Alternatywne Ulepszenia jednostek Fortecy i Akademii w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 10:02
♦ Czytany: 63167 razy
♦ Opracowany przez:
 


Alternatywne ulepszenia jednostek z miasta  Fortecy oraz Akademii w
Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".

 - atak  - życie  - obrona   - zasięg obrażeń - ruch  - iniciatywa  mana

Forteca - Strażnik Gór
2
 6
Academy - Gremlin Sabotażysta
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
6
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
1-2
1-2
4
 5
8
 10
0
 4
0
 0
12
6
18
20 
Alternatywne ulepszenie poziomu  1
40
35 
Alternatywne ulepszenie poziomu  1
 

Umiejętności:Szał, Wielka Tarcza, Opancerzony, Niewzruszony, Stabilna Postawa.

  Umiejętności:Strzelec,Sabotaż.

Forteca - Harpunnik
4
Academy - Marmurowy Gargulec
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
4
6
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
2-4
 1-2
4
9
11
4
0
10
20
14
14 
Alternatywne ulepszenie poziomu  2
65
70 
Alternatywne ulepszenie poziomu  2
Umiejętności:Strzelec, Uderzenie Harpunem, Opancerzony.   Umiejętności:Latanie, Aura Wrażliwości na Ogień, Aura Wrażliwości na Zimno, Aura Wrażliwości na Błyskawice, Szał,Żywiołak.

Forteca - Niedźwiedzi Wojownik
8
6
Academy - Magnetyczny Golem
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
12
5
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
5-6
5-7
6
4
11
9
0
0
0
0
30
20
7
9
Alternatywne ulepszenie poziomu  3
185
150
Alternatywne ulepszenie poziomu  3
Umiejętności:Duża istota, Szał, Niedźwiedzi Ryk.   Umiejętności:Jednostka Mechaniczna, Zaczarowana Zbroja,Magnetyzm.

Forteca - Pogromca
7
9
Academy - Mag Bitewny
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
7
9
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
3-7
7-7
5
4
11
10
0
6
0
20
30
29
6
5
Alternatywne ulepszenie poziomu 4
220
340
Alternatywne ulepszenie poziomu  4
Umiejętności:
Zabójca Gigantów, Uderzenie, Niewrażliwość na Kontrolę Umysłu,Bitewny Szał.
  Umiejętności:Strzelec,Rzucający Czar, Wytł. Magii, Magiczny Atak, Pełna skuteczność w walce na dystans.

Forteca -
Strażnik Runów
10
12
Academy - Dżin Wizjoner
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
9
13
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
17-20
16-19
3
8
9
12
5
0
25
0
65
45
3
3
Alternatywne ulepszenie poziomu  5
700
630
Alternatywne ulepszenie poziomu  5
Umiejętności:Strzelec, Rzucający Czar, Niewrażliwość na Ognia, Znamię Ognia.   Umiejętności:Duża istota,Latanie, Koło Fortuny, Odporność na Magię 75%, Niewrażliwość na Powietrza.

Forteca - Władca Burz
15
27
Academy -
Rakszasa Kszatrija
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
24
19
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
9-14
25-35
8
7
11
11
0
0
0
0
120
120
2
2
Alternatywne ulepszenie poziomu  6
1700
1700
Alternatywne ulepszeniepoziomu 6
Umiejętności:Duża istota, Latanie, Uderzenie Burzy, Niewrażliwość na Powietrza, Uderzenie Piorunem.   Umiejętności:Duża istota,Wir,Pośpiech.

Forteca - Wulkaniczny Smok
32
30
Academy - Tytan Burz
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
35
30
Tekst alternatywny
Kliknij aby powiększyć
45-55
40-70
5
6
9
10
0
5
0
0
275
190
1
1
Alternatywne ulepszenie poziomu  7
3666+2
3300+2
Alternatywne ulepszenie poziomu 7
Umiejętności:Duża istota, Żywiołak, Niewrażliwość na Ognia, Oddech Płynnego Ognia.   Umiejętności:Duża istota,Strzelec,Pełna sk. w walce wręcz, Niewrażliwość na Kontrolę Umysłu, WezwanieBurzy.

 

Heror
Ulepszenia akademi , nie ulepszają tylko jeszcze pogarszaja jednostki....
19
Gru
Wielki Krasnolud
Jak dla mnie ulepszenia fortecy są lepsze oprócz strażnika runów i smoka
PS: ten zamek wymiata ;D
09
Sty
czart
Ulepszenia akademii pogarszają jednostki? 7 nie, 3nie, 6nie, 5nie, 4nie, co najwyżej 1 i 2 .
20
Mar
kuba1111
Gremlin Sapotażysta 2/10
Marmurowy Gargulec 3/10
Magnetyczny Golem 9/10
Mag Bitewny 6/10
Dżin Wizjoner 8/10
Rakszasa Kszatrija9/10
Tytan Burz8/10
26
Maj
ziommm
Gremlin Sabotażysta 4/10 on sie przydaje na oblężenia bo może na parę tur zatrzymywać wieżyczki
Marmurowy Gargulec 3/10 są dobre gdy walczą z Deleb
Magnetyczny Golem10/10 Jak uzyje sie czarów to się mogą uleczyć
Mag bitewny 7/10 mało magi i więcęj ataku chyba
Dżin Wizjoner 9/10 kolo fortuny dobre jest dla sojuszniczych jednostek dodaje szczescie a dla wrogów pech
Rakszasa Kszatrija 8/10 więcej Ataku i obrażeń oraz może jak hydra atakokwać parę jednostek wokół siebie ale nie ma Umiejętności brak kontrataku wroga
Tytan Burz 9/10 jego umiejętność burza może atakować pare jednostek na raz jag w to wejdo ale wrodzy raczej niebędą tacy głupiżeby na to wchodzić
16
Lip
Heror
,,Ulepszenia akademii pogarszają jednostki? 7 nie, 3nie, 6nie, 5nie, 4nie, co najwyżej 1 i 2 .-czart'' Nie pogarszają się? Magnetyczny Golem ma mniejżycia i obrony... i na dodatek nie ma nieskończonego kontrataku. Mag Bitewny też ma zmniejszone staty i jeśli dobrze pamiętam to ma gorsze zaklęcia niz poprzedni. Do dzina nic nie mam. Rakasza Kszatrija i Tytan Burz niby lepsi ale mi się nie podoba wizualnie
23
Lip
michalrytlewski
tytani burz są najlepsi w akademii
09
Sie
Szymson
dwa pierwsze ulepszenia akademii to tragedia.
07
Paź
snigonas332
Gremlin 7/10 sabodaż to dobra zdolność i zobaczcie na óżnice w ataku u dowódcy i sabodażysty
Gargulec 8/10 dobra zdolnośc ta aura wrażliwości nażywioły ale działa też na sprzymieżeńców
Golem 10/10 leczenie własnych pktżycia jak go walną i ściąganie magi na siebie lecząc sie zarazem
Mag 3/10 tylko pięść gniewu jako zaklęcie a u Arcymagów jest kula ognia (ja czarodziejem miałem u nich 45 many i za 5 many kule ognia)
Dżin 8/10 lepszy od królewskiego ale królewski ma zdolność klątw lub błogosławieństwa
Rakszasa 10/10 ma lepsze staty i zdolnośći
Tytan 8/10 ma dobre zdolności podczas obrony się przydaje

A co do krasnolódów to tylko 1,2 i 5 poziom jest slaby
26
Gru
starucha13
Głupota włócznicy są bardzo dobrzy
12
Kwi
TheFallen2010
Witajcie to znowu ja Smile Szczerze powiemże nie cierpie alternatyw w tym dziale. Ale jako iż robie poradnik więc tych jednostek też się to tyczy.
Forteca:
1. Strażnik Gór: "Stabilna Postawa" to kolejna zmarnowana umiejka, przydatna jedynie podczas obrony przed silniejszym wrogiem. Wole Strażnika pomimo słabszych statów.
2. Harpunnik: wyglądają całkiem fajnie, obrażenia zdecydowanie większe od Harcownika lecz kolejna niepraktyczna umiejka "Rzutu Harpunem". Wole Wyniszczające rany Harcownika i wam radze to samo.
3. Niedźwiedzi Wojownik: Fajna Umiejka "Ryku(...)" niestety nieprzydatna na duże jednostki (a to właśnie one sprawiają najwięcej kłopotów). Wole Rycerza.
4. Pogromca: Bardzo fajna jednostka i sprawiająca dylemat. Potrafi ogłuszyć jak Krzyżowiec, a do tego dostaje premie do Ataku i Obrony w walce z dużymi istotami (te na 4 kratki). Biore go na przemian z Berserkerem.
5. Strażnik Runów: Mają Kule Ognia zamiast Ściany ich obrażenia są większe. Ale: jeżeli twój bohater posiada Kule, a nie ma ściany bierzcie Patriarche. Krzyżowy Ogień jest niezły.
6. Władca Burz: Pozornie słaby jak na 5 poziom. W rzeczywistości naprawde psuje Krew nawet w małych ilościach. Uderzenie Burzy zadaje drugie tyle standardowych obrażeń więc zadaje tak naprawde 18-28 obrażeń celowi i połowe tych obrażeń sąsiadującym wrogom. Za to uderzenie Piorunem jest stosunkowo słabe. Jeżeli chcecie nim zadać obrażenia więcej niż jednej jednostce to muszą być one ustawione bezpośrednio obok siebie. Inaczej się nie da. Aha Uderzenie Burzy ZAWSZE zada obrażenia sąsiadom i celowi.
7. Wulkaniczny Smok: jest to jednostka szturmowa. Nie posiada już niestety Tarczy Magmowej ma mniejżycia i obrony ale kosztem zwiększonych o 5 obrażeń oraz "Oddechem Płynnego Ognia". Ja i tak zawsze biore Magmowego. Wogóle fajniej wygląda. Smile

O Boże magowie Smile. Nie gram nimi zbyt często więc możecie mnie poprawić jak coś powiem źle. Ale co nieco wiem na ich temat.

Akademia:
1. Gremlin Sabotażysta: Jednostka przydatna w trybie oblężenia. Może wyłączyć Katapulte (jeśli cb atakująSmile lub wieże strzelnicze (jeśli ty atakujesz) . Na zwykłe bitwy radze wam brać jednak Dowódce. Naprawa Golemów jest dużo lepsza.
2. Marmurowy Gargulec: Szkoda mi słów.. totalny niewypał. Jakby mu zwiększyli obrażenia to by uszedł w tłumie, ale osłabienie naszych jednostek nażywioły przesądza o wszystkim. Do tego wlecze się jak ciągnik.
3. Magnetyczny Golem: Hmm... zdolność zaczarowanej zbroji jest całkiem praktyczna. Możemy np zaatakować oddział wroga Golemami a następnie Kulą Ognia tak aby sięgło także Golemów. I bum, nasze Golemy zyskujążycie a wróg zostaje spopielony. Jedyna wada jest takaże nie posiada "Nieograniczonej Kontry".
4. Mag Bitewny: Kolejne dziadostwo... Nie ma Kuli Ognia a do tego jest złoty aż do zrzygania (nawet sztylet bitewny ma złoty :/). Nawet nie patrzcie na niego przy wyborze jednostki.
5. Dżin Wizjoner: Całkiem niezła jednostka z którą mam dylemat: wybrać zwiększenie szczęścia u sb i zmiejszenie i wroga, czy też czary Królewskiego. Jednak zawsze wybieram Wizjonera ze względu na dużo lepsze staty.
6 Rakszasa Kszatrija: Bardzo dobre umiejki i większe obrażenia. Największą wadą jest wygląd. Niby obrażenia większe a mięśnie to patyki w porównaniu z Radżą. Szkodaże nie posiada braku kontry. Ale cena musi być, może atakować więcej niż 1 jednostkę.
7. Tytan Burz: Jedyna różnica to umiejka. Tytan Burz przywołuje nawałnice która ma efekt dezorientacji i zadaje obrażenia wrogim strzelcom. Przydatna umiejka, ale wtedy strzelców musimy wykończyć z dystansu gdyż Burza zadaje obrażenia także naszym jednostkom.

Jeszcze dwie rasy do obgadania Smile
26
Wrz
eska204
Kurczę,Ta Akademia mnie oślepia (Poważnie) tyle tego złotego koloru (Golem jest z miedzi^^)Jak fajnie widziećże smok jest znacznie potężniejszy od tytana :-)
17
Lut
eska204
Kurczę,Ta Akademia mnie oślepia (Poważnie) tyle tego złotego koloru (Golem jest z miedzi^^)Jak fajnie widziećże smok jest znacznie potężniejszy od tytana :-)
17
Lut
eska204
Mam mod Conflux i mam pytanko...Zostawić wrotażywiołów czy bardziej się opłaca akademie?
17
Lut
arturekczek
Magowie bitewni wcale siesą tacy słabi, ich zdolność "wytłumienie magii" jest bardzo przydatna, jeśli wrogowie mają jakieś np. cerbery.Wtedy można schować ich za swoimi jednostkami, a ci nie będą im zadawać obrażeń.Jednak w większości przypadków lepsi są arcymagowie.
12
Maj
jakubek99
To akurat moje dwa ulubione narody to napisze co ja biore ale w skrócie
U to pierwsze ulepszenie
A to alternatywa
Forteca- wszystko A tylko 7 na przemian
Akademia-
1-U
2-U
3-Jak wróg korzysta z magii zniszczenia to A a jak nie to U
4-Na przemian
5-U
6-A
7-U
31
Sie
tomosz
W akademii najlepsze są Golemy i arcymagowie (uwielbiam) , a co do fortecy się nie wypowiem , nie gram , bo nie lubię
30
Cze
Ziperro
Ciekawe opcje tu mamy. Zacznę od Fortecy:

1. Zwykle ulepszenie- Wg mnie najbardziej skopana alternatywa. Umka tragiczna.
2. Alternatywa- Dużo lepszy dmg. Umką slaba co prawda, ale Harcownika nigdy nie działa( albo ma szansę typu 5%, bo w pojedynku kilka razy nimi grałem i ani razu nie zadziałała)
3. Zwykłe ulepszenie. Ryk słaby i rzadko wchodzi. A cios z łapy, jeśli przebiegniesz kilka pól w 90% wchodzi.
4. Alternatywa- więcej HP, fajne umki. Miodek. Berserker to leszcz przy nim.
5. Alternatywa, bo więcej dmga, hp i może rzucić 2 kulki wobec 1 ściany ognia. Krzyżowy jest fajny, ale raczej nieczesto da się wykorzystać. Ale Patriracha też warty rozważenia.
6. Alternatywa zjada tego drugiego. Runa szału bojowego i robi frytki. z Neutralami to wygrywam tylko nim, bo przeważnie stoją w kupie chroniąc strzelca swego, a wtedy uderzenie burzy ich masakruje z Runą Szału.
7. Zwykłe ulepszenie lepsze. Nic nie zrekompensuje brak Tarczy Magmowej. Alternatywa zasysa. Jedne z uciążliwszych do bicia, jakk większa grupka blokuje kopalnie/przejście.

Loch:

Dużo fajnych altów i umek.
Biorę:

1. Prześladowca- bezkonkurencyjny. Ukrywa się, więcej wszystkich statystyk kosztem braku i tak beznadziejnego strzelania. Trucizna mu nawet nie potrzebna, bo i tak nie odgrywa większej roli w tej jednostce.

2. Alternatywa- Więcejżycia, większy rozrzut dmga i ochrona przed osłabieniem kosztem 2 ini u Furii. Jak dla mnie dużo lepsza opcja.

3. Zwykle ulepszenie- Tak jak u krzyżowca, 2 ataki wręcz zawsze są lepsze niż cokolwiek. A Alternatywa nie powala nawet niczym ciekawym. Krzyżowiec miał chociaż ochrone Tarczą.

4. Zwykłe ulepszenie. Szarża biije na głowe umkę Alternatywy. No i 2 dmga więcej. Tu nie ma co się zastanawiać.

5. Zwykłe ulepszenie. Obie sa słabe, ale wole regentkę i więcej dmga niż kwas, który jest efektywny przy dużych liczbach dopiero. I Tak Hydry w zamku trzymam. Jedyny plus kwasowej, to 1 ini więcej.

6. Alternatywa. Loch i tak miał marnych strzelców, a Dama ma lepsze staty i umke. Nijak mi się widzi latać z Matroną i bić za 40% dmga( kara za odległość mniejsze dmg od Damy ogólnie) w stosunku do Damy. I wygląda gorzej Smile

7. Zwykłe ulepszenie. Za Odporność na magię. Ale Alternatywa też jest fajna i brałbym ją na Twierdzę i Światową Przystań/Sylwan.
25
Lip




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
34.228.x.x
34.204.x.x
194.247.x.x
78.159.x.x
54.85.x.x
83.27.x.x
44.221.x.x
3.85.x.x
34.229.x.x
18.208.x.x
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)