Jednostki w Kuźni Przeznaczenia - dodatku do Heroes V
♦ Opublikowany: 09.08.2010 o 17:24
♦ Czytany: 63893 razy
♦ Opracowany przez:
 



Jednostki z miasta Forteca w Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia.


Forteca
jest nacją, służąca bardziej do obrony niż do ataku, chociaż jej żołnierze sa zapalonymi wojownikami. Wskazują na to punkty obrony jak i życia. Swoje życie urozmaicają ucztami, śpiewami i zabawami. Krasnoludy mają bardzo urozmaicone życie :)

 

Poziom I
Strażnicy stanowią podstawę armii i ludności Fortecy. Posiadają wielką tarcze a także mocne opancerzenie, które chroni ich przed poważnymi obrażeniami ze strony wroga. Mają za zadanie bronić swojej rasy poprzez swoją odwagę i honor. Nigdy się nie poddają i zawsze są gotowi do walki z nieprzyjacielem. jego największym atutem jest ściana tarcz, która zmniejsza obrażenia do minimum.
Obrońca
1
1
Strażnik
4
5
1-1
1-2
4
4
9
12
-
-
-
-
7
12
18
18
Jednostka podstawowa
24
40
Jednostka ulepszona
Szał, Opancerzony, Wielka Tarcza.   Szał, Opancerzony, Wielka Tarcza, Ściana Tarcz.


Poziom II
Włócznikom nigdy nie dość walki tak samo jak zabawy. Potrafią zadać duże straty przeciwnikowi poprzez niesamowity atak i swoją broń. Przerażają swoim wyglądem jak i spojrzeniem. Dzięki swojej sile, potrafią walczyć doskonale wręcz. Po walce zawsze urządzają sobie uczty, huczne zabawy i potańcówki.
Włócznik
4
4
Harcownik
4
4
1-2
2-3
4
4
9
9
2
4
-
-
10
12
14
14
Jednostka podstawowa
45
65
Jednostka Ulepszona
Wyniszczające Rany, Strzelec.   Wyniszczające Rany, Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz.


Poziom III
Jeźdźcy Niedźwiedzi są jednymi z najsilniejszych i wytrzymałych jednostek w świecie Ashan. Świetnie nadaje się do ataku i do obrony. Gdy wpada w szał potrafi nieźle ogłuszyć przeciwnika na jakiś czas.
Jeździec Niedźwiedzia
4
5
Jeździec Czarnego Niedźwiedzia
2
2
2-7
2-7
4
4
8
8
0
0
0
0
25
30
6
6
Jednostka podstawowa
120
200
Jednostka ulepszona
Duża Istota, Szał.   Duża Istota, Szał, Opancerzony, Uderzenie.


Poziom IV
Awanturnicy gotują się do walki i często atakują dzięki wysokiej inicjatywie. Posiada odporność na kontrolę umysłu, co nie umożliwia sterowanie tymi jednostkami. Na ucztach zawsze rozrabiają i nigdy nie dają za wygraną.
Awanturnik
6
7
Berserker
6
7
2-6
3-8
5
5
12
12
-
-
-
-
20
25
6
6
Jednostka podstawowa
160
215
Jednostka ulepszona
Odporność na Kontrolę Umysłu.   Odporność na Kontrolę Umysłu, Szał Bitewny.


Poziom V
Kapłani run są potężnymi strzelcami posiadającymi umiejętność rzucania czarów. Dzięki wielkim talentom magicznym powodują wielkie straty w armii nieprzyjaciela. Gdy staną u boku swoich sprzymierzeąców powodują spustoszenie na polu bitwy.
Kapłan Run
14
14
Patriarcha Run
12
14
7-14
9-14
4
4
7
7
0
0
0
0
73
100
3
3
Jednostka podstawowa
750
900
Jednostka ulepszona
Strzelec, Rzucający Czar, 50% Odporności na Magię, Znamie Ognia.   Strzelec, Rzucający Czar, 50% Odporności na Magię, Znamie Ognia, Krzyżowy Ogieą.


Poziom VI
Władca burz posiada talent, który umożliwia mu kontrolowanie błyskawicami. Dzięki teleportacji i uderzeniem piorunem jest on postacią, której trzeba się bać. Sumując obronę i ilość życia staje się nie do pokonania.
Piorun
15
15
Władca Burz
25
25
8-12
9-14
8
8
11
11
-
-
-
-
100
120
2
2
Jednostka podstawowa
1300
1700
Jednostka ulepszona
Duża Istota, Teleportacja, Uderzenie Burzy, Odporność na Błyskawice.   Duża Istota, Teleportacja, Uderzenie Burzy, Odporność na Błyskawice, Uderzenie Piorunem.


Poziom VII
Ogniste Smoki, jak sama nazwa wskazuje, są to smoki z ognia, przez co są odporne na ten typu czar. Bardzo trudno je pokonać i należy się od nich trzymać z daleka. Mają ognisty oddech, który stopiłby niejedną solidną tarcze wroga. Chociaż nie ma dużej inicjatywy, nadrabia ją swoją obroną i punktami życia.
Ognisty Smok
25
30
Magmowy Smok
35
40
45-50
40-50
5
5
9
9
-
-
-
-
230
280
1
1
Jednostka podstawowa
3500,
+1
4500,
+2
Jednostka ulepszona
Duża Istota, Ognisty Oddech, Ognista Tarcza, Odporność na Magię Ognia.   Duża Istota, Ognisty Oddech, Ognista Tarcza Magmowa, Odporność na Magię Ognia


Opracowane przez:
1.Shelv- teksty
2.jareQ- publikacja

 

KILLER1990
Jak dla mnie rasa najsłabsza w całym Herosie5
10
Cze
Ezz96
Ażebyś wiedział zapowiadali sie tak dobrze ale strasznie słabo atakują tylko sie bronią dobrze...
24
Lip
kwarcowy smok
najlepsze są magmowe smoki
11
Sie
PREDZIO
Lepsze są alternatywne jednostki od :obrońcy,awanturnika i jak ktos woli to od smoków
15
Sie
wojtas_waw
Dobra ta nacja, dobra obrona, runy i punktyżycia!
26
Lut
KRYstian3
Zgadzam się wojtas. Zwłaszcza lubię berserkerów i ten ich szał bitewny. tylko włócznicy mogliby mieć więcej włóczni do rzucania bo po dwóch rzutach stoją bezczynnie. runy są dobre zwłaszcza szarży -nawet te wolne jednostki mogą daleko zajść.
27
Lut
Luna-Willow27
jak się ma wóz z amunicją to mają więcej strzałów
24
Mar
starucha13
alternatywne ulepszenie jest fajniejsze
12
Kwi
markos
Pioruni WYMIATAJĄ!!!
25
Sty
eska204
Wszystko lipne po za Smokiem (Alternatywy tez)Skoro mieszkają w Ośnieżonych górach powinni mieć smoka Lodu czy coś w tym stylu a Smoczek zamiast diabła w Inferno ale jak będę miał czas Zmodyfikuje to :-)
17
Lut
eska204
Wszystko lipne po za Smokiem (Alternatywy tez)Skoro mieszkają w Ośnieżonych górach powinni mieć smoka Lodu czy coś w tym stylu a Smoczek zamiast diabła w Inferno ale jak będę miał czas Zmodyfikuje to :-)
17
Lut
serafek12
eska, krasnoludy to naród kowali, który czci boga ognia, a demony czczą Urgasha, czyli chaos i zniszczenie, najgorszy aspekt ognia.
13
Maj




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.220.x.x
54.157.x.x
83.242.x.x
54.242.x.x
78.159.x.x
54.81.x.x
100.25.x.x
44.222.x.x
34.237.x.x
3.95.x.x
157.55.x.x
44.221.x.x
54.84.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)