Bohaterowie Chaosu w Heroes IV
♦ Opublikowany: 05.01.2011 o 19:09
♦ Czytany: 24085 razy
♦ Opracowany przez: Saph
Bohaterowie Chaosu w Heroes of Might and Magic IV.


CZAROWNICY


Mężczyźni


Ajwar

Ajwar nigdy nie lubił długich wędrówek i krwawych bitew, więc zamiast tego zajął się magią. Obecnie potrafi zniszczyć przeciwnika z ogromnej odległości. Według niego jest to najlepsza metoda walki, szczególnie jeśli wróg niczego się nie spodziewa.


Charzir

Charzir jest młodym ifritem, który ma tak wielkie zamiłowanie do czynienia chaosu, że nawet pośród swoich uważany jest za porywczego i nieokiełznanego. Uwielbia ryzyko i czasami stawia na szali nawet własne życie. Charzira nie podnieca zwycięstwo lecz te kilka chwil niepewności.


Darkstorm

Darkstorm wielokrotnie udowodnił, że każdego kto stanie mu na drodze czekać będzie szybki koniec. W nowym świecie jest równie potężny i niebezpieczny a wieści o nim roznoszą się niczym czarne chmury przed sztormem.


Uvodd

W młodości Uvodd pływał po wielu morzach na pokładzie okrętu pirackiego, chroniąc go za pomocą swej niszczycielskiej magicznej mocy. Jednak fala przypływu zatopiła statek, a i Uvodd był bliski utonięcia. Udało mu się jednak pokonać sztorm w ten sam sposób, w jaki pokonywał swych wrogów – wytrwałością.


Iboz

Iboz jest często nazywany „Czarnoksiężnikiem wojowników”, ponieważ potrafi się świetnie dogadać ze zwykłym żołdakiem. Poza tym dobrze jest mieć siebie kogoś o takiej mocy. Często podążają za nim najemnicy, gdyż Iboz zawsze staje po stronie tego, kto ma największe szanse na zwycięstwo.


Jeddite

Niektórzy czarnoksiężnicy lubią destrukcję, ale Jeddite jest wręcz jej wyznawcą. To ponury fanatyk, który za cel wziął sobie całkowite zniszczenie wszechświata. Nikt nie wie, skąd wziął się u niego tak szalony zamysł, ale nikt też nie potrafi go przekonać, by z niego zrezygnował.


Kaspar

Kaspar spędził kilka lat w więzieniu za podszywanie się pod szlachcica i zaciągniecie długów na łączną sumę ponad 100000 sztuk złota. Kiedy przebywał w kazamatach, nauczył się podstaw magii od pewnego starego, bezimiennego czarownika. Gdy trzęsienie ziemi skruszyło mury jego celi, Kaspar uciekł przez najbliższy portal do nowego świata..


Maddox

Wypadałoby powiedzieć kilka słów na temat pracowitości minotaurów. Maddox był kowalem, a jego przeznaczeniem było kucie toporów. Zamiast jednak zaakceptować swój los, nocami uczył się magii, aż był w tym tak dobry, że opuścił kuźnię i wybrał żywot awanturnika.


Mastero

Mastero zawsze stara się iść po linii najmniejszego oporu, dlatego zwykle ma przy sobie paru służących, którzy pracują zamiast niego. Jeśli tylko może, wysługuje się innymi. Znany jest z tego, że nawet w czasie walki czeka aż inni osłabią wroga, po czym sam atakuje i zbiera wszystkie laury.


Norzok

Norzok zakochał się w morzu gdy tylko zobaczył je po raz pierwszy. Kiedy zaś zobaczył pierwszy huragan, zaczął marzyć o tym, by pewnego dnia móc je kontrolować. Marzenie to doprowadziło do tego, że porwał pewnego czarnoksiężnika i więził go przez kilka lat, zmuszając nieszczęśnika, by nauczył go magii. Ale nawet teraz Norzok nie jest do końca zadowolony.


Ritzil

Gdy Ritzil uciekł za młodu ze swego plemienia, został znaleziony i wychowany przez sadystycznego ogrzego maga. Ritzil zawsze był skory do psot, ale czas spędzony z ogrem sprawił, że stał się okrutny i na tyle twórczy, by z połączyć magię i chęć mordu w nową, zabójczą sztukę.


Xyron

Xyron uważał że Kreeganie zbyt często przegrywają, więc przekonał pozostałych Ifritów, by zerwali sojusz z demonami. Teraz jego ludzie mają więcej wolności niż kiedykolwiek. Mogą puścić wszystko z dymem gdy tylko przyjdzie im na to ochota i nic nie powstrzyma ich przed spaleniem całego świata!


Scorage

Niezależnie od sytuacji czynami Scorage’a rządzą instynkty. Jeśli jest głodny i nie ma pieniędzy, kradnie jedzenie. Jeśli kogoś lub czegoś nie lubi, rusza do ataku. Takie zachowanie sprawia, że ma wielu wrogów, ale Scorage rzadko kiedy pozwala im dłużej pożyć


Kobiety


Aathea

Dla Aathey nieważne jest czy walczy z dżinnami, ludźmi czy kimś z własnego rodzaju. Każdy przeciwnik liczy się dla niej tak samo. Nie waha się również wykorzystać wszelkich możliwych środków, aby wygrać, gdyż wie że zwycięzcą jest ten, kto przeżyje.


Atella

Atella jest nie tylko czarodziejką ale i nauczycielką, choć minęło już sporo czasu odkąd miała jakiegoś ucznia. Jest bardzo szanowana w społeczności minotaurów. Wzbudza również strach ponieważ w jakiś sposób potrafi poznać najmroczniejsze sekrety każdej osoby i nie boi się ich ujawnić.


Helice

Helice potrafi poświęcić całe godziny na naukę i kontemplację, aby później wpaść w gwałtowny szał, który potrafi trwać większą część dnia. Jej nieprzewidywalne zachowanie źle wpływa na jej otoczenie, ale nikt nie ma odwagi powiedzieć jej, by odeszła.


Isa

Isa uważa, że zbyt wiele lat zmarnowała służąc okrutnemu człowiekowi, który w końcu dał się zabić w bitwie, nic jej nie zostawiając. Obecnie rzadko kiedy odpoczywa, ponieważ chce nadrobić stracony czas i polega już tylko na sobie.


Mayweda

Jakim cudem tak śliczna dziewczyna może być tak niebezpieczna? Mayweda wygląda na piękną i niewinną, niczym księżniczka, która czeka na uratowanie przez mężnego rycerza. Tak naprawdę jednak każdy bohater, który przyjdzie jej na pomoc, musi liczyć się z tym, że raczej wpuści mu pod zbroję jadowitego węża.


Mered

Mered pochodzi ze starego rodu orków, w którym kobiety były plemiennymi szamankami. Dlatego łatwo jej było opanować podstawy magii. Też pewnie zostałaby prostą szamanką, gdyby większość jej plemienia nie zginęła w czasie Rozliczenia. Obecnie chce czegoś więcej, niż tylko iść w ślady swoich prababek. Chce bogactwa i władzy.


Nefafareen

Nefafareen jest wiekowa nawet jak na ifrita i uznano ją za pierwszą z tego rodzaju, która porzuciła swe wrodzone moce, aby posługiwać się magią. Wszyscy ifritowie – czarodzieje byli uczniami Nefafareen lub jej wychowanków. Do niedawna, żyła wyłącznie w Sferze Ognia, lecz obecnie z niewiadomych powodów przeniosła się tutaj.


Pyrthia

Pyrthia przez wiele dekad służyła potężnemu czarnoksiężnikowi, aby poznać tajemnice jego potęgi. Gdy nauczyła się już wszystkiego, wydała starca jego wrogom i wyruszyła, aby stworzyć swoje własne imperium. Na razie jednak znana jest jedynie jako okrutna bandytka.


Raona

Raona wyrosła w sierocińcu prowadzonym przez mnichów, którzy wprowadzili dzieciom ścisły reżim pracy, nauki, modlitwy, i znowu pracy. Nie było nawet chwili na zabawę. Z tego powodu Raona do dzisiejszego dnia na wszelkie sposoby opiera się wszelkim przejawom ładu i pragnie się wyszumieć.


Sephinroth

Sephinroth była zachwycona, gdy Rozliczenie spowodowało zniszczenie Erathii oraz zakończenie linii rodu Gryphonheart. Przyznaje nawet, że kiedyś próbowała szantażu twierdząc iż sama należy do tego rodu. Szantaż się nie powiódł, gdyż król odmówił zapłaty. Teraz jednak Sephinroth ma przed sobą większe i ważniejsze cele!


Yorpix

Yorpix zajęła się magią, ponieważ żaden ork nie chciałby takiej niezależnej samicy. Zresztą i tak sama nie zamierzała wiązać się z jakimś słabeuszem. Mało kto potrafi znieść jej ciągłe obelgi, a teraz, gdy zaczęła władać magią, wielu obawia się jej gwałtownego charakteru.




ZŁODZIEJE


Mężczyźni


Ajit

W ciemnych tunelach i jaskiniach Ajit czuje się jak w domu, ale zrozumiał, że prawdziwe bogactwo znaleźć można na powierzchni ziemi. Co prawda ludzie wydobywają złoto z jej trzewi, ale później wsadzają je do skarbców, skąd Ajit może je z łatwością wykraść.


Calistar

Calistar jest wśród minotaurów kimś w rodzaju bohatera. Podczas swych śmiałych wypadów zdobył trzykrotnie więcej bogactwa niż inne minotaury. Pokonał też niezliczoną liczbę przeciwników na arenie. Niestety Calistar zaczyna święcie wierzyć we wszystkie nadzwyczajne rzeczy, jakie opowiadają o nim ludzie.


Dace

Dace jest wiekowym przywódcą minotaurów, który widział więcej bitew niż jest w stanie spamiętać. Twierdzi, że uczył go minotaurski bóg wojny i dlatego poświęcił swe życie na niekończące się walki. Zapomina wspomnieć o tym, że wiele jego ofiar nawet nie wiedziało, że nadchodzi. 


Flaym

Flaym jest nieobliczalnym przywódcą, gotowym zrobić wszystko, by zyskać przewagę nad wrogiem. Niestety zaczęły rozchodzić się pogłoski, że jest nawet gotów poświęcić własne wojska, jeśli taka jest potrzeba. Jego ludzie walczą dla niego tylko dlatego, że boją się go bardziej niż śmierci.


Gruezak

Gruezak zaczął jako kucharz w armii Kilgora, ale zdezerterował krótko przed ostatnią bitwą, która spowodowała nadejście Rozliczenia. Podczas tej wojny zginęło mnóstwo orczych plemion, jego także. Jak wielu innych orków, także Gruezak zajął się grabieżą i rabunkiem, aby po prostu przeżyć. 


Gundross

W przeciwieństwie do większości przedstawicieli swojej rasy, Gundross jest mistrzem przystosowywania się do nowych warunków. Jeśli zdarzy się jakaś nieprzewidziana sytuacja, natychmiast potrafi wymyślić jakieś rozwiązanie. Ten twórczy sposób radzenia sobie z problemami jest jego tajemnicą sukcesu.


Hafir

Po stuleciach walki z dżinnami, Hafir nauczył się ich szczerze nienawidzić. Przez ten czas wyrobił sobie opinię największego ich znawcy wśród ifritów. Gdy nie działa pod wpływem nienawiści, Hafir jest doskonałym dowódcą i groźnym przeciwnikiem.


Kardd

Kardd przez większą część życia był handlarzem sprzedającym swe towary w całej Erathii (podnosząc cenę o 300 procent). Po Rozliczeniu stracił większość swych kontaktów i wszystkie trasy handlowe. Nie mógł już robić interesów, więc teraz rabuje ludzi, którzy byli jego konkurentami.


Madmarik

Madmarik jest nie tylko największym żyjącym obecnie orkiem, ale też potrafi wpaść w szał na długi okres czasu. Z powodu swej wielkości nie boi się niczego i chwali się, że nie istnieje żadna istota zdolna pokonać go w pojedynku. Jak do tej pory nikt temu nie zaprzeczył.

Nazibar

Nazibar zrobi wszystko za odpowiednią cenę, a zazwyczaj wysoko ceni swe usługi. Twierdzi nawet, że dzięki zdobytemu majątkowi zatrudnił własną armię najemników. Podobno armia ta czeka w jakimś tajnym miejscu, gotowa do ataku na każdy jego rozkaz.


Rufus

Rufus rozpoczął karierę jako zapaśnik, żyjąc z siły swoich mięśni i pieniędzy, które wygrywał obstawiając na siebie. Gdy przestało mu to wystarczać, zaczął napadać na pijaczków pod karczmami lub rabować kupców na drogach. Rufus nie przejmuje się żadnymi prawami i jest bardzo zadowolony, gdy może je złamać.


Runagark

Jedyną motywacją dla Runagarka są potrzeby jego żołądka. Gdyby był bogatym orkiem, nie mógłby pewnie chodzić z powodu swej tuszy. Jednak teraz musi kraść, aby móc kupić sobie jedzenie, gdyż nie zamierza marnować czasu na pracę. 


Kobiety


Aidan

Aidan jest mniejsza i wątlejsza od większości ifritów, dlatego woli przebywać wśród słabszych ras, takich jak ludzie. Ponieważ z powodu swej profesji nie wolno jej się rzucać w oczy, Aidan nauczyła się popełniać przestępstwa tylko wtedy, gdy ktoś inny z jej rasy ściągnie na siebie podejrzenia.


Andria

Dzięki swej sile i przebiegłości minotaurzyca Andria odniosła sporo sukcesów jako gladiatorka, ale wiedziała, że wkrótce zginie z ręki jakiegoś większego i silniejszego samca. Dlatego opuściła arenę, aby wędrować po świecie, szukać skarbów, a od czasu do czasu ograbić jakiegoś przypadkowego podróżnika.


Erica Fade

Życie Eriki legło w gruzach, gdy cała jej rodzina została zamordowana. Sama zdołała uciec i ukryć się w lesie. Tego dnia zrozumiała, że życie nie ma sensu, więc równie dobrze może zająć się zemstą. I tak narodziła się Skryta Erica.


Flaren

Flaren opuściła swoje orcze plemię, ponieważ nic nie znaczyły dla niej ideały takie jak honor czy chwała. Zamiast tego wolała szybko kogoś załatwić, żeby mieć w kieszeni trochę złota. Dla tej niecierpliwej diablicy liczy się jedynie szybki zysk.


Gretchin

Gretchin ufała przywództwu Kilgora i wierzyła w jego plan dominacji nad światem. Ta lojalność doprowadziła do śmierci całego jej plemienia. Obecnie, oszalała i trapiona wyrzutami sumienia Gretchin jest samotniczką i naskakuje na każdego kto znajdzie się bliżej. Nie może się już kierować prawami swego plemienia, więc robi to co chce.


Hoogula

Aż do okresu dorastania Hoogula nie wiedziała nawet, że jest kobietą. Jej ojciec tak bardzo pragnął mieć syna, że matka okłamała go i zrobiła wszystko, by prawda nie wyszła na jaw. Obecnie Hoogula w dalszym ciągu nie zachowuje się jak kobieta i gwałtownie reaguje przy najmniejszej aluzji co do jej słabości.


Jael

Słowo Jael oznacza tak naprawdę gatunek górskiej kozicy. Została obdarzona tym obelżywym imieniem, ponieważ wolała żyć samotnie w górach niż wśród innych minotaurów. Teraz jest dumna ze swego imienia, ponieważ właśnie ta górska kozica obrabowała więcej minotaurzych kupców niż ktokolwiek inny.


Kineta

Kineta ma problemy z pozostaniem na dłużej przy jakiejkolwiek pracy. Zajmowała się już wszystkim – była handlarką, złodziejką, a nawet szpiegiem. Nie ma dla niej znaczenia czym się zajmuje, byle mogła się przy tym dobrze bawić, a jej wyobrażenie dobrej zabawy wiąże się zwykle z dokonaniem jakichś zniszczeń.


Lorelei

Wkrótce po Rozliczeniu Lorelei dokonała ogromnej liczby przestępstw, dzięki którym zyskała przydomek „Nocne ostrze”. Ograbiła więcej osad niż można to sobie wyobrazić, a łupy schowała w tajnych skrytkach. Jej działalność była prawdziwą plagą. Kiedy jest zagrożona, potrafi na kilka miesięcy zaszyć się w jakiejś sekretnej kryjówce.


Octavia

Octavia jest doświadczoną złodziejką, słynąca ze swych umiejętności dostawania się niezauważenie w dowolne miejsce. Niezależnie od prawdziwości tej opinii, Octavia odnosiła ostatnio spore sukcesy i mogłaby być bardzo zamożna, gdyby ciągle nie wydawała ogromnych sum.


Sizz

Sizz specjalizuje się w przywłaszczaniu sobie cudzej własności i robi to zarówno dla zabawy jak i dla sławy. Chodzą pogłoski, że gdzieś wewnątrz czynnego wulkanu Sizz trzyma nieprzebrane skarby, ale to raczej mało prawdopodobne, gdyż zawsze narzeka na brak pieniędzy.


Tacita

Tacita nigdy nie czuje potrzeby chwalenia się popełnionymi przez siebie przestępstwami i pewnie dlatego nie została jeszcze schwytana. Jako że jest minotaurem, nie podejrzewa się jej raczej o dokonanie przestępstw wymagających jakiejś finezji, ale Tacita zarabia niezły grosz właśnie na tego typu kradzieżach.


 

Valynne

Valynne to prawdziwa złodziejka, która wywołuje kłopoty wszędzie gdzie się pojawi. Choć spędziła wiele nocy w ciemnicy, to na razie udało się jej uniknąć stryczka. Valynne żyje dniem dzisiejszym i nigdy nie myśli o przyszłości, ponieważ uważa, że może zginąć w każdej chwili.

 


Opracowała: Saph

KILLER1990
S poro bohaterów moi ulubieni to; Valynne, Sizz ,loreri Rufus Hafir
08
Cze
Duch27
Ajit jest dobry ja nim ciągle gram Smile
03
Paź
Lugiia07
Powinno się dać też postacie z kampanii. Ale ogólnie ta wolę Złodzieji.
27
Maj
paciorIV
Mój ulubiony to Darkstorm
01
Gru
tomosz
po pierwsze bohaterowie ,,walki,, są poporstu słabsi od bohaterów ,, magii,, bo nie stosują czarów i wogule głupia animacja czarownica ściąga perukę i drapie się po głowie ? szkieletowi upada co chwila miecz ? jak w to grać kiedy do okoła same łyse baby albo ciamajdy ?!!!
14
Paź
Wredota
Twórcy popełnili błąd który zauważyłem. Zwróćcie uwagę na czarodziejkę Sephinroth - przecież to jest Synca z 3 części gry, a nie Sephinroth.
21
Sie




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.81.x.x
95.163.x.x
91.121.x.x
185.129.x.x
217.182.x.x
46.229.x.x
Google spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)