UMIEJĘTNOŚĆ
|
OPIS
|
JEDNOSTKA
|
Symbioza
|
Raz na walkę ta istota może wyleczyć i wskrzesić Drzewce, otrzymując w zamian to samo (zdolność aktywowana). Wskazany oddział otrzymuje 4 Punkty Życia za każdą Driadę, a Driady otrzymują 20 Pż od wskazanego oddziału.
|
Driada
|
Zwinność
|
W następnej turze stworzenia te otrzymają dodatkowe +30% do obrony za każde pole, jakie przejdą.
Obrona jednostki zostaje zwiększona w czasie pierwszej tury, jeśli wykonała ruch na maksymalny dystans.
|
Tancerz
Wiatru
|
Strzała Mocy
|
Atak strzelecki tej istoty ignoruje 50% Obrony celu i ma dodatkową szansę odrzucić przeciwnika o jedno pole w tył i ogłuszyć go
|
Mistyczny
Łucznik
|
Przelanie Mocy
|
Ta istota może zwiększyć Siłę Czarów bohatera o wartość swojej Siły Czarów, ale nieprzekraczającą
Wiedzy bohatera. Efekt utrzymuje się do końca walki lub do śmierci istoty i nie kumuluje się (zdolność aktywowana).
|
Arcydruid
|
Dziecko światła
|
Wszystkie zaklęcia Magii Światła oprócz tych, które zadają obrażenia, rzucone przez kogokolwiek również zadziałają na rzucającego tak, jakby rzucał je ekspert.
|
Biały
Jednorożec
|
Furia Lasu
|
Ta istota może podwyższyć swój Atak kosztem swojej Obrony, zmniejszając o połowę ilość punktów Obrony i dodając je do Ataku. Trwa to do końca walki i daje dodatkową premię do Inicjatywy. W ten sposób Drzewiec traci możliwość splątywania wrogów (zdolność aktywowana). Inicjatywa zwiększa się o 5. |
Dziki Ent
|
Tęczowy Oddech
|
Ta istota atakuje wszystkie cele w losowym promieniu w wybranym kierunku.
Tęczowy oddech trafi od 1 do 5 pól, zaczynając od pola na którym stoi cel i przenosząc się losowo na następne pole(a). Liczba trafionych pól zależy od Szczęścia jednostki: 1+(losowa_wartość(1;10)+Szczęście)/2, zaokrąglając w dół, nie więcej niż 5.
|
Kryształowy
Smok
|