Poradnik kampanii Córka Pirata w Heroes IV
♦ Opublikowany: 16.12.2012 o 10:00
♦ Czytany: 29452 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 

 Kampania Chaosu „Córka Pirata”

Misja I „Córka Pirata”
 
Ahoj! Witajcie w ostatniej kampanii i bodajże najbardziej lubianej w której mamy ukazane losy córki pirata „Czarnego Balfura”- Tawni. Ten olbrzymi scenariusz rozpoczynamy na południowym-zachodzie na wyspie z Tawni, Pete’em Girly’ym i drobnymi oddziałami, penetrujemy okoliczne archipelagi bardzo szybko i podążamy na północ by zająć miasto potrzebne by zapanować nad regionem. Miasto  Pandemonium szybko zajmiemy i budujemy w nim; Ogród Posągów/Labirynt, Czarny Las/Wulkaniczna Szczelina i tutaj wybór pewny Jaskinia Smoków. Rozpoczynamy podbój region ale pierw musimy ostrożnie zajmować budynki z surowcami i przetrzymać pierwsze ataki Barbarzyńców(szczególnie portal dwukierunkowy), po pokonaniu fali rozpoczynamy krucjatę na wschód zajmując miasta zielonego gracza jeśli opanował dużo terenu w trakcie naszej obronny. Gdy opanowaliśmy cały północny półwysep czas by udać się na południowe rejony, możemy na dwa sposoby: Pierwszy to od strony Pandemonium otworzyć Niebieską blokadę morską(namiot klucznika jest ciut na północ od miasta) lub druga opcja poczekać jak zniecierpliwiony Niebieski przypłynie i spróbuje desantu to wtedy udaremnimy jego plany i pozyskamy okręt dzięki którym będziemy mogli zaatakować pierwsze miast celów- Yanathree które należy do sfery natury-Rezerwat. Gdy je opanujemy(pierw musimy odnaleźć pomarańczowy namiot klucznika znajduje się na wschodzie gdzie występuje piasek) pora na drugie miast- Frigston które okupuje znany znam zielony gracz na czele armii Barbarzyńców ale pierw żeby dostać się tam musimy odwiedzić sporo miejsc rozesłanych po archipelagach wysp na wschodzie gdzie niekiedy są silni strażnicy typu: Czarne Smoki. Gdy zdołamy zdobyć brakujących nam kluczników to atakujemy i opanowujemy teren zielonego i uzupełniając braki szturmujemy ostatnie miasto cel. Ty sposobem zaznaczamy nasze aspiracje do zawładnięcia Złotym Morzem!
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
 
  • Uniwersytet Magiczny
  • Szkoła Wojny
  • Uniwersytet Wojenny
  • Gildia Weteranów
  • Drzewo Wiedzy
  • Kamień Wiedzy (4x)
  • Nauczyciel Snów (3x)
  • Tereny Szkoleniowe (2x)
  • Obóz Najemników (2x)
 
Misja II „Krwawa Zatoka”



 
 
Misję zaczynamy na północy z bohaterami którzy są już dość silni by podróżować w jednym oddziale, mamy dwie drogi które doprowadzą nas do miast Zielonego i Niebieskiego które od ręki zajmiemy i rozpoczniemy kampanię na południe by pozbyć się całkowicie graczy na wyspie centralnej. W czasie ogólnej walki zwracajmy uwagę czy w pobliżu nie ma portali bo wróg szczególnie będzie atakował przez nie nasze miasta więc zostawiajmy dość liczne załogi. Tym czasem Pete i Tawni niech wykorzystają stocznie w zachodnim rejonie wyspy i udadzą się na północny-zachód by rozprawić się ostatecznie z Niebieskim. Teraz możemy się skupić na gromadzeniu armią mogącej pomóc nam w walce kapitan Swiftem którego musimy pokonać by zaznaczyć nasze panowanie. W południowo-wschodnim rejonie centralnej wyspy jest brama misji która przepuści nas po pokonaniu wszystkich graczy i będzie to Tawni, następne wypływamy okrętem na północny-wschód w poszukiwaniu Wiru mogącego nas przenieść prosto pod okręt Swifta ale pierw lądujemy na wyspie i szukamy Namiotu Klucznika koloru niebieskiego który jest za fioletową bramą do które już pewnie zdobyliśmy hasło. Gdy pokonamy strażników płyniemy na północ i wirem udajemy się stoczyć ciężko i zwycięską bitwę z Kapitanem Swiftem.
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Uniwersytet Magiczny
  • Uniwersytet Wojenny (2x)
  • Kamień Wiedzy (2x)
  • Nauczyciel Snów (3x)
  • Tereny Szkoleniowe
  • Obóz Najemników (3x)
 
Misja III „Cieśnina Zaginionych”


 
Kolejną misję sagi pirackiej rozpoczynamy na północnym-zachodzie i łączymy Tawni z Petem w jeden oddział i penetrujemy okoliczne wyspy by później udać się na południe-konkretnie na południowy-zachód na półwysep zamieszkany przez Barbarzyńców pod niebieskim sztandarem. Tym sposobem szybko pozbędziemy się jednego wroga który mógłby nam przeszkadzać. Po opanowaniu tego półwyspu wracamy na morze i płyniemy do miasta Rumport które będziemy musieli praktycznie bronić tzn. zawsze musi być liczny garnizon a My udajemy się na poszukiwanie Graala by móc wybudować Oko Chaosu, ale najwygodniej będzie jak opanujemy cały kontynent który będzie łatwo gdyż niekiedy drogę ułatwiają portale dwu lub jednokierunkowe. Głównym naszym wrogiem jest Zielony gracz mający główną siedzibę na południu oraz na północnym-wschodzie skąd będzie operował więc najprędzej będzie go pokonana północy by móc spokojnie zwiedzać region i odwiedzić 2 wyrocznie(Srebrną i Niebieską) które wskażą nam miejsca ukrycia skarbów a którymi będą surowce lub drobne artefakty. My poszukujemy tej złotej ale pierw by do niej dostać się musimy odnaleźć więzienie Królowej Meduz- Cyrcy która później pomoże się nam przedostać przez bramę Misji. Gdy już w naszym mieście powstanie Oko Chaosu dostaniemy inne zadanie które będzie przyjemne a będzie polegała na wyeliminowaniu gracza czerwonego(Syren) z morza i tym sposobem zapanujemy nad strategiczną Cieśniną Złotego Morza!
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
 
  • Uniwersytet Magiczny (2x)
  • Szkoła Wojny (4x)
  • Uniwersytet Wojenny
  • Gildia Weteranów
  • Drzewo Wiedzy
  • Kamień Wiedzy (5x)
  • Nauczyciel Snów (3x)
  • Tereny Szkoleniowe (4x)
  • Obóz Najemników (2x)
  • Arena
 
Misja IV „Zatoka Syren”
 
 
Scenariusz ten z pozoru jest łatwy bo mamy zabić naszego eks-kapitana ale cóż nic nie jest proste. Zaczynamy na olbrzymiej wyspie z Tawni i Cyrcą i podążamy na północ brukowaną drogą do miasta do którego przejście jest tylko przez Garnizon. Miasto i jego rozbudowę wykonujemy jak w poprzednich scenariuszach, tym czasem Tawni i Cyrca opanowują cały rejon uważając na ataki Niebieskiego które będą miały na celu zdobywać nasze siedliska istot, kopalnie i miasta dlatego ważniejsze miejsca niech mają obsadzone mur i bohatera który będzie odbijał stracone punkty. W międzyczasie Tawni i Cyrca niech udadzą się na południowy-wschód by udać się do podziemi, tam zdobywamy stocznie i płyniemy na północ gdzie przejść może tylko Cyrce bo tam znajduje się Zielony Namiot Klucznika niezbędny nam by dostać się Miasta ze Stocznią na zachód. Teraz pozostaje nam uzbierać potężną armię bo czekają nas poważne bitwy by dostać się do Pete’a, po drodze zwiedzajmy archipelagi wysepek by zwiększać sobie i Cyrce statystyki. By rozprawić się z Petem uzbierajmy dość silną armię i go pokonajmy by móc rozpocząć ostatnią część Podoboju Złotego Morza!
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Szkoła Wojny
  • Uniwersytet Wojenny (2x)
  • Drzewo Wiedzy
  • Kamień Wiedzy (8x)
  • Nauczyciel Snów (4x)
  • Tereny Szkoleniowe (2x)
  • Obóz Najemników (3x)
  • Arena (2x)
 
 
Misja V „Nie oglądaj się za siebie”


 
Przyszedł czas na finał tej historii w której poznaliśmy naszą Królową Piratów, ale by potwierdzić ten stan musimy pokonać ostatnią przeszkodę- Królową Morza. Mapa ponownie jest ogromną, my zaczynamy na północny-zachodzie i jedynym miejscem do desantu jest wulkaniczny teren, tam wyruszamy na wschód po drodze zwiedzając wszystko i odwiedzając Różowy namiot klucznika by móc dostać się do miasta które posłuży nam za bazę operacyjną. Gdy zorganizujemy małą armię ruszamy by rozprawić się z wrogiem(barbarzyńcy niebieski i zielony gracz), pierw niebieskim się zajmiemy do którego jest utrudnione dojście jak i do zielonego, bramy graniczne. Sporo ułatwiają portale dwukierunkowe, nam drogi ataku i przemieszczania się ale i wrogowi na nasze tereny. Gdy pokonamy niebieskiego czas na zielonego i Królową Mórz tylko tutaj musimy zagrać pełną synchronizację gdyż bo jej zabiciu mamy 5 dni by zniszczyć 2 wylęgarnie Potworów morskich dlatego potrzeba nam mieć dwie armię, Cyrca która zaatakuje Cytadelę Królowej by później statkiem na południe od  zdobytego miasta popłynąć na północ i pokonać seledynowego. Natomiast Tawni statkiem z miasta Królowej uda się na wschód by pokonać bandę Syren które będą liczne ale słabe dla naszej wytrenowanej armii. I tak oto Złoty Sen Tawni Balfour spełnia się, ale okupiony jest stratami i zdradami.
Niech Żyje Królowa Złotego Morza!
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
 
  • Uniwersytet Magiczny (3x)
  • Biblioteka (2x)
  • Szkoła Wojny (2x)
  • Uniwersytet Wojenny (2x)
  • Gildia Weteranów 
  • Drzewo Wiedzy
  • Kamień Wiedzy (4x)
  • Nauczyciel Snów (3x)
  • Tereny Szkoleniowe (2x)
  • Obóz Najemników (3x)
 
Opracował: Loczek
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Screeny nadesłane Przez Iuza
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.172.x.x
5.173.x.x
213.180.x.x
78.159.x.x
34.236.x.x
3.93.x.x
54.242.x.x
83.142.x.x
44.206.x.x
52.90.x.x
54.235.x.x
5.255.x.x
18.205.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)