro to akademia też
25
Lis
miki123
podróżowała ze swym mistrzem aqquire takie jego imie ale on zginął a ona powróciła w chwale ale nie na dłubo bo potem wyzwał ją paweł i szczupłana [po polsku] musiała zostac regętką a wogóle to tu


Szczupłana
W oryginale: Sveltana, co jest grą słów: Svetlana (Swietłana) oraz svelte (smukła, szczupła).

Nazywam się Szczupłana, ciotka Sławy. Zostawiłam mój dom, by poświęcić meżycie wyznawaniu Ashy, bogini Śmierci. Byłam uwielbiana i znana jako "Kwiat Północy", ale obecnie ludzie boją się mnie i nazywają wyrzutkiem, heretyczką bądź nekromantką...

Szczupłana, córka księcia Gryfów, który chciał syna,żyła z ciężarem bycia jedynym dzieckiem, niechcianym przez rodziców. W wieku 15 lat, po narodzinach swego brata Pawła, została odizolowana, gdy tymczasem jej brat został ogłoszony dziedzicem tronu. Była całkowicie zadowolona z tego, jak się potoczyły sprawy i opuściła dom, by uczyć się natury o świecie duchów, wpierw wśród aniołów, potem wśród magów z Siedmiu Miast. Byłą wyśmienitą uczennicą i wkrótce nekromanta Aquirre został jej mistrzem. Nie mając powiązań z rodziną, dołączyła do świeżo narodzonego Kultu Ashy, pajęczej bogini. Została asystentką i prawą ręką Aqquirre'a.
Podróżowała ze swym mistrzem przez wyspy Nag na Oceanie Nefrytowym, by uwolnić Matkę Namtaru, potężną aspekt Pajęczej Bogini. Aquirre zginął podczas tej ekspedycji i Szczupłana sprowadziła stworzenie do Siedmiu Miast samotnie. Zostałażywą legendą pośród nekromantów. Nie miała jednak czasu, by radować się tą sławą. Krótko po tryumfalnym powrocie, została wezwana przez Pawła, by powstrzymać demoniczną inwazję. Przybyła jednak za późno i nie mogła ocalić brata. Została regentką Księstwa Gryfa do czasu, aż jej bratanek Sława uzyska pełnoletniość, by objąć tron
25
Lis
miki123
i tu inni

Paweł
W oryginale: Pavel
Paweł był gorliwym wyznawcą Światłosci i zaufanym kapitanem cesarza Sokoła. Spotkał swój koniec broniąc swych włości przed demonem, przyzwanym ostatnimżyczeniem zdesperowanego wroga. Ostatnia walka Pawła zapewniła jednak przetrwanie jego syna Sławy, który w owym czasie był zaledwie chłopcem.


Sława
W oryginale: Slava
Syn Pawła i następca tronu Gryfów. Gdy był zaledwie chłopcem, jego ojciec zginął broniąc księstwa przed przyzwanym demonem. Ponieważ Sława był zbyt młody, by rządzić, powołano na regentkę Szczupłanę - jego ciotkę. Po piętnastu latachżycia, Sława doczekał się pięciorga potomków, z których jedno odebrało mużycie.


Kha Beleth
Prastary demon, który na liście swych zasług ma m.in. skorumpowanie ucznia Siódmego Smoka - Sal-Shazzara i tym samym stworzenie drobnej szczeliny w ognistym więzieniu demonów, dzięki której mogą one wydostać się na powierzchnie podczas zaćmień Krwawego Księżyca. Obecnie, jak na prawdziwego "czerwonego" przystało, głosi o nowej drodzeżycia dla demonów, o równości, sprawiedliwości i końcu z uciskaniem rogatego ludu przez sześciu Władców Demonów, tym samym chcąc wprowadzić komunizm w piekle.
Po zakończeniu Drugiego Zaćmienia (podczas którego toczy się akcja HVI), Kha Beleth zostanie jedynym Władcą Demonów w Sheogh i doprowadzi w końcu do wydarzeń opowiedzianych w grach Heroes of Might and Magic V i Dark Messiah of Might and Magic.


Archanioł dowódca
Legendarny przywódca aniołów z czasów Ery Starożytnej. W owych czasach anioły rozpoczęły krucjatę przeciw Istotom bez Oblicza, w rezultacie doprowadzając do ogromnych zniszczeń i upadku starożytnych cywilizacji. Archanioł zginął podczas owych wojen, tak jak większość przedstawicieli wszystkich ras Smoczych Bogów.
Obecnie został przywrócony dożycia i ma zamiar zemścić się na swych dawnych wrogach. Do tego celu mają mu posłużyć rasy Ashanu, które przygotowuje do wojny, pod pretekstem nadciągającej inwazji demonów.
25
Lis
Ares1285
no no postarałeś się
26
Lis
massen
Do miki123:no naprawde ciekawe i fajne.Dzięki za informacje
27
Lis
youpop12
Nekromanci zawsze mi się podobali ale teraz są jeszcze lepsi mam nadzieję,że będzie loch na 4 miasto Smile
01
Gru
Asamir
To jest skopiowane. Wystarczy trochę poszukać, dawałem kiedyś adresy jaskini i groty -.-
01
Gru
miki123
tak skopiowane ale tak to to ci któży tego nie czytali to poczytają bo w końcu 0 newsów a wogóle więcej komentarzySmile
01
Gru
Hydromax
http://www.facebook.com/home.php?#!/MightandMagic

Jest podana prawidłowa kolejność... Ustawienie w Nekropoli się nie zmienia xD
03
Gru
Hydromax
Prawidłowa kolejność to:
Trzon: Szkielet, Ghul, Duch,
Elita: Wampir, Licz, Gnijący Lamasu
Czempion: Porządka Losu
03
Gru
massen
ta kolejnosc jest nieprawidlowa xD
07
Gru
massen
Wampir jest 5,a nie 4
07
Gru
ziutek
a skad wiesz
07
Gru
ziutek
nie sory cofam to pytanie
07
Gru
Dougalion
mi tam bedzie brakowalo H5 tych histori, wojen itp. co do Necropoli te Lamasu przypadają mi do gustu bo ja bym tego nie wymyslil a co do prządki losu to zaskoczyla mnie bo myslalem ze autorzy pozostaną przy smokach
PS:Smoki az takie słabe nie byly lubialem grac necropolią ale nie lubialem Liczy xD
10
Gru
ziutek
a dla mnie to lepiejże smoki zniknęły bo były wszedzie 7 pozimem aby archaniołowie i cyklopy były wyjątkiem a ty mamy za czempiona czarta przątke i anioły lepiej jak wszedzie jest co innego bo tak to to nudno
11
Gru
mr_R
A według moich informacji każdy zamek ma mieć dwa rodzaje bossów. ac wśród nich wiele smoków (na razie dla necropoli bossem jest matka namtaru). Kto wie może drugim bosem będzie drakolicz( nieumarły smok który postarza jest szybki i strzela trującą chmurąSmile. chyba byłby wystarczająco mocny?
11
Gru
ziutek
no nie wiadomo alenekropolia nie bedzie walczyła z matka namtaru tylko przystan bo sveltana przetransportuje matke namtaru do miasta a bedzie z nia walczył bohater przystani
12
Gru
mr_R
możliwe
12
Gru
Asamir
Już dawno autorzy ogłosili,że narazie ( a więc dodatki Smile ) jest dziecięciu bossów, a więc przypada 2 na rase.
Przystań: Archanioł i najpewniej Smok Światła
Nekropolis: Matka Namtau i najpewniej Drakolicz
Inferno: Arcydiabeł i najpewniej Smok Chaosu
Twierdza: nie mam pojęcia... może behemoty
Nagowie ( tak myśle ) : Smok Wodny i nie wiem
To tylko przypuszczenia, aczkolwiek można się doczytać o trafności niektórych. Smile
18
Gru
ziutek
tak moze byc asamir
18
Gru
One eyed wrath
Fantastyczne zmiany. Każda jednostka (poza ghoulami i liczami) jest wg mnie lepsza niż odpowiednik z piątki.

Szkielety - wreszcie wyglądają poważnie, a nie komicznie. 9,5/10
Ghoule - wolałem Zombie, ale i tak jest nieźle. 8/10
Upiory - nigdy nie przepadałem, ale lepiej niż w piątce. 8/10
Licze - nie lepiej, nie gorzej ... inaczej, ale i tak fajnie. 9/10
Wampiry - kosmos jak pozytywna zmiana tu zaszła. W piątce takie sobie. Tutaj połączono rycerza z piekła rodem z wampirem. 10/10
Lamasu - świetna zmiana. Strasznie mi się podobają. 10/10
Prządka - najlepsza zmiana w stosunku do piątki. Zamiast oklepanych i banalnych smoków, coś naprawdę .... zgniłego Smile Bezapelacyjnie 10/10
18
Gru
ziutek
szkielet 9/10
ghule10/10
widma/10/10
licze 8/10
wampiry 9/10
lamasu 10/10
przadka100000/10 super czad
19
Gru
Asamir
Nekropolis przeszło trasformacje, nie poznaje go teraz oczywiście w dobrm tego słowa znaczeniu. Lubiłem grać tym miastem, ale było troche kijiowe, głównie przez jednostki, a może poprostu nie umiem nim grać xD Preferuje taktyke na wykańczanie. No mniejsza moje drugie ulubione miasto po Przystani.
Zaczynam:
Szkielet -
19
Gru
Asamir
ups sorry jeszcze raz Smile :
Szkielet - dobry pomysł z tymi włóczniami, fajnieże będzie strzelał i ten faktycznie wygląda porządnie, nie to co w poprzeednich częściach, ale ulepszona forma ma troche dziwną czaszkę. 8,5/10
Ghule - no nareszccie wywalili te smentne zombie, z tego co widziałem na filmiku w dwie tury całą mape mogą przejść, nie jak zombie w 4, pozatym naprawde fajnie wyglądają i dobry pomysł. 9/10
Duchy - no znowu... ektra zmiana! Te są naprawde fajne, jedna z niewielu jednostek moim zdaniem, która jest lepsza w formieżeńskiej, niemniej czegoś w nich brakuje. 8/10
Wmpir - ale masakra, jedna z najlepiej wykonanych jednostek, mają fajne peleryny i zbroje, choć troche przesadzone miecze. 9,5/10
Licz - też jest świetny, a tee pajęcze odnóża dodają mu charakteru, ogólnie ciekawy pomysł z tym jadem, ale z tego co się da wyczytać to wampir powinien być silniejszy, znowu za dóża spluwa. 9/10
Lamasu - średnio podoba mi się ten pomysł, wolałbym kostuchy, alekto by latał skoro nie ma smoka, ciekawe czy będzie przydatna i mogliby dać nieumarłego sfinka czy coś, a nie kombinować i jakieś lamię wymyślać. 6/10
Prządka - ale ekstra, tak myślałem,że czemionem zostanie jakiś pajęczak, ciekawi mnie jak będzie wyglądać ta transformacja, ale to troche lekka podróbka Matki Namtaru, reansumując: Nekropolis przeszło wielkie zmiany... na dobre! 9,5/10
19
Gru
massen
Ja tam bardzo lubię orków choć powiem szczerzę, nie spodziewałem się ich. Jak wszyscy uważałem,że 4 zamkiem będzie Akademia lub jej pochodne. Mgłą tajemnicy osnuty jest także 5 zamek. Co do tej sprawy mam własny pomysł- we wcześniejszych herosach do danego zamku zawsze przypadało odpowiadające mu terytorium np. Inferno- lawa, ogień, spalone ziemie, Nekropolis- tereny umarłe z wszelkiegożycia, lub Sylwan- trawa, zieleń,życie. W herosie 6 zaś pierwszy raz w historii serii wprowadzono dżunglę. Czy nie było by więc prawdopodobneżeby ostatni niewiadomy zamek był jakimś rodzajem dżunglowatego zamku? Dałoby to twórcą ogromne pole do popisu bo potencjał takiego zamku i możliwości wyglądu stworów zamieszkującego go byłyby nieograniczone. Pozostawiam temat do dyskusji.
19
Gru
nekradin
Kolejnym zamkiem jak dla mnie będzie zamek Nag , a co za tym przemawia ?
Na każdy zamek przypadają dwa bossy.
Jednego już znamy wodny smok.
20
Gru
mr_R
i ja tak twierdze, a ponadto sądzę,że to będzie kombinacja stworzeń wężowych , jaszczurkowatych oraz owadowatych.
20
Gru
ziutek
i ja z wami sie zgadzam
21
Gru
massen
to bedzie na 90% zamek dzunglowy, a nie bagienny jak niektorzy mylnie zrozumieli z mojej teorii(ktora znajduje sie powyzej) na 9,99999999% a na zamek nag 0,00000001%
Ps: nekradin co wedlug ciebie nagi maja wspolnego z smookiem wodnym?
21
Gru
massen
UWAGA UWAGA!!! z pewnych zrodel wiem ze HOMM6 wydadza 10 maja 2011 roku.
22
Gru
zagras
a moim zdaniem to powinien następny być zamek nag więc w pełni zgadzam sie z massen
22
Gru
nekradin
Czemu takie skojarzenia Nagi-smok wodny? A dlatego,że czczono Smoka Wody - Shalassę.
Zresztą w H5 w dodatku miał być zamek Nag , lecz zrezygnowano z tego pomysłu. Stwierdzono ,że jest nie dopracowany i czegoś mu brakuje. I kto wie może odświeżą ten pomysł . Panie massen każdy ma prawo do snucia własnych teorii . Chyba mi tego nie zabronisz ?
22
Gru
ziutek
tak zrezygrowano i wprowadzono twierdze
22
Gru
markonekro1994
ciekawie się zapowiada ale te lwy z szóstego poziomu trochę mi się nie podobają,wampiry jak zwykle zaje*****,szkielety lepsze niż w poprzednich częściach i nowa jednostka ghule podobają mi się, co do czempiona nie mam jeszcze zdania ogólnie to mój ulubiony zamek.
22
Gru
mr_R
co do zamku nag:
ten smok jak zauważyliście to wąż wodny, a nagi to pół-węże pół-ludzie, to co wam to przeszkadza???????????
22
Gru
youpop12
Premiera będzie któregoś tam marca 2011,a nie 10 maja.Massen obejrzyj sobie parę wywiadów i usłyszysz kiedy będzie premiera.
23
Gru
zagras
ta a ja bym jeszcze dał zamek najemników gdzie byłyby niektóre jednostki neutralne
23
Gru
feudant
moja ulubiona rasa lecz architektura, według mnie, do kitu powinny być raczej jakieś nienaturalne kształty rodem ze świata umarłych bo mi piramidy kojarzą się ze stertami kamieni jeden na drugim. Mam nadziejęże nie będzie punktów mroku jak w 5 bo to była chała i ograniczenie potencjału tej wspaniałej rasy.
23
Gru
Ares1285
nie chce brzmieć banalnie ale Wesołych Świąt Smile Smile Smile Smile ;0
24
Gru
trucktor
feudant zgadzam sie z toba w tym ze, to tez jest moja ulubiona rasa, ma dupna architekture i w h5 punkty mroku byly najglupszym pomyslem tworcow

WESOŁYCH ŚWIĄT SmileSmileSmile
24
Gru
KaroxPL
A Najlepsza Jest Właśnie Nekropolia Najlepsze Postacie Bohaterowie zamki Budowle i Magie Ale Ciekaw Jestem Czy Te Szkielety Będą Mogłyżucac' Tymi Włóczniami.... ;d
24
Gru
KaroxPL
SmileSmileSmile
24
Gru
KaroxPL
Ja Bym Zamienił Prządki losu i jej Ulepszenia z zamianą na Wampiry
24
Gru
KaroxPL
I na Koniec Powiem Tak
1.Szkielety 10/10 Bardzo super Wyszły
2.Ghule 9,5/10 Spodziewałem się zombie Ale dobre i to
3.Zjawy 8/10 Dobre Ale Mało Dynamiczne ;d
4.Licz 9/10 Dziwne Toże Zmienili Lisz na licz No ale Wygląd Dobry
5.Wampiry 10/10 Naprawdę Bym Je Zamienił z Prządki na Wampiry
6.Lamasy 8/10 To jest Chyba Jakaś ulepszona Chimera
7.Prządki 5/10 Nie Nie podobają Mi Się Naprawdę Bym Wolał Wampiry Na Ich Miejscu
24
Gru
Seven Heven
Jak sobie wyobrażasz wampiry jako Czempioni Haha...
25
Gru
HeroesVI
Moja ocena
Ogólnie za zamek dam 6/10 nie przepadam za zamkiem zdechlaków
Szkielet-Wreśćie wymyślili szkieletowi nową broń włócznie na pewno będą lepsze od miecza choć słaba jednostka lubie je dam 8/10
Ghul-Wolałem zombie więc ocena tylko 5/10
Duch-Wygląda dosyć fajnie ale nie lubie duchów 6/10
Licz-Jak na licza wygląd dobry a przynajmniej bardziej mi się podoba niż w h5 7/10
Wampirzy Rycerz-Rzeczywiście rycerz nie przypomina wampira raczej czarnego rycerza nie podoba mi się ten wampir 4/10
Lamasu-Brak będzie kostuch ale Lamasu to dobry pomysł 8/10
Prządka Losu-Co to ma być zaskoczyli mnie ja jednak wole kościane smoki a nie babe spiderman która zmienia się w pająka 3/10 Cyklop by ją palcem zabił
25
Gru
KaroxPL
Seven Fajnie By Było Ale Może Byc' Tak Że na Czempionach By Były jeszcze Lepsze Wampiry ;d
No np. Wampir Morderca/Wampir Strachu
25
Gru
KaroxPL
a Ja Bym zmienił Nazwę
Wygłodniały Ghul na Nocny Ghul
25
Gru
ziutek
wapiry na czempionów ?
nie!!!!!
przadki dla mnie sa fajne ciekawe nowe i sa 2 rodzaje
25
Gru
KaroxPL
No Dobra Ale Mówięże takie Lepsze Takie Bardziej Leprze Od Elity
26
Gru
youpop12
KaroxPL czy ci przypadkiem zombi nie wyssał mózgu czy może z kościotrupem na łby zamieniłeś?!!!

Wampiry ty chyba oszalałeś!!!
Czy byłeś kiedyś w bluzie z zadługimi rękawami w niebiesko-białym pokoiku z kratami w oknach, a drzwi były bez klamki?
26
Gru
Kai0KenX
@KaroxPL
Gdzie ty widzisz sens we wstawianiu wampirów na czempiona... człowieku najlepiej weź baseball lub cokolwiek i pieprznij się w ten pusty łeb...
26
Gru
One eyed wrath
Ludzie spokojnie.

Wg mnie pomysł też nie pasuje do końca, ale widać,że kolega nie jest betonem i ma jakieś świeże spojrzenie.

Spokojnie. To tylko gra. Nikt wam matek nie morduje Smile
26
Gru
Kai0KenX
Dzięki za uspokojenie : P nie wiem dlaczego ale takie pomysły doprowadzają mnie do szału...
A tak btw. to obecne Nekropolis jest naprawdę ciekawe, jedynie martwią mnie szkielety... jeżeli będą potrafiły atakować na dystans, zapewne będą mieć mało zdrowia... tak przynajmniej było w H5. Kościany Łucznik miał małe współczynniki ataku, zdrowia etc. zaś Kościany Wojownik, który nie potrafił atakować z daleka miał bardzo wysokie współczynniki jak na istotę 1-wszego poziomu.
27
Gru
KaroxPL
Ja Se Tylko Tak Pomyślałemże By Było Fajnie Jakby Wampiry.. Prowadziły Wojsko np na jakiejś bitwie Wampir Jest Na Wyjściu I Atakuję
Smile
27
Gru
One eyed wrath
@Kai

Ja szczerze mówiąc nie wyobrażam soie szkieleta jako mocnej jednostki ;p

Dla mnie to typowy słabiak. Przecież to nawet nie jest skóra i kości, tylko same kości ;p

A co do rzucania przez nie ... hmmm ... może być, ale szkielet jakby chciał rzucić włócznią to razem z nią jego ręka powinna polecie, bo to się przecież ledwo trzyma;p
27
Gru
youpop12
Wampir jest spoko ale widać,że prządka jest lepsza.
28
Gru
Kai0KenX
@ziutek Ale się wysiliłeś...
30
Gru
Kai0KenX
Chociaż chcąc, nie chcąc oczekiwałem na jakiś powrót Jadowitych Pomiotów z H4 Smile
30
Gru
MetalHeart
Uważamże to bardzo fajny zamek Smile zawsze lubiłem grać necropolis i dobrze mi to wychodziło Smile wampiry są świetne! ciesze sieże zajęły wyższą pozycje niż w HV.
31
Gru
ziutek
no mi też a wogóle te jednotki są super
31
Gru
Elfik...
zamek mi się bardzo podoba
super jednostki
nie ma elfów więc bd grał hyba wlaśnie necro
ale wkurz mnie to całe lamassu
po pierwsze to nie jest lamassy tylko mantikora
lamssu ma ciało byk i ptasie skrzydła
a po drugie czemu niby tłum,aczyć lamassu n lamia skoro lamia to półczłowiek pół wąż
01
Sty
ziutek
Smile mogą byc węzo -człowiek i ludzio-bestia z skrzydłami tak bo to jest mantykora tylko umarła i została ozywiona przez nekromantów
01
Sty
Dougalion
no to mantykora w opisie wam jest opisaneże z mantykor zrobione magowie połączyli i co wyszło gorsze niż orginał padło i ożywilii cykl powstania Smile
Moja ocena:
Szkielet:toże są jednostką dystansową przemawia na plus i wygląd lepszy niż w H5 9/10
Ghul:bardziej mi sie podoba niż zombi a napewno jak szybszy będzie daje 10/10
Zjawa:jako kobieta straszniej wygląda niematerialność to 9/10
Lisz:jednostka dystansowa wygląd taki sobie i jakieś fajne czary co zadają obr. to by było fajnie ale z ogólnokształtu daje 8/10
Wampir: stare w nowym odzieniu 10/10
Lamasu: wreszcie coś lepszego od kostuch i pomysł wreszcie inny niż we całej sadze Herosów daje 10/10
Prządka: wreszcie coś niż smok który we wszystkich H1-5 błyszczały jako kupa kości spodziewam sieże umiejętności tej jednostki to brak kontrataku, atak na kilka celów 10/10
02
Sty
Dougalion
ale zamiast szkieletów mogli by mumie dać bo szkielet to przeżytek
02
Sty
Elfik...
no mumie, sfinsky i piramidy
egipt by się robił
02
Sty
Dougalion
jedna jednostka egiptu nie zrobi
02
Sty
ziutek
a mumia pasuje do nekro w koncu to martwe ciało
03
Sty
barto2332
trup 7.5/10
gul 9/10
duch 8.5/10
licz 8/10
wampir 9/10
lamassu 10/10
pajonk 10/10

fajny gul ale arahne i sfinx pro lacznie chyba 8.7/10
03
Sty
barto2332
trup 7.5/10
gul 9/10
duch 8.5/10
licz 8/10
wampir 9/10
lamassu 10/10
pajonk 10/10

fajny gul ale arahne i sfinx pro lacznie chyba 8.7/10
03
Sty
Elfik...
jedna nie
ale dwie i zamek??
04
Sty
feudant
no jak by z necro zrobili egipt to by była porażka. ja na przykład nie widze związku pomiędzy egiptem a necro. A opis nekropolis jest głupi twórcy robią z trupów męczenników służących ogólnemu dobru.
ocena jednostek:

szkielet- niezbyt podoba mi się ten oszczep ale w sumie dobrze szkielety wcale nie muszą być mocne wprost przeciwnie powinny być słabe ale łatwe do wskrzeszania tzw. podatne na wskrzeszanie i powinno być ich bardzo dużo 9/10
ghul- jak ktoś grał w Dark Messiach to wieże powinna to być szybka i mobilna jednostka szkoda mi zombi ale i tak ze względu na ich szybkość nie używałem ich w poprzednich częściach 10/10
duch- świetna grafika mam nadziejęże będzie miał fajne umiejętności 10/10
licz- nie najlepszy ale może być, ciekawe czy będzie jednostką latającą bo na arcie lewituje 7,5/10
wampirzy rycerz- rycerz?! czy oni wiedzą co to jest rycerz?! Polskie słowo "rycerz" pochodzi od niem. Ritter, które oznacza jeźdźca, co potwierdza utożsamienie rycerza z jeźdźcem na koniu bojowym.
W językach romańskich również zachował się ślad jeździeckich skojarzeń z rycerzem. Francuskie chevalier, hiszp. caballero, port. cavaleiro pochodzą od późnego łac. caballus, co znaczy "jeździec"
jak na razie 9/10 bo jest bardzo fajny jak zmienią nazwe to dam 10/10
lamasu- nipodoba mi się, według mnie niepasuje do tego zamku i niebardzo wyglądana nieumarłego, a i nazwa jest nie na miejscu bo Lamassu to w sztuce asyryjskiej posąg wyobrażający skrzydlatego byka o ludzkiej, brodatej twarzy, czyli tzw. istotę zoomorficzną, a pozatym lamassu powinien mieć pięć nóg a nie cztery daje 2/10
prządka - orginalna, nawiązuje do religii, wygląda świetnie, ale... no właśnie nie bardzo wygląda na nieumarłą 9,5/10

zamek(jego wygląd i architektura)- pomysł z piramidą FATALNY ale te iglice i krajobraz nawe niezłe choć te strzeliste budowle z h5 według mnie o niebo lepsze 4/10

no i wkońcu doszliśmy do końca. A teraz podsumowanie wyni... ,a guzik, został jeszcze bohater, chyba nikt go nie opisywał ale art jest, nic innego nie pasuje tak jak 11/10 niespodziewałem sięże będzie tak staranny i szczeółowy, naprawdę robi wrażenie,
broń- połączenie magicznego kostura i topora na końcu widać jakąś kobietę bardzo podobne do przątek domyślam sięże to jakieś wyobrażenie ashy
ubranie- świetne, w świetnej kolorystyce z dozą tajemniczości, trochę budzące strach
postać- smukła i wysoka zblado szarą cerą o ile dobrze widzę

podsumowując:
jednostki - 57/70
cała frakcja - 72/90
04
Sty
Agrael12345
Fajnie by było gdyby lcza zmienili coć ala lisza z III . A no i gdyby dało się zrobić tak jak czempion dwa wyglądy np. szkielet-umarły zmutowany jeżozwierz albo lamanssu czy coś na szkieleta ze skrzydłami albo zombie a broń to bicz z kości
04
Sty
barto2332
lisz z III byl zalowy
05
Sty
Dougalion
jak sie komuś podobają to co masz do tego ja ogólnie nie uważamże są zwalone bo te co są zostały zrobione na ich pierwowzór
05
Sty
barto2332
ja uwazam ze sa glupie ale to moje zdanie
05
Sty
Dougalion
w H3 to jest chyba jedyna jednostka dystansowa Smile
05
Sty
barto2332
no w nekropolis
06
Sty
Weronika3k
nawet może być
ale w h 5 fajniejszeSmile
06
Sty
Elfik...
mi też się nie podobaa za bardzo
jakiś dziwny łysy łeb mają
wiem
są martwe i nie pwinny mieć włosów bo są bardzo stare
ale niektóre parotysięczne mówmie maja włosy
i to jakie ładne
06
Sty
Dougalion
raczejżywe trup nie powiny być piękne
07
Sty
Elfik...
nie ma byc piekny
ja nic takiego nie mówie
ale jakoś mi się nie podoba
nie jest fajnyże tak powiem
07
Sty
Animaluki1
Mam nadziejeże to nie będą wszystkie umiejętności poszczególnych jednostek i będzie ich trochę więcej:
puste kości-to pewnie coś w stylu umiejętności szkielet(z heroesa 4)
pajęcze oszczepy-fajna umiejętność, bardzo mi się podoba. Pewnie coś w stylu wyniszczające rany
martwe mięso- bez sensu nie lepiej porostu zwiększyć obronę, pewnie to to samo cożelazne mięśnie(z heroesa 4)
nienawiść dożywych-dobra umiejętność, podoba mi się.
upiorne zawodzenie i związanie śmierci-fajne umiejętności, coś nowego Smile
ucisk Ashy-beznadziejne przecież wiadomoże każda jednostka magiczna ma inną moc zaklęć
wysysanieżycia-nawet dobra umiejętność, lecz bardziej pasowała by mi do wampira
Brakuje mi przy liczu umiejętności korzystania z magii i ataku chmurą śmierci ale to pewnie jeszcze dorobią
Wampiryczny uścisk-myląca nazwa umiejętności bo można porostu wampiryzm
poza czasem- nie za bardzo rozumiem tę umiejętność ale wydaje mi sięże to chyba porostu brak kontrataku

Według mnie te umiejętności jak na razie są na średnim poziomie ale nie ocenia się książki po okładce i może w grze to będą fenomenalne udogodnienie. Smile
18
Sty
youpop12
Animaluki1 oto wyjaśnienie 2 mocy wampira:

Wybieraszżeby się bronił automatycznie omijając kolejkę w tedy gdy ktoś go zaatakuje zawsze będzie pudło.
19
Sty
youpop12
Animaluki1 oto wyjaśnienie 2 mocy wampira:

Wybieraszżeby się bronił automatycznie omijając kolejkę w tedy gdy ktoś go zaatakuje zawsze będzie pudło.
19
Sty
Skobel
Nekropolia zawsze była kozacka tak jak twierdza szkielety muszą byc bo są unikatowe jak zwykłe smoki dobrzeże nie ma kościstych smoków bo według mnie zamulały w tym zamku i nic sobą nie prezentowały bo były słabe wytrzymałościowo zresztom tytani HOOM V też i właśnie to mnie troche denerwowało inna silna jednostka z łatwością sobie z nimi radziła. Teraz nekropolia jest 2Xcool.
22
Sty
naitsabes1908
fajnie mają najwięcej UM specjalnych
25
Sty
KaroxPL
Może następnym Czępionem Bedzie Upiór a póżniej Kostucha?!
26
Sty
KaroxPL
lub Kostucha Ul-Benhee
26
Sty
ziutek
jest aby 1 czempion
26
Sty
pendragon
Na zdjęciu miasta, w prawym górnym rogu, widać matkę Namtaru.
27
Sty
PaulinaS
Przerażające stare i ohydne, to jest włąśnie to co powinno reprezentować Nekropolis. Dużo nowości, bardzo mi się podoba. Dobrze,że nie ma kościanych smoków, w piatce było za dużo smoczych rodzajów ogólnie rzecz biorąc. Popatrzcie sobie na szkielety z rzdziawioną gębą i śmiesznym butem w piątce. Tutaj jest o niebo lepiej! That's the name of the game. Smile
04
Lut
bugis
Bardzo fajny pomysł z wprowadzeniem nowych istot właśnie lamasu i prządki losu wkońcu coś nowego... Trafili w klimat...
12
Lut
KaroxPL
Bugis i jeszcę Ghul
19
Lut
nooobek
pendragon dzieki ja sam nie zauwarzylem ze ona tam stoi
24
Lut
fandor510
mi sie zdajeże wampiry śą w tej cześcci odpowiednikami Czempionów śmierci
Może jeszcze ich zamienią Smile
08
Mar
metallica234
ja tam lubie nowosci i nawet mi sie podoba pomysl z lamasu i chyba kilka nowych jednostek wg mnie nie pogorszy klimatu Necro Smile
09
Mar
Elfik...
ta prządka ma strasznie dużo umiejętności
myślęże bd dość złaba
bo jakby byłą silna i miała takie umiejętności to by była zbyt trudna do pokonania
16
Mar
cursed warrior
No, fajnie,że tyle zmian wprowadzili! Szczerze mówiąc, to po H5 zbrzydły mi się te smoki
27
Mar
micha73
Kiedy będą podane staty wszystkich stworów?
31
Mar
krwawy kenny
kiedy będzie? micha73
02
Kwi
Alsigard
Młeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... i młe....

Necropolis bez kościanych smoków no bez ..j
bez nich to nie jest heroes, dobrze ze chociasz wampiry fajne i szkielety....
po za tym młee
12
Kwi
reaper1984
szkielet - no wreszcie szkielet, który będzie czymś więcej niż mięsem armatnim, pomysł s oszczepami bardzo fajny 910

ghul - wkurzały mnie powolne zombiaki z mięśniem piwnym, dobrze,że je wywalili 1010

duch - o niebo lepszy niż w V,żeńska wersja naprawdę świetna, do tego bardzo przydatne umiejętności 1010

licz - nareszcie przestał być "królową balu" i od tego wskrzesza sojuszników, jednak minus za brak chmury śmierci 810

wampir - no i tak powinien wyglądać wampir z prawdziwego zdarzenia, świetna umiejętność "poza czasem", gdyby jeszcze potrafił oślepiać jak książę wampirów byłoby cudnie, a tak 910

lammasu - idealna jednostka pierwszoliniowa, która jeszcze roznosi zarazę (choć szkoda mi kostuchy i jej bolesnego dotyku) 1010

Prządka - tak jak szkoda mi kostuchy, tak na pewno nie zatęsknie za smokami, sądząc po umiejętnościach chyba jedna z najbardziej niebezpiecznych jednostek w grze 1010
14
Kwi
Asamir
Co tu dużo gadać, zarąbiste miasto. Straszne i w niektórych przypadkach ohydne, a nie komiczne. Bohaterowie też są najfajniejsi, ale czemu nie pokazali ich broni. Ci od mocy nie mają jej wcale, a ci od magii mają zamazane :/ Ogólnie... <3 :3
18
Kwi
Garoozis
Jak dla mnie to wszystko OK,ale szkielet spartaczony.Wolałem te stare kostki z fragmentem zbroi lub bez niej.Wtedy rzeczywiście wyglądały,jakby wstały z grobu.Ale to,że strzela już mi się podoba.Licz w 3D wygląda,jak by miał motyle(!) skrzydła.Osobiście zamiast prządki wstawiłbym na czempiona lamasu,a miejsce zgniłego sfinksa zająłby upiór(ul.banshee).
Podsumowanie:
Szkielet - pomijając przesadzoną ilośćżelastwa jest OK
Ghul - świetny wygląd,tak powinien wyglądać zombie - wysuszony i przegniły.Zombiak z H5 był takim samym grubasem jak chłop,a rozkład zwłok na 100% wdałby się ciału chłopa we znaki
Duch - po prostu mi się podoba
Licz - dobrze,że nie nosi kieckiSmile,ale za to w 3D ma na plecach jakby skrzydła...motyla
Wampir - świetny wygląd i umiejętność poza czasem
lamasu - to,co dla czarodzieja jest śmieciem,dla Nekropolii jest skarbem - świetna jednostka,wolałbym ją na czempiona,jej miejsce zająłby upiór
prządka losu - nowy pomysł,ale już napisałem,że wolałbym lamasu na czempiona.Ale nic nie mogę zmienićSmile.Tak czy inaczej,dobrze,że smoki poszły w odstawkę - były słabe i już mi się przejadły przez 4 części.
18
Kwi
Asamir
Co ty mówisz, prządki to chyba najlepsze nowe jednostki, a lamasu są raczej średnie.
19
Kwi
Asamir
Ghul, wampir i prządka są debeściarskie. Ogólnie wszyscy oprócz lamusa są świetni Smile Wygląda na, toże w nekro jak i w sanktuarium będą tylko 2 duże jednostki.
23
Kwi
ojrza95
Dziwne te lamasu.
23
Kwi
ojrza95
Dziwne te lamasu.
23
Kwi
ojrza95
A przypominają bardziej sfinksy niż mantykory
23
Kwi
kidler11
Lamasu spoko i wogule ale ciekawi mnie czy bedzie akademia i sylwac z 5 bo akademia jest PROO!
02
Cze
ojrza95
Nekropolis w HoMMVI jest najlepsze z wszystkich części!!! A teraz je ocenie:

Szkielet- Nareszcie jakoś wygląda. Fajnie,że strzela 9/10

Ghul- Ufffff, nie ma wielkich, grubych zombie. Jest super 9/10

Duch- Nie jest zły. 6,5/10

Licz- Bardzo fajny. Ulepszona wersja ma niezłą laskę. 8,5/10

Wampir- Prawdziwy nieumarły. niezły miecz 8,5/10

Lamasu- Najmniej mi się podoba. 5/10

Prządka losu- Nareszcie nie ma kościanych smoków. Jest najlepsza 10/10
PS. Kilder11 mówili,że będzie 5 frakcji.
03
Cze
WiemLepiej
Mi się bardziej podobało necro w 5, bo było takie realistyczne a te jakieś dziwne, a jedną ich wadą był kościany smok. Prządki obrzydliwe ja bym dał prędzej faraona xDżartuje może jakiś jeździec śmierci ;d
05
Cze
KILLER1990
fajne zapowiada się dobra gra
10
Cze
markonekro1994
dla mnie jak zawsze najlepsze wampiry,licze i szkielety
10
Cze
tytan1997
Moje ulubione w 3 wampiry . Czad 5/6 !
20
Cze
larkanni6
Fajnie,że dodali Ghoula, za to szkodaże odjęli kościane smoki i szkoda,że Licz tutaj wygląda jak człowiek, zamiast mrocznego, posępnego szkieletowego maga.
28
Cze
larkanni6
A teraz moja ocena!

Szkielet: i to jest doskonały, kościsty wojownik

Ghoul: świetny pomysł z truchłożercą, doskonale zastąpi Zombie

Duch: w przeciwieństwie do piątki, zmienili trzy męskie dusze na kobiecego, pojedynczego ducha.

Licz: ten mi się niespecjalnie podoba, gdzie mroczny szkielet - mag!?

Wampir: wygląda niemęsko

Lamasu: Lamasu mają ciało byka, nie lwa

Pajączek: Oddajcie nam smoki!
28
Cze
xerus
czy mi się tylko wydaje, czy necromaci będą mogli ( przynajmniej na poczatku) wskrzeszać tylko sojuczne,żywe jednostki, umarłe podczas bitwy? Bo chyba w becie tak jest...
01
Lip
Markal97
Moja ulubiona nacja.No to we wrześniu sobie pogram Smile
02
Lip
KILLER1990
Wszystko fajne jednostki ale mam jedno zastrzeżenie dlaczego ulepszenie szkieletu nazywa się strażnik kości trochę głupia nazwa lepsza była by kościany oszczepnik
05
Lip
AlanRaven
Do "KILLER1990":
Kościany Oszczepnik?! What the fuck is this? Strażnik Kości brzmi zdecydowanie lepiej. Ja bym się nie czepiał nazw jednostek, bo to bez sensu... czasem są do bani, ale w przypadku Szkieletów nie widzę przesady.
10
Lip
Karpiak1992
Co te Ruskie &@*# zrobiły z Herosem co to za cukierkowe potwory, gdzie są Kościane smoki, gdzie ten klimat umarlaków, co oni wymyślili?! od upadku 3DO Heroes schodzi na psy.
21
Lip
mr_R
z tego co wiem to nie ruskie
03
Sie
freezon
Jednostki są nawet fajne, tylko szkoda,że nie ma kościanych smoków.
05
Sie
michalrytlewski
kościane smoki byłyby fajniejsze, niż jakaś prządka losu
09
Sie
Fonlu96
ostatnie 3 poziomy nie są za fajne lepsze w V
14
Sie
Kolas999
Dlaczego większość osób mówiże, Lamasu to Mantikora? Nie czytaliścieże, Heroes 6 jest 400 lat przed Heroes 5 wiec jak Lamasu może być Mantikorem jak to twór Akademi tylkoże, Lamasu nie były doskonałe i od razu umierały, wiec nakromanci ich sobie wskrzeszyli do swojej armi.
17
Sie
wojtusownik
ufffffffff dobrzeże wywalili kościane smoki, prządki moim zdaniem lepsze i mam nadziejęże będą silniejsze od tej sterty kości smoka.
smoków przybywało 3 na tydzień, ale przy aniołowi lub czarnemu smokowi to ginęły jak muchy.
duchy teraz wyglądają super, lepiej niż te z piątki.
20
Sie
Bistro^^
Nekropolia bardzo fajna rasa odświeżona i różniąca się od tych z wcześniejszych części . Hm Przystań też bardzo ciekawa a co do pozostałych no cóż ... . No oprócz Sanktuarium też bardzo klimatyczna rasa czego nie zauważyłem wcześniej w innych częściach gry jak choćby Homm III czy Homm V ;p A co do Homm IV porażka :O
08
Lut
Gaspar
Teraz czas na mój komentarz. Bistro powiem to samo co ty.Nekropolia została w tej odsłonie przebudzona z letargu.Najgorszym pomysłem Heroes IV było połączenie Inferna z Nekropolią. W niektórych grach np.Painkiller jest tak .W końcu to i to reklama śmierci , która się mocno różni.
1. Do rzeczy szkielety jako ludzie musieli być silni , patrząc na te ,, umięśnione kości'' Jest to jak widać jednostka dystansowa o podwójnym wystrzale. Dobre umiejętności . 50% odporności na broń kłutą dystansową.Tak powinno być. No cwaniaku spróbuj trafić szkielety będąc uzbrojonym w łuk,Gdzie to ma serce? Tożywa łamigłówka.
2. Ghul to świetna alternatywa dla zombie .
3 Duchy ach te duchy. Stwór musi być tym czym się wydaje w porównaniu do czekolady miętowej.
4. Lisze to bardziej lewitujące mumie.Co prawda na pewno dużo fanów zawiodło się na ich wyglądzie i spodziewało się czegoś w stylu szkielet mag czyli ultra nekromanta podobnie jak ja.Duży plus za wyssysanieżycia , strój i te pajęcze ramiona.
5. Wampiry- jest czego się bać.Są dobrze uzbrojeni jak i wyszkoleni .Zyskali na spadku atrybutów liszy . W każdej części wampiry były w cieniu liszy. Spodoba się to fanom Underwold i Zmierzchu.
6. Lamasu - jeden z najlepszych pomysłów producentów.No proszę nieumarłe mantykory. Czy ktoś ma ich statystyki. Bardzo ciekawy stwór zbudzający przemyślenia fanów.
7. Brawo ekstra zmiana dla przedpotopowych kościanych smoków. Producenci w końcu użyli pająków i mrocznej strony kobiet. Jednostka dystansowo - lecząca. Fajny ten humanoid i pajęczak.
Moim zdanie Nekropolia rozkwitła dzięki mądrym decyzjom . Już nie jest słaba.Stała się jedną z największych potęg Heroes VI.
Czyli nekropolia górą!
14
Lut
Gaspar
A Lamasu wziął się z Babilonu.Przypomina sfinksa z 4 parami nóg.
Feudant ocenia to zbyt rygorystycznie.Ale ma dużo racji.
14
Lut
Luna-Willow27
Gaspar, zgadzam się z tobą w pełni, Nekropolia to teraz jest coś i wolę ją od Inferna. I też
uważamże lamasu to dobry pomysł Smile
05
Mar
Lugiia07
Uffff... Dotarłam o.o

Mi się ta frakcja podoba, ale te Tkaczki i Lamasy przerażają. A Wampiry to dziwnie wyglądają
22
Kwi
feariedragon5
Od zawsze moja ulubiona rasa tym razem twórcy wykonali swoje zadanie z niesamowitym rozmachem.! Jestem niesamowicie szczęśliwa,że stworzyli taki cud natury jak lamasu *_* Nie ma dla mnie piękniejszej jednostki. Smile


Asha pożera wszystko !
19
Lip
Palmaster
Naprawde świetne jednostki
13
Lis
Thresh
Szkielety- Pierwsza jednostka i strzelająca! Idealnie! Posyłanie najsłabszych wojsk zawsze było typowym samobójczym aktem w większości części a tutaj Ubi fajnie to zmieniła. Koncept szkieletów jest bardzo dobry. Wyglądają zajebiście w przeciwieństwie to swoich... ekhem. wcześniejszych... wcieleń. Co uważam za głupie jest to,że jak szkielety rzucają włócznie to pierwsza robi 0 obrażeń, a druga tyle ile jeden strzał. Wygląda to dość niedopracowanie... Mogli przynajmniej dopracować toże pierwsza robi połowę obrażeń a druga drugie tyle... Ale nie! Eeeh... 8/10

Ghule - W końcu ghule. W końcu wygłodniałe bestie które nie widzą nic w ludziach jak coś co trzeba rozwalić. Są dzikie i krwiożerce, nie to co zombie... Mozolne, zgniłe, i dość mało efektowne jednostki... które poruszały się jak mucha w smole. 8/10

Duchy - W piątce wyglądały bardziej upiornie niż tutaj... No, ale jak na dręczone dusze nie wydają się aż takie złe. Bardzo fajny koncept oraz zajefajna umiejętność! Nie jest źle. 7/10

Licze - To już nie szkielety ciskające chmurami śmierci jak za starych dobrych czasów tylko jakieś stary dziady z kolcami na plecach. Czym są licze? Pozwolę sobie przypomnieć, licze to nekromanci którzy DOSZCZĘTNIE porzucili swoje ciało i korzystają z nekromancji na maksa dzięki ich bezcielesnej, a raczej, bez skórnej formie. NIe mieli ciał, niie wyglądali jak latający emeryci. Tak było w każdej części Heroes! A co tu widać? Stary dziad który strzela zielonymi promyczkami. Po prostu nie... 4/10

Wampir- Naprawdę świetna jednostka. O niebo lepiej wygląda niż w poprzednich częściach. Ma dobre ataki, wygląd po prostu niesamowity. Stu procentowy Lord Wampir Wojownik. Nic dodać nic ująć. Przebił wszystkie wampiry z poprzednich części. 10/10

Lamasu? - Co to kur... jest? Nie no, to mnie po prostu rozwaliło... Od kiedy jakieś stare egipcjańskie anomalie sfinksa służą Nekropolis?! Naprawdę miałem nadziejęże ten ociekający zaj*bistośćią Ryczerz Śmierci powróci! Kostucha nie była zła, była miłym zaszkoczeniem w 5ce...
Ale ten szajs? To coś? Naprawdę, nie wiem co Ubisoft widział w tej jednostce... 4/10

Tkaczka Przeznaczenia- Naprawdę miła odmiana od tych (już serio nudnawych)
kościanych smoków. Bardzo pomysłowa i ciekawa jednostka, fajny nowy element "przemiany". I ta zarąbista umiejętność "przepowiadania" przyszłości. Super. 9/10
26
Sty
LewMP
Moja ulubiona frakcja, ale w 6 wyszła poza skale (pozytywnie).
07
Maj




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.221.x.x
54.227.x.x
78.159.x.x
83.242.x.x
83.10.x.x
44.197.x.x
35.168.x.x
52.167.x.x
54.224.x.x
34.229.x.x
3.93.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)