Alternatywne Ulepszenia jednostek Sylwanu i Lochu w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 09:11
♦ Czytany: 61816 razy
♦ Opracowany przez:
 


Alternatywne ulepszenia jednostek z miasta Sylwan oraz Loch w
Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
 
 
Sylvan - Driada
2
5
Loch - Prześladowca
1
4
2-3
3-5
7
6
14
12
0
0
0
0
6
15
10
7
Alternatywne ulepszenie poziomu  1
55
100
Alternatywne ulepszenie poziomu  1
Umiejętności:Latanie, Brak Kontrataku Wroga, Rozproszony Atak,Symbioza.   Umiejętności:Atak Trucizną, Niewidzialność.

Sylvan - Tancerz Wiatru
6
4
Loch - Krwawa Siostra
 
6
3
4-6
3-8
7
8
15
14
0
0
0
0
12
21
9
5
Alternatywne ulepszenie poziomu  2
120
175
Alternatywne ulepszenie poziomu  2
Umiejętności:Zwinność   Umiejętności:Brak Kontrataku Wroga, Uderzenie i Powrót,Niewrażliwość na Osłabienie.

Sylvan - Mistyczny Łucznik
6
6
Loch - Minotaur Nadzorca
5
5
8-9
5-8
5
5
14
9
12
0
0
0
14
40
10
6
Alternatywne ulepszenie poziomu  3
120
200
Alternatywne ulepszenie poziomu  3
Umiejętności:Strzelec,Strzała Mocy,Pełna skuteczność w walce na dystans.   Umiejętności:Aura Odwagi.

Sylvan - Arcydruid
12
12
Loch - Czarny Jeździec
8
9
10-12
7-12
4
8
10
12
7
0
15
0
34
60
4
4
Alternatywne ulepszenie poziomu 4
440
450
Alternatywne ulepszenie poziomu  4
Umiejętności:Strzelec,Rzucający Czar, Przelanie Mocy.   Umiejętności:Duża istota,Jaszczurze Ukąszenie,Atak w Szarży.


Sylvan - Biały Jednorożec
15
16
Loch - Kwasowa Hydra
15
16
9-24
9-12
7
5
12
8
0
0
0
0
80
125
3
3
Alternatywne ulepszenie poziomu  5
900
800
Alternatywne ulepszenie poziomu  5
Umiejętności:Duża istota, Oślepienie, Dziecko światła.   Umiejętności:Duża istota,Kwasowa Krew, Szał, Brak Kontrataku Wroga, Atak Sześcioma Głowami.

Sylvan - Dziki Ent
21
20
Loch - Dama Cienia
27
20
12-20
20-30
6
5
7
7
0
0
0
0
175
140
2
2
Alternatywne ulepszenie poziomu  6
1400
1700
Alternatywne ulepszeniepoziomu 6
Umiejętności:Duża istota, Szał, Oplatające Korzenie, Furia Lasu, Niewrażliwość na Spowolnienie.   Umiejętności:Rzucający Czar, Uderzenie Biczem, Niewidzialność.

Sylvan - Kryształowy Smok
30
30
Loch - Czerwony Smok
26
30
30-60
45-60
9
9
14
11
0
0
0
0
200
235
1
1
Alternatywne ulepszenie poziomu  7
3400+2
3700+1
Alternatywne ulepszenie poziomu  7
Umiejętności: Duża istota, Latanie, Tęczowy Oddech.   Umiejętności:Duża istota, Latanie, Ognisty Oddech, Podpalenie.


 
kubczak
dobrą jednostką są mistyczni łucznicy ale jak się ma Szczęści Natury to lepsi 2 bo 2 krytyk ze szczęściem
08
Paź
TripleM
Doskonałe są jednostki: mistyczny łucznik, czarny jeżdziec, minotaury, krwawe siostry, tancerze wiatru i jednorożce.
03
Lip
michalrytlewski
najlepsze są oba smoki
09
Sie
Fonlu96
Dlamnie najlepszymi istotami tu są Mistyczni Łucznik, Druid i Kwasowa Hydra
16
Sie
ziomMKX
Podziele opinie TripleM nopo prostu te jednostki to Bomba

PS: Szkodażeżadna alternatywa w lochach nie strzela Smile
14
Gru
snigonas332
u elfów nie lubie druidów a u lochu smoka i minotaura( za alternatywnych)
26
Gru
terst
driada ma fajne kolibry
09
Kwi
911michal
Myśle ,że sylwan by wygrał lochem z tkimi ulepszeniami (bez podstawowych) ale chociaż i tak bez tych ulepszeń wygrywa. Ogólnie bardzo lubie sylwan, a loch tak średnio ale z tych ulepszeń podoba mi się:

- prześladowca
- tancerz wiatru
- mistyczny łucznik
- minotaur
- czarny jeździec
- kwasowa Hydra
- Kryształowy smok

Ps. mistyczny łucznik lepszy na szczęściu od 2 bo on ma zawsze prosta strzałę a tamten nie zawsze i co z tego,że strzela 2 razy
03
Cze
maks20
Dla mnie najlepszy jest Kryształowy smok w Sylwanie, a w lochach Kwasową Hydrę.
15
Cze
Masterwiedzmin
oceńmy sobie ich (w Heroesy gram od ponad 6 lat)
Sylwan:

Driada: bardzo przydatna um. symbiozy, co pozwala wskrzesić driady i enty, więc dostaje 8.5/10
Tancerz Wiatru: wolę tancerza wojny, który może atakować wszystkich wokół siebie, ale tancerz wiatru ma dobrą um., więc 7.5/10
Mistyczny Łucznik: właśnie takiej jednostki brakowało mi w Sylwanie. Bezsprzecznie (mam nadzieję ;p)
10/10
Arcydruid: Boże, następna spitolona jednostka... Brakuje jej czarów wielkiego druida, czyli błyskawicy, więc 5/10
Biały Jednorożec: Hmmmm... Ujdzie w tłoku, ale ja i tak wolę zwykłego srebrnego. 6.5/10
Dziki Ent: na to czekałem! jeśli tych entów jest przynajmniej 20, i uruchomi się ich umiejętność Furii Lasu, to nie mają sobie równych Smile 9.5/10
Kryształowe Smoki: .... Wolę szmaragdowe Smoki, które, jeśli dobrze pamiętam, są niewrażliwe na magię ziemi, i po prostu są lepsze. 5/10

Loch:
Prześladowca: bardzo dobra jednostka, zatruwa, a dzięki niewidzialności może spokojnie przejść na 2 koniec, do armii przeciwnika, a także ma niezgorszy dmg. 8/10
Krwawa Siostra: No, no, no, widzę,że przy lochu to troszkę się rozkręcili z ulepszeniami. o wiele lepsza od krwawej furii, i do tego niewrażliwa na osłabienie. 9.5/10
Minotaur Nadzorca: hmmmm... to ja się chyba rozkręciłem z oceną. jak dla mnie nie jest dobry, wolę strażnika z podwójnym atakiem. 4/10
Czarny jeździec: Bardzo dobra jednostka kawalerii, zdolna zadawać obrażenia podczas jazdy, a i statystyki ma bardzo dobre. 9/10
Kwasowa Hydra: Bardzo dobra jednostka ''Tankująca'', gdyż zadaje obrażenia, jeśli się ją trafi, i ma dużożycia. tylko ten dmg... 8/10
Dama cienia: O Boże, tylko nie to... te jednostki zawsze lubiłem, bo były takie dobre, miały dobre czary i atakowały na dystans, a tu przychodzi taka typiara i jedyne co ma, to cycki i niewidzialność. to jak skrzyżowanie kaczki z krową: ni to nie poleci, ni mleka nie da. 5/10
Czerwony Smok: średniawy w porównaniu z czarnym, nie pamiętam co robiła jedna z jego um., ale to chyba było cos w stylu pikowania gryfów.7/10
05
Sie
TheFallen2010
No dobrze następna rasa to Elfy. Zobaczmy...
Lochy:
1.Prześladowca: Umiejętność Niewidzialności jest przydatna jak cholera Smile. Do tego obrażenia jak u Podżegacza :p.
2. Krwawa Siostra: Najlpesza jednostka 2 poziomu wg. mnie. przebiegnie całe pole, zada obrażenia i wróci na miejsce. Nienawidze ich jak walcze z Lochami ale co innego jak ja walcze Lochami Smile. Do tego dochodzi Odporność na Osłabienie. Ogólnie mówiąc: Duuuużo lepsze od Furii. Jedyna wada jest takaże szybko umierają bo komputer albo gracz po prostu się na nie zaweźmie.
3. Minotaur Nadzorca: Gdyby Strażnik nie miał Podwójnego Ciosu wybrałbym Nadzorce. Więcejżycia większe obrażenia obrona też niezgorsza. Mimo to wole Strażnika.
4.Czarny Jeździec: Kolejne lepsze ulepszenie. Atak w Szarży za samą Szarżę to kolejna dobra wymiana. najlepiej jest zachodzić nimi wroga od tyłu lub przejść obok celu (zada obrażenia od Szarży i standardowe) Jakoś u mnie szybko dedają jednak Smile
5. Kwasowa Hydra: Nadaje się do obrony zamku. Umiejętność na wzór Tarczy Magmowej Smoka Krasnali o tym decyduje. Obrażenia niestety mniejsze i nie posiada regeneracji. Także na bitwy bierzcie Głębinową.
6. Dama Cienia: Jednostka ta byłaby dobra gdyby nie toże jednocześnie pozbawilibyśmy się jednostek dystansowych (no chybaże weźmiecie Zabójców). Kolejna sprawa jest taka,że jest cholernie wolna jeśli chodzi o poruszanie się po polach. Co prawda czaruje i ma te Niewidzialność ale radze wam zostać przy Matronach.
7. Czerwony Smok: Wg. mnie lepsza od Czarnego (tak wiem to dziwne Smile) ze wględu na umiejkę którą posiadają. Masterwiedzmin tą umiejką było Podpalenie i jeśli jej sb nie przypomniałeś to wiedzże to nie ma nic wspólnego z pikowaniem. Po prostu twórcy ni stąd ni zowąd napisaliże niby w wzlatuje w powietrze i zieje tym ogniem. W rzeczywistości to Atak bez Kontry który zwiększa nasze obrażenia o 50%. (czyli gdyby użyły tej umiejki zadałyby 66-90 obrażeń jako jeden smok więc to dużo więcej niż Czarny). I faktem jestże ceną za to jest Odporność na Magie której zostały pozbawione. Wg mnie to nawet lepiej bo możemy naszego gada wzmocnić (np Boską Siłą, z umiejką zadaje 90 obrażeń O.O) Dla mnie jest to oczywisteże to najlepsza jednostka jaką możemy zakupić w mieście.

To teraz ta dobra odmiana Smile

Sylwan
1.Driada: Umiejka "Symbiozy" przydaje się gdy zdobędziemy Drzewce. Do tego etapu biore Rusałki.
2.Tancerz Wiatru: Większe Obrażenia, dobra umiejka zwiększająca obrone o tyle pól ile przeszliśmy. Wole ich od Tancerzy Wojny
3. Mistyczny Łucznik: Właśnie na to czekałem: najlepsza jednosta dystansowa. Strzela tylko raz ale za to ma pełny dystans a do tego potrafi przesunąć o jedno pole w tył. Nie ma o czym mówić nawet na Łowczego nie patrzcie.
4. Arcydruid: Jedyna wada alternatyw Sylwan. Gdyby miał "Błyskawice" Przydałby się. A tak to Wielki Druid górą.
5. Biały Jednorożec: Dużo lepszy od Srebrnego: większe obrażenia, pozostaje Oślepiający Atak. Umiejka Dziecka Światła przydaje się gdy nie mamy Grupowych Zaklęć magii Światła za to mamy je na Ekspercie .Lepsze od Aury Odporności na Magie.
6. Dziki Ent: Kolejna świetna jednostka. Zwiększamy atak kosztem obrony jak u Berserkera z tą różnicąże tu nie musimy się bać o Szał Bitewny Smile. Co prawda traci korzenie po aktywacji ale mimo to warty uwagi.
7. Kryształowy Smok: O nim zdanie mam nijakie i się nad nim zastanawiam. Faktem jestże zadaje większe obrażenia od Szmaragdowego ale nie zawsze zadaje obrażenia jednostce stojącej za celem ataku. Więc radze uważać gdzie stawiacie swoje jednostki bo już miałem pare takich sytuacji. A co do Odporności Szmaragdowych na Magie Ziemii: wg mnie nieprzydatna umiejka ze względu na toże jest tylko jeden czar magii Ziemi i to na pierwsze poziomy magii. Chociaż sam nie wiem jakiego rodzaju czarem jest Implozja. Z góry dzięki za odpowiedź bo to moje pytanie. a wracając do Kryształowych. Radze wam je zbadać komu się spodobają to się spodobają. Jest to dla mnie jednostka zagadka.

Ok jutro napisze o następnych rasach Smile
25
Wrz
eska204
Jednostki z Sylvan lubię tylko alternatywne...A jak chodzi o Loch to chyba robili jak najszybciej i staty bez pomyślenia tylko "SZYBKO SZYBKO SZYBKO NIEDŁUGO PREMIERA NIE BĘDĘ MINUTY ROZMYŚLAŁ JAK ZROBIĆ NORMALNE STATY" ;p Zmienie staty u Lochu sam jak mi się będzie chciało ;p
08
Lut
grondo-lamer
Piszecie ze arcydruid jest slaby? A wiecie ze moze zwiekszyc sile czarow bohatera?
Impregnowana strzała z jakimkolwiek mocnym zaklęciem deszcz strzał=masakra (ale łowca ma mało siły czarów na lvl (10%), dlatego arcydruidzi sa potrzebni do takiego czegoś.
22
Cze
jakubek99
W skrócie napisze co ja biore
A to alternatywa
U to zwykłe ulepszenie
Sylvan
1-A
2-A
3-U
4-U
5-A
6-U
7-U
Loch
1-U
2-A
3-A
4-A
5-U
6-U
7-U
31
Sie
Ziperro
Zacznę od Sylwanui. Przesadzili tutaj z alternatywami, gdyż w zasadzie każda jest lepsza od zwyklych ulepszeń.
1. Alternatywa, bo ma wszystko lepsze niż Rusałki.
2. Alternatywa, bo ma większą przeżywalność i staty. Rozważyłbym tylko zwykłą wersję, jakbym miał teleport i wbił się nim między kilka jednostek dla rozpierduchy. Ale po tym i tak byłby trup z niego od razuSmile
3. Alternatywa- bo kosi bez kar na dystans i ignoruje 50% defa... Łowczy buty mu może czyścić.
4. Zwykle ulepszenie, póki ich czary bija mniej niż zwyklłyatak, czyli do początku 3 miecha średnio, potem Alternatywa, bo lepsze staty.
5. Alternatywa, za umkę. Wskrzeszanie 2 naraz fajna rzecz wieksze obrazenia. Ale zwykle ulepszenie też dobre z umką swoją. Wg mnie jedyny wyrównany poziom w doborze ulepszenia.
6. Zwykły Ent przeważnie, bo nie widzę sensu z tanka robić amatorskiego szturmowca. Ktoś musi chronić strzelców. Ale czasem jak gram mega ofensywnie, to robie Alternatywy.
7. Alternatywa- Większe obrazenia atakuje kilku. Ale to jest efektywne tylko przy szczęściu 5 .

Akademia- Wg mnie tu poszli w drugą stronę i skopali większość alternatyw strasznie.
Moje typy:
1. Zwykłe ulepszenie- lepsza umka. Chociaż na samym początku biorę Alternatywę, bo ma 3 ataku więcej. Ale juz w 2gim miechu Dowódcy do końca.
2. Zwykla wersja. Jest słaba, ale alternatywa wręcz fatalna. Jak dla mnie najgorszy 2 poziom, nawet zombi lepsze.
3. Zwykle ulepszenie. Wiece HP, zawsze kontruje. Tylko te 2 ini mniej trochę boli. Magnetyczny też jest ciekawy i wraz z Magią zniszczenia mozna coś kombinować.
4. Zwykle ulepszenia. Za czary i kanał energetyczny. Alternatywa to porażka.
5.Zwykla opcja. Szczescie mam już i tak duze zawsze, to wolę sie buffowac lub wroga oslabiać.
6. Zwykle ulepszenie- Za brak kontry. To kluczowe w mojej taktyce. Rzucam Pośpiech, przyspieszenie Miniart do ini i mam kilka ruchów przed wrogiem, wiec wole aby mi nie oddał niż bić kilku naraz. Ale Alternatywa tez dobra, chyba jedyna warta fatygi.
7. Zwykle ulepszenie. Za umkę. Identyczne staty, ale Burzy użyjesz raz i jest to umka fatalna. Ciskanie gromami jest bez limitu i szczególnie w oblężeniach się przydaje, bo strzelanie przez mury często bije wtedy mniej niż ta umka lubw przypadku braku strzałów można spamować tym.
25
Lip




Włącz odtwarzacz
WielkiPtak_ul
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.80.x.x
151.80.x.x
185.25.x.x
107.181.x.x
83.8.x.x
157.55.x.x
40.77.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)

    makijaż rybnik

    Wieloletnie doświadczenie. Niezwykłe Zniżki Makijaż Trwały.

    micare.pl