Miasto Loch w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 01:20
♦ Czytany: 20362 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis budynków miasta Loch w Heroes of Might and Magic III

Loch


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak


Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota


Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota


Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota


Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota


Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota


Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota


Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota


Kuźnia
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota


Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota


Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję siarki.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota


Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota


Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota


Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota


Gildia magów poziom 4
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 3
Koszt budowy: 5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota


Gildia magów poziom 5
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 4
Koszt budowy: 5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota


Strażnik Ziemi
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Zwiększa moc bohatera dowodzącego garnizonem o 12 na czas oblężenia.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak


Wir Magii
Funkcja:
Zwiększa nekromancję o 10% wszystkich odwiedzających miasto bohaterów, posiadających ową umiejętność.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Portal przyzwania
Funkcja:
Umożliwia rekrutację stworzeń z domostw nie wchodzących w skład zabudowań miasta. By to zrobić musisz mieć pod kontrolą ich punkty rekrutacji.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 kamienia, 2000 sztuk złota


Sprzedawca Artefaktów
Funkcja:
Pozwala na zakup artefaktów oraz wymianę już posiadanych na złoto bądź surowce.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 10000 sztuk złota


Akademia Wojny
Funkcja:
Każdy bohater odwiedzający miasto z wybudowaną Akademią Wojny, otrzymuje 1000 doświadczenia.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota


Czarci krąg
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost tryglodytów o 7.


Wymagane budynki: Fort, Czarci krąg
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Czarci Krąg
Funkcja:
Pozwala na rekrutację tryglodytów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 10 drewna,400 sztuk złota


Ul.Czarci Krąg
Funkcja:
Pozwala na rekrutację piekielnych tryglodytów.


Wymagane budynki: Czarci Krąg
Koszt budowy: 5 drewna, 1000 sztuk złota


Harpie gniazda
Funkcja:
Pozwala na rekrutację harpii.


Wymagane budynki: Fort, Czarci krąg
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Ul.Harpie Gniazda
Funkcja:
Pozwala na rekrutację harpich wiedźm.


Wymagane budynki: Harpie Gniazda
Koszt budowy: 2 siarki, 2 kryształów,1000 sztuk złota


Kolumna oczu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację złych oczu.


Wymagane budynki: Fort, Czarci krąg
Koszt budowy: 1 drewna,1 rtęci, 5 kamieni,1 siarki,1 kryształów,1 klejnotów, 1000 sztuk złota


Ul.Kolumna oczu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację obserwatorów.


Wymagane budynki: Kolumna Oczu
Koszt budowy: 1 drewna,1 rtęci, 5 kamieni,1 siarki,1 kryształów,1 klejnotów, 1000 sztuk złota


Kaplica zastygłego słowa
Funkcja:
Pozwala na rekrutację meduz.


Wymagane budynki: Fort, Czarci krąg, Harpie gniazda, Kolumna oczu
Koszt budowy: 5 drewna,10 kamieni,2000 sztuk złota


Ul.Kaplica zastygłego słowa
Funkcja:
Pozwala na rekrutację królewskich meduz.


Wymagane budynki: Kaplica zastygłego słowa
Koszt budowy: 5 drewna,1500 sztuk złota


Labirynt
Funkcja:
Pozwala na rekrutację minotaurów.


Wymagane budynki: Fort, Czarci krąg, Harpie gniazda, Kolumna oczu, Kaplica zastygłego słowa
Koszt budowy: 10 kamieni, 10 klejnotów, 2000 sztuk złota


Ul. Labirynt
Funkcja:
Pozwala na rekrutację królewskich minotaurów.


Wymagane budynki: Labirynt
Koszt budowy: 5 kamieni, 5 klejnotów, 3000 sztuk złota


Legowisko mantikor
Funkcja:
Pozwala na rekrutację mantikor.


Wymagane budynki: Fort, Czarci krąg, Harpie gniazda, Kolumna oczu, Kaplica zastygłego słowa
Koszt budowy: 5 drewna, 5 rtęci,5 kamieni,5 siarki, 5000 sztuk złota


Legowisko chimer
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chimer.


Wymagane budynki: Legowisko Mantikor
Koszt budowy: 5 drewna, 5 rtęci,5 kamieni,5 siarki, 3000 sztuk złota


Smocza jaskinia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czerwonych smoków.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2, Fort, wszystkie domostwa prócz Legowiska mantikor
Koszt budowy: 15 drewna,15 kamieni,20 siarki,15000 sztuk złota


ul.Smocza Jaskinia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czarnych smoków.


Wymagane budynki: Smocza Jaskinia
Koszt budowy: 15 drewna,15 kamieni,20 siarki,15000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle
Pietrek
Uwielbiam ten zamek i bohaterów posiadają dobrą siłę czarów
19
Wrz




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
54.80.x.x
157.55.x.x
46.229.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
MSN spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)