Umiejętności Jednostek z Fortecy w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 10:44
♦ Czytany: 24028 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

Opis alternatywnych jednostek - Fortecy

 Nowe umiejętności jednostek z miasta Forteca
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
   

UMIEJĘTNOŚĆ

OPIS 

JEDNOSTKA

Stabilna Postawa

Ta istota ma dodatkową premię do Obrony, dopóki stoi na tej samej pozycji, na której rozpoczynała walkę. Jeśli jednostka się nie poruszy, jej Obrona zwiększa się o 5.

 
Strażnik Gór.

Niewzruszony


Ta istota nie może zostać przesunięta gdziekolwiek przez wroga, dopóki stoi na tym samym polu, na którym rozpoczynała walkę.

Uderzenie Harpunem

Ta istota może przyciągnąć cel o jedno pole ku sobie (zdolność aktywowana).
Zadawane są standardowe Obrażenia.

 
Harpunnik

Niedźwiedzi Ryk

Ta istota ma szansę przerazić cel i jego sąsiadów (małe istoty są bardziej podatne na strach). W przypadku sukcesu, atakujący otrzymuje +1 do Morale oraz +10% do punktów życia.
Rycząca Niedźwiedzi Czempion ma szansę przestraszyć wrogów znajdujących się do 6 pól od niego.
Szansę wylicza się dla każdej jednostki osobno. Szansa na przestraszenie małej jednostki jest podwojona (wynosi co najmniej 50% — zobacz str.321). Jeśli co najmniej jeden wrogi oddział zostanie przestraszony to zaatakowany oddział nie wykona kontrataku a Niedźwiedzi Wojownicy otrzymają +1 do Morale oraz+10% do Punktów Życia na kolejne 2 tury.

 
Niedźwiedzi
Wojownik

Bitewny Szał

Kiedy ta istota otrzymuje obrażenia, jej Inicjatywa czasowo zwiększa się o 2, a Atak o 5. itewny Szał trwa maksymalnie 2 tyry a jego efekt nie kumuluje się.

  
Pogromca

Zabójca Gigantów

Atak i Obrona tej istoty czasowo zwiększają się o 4, jeśli celem jest Duża istotą.

Uderzenie Płomieni

Raz na walkę ta istota może zaatakować wybranego wroga na polu bitwy, zadając mu dodatkowe 20% obrażeń i oddając go działaniu "Znamienia Ognia" (zdolność aktywowana).

  
Władca
Burz

Niewrażliwość na magię opartą na żywiole Powietrza

Stworzenie jest niewrażliwe na działanie zaklęć opartych na żywiole Powietrza.

Oddech Płynnego Ognia

Poza normalnymi obrażeniami, ta istota pozostawia ścianę ognia w miejscu, w którym zaatakowała swój cel. ciana Ognia płonie przez 2 tury i zadaje 10 punktów Obrażeń za każdego Lawowego Smoka w oddziale.

 
Wulkaniczny
Smok

 

Opracował Martin na podstawiehttp://www.heroesofmightandmagic.com

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
34.229.x.x
78.159.x.x
54.242.x.x
3.236.x.x
3.236.x.x
54.226.x.x
44.213.x.x
157.55.x.x
54.221.x.x
54.227.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 10 gości. (Razem: 10)