Umiejętności Walki w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 12:33
♦ Czytany: 10964 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Walki w Heroes of Might and Magic IV.

Poziom: Walka
Umiejętność walki na poziomie podstawowym zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 15. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Umiejętność walki na poziomie zaawansowanym zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 20. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność walki na poziomie eksperckim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 30. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność walki na poziomie mistrzowskim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 40. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz i łucznictwa na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Umiejętność walki na poziomie arcymistrzowskim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 60.
Arcymistrzowski


Poziom: Łucznictwo
Łucznictwo na poziomie podstawowym zwiększa atak bohatera z dystansu do 15 i dzieli naturalną obronę celu przez 1,5. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera.
Podstawowy
Łucznictwo na poziomie zaawansowanym zwiększa atak bohatera z dystansu do 20 i dzieli naturalną obronę celu przez 2. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohaterowie posiadający tę zdolność zadają podczas ostrzału pełne obrażenia, nawet jeśli obrońcy są ukryci za murami zamku i przeszkodami.
Zaawansowany
Łucznictwo na poziomie eksperckim zwiększa atak bohatera z dystansu do 30 i dzieli naturalną obronę celu przez 3. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohaterowie posiadający tę zdolność zadają podczas ostrzału pełne obrażenia, na każdą odległość i nawet jeśli obrońcy są ukryci za murami zamku lub przeszkodami.
Ekspercki
Łucznictwo na poziomie mistrzowskim zwiększa atak bohatera z dystansu do 40 i dzieli naturalną obronę celu przez 4. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohater posiadający tę umiejętność może oddać strzał zanim wróg odpowie kontratakiem i zadaje pełne obrażenia na każdą odległość, nawet jeśli obrońcy są schowani za murami lub przeszkodami.
Mistrzowski
Łucznictwo na poziomie arcymistrzowskim zwiększa atak bohatera z dystansu do 40 i dzieli naturalną obronę celu przez 4. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohater posiadający tę umiejętność może oddać strzał zanim wróg odpowie kontratakiem, a potem jeszcze raz i zadaje pełne obrażenia na każdą odległość, nawet jeśli obrońcy są schowani za murami lub przeszkodami.
Arcymistrzowski


Poziom: Odporność na Magię
Odporność na magię na poziomie podstawowym zapewnia bohaterowi 30% odporność na wrogie zaklęcia.
Podstawowy
Odporność na magię na poziomie zaawansowanym zapewnia bohaterowi 50% odporność na wrogie zaklęcia.
Zaawansowany
Odporność na magię na poziomie eksperckim zapewnia bohaterowi 70% odporność na wrogie zaklęcia.
Ekspercki
Odporność na magię na poziomie mistrzowskim zapewnia bohaterowi 80% odporność na wrogie zaklęcia.
Mistrzowski
Odporność na magię na poziomie arcymistrzowskim zapewnia bohaterowi 100% odporność na wrogie zaklęcia.
Arcymistrzowski


Poziom: Walka Wręcz
Walka wręcz na poziomie podstawowym zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 15 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 1,5. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera.
Podstawowy
Walka wręcz na poziomie zaawansowanym zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 20 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 2. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera.
Zaawansowany
Walka wręcz na poziomie eksperckim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 30 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 3. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. Ponadto postać będzie mogła zaatakować zanim nieprzyjaciel wykona kontratak.
Ekspercki
Walka wręcz na poziomie mistrzowskim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 40 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 4. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera.
Mistrzowski
Walka wręcz na poziomie arcymistrzowskim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 40 i dzieli obronę wrogich istot przez 4. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. Postać będzie mogła zaatakować zanim wróg wykona kontratak, a kiedy go przeprowadzi - uderzyć jeszcze raz.
Arcymistrzowski

Opracował: jareQ
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.227.x.x
157.55.x.x
79.185.x.x
83.10.x.x
178.36.x.x
157.55.x.x
94.254.x.x
156.67.x.x
157.55.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 10 gości. (Razem: 10)