W roku 512 RSS Magowie Siedmiu Miast stworzyli ludzi-bestie na potrzeby ochrony, usług... i zabawek. Prawdopodobnie jednym z najbardziej kuriozalnych eksperymentów było skrzyżowanie człowieka z rekinem, która to kreatura miała najprawdopodobniej być niedoścignioną jednostką desantu morskiego. Członkowie Rady Magów nie byli specjalnie przekonaniu militarnym wytłumaczeniem ich istnienia, więc zastąpili je politycznym- Rekinoludzie zostali podarowani lordom Nag. Lud Nag przywitał ich bardziej jako równych sobie, nie niewolników, oferując im chwalebne zajęcia ochrony podwodnych pałaców. W podzięce, Rekini Gwardziści służą swoim panom z ogromną dumą i lojalnością.
Wanizame
Wanizame to tytuł nadawany Rekinom Gwardzistom, którzy w szczególny sposób dowiedli swojego męstwa i oddania w walce.
Kappa
Kappy są pomniejszymi duchami wody złączonymi z rzekami i jeziorami, zyskującymi formę dzięki kapłanom ludu Nag. Przez podróżników z innych regionów są drwiąco nazywane skrzyżowaniem żółwia i żaby. Są też przez nich lekceważone ze względu na ich wygląd i posturę, lecz Nagi nie popełniają tego błędu i nigdy nie lekceważą umiejętności tych dziwnych stworzeń.
Kappa Shoya
Kappy są pomniejszymi duchami wody złączonymi z rzekami i jeziorami, zyskującymi formę dzięki kapłanom ludu Nag. Przez podróżników z innych regionów są drwiąco nazywane skrzyżowaniem żółwia i żaby. Są też przez nich lekceważone ze względu na ich wygląd i posturę, lecz Nagi nie popełniają tego błędu i nigdy nie lekceważą umiejętności tych dziwnych stworzeń.
Koralowa Kapłanka
Koralowe Kapłanki są uzdrowicielkami i dyplomatkami ludu Nag. Pochodzą od Nag Koralowych- najmniejszego gatunku Nag zamieszkującego laguny i wybrzeża Wysp Jadeitowego Morza. Ich łuski są jasne i wielokolorowe; twarze niemal ludzkie. Jedną z ich bardziej unikatowych cech są ich włosy składające się z żywych węży. Węże zazwyczaj śpią zwinięte w gustowny kok, jednak silny i niespodziewany stres może je w każdej chwili obudzić.
Perłowa Kapłanka
Perłowe Kapłanki posiadły zdolność władania swoimi wężowatymi włosami, które okazały się zabójcze mając zdolność ogłupiania wrogów.
Duch Źródła
Duchy Źródła są większymi Duchami Wody połączonymi z najczystszymi źródłami. Zamieszkują źródła i wodospady będące w pobliżu złóż Smoczej Krwii. Często przyzywane przez kapłanów Nag do uczestnictwa w rytuałach oczyszczenia, lecz również biorą udział w bitwach wspierając sojuszników duchową i magiczną ochroną.
Mizu-Kami
Mizu-Kami to Duchy Źródła, które złożyły przysięge wierności Shalassie. W zamian za to otrzymały dodatkowe zdolności stając się obrońcami wód świata.
Śnieżna Dziewica
Śnieżne Dziewice są wielkimi Duchami Wody reprezentującymi jej zamrożoną formę (śnieg i lód). Żyją z Nagami w harmonii od wieków, żyjąc w swoich wyizolowanych górskich ustroniach.
Yuki-Onna
Yuki-Onna to władczynie zimna, które można spotkać wyłącznie na najbardziej wysokich, ośnieżonych i oblodzonych szczytach górskich.
Kenshi
Ci honorowi i potężni wojownicy są przedstawicielami Nag Głębinowych- największych z trzech gatunków Nag, rozróżnialnych dzięki ciemnym łuskom i twarzom bardziej gadzią niz ludzką. Rezydują w podwodnych miastach na dnie Jadeitowego Morza.
Kensei
Urodzone z czterema ramionami nagi zwane Kensei, są doskonałymi wojownikami, którzy posiadają zdolność panowania nad falami.
Kirin
Potężny duch, ucieleśniający niebiańską wodę w każdej jej formie (deszczu, gradu, chmur, pary, mgły etc.), Kirin, jest uważany za symbol mądrości, który wskazuje kolejnych lordów. Mówi się, że dowódca dzięki Kirinowi na polu bitwy jest błogosławiony przez samą Shalassę, dzięki czemu cała armia zyskuje na wartości bojowej. Można również usłyszeć, że kto dosiądzie Kirina, może podróżować z prędkością wiatru, lecz za cenę swego życia.
Święty Kirin
Święty Kirin rzadko pojawia się w świecie Ashan, najczęściej przesiaduje w zaświatach. Aby do niego dotrzeć trzeba odprawić specjalny rytułał Shalassy.
Pierwszy No cóż ja sam "zakochałem sie" w tej rasie. Sam fakt na początkuże ta rasa jest całkiem nowa nastawiało mnie to pozytywnie a widząc ją w akcji to sie potwierdziło. Szczególnie interesujące sa Kappy które swoimi umiejetnościami mnie zaciekawiły ;p.
PS: W ustawieniu jednostek błąd koralowe kapłanki są 2 a kappy 3 :
Dość ciekawa rasa tylko pasyw bohaterów jesli gra się przeciwko denerwuje to latanie po wodzie bez statku ale to kwestia przyzwyczajenia i umiejetności gry przeciwko tej rasie
Fajnie wymyślone,że jest woda ;3 przeważnie była jakaś forteca czy cytadela albo sylwan, a to zaciekawiło mnie. Nie dość,że wszystko jest szczegółowo opisane to jeszcze piękne obrazki dorzucili. Fajny pomysł na wode ))
PS: W ustawieniu jednostek błąd koralowe kapłanki są 2 a kappy 3 :