Budynki w Kuźni Przeznaczenia - dodatku do Heroes V
♦ Opublikowany: 09.08.2010 o 17:12
♦ Czytany: 16137 razy
♦ Opracowany przez:
 

Opis budynków miasta Forteca  w
Heroes of Might and Magic V: "Kuźnia przeznaczenia".
 

Budynki podstawowe


Rada Osady

Koszt: brak

wymagania: brak

  Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
 

Rada Miasta

Koszt: 2000

wymagania: 6 poziom miasta 
kuźnia

  Ulepszona Rada Osady.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie.
 

Ratusz

Koszt: 4000

wymagania:  Poziom Miasta 9, Rada Miasta.

  Ulepszona Rada Miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie.
» Koszt: 4000.
» Wymaga: Poziom Miasta 9, Rada Miasta.
 

Kapitol

Koszt: 8000

wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz.

  Ulepszony Ratusz.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie.
 

Fort

Koszt: 3500 5   5

wymagania: Poziom Miasta 6, Koszary Włóczników

  Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.

Citadel

Koszt: 3500  5    5

wymagania: Poziom Miasta 9, Fort

 

Cytadela
Ulepszony Fort.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące
miasta podczas oblężenia.

 

Zamek

Koszt: 3500 10   10

wymagania: Poziom Miasta 15, Warsztat Kamieniarsk

 

Ulepszona Cytadela.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy
przyrost istot.

 

Karczma

Koszt: 500  5   

wymagania: Poziom Miasta 15

  Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1.
 

Targowisko

Koszt: 500 5   

wymagania: brak

  Targowisko
Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im
więcej masz targowisk).
 

Magazyn Zasobów

Koszt: 5000 5   

wymagania: Targowisko

  Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę kryształu.
 

Kuźnia

Koszt: 1000 5   

wymagania: Poziom Miasta 3, Rada Osady

  Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę.

 

Budynki magiczne

 

 
Gildia Magów 1 poziomu

Koszt: 2000
 5   5

wymagania:  3 poziom miasta

 
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
 
Gildia Magów 2 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
1  1    1   1

wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 1 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.

Gildia Magów 3 poziomu

Koszt: 3000  5   5  
2 2   2  2

wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 2 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Gildia Magów 4 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
3  3    3   3

wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 3 poziomu.

  Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 2 zaklęcia czwartego poziomu.
 

Gildia Magów 5 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
5 5    5   5

wymagania:  Poziom Miasta 3, Gildia Magów 4 poziomu.

  Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu.
 

Gildia Runiczna 1 poziomu

Koszt: 1000     4  
1  1   1  1

wymagania: Poziom Miasta 3

  Pozwala odwiedzającemu bohaterowi poznać znaki runiczne pierwszego i drugiego kręgu.
 

Gildia Runiczna 2 poziomu

Koszt: 4000   2    
2   2    2   2

wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Runiczna 1 poziomu

  Pozwala odwiedzającemu bohaterowi poznać znaki runiczne trzeciego i czwartego kręgu.
.
 

Gildia Runiczna 3 poziomu

Koszt: 6000   3      3   3    3   3

wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Runiczna 2 poziomu.

Gildia Runiczna 3 poziomu
Pozwala odwiedzającemu bohaterowi poznać znak runiczny piątego kręgu.

Arena Zapaśnicza

Koszt: 1000   5  5    

wymagania: Poziom Miasta 12, Krąg Walki.

 

Arena Zapaśnicza
Zwiększa tygodniowy przyrost Awanturników i Berserkerów o 4.

 

Placówka Strażnicza

Koszt: 1000  10   

wymagania: 12 poziom miasta
City Hall

  Placówka Strażnicza umożliwia umieszczenie na polu walki dodatkowego oddziału jednostek podczas
oblężenia miasta.
  
Warsztat Kamieniarski

Koszt: 1000   5  5   

wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela

  Warsztat Kamieniarski
Dzięki Warsztatowi Kamieniarskiemu znacznie trudniej skruszyć miejskie mury podczas oblężenia.

Płonące Kowadło - Struktura Graala

Koszt: brak

wymagania:

 

Płonące Kowadło zwiększa przychód miasta o 5000 szt. złota, tygodniowy przyrost istot o 50%, Siłę
Czarów broniącego się w mieście bohatera o 6 i Obronę jednostek o 6. Pozwala broniącym bohaterom na
korzystanie z run bez zużywania zasobów. Do budowy tej struktury potrzebna jest Łza Ashy.

 
 
 
 

Budynki rekrutacyjne

 

 

 
Koszary Obronne

Koszt: 400   5 

wymagania: brak
    
Koszary Obronne pozwalają rekrutować Obrońców.

Aula Obronna

Koszt: 1500    5   

wymagania: Goblin Slums
   
Ulepszone Koszary Obronne.
Aula Obronna pozwala rekrutować Strażników.
 

Koszary Włóczników

Koszt: 1000   10

wymagania:   3 poziom miasta

  Koszary Włóczników pozwalają rekrutować Włóczników.
 

Aula Harcowników

Koszt: 2500   
10   3

wymagania: oziom Miasta 3, Koszary Włóczników.

  Aula Harcowników - Poziom Siedziby 2
Ulepszone Koszary Włóczników.
Aula Harcowników pozwala rekrutować Harcowników.
 

Zagroda Niedźwiedzi 

Koszt: 1200   5   
10  

wymagania: Poziom Miasta 6, Koszary Obronne

  Zagroda Niedźwiedzi pozwala rekrutować Niedźwiedzich Jeźdźców.
 

Zagroda Czarnych Niedźwiedzi

Koszt: 2500   5     
5    

wymagania: Poziom Miasta 6, Zagroda Niedźwiedzi.

  Zagroda Czarnych Niedźwiedzi pozwala rekrutować Niedźwiedzich Rycerzy.
 

Krąg Walki 

Koszt: 2000    5      5    10    

wymagania: Poziom Miasta 6

  Krąg Walki pozwala rekrutować Awanturników.
  

Plac Walki

Koszt: 4000  5  5   4   

wymagania: Poziom Miasta 6, Krąg Walki.

  Ulepszony Krąg Walki.
Plac Walki pozwala rekrutować Berserkerów.
 

Kaplica Runiczna 

Koszt: 3000    10
 10  5  5  5    5  

wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Runiczna 1 poziomu

  Kaplica Runiczna pozwala rekrutować Kapłanów Runów.
 
Świątynia Runiczna

Koszt: 6000   5    5   
   10  

wymagania: Poziom Miasta 9, Kaplica Runiczna.

  Ulepszona Kaplica Runiczna.
Świątynia Runiczna pozwala rekrutować Patriarchów Runów.
 

Aula Klanowa 

Koszt: 4000  10   

wymagania: Poziom Miasta 12, Zagroda Niedźwiedzi.

  Aula Klanowa pozwala rekrutować Władców Piorunów.
 

Pałac Klanowy

Koszt: 8000  10   10  

wymagania: Poziom Miasta 12, Aula Klanowa

  Pałac Klanowy pozwala rekrutować Władców Burz.
 

Szczelina Lawy

Koszt: 10000 15
10   10   

wymagania: Poziom Miasta 15

  Szczelina Lawy pozwala rekrutować Ogniste Smoki.
 
Rozpadlina Magmy

Koszt: 11000    10 10 

wymagania: Poziom Miasta 15, Szczelina Lawy.

  Ulepszona Szczelina Lawy.
Rozpadlina Magmy pozwala rekrutować Magmowe Smoki.
 
 
 
 
 
Pumek
Placówka strażnicza daje dodatkowych obrońców. Jeżeli ktoś Ci podbija fortece w 5 miesiącu, a jest wszystko poza graalem i stocznią zbudowane, to dostajesz około 400 obrońców
08
Lip




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.146.x.x
183.160.x.x
183.160.x.x
176.31.x.x
68.180.x.x
46.229.x.x
157.55.x.x
37.47.x.x
5.45.x.x
94.40.x.x
Google spider
MSN spider
Google spider
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 15 gości. (Razem: 15)