Poradnik kampanii Barbarzyńskie Hordy w Heroes IV Winds of War
♦ Opublikowany: 20.02.2012 o 19:01
♦ Czytany: 17450 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Kampania Mongo

„Barbarzyńskie Hordy”


Misja I - „Rywal”


Ten cykl misji rozpoczynamy bohaterem imieniem Mongo, który też postanowił zdobyć Królestwo Chanon. Zaczynamy na północnym-wschodzie z miastem Południowy Szaniec, które rozbudowujemy następującym schematem: Szczyt Harpii/Namioty Nomadów i Jaskinia Cyklopów. Teren eksplorujemy w kierunku wschodnim i południowym. Gdy posiadamy, na nasze oko, silną armię, idziemy rozprawić się z pomarańczowym graczem, który stanowi część głównego planu misji. Po pokonaniu go udajemy się na południe, by zająć dwa miasta cele: Północną Przystań i Sosnowa Rzekę. Po ich zajęciu których kończymy ten scenariusz.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Arena
  • Drzewo Wiedzy
  • Uniwersytet Wojenny
  • Kamień Wiedzy
  • Gildia Weteranów
  • Arena Mocy
  • Teren Szkoleniowy
  • Obóz Najemników

Misja II - „Wielki Mur”


Misję rozpoczynamy na północy mapy z miastem Południowy Fort, które rozbudowujemy podobnym schematem jak w I misji, jednak z dołączeniem Grani Behemotów/Ptasiego Gniazda, więc możemy spokojnie eksplorować teren, zbierając wszystko, gdyż jesteśmy odseparowani od terenów południowych murem, który mamy jakoś przejść. Gdy podejdziemy na wzgórze z flagą, zostanie nam zlecone zdobycie katapult. W tym celu musimy zdobyć i odbudować wszelkie tartaki. Po uczynieniu tegoż zyskujemy 3 katapulty, dzięki którym możemy udać się na południe w celu zdobycia trzech miast: Zachodnich Wód, Wysokiej Bramy i Przyjezierza. Pierwsze z nich jest idealnie na południe od wyłomu w murze, jaki zrobiliśmy, pozostałe znajdują się na zachodzie. Po zdobyciu tych miast kończymy ten scenariusz.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Teren Szkoleniowy
  • Arena
  • Drzewo Wiedzy
  • Arena Mocy
  • Arena Magii
  • Gildia Weteranów (2x)
  • Szkoła Wojny
  • Obóz Najemników

Misja III - „Myśliwy i Zwierzyna”


Ostatnią misję tej kampanii rozpoczynamy na północnym-wschodzie naszym bohaterem i miastem Mocy Nachusa, które rozbudowujemy podanym schematem jak w misji 2. Kroki nasze kierujemy na południe, gdyż w tej misji liczy się czas. Tam czeka nas fioletowy gracz z zamkiem sfery życia, które koniecznie zajmujemy. Po jego zdobyciu kierujemy się mostem na wschód, gdzie jest nasz cel: Nadrzecze. Ale bądźmy ostrożni, gdyż wróg najął zgraję najemników, którzy mają za cel ”upolować” naszego herosa, więc musimy pokazać im, iż z hordami istot sfery mocy nie ma żartów. Po rozprawieniu się z oponentami udajemy się na południowy-zachód, gdzie jest cel ostatniej misji: Zamek Nadrzecze, dowodzony przez postać mającą 30 poziom i silny garnizon, z którym musimy sobie poradzić, by ukończyć tę kampanię.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
  • Arena
  • Arena Magii
  • Biblioteka
  • Obóz Najemników
  • Drzewo Wiedzy
  • Gildia Weteranów
  • Tereny Szkoleniowe


Opracował: Loczek
Korekta: Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Gryf bojowy
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.80.x.x
94.254.x.x
79.173.x.x
178.235.x.x
89.64.x.x
157.55.x.x
77.112.x.x
40.77.x.x
104.223.x.x
5.135.x.x
35.184.x.x
212.109.x.x
87.250.x.x
95.108.x.x
157.55.x.x
109.231.x.x
185.25.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 18 gości. (Razem: 18)