Frakcja Przystani w Heroes VI
♦ Opublikowany: 03.10.2010 o 19:06
♦ Czytany: 181422 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Przystań
(Haven)


"Za honor, porządek i obowiązek"

Inne nazwy: Rycerze światła

W skrócie: Feudalne Święte Imperium, chronione przez średniowiecznych rycerzy i mnichów mających na swoje rozkazy Magię Światła oraz elitarne niebiańskie zastępy.

Inspiracja: Średniowieczna Zachodnia Europa (generalny klimat i wygląd), Imperialny Rzym (organizacja wojsk i "Pax Romana"). Templariusze (misje religijne). Anglia Epoki Wiktoriańskiej (pobożność i podział klas)

Kolory: lazurowy, biały i złoty
Symbole:słoneczny krzyż, słońce, sokół, miecz
Wyznanie:Elrath, Smok Światła, jego słudzy- aniołowie
Filozofia::"Prawo i Porządek" ponad "Dobro i Litość"
Królestwo:Święte Imperium
Stolica: Falcon's Reach

Organizacja socjalna:
Święte Imperium ma strukturę feudalną z przywódcą duchowym na czele. Teoretycznie, Cesarz ma władzę absolutną jednak w praktyce, królestwo jest podzielone na 6 księstw, 12 baronii, przynajmniej 9 tzw. "państw niepodległych" itd. dzięki temu Cesarz większość czasu poświęca swojej licznej szlachcie. Często przynajmniej jeden z regionów przeżywa rewoltę jednak rzadko kiedy są one poważne lub krwawe.

Powstanie tego ustroju jest złożone jednak niewątpliwie największy w tym udział mieli aniołowie, wybrane dzieci Elratha. Pomimo ich bliskiej anihilacji podczas starożytnych wojen, ich energia i charyzma przekonała ludzi do odwrócenia się od Ylath'a, Smoka Powietrza, ku Elrath'owi. Rzadko są widywani w Świętym Królestwie ale miały znaczący wpływ na historię i kulturę.

Architektura:Imperialna architektura publiczna jest postawna i mocno zdobiona w przesadny gotycki sposób. Każdy milimetr jest pokryty rzeźbami, statuami i freskami.

Każde miasto jest otoczone wysokim, grubym murem z flankami, wieżami strażniczymi, stanowiskami machin oblężniczych itd.


Magia: Przystań polega na Światłu, świętej magii Elrath'a i jego ideałom prawdy, sprawiedliwości i czystości.

Główna Strategia:"Utrzymanie pozycji"

Oddziały Przystani są świetnymi obrońcami. Znani są również z wciągania wroga na teren dający im przewagę taktyczną.

Prowadząc wojska Przystani należy się skupić na długofalowej obronie mającej za zadanie rozbijać kolejne ataki nieprzyjaciela, stopniowo gromadząc coraz większe wojsko.
Bohaterowie i Jednostki Przystani polegają na osłabianiu, pochłanianiu i przekierowywaniu wrogich ataków, leczeniu obrażeń i kontrataku.

         -Mocne Strony:Masowe buffy i zdolności lecznicze, nietykalność, wytrzymalsze jednostki, wysokie morale, wysokie obrażenia kontrataku.
         -Słabe Strony:Mała siła rażenia na odległość, niskie zadawane obrażenia
         -Zdolność Rasowa:Anioł Stróż- wybrana jednostka zostaje niewrażliwa na obrażenia i wszelkie czary osłabiające.

Najlepszą bronią Przystani jest leczenie i obrona więc muszą się skupić na pochłanianiu obrażeń i walce na wyniszczenie. Wrogie jednostki mogące wyłączyć poszczególne oddziały z bitwy lub uderzyć naprawdę mocno powinny być uważane za główny cel.

Bohater: Paladyn [Bohater do walki]


Rycerze Imperium których wiara różni się od Kapłanów Światła. W zamian za ich dewocję mogą wpływać na walkę praktycznymi umiejętnościami tworząc "cuda" działające podobnie do czarów Magii Światła.

Królestwa ludzi zjednoczone w jedno Imperium przez Dynastię Falconów, rozrastały się już od zakończenia Wieków Mitycznych ustanawiając swoją wyrafinowaną cywilizację jako dominującą w Ashan, zarówno politycznie jak i militarnie. Zawarli sojusz z Aniołami, dziećmi Elratha - Smoka Światła - i na podstawie właśnie tego paktu powstało Święte Imperium.

Przepowiednia o nadchodzącej inwazji demonów bardzo podekscytowała szlachciców Imperium. Była to doskonała okazja na udowodnienie swojej wyższości wobec innych nacji Ashan, wspaniałomyślnie i odważnie błyszcząc na przedzie pierwszej linii obrony. Są w pełni gotowi na osiągnięcie tytułu pełnoprawnych i niezastąpionych obrońców Ashan.
Miasto
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20110107-03.png

Bohater Mocy
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_haven_hero_might_male.jpg

Bohater Magii
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_haven_hero_magic_male.jpg


Jednostki

Trzon

Kusznik / Strzelec Wyborowy


Jest wiele historii głoszących jak to Ronan Falcon, uzbrojony jedynie w odwagę i honor, zwyciężył wszystkich lordów i połączył ich ziemie w Imperium okraszone swoim imieniem. Lecz prawda jest taka, że czynnikiem który dał mu zwycięstwo byli Kusznicy. Po dziś dzień, Imperialni Kusznicy budzą strach w każdym zakątku Ashan. 


Obrońca 
/ Pretorianin


Potężni Obrońcy to pierwsza linia obrony Świętego Imperium. Są to ochotnicy, którzy udowodnili już swoją lojalność wobec Imperium i oddanie Elrathowi. Złożyli przysięgę, że będą bronić swych braci swoją masywną tarczą a nawet swoim życiem jeśli zajdzie taka potrzeba. Ich własną ochroną jest ich wiara.


Kapłanka / Westalka

Siostry Elratha poświęcają się czczeniu Smoka Światła. Wybierane na podstawie zdolności duchowych, kobiety te niosą światło i ciepło każdemu w potrzebie. 
Kapłanki Elratha są na co dzień szanowane i kochane przez lud Imperium a podczas wojny zaznaczają swoją obecność na linii frontu lecząc rannych.


Elita

Gryf /  Gryf Cesarski

Gryfy zostały stworzone w Wiekach Mitycznych w spontanicznej magicznej fuzji lwa i orła. W tamtym czasie powierzchnia Ashan była zalana smoczą krwią- pozostałością po wojnach ze Smoczymi Bogami. Zwierzęta, które piły z tych licznych rzek smoczej krwi i magii zostawały permanentnie przez nie zmieniane. Mówi się, że orzeł, który w akcie dobrej woli, uratował lwa porwanego przez prąd jednej z tych rzek dał początek temu wspaniałemu gatunkowi.


Jeździec Słońca / Krzyżowiec Światłości

Jak wielu jest rycerzy w Świętym Imperium tak tylko nieliczni, uznani za godnych przez samego Elratha, dostępują zaszczytu dołączenia do Zakonu Świętego Światła. Potocznie nazywani Jeźdźcami Słońca, ci czempioni Światłości dosiadają magicznych rumaków przyzwanych z innego świata przez Elratha. Mówi się, że wierzchowce te potrafią cwałować szybciej od samego światła.


Promienista Chwała / Świetlista Chwała

Świat Elratha jest wypełniony setkami Żywiołaków Światła i niektóre z nich mogą zostać przez Smoka specjalnie wyróżnione. Stają się przedłużeniem woli Elratha, wysyłani jako dyplomaci i doradcy dla najbardziej oddanych wyznawców- Promieniste Chwały - są lśniącymi istotami, mogącymi przemienić się w czyste światło oślepiające wrogów. Generałowie Świętego Imperium szybko znaleźli zastosowanie na polu walki dla tych istot zbudowanych z piekącego światła. 


Czempion

Serafin / Wysłannik Niebios

Serafiny to perfekcyjni i przepełnieni splendorem wysłannicy, i jednocześnie odziały uderzeniowe Elratha. Są wyżsi od ludzi, dużo piękniejsi oraz roztaczają aurę siły i pewności siebie. Jednak Serafini są mniejsi i z wyglądu bardziej ludzcy. Zaczęli się pojawiać w Ashan po utworzeniu Imperium Falconów. Ich pochodzenie jest wciąż owiane tajemnicą lecz ich oddanie Elrathowi nie pozostawia żadnych wątpliwości. W walce używają bliźniaczych mieczy- Sądu i Miłosierdzia.
kubczak
lubię przystań ta mi nawet się podoba teraz tylko czekać na więcej jednostek Smile
06
Paź
kacper66
ciekawe czy archanioły bedą w armii przystani nobo jesli sa zle to nie wiem
07
Paź
Seven Heven
kacper66 też się zastanawiam mam nadziejeże będą
07
Paź
kubczak
myślęże będą w końcu ludzie ich słuchali
08
Paź
kubczak
np w Trailerze archanioł pod puścił tego paladyna na krucjatę i tam zginoł
08
Paź
Seven Heven
Powiem tak jak nie będzie Aniołów do rekrutacji w Przystani to ta gra będzie do du** niech zrobią przynajmniej Serafiny tylko nie takie jak w 5że krwawe, złe iże to są demony tylko normalny dobry i łaskawy przynajmniej była by jakaś nowość.Nie było mowy o złych Serafinach albo złych zwykłych Aniołach tylko o Archaniołach i woleżeby zrobili Serafina tylko silnego i z Boskim naładowanym elektrycznością mieczem bo to najżywszy z hierarchii Aniołów a Archanioły po Aniołach zwykłych czyli na szarym końcu
08
Paź
Animaluki1
fajnie jak by anioły miały swój własny zamek Smile
09
Paź
Seven Heven
Właśnie głupio by było
09
Paź
kubczak
o ulepszenie gryfów już jest
11
Paź
Seven Heven
Śliczny i fajoski zarazem
11
Paź
michi1
Animaluki1 ile może być rodzajów aniołów, no może z 3 poziomy
cherubin - w. cherubin
anioł - anioł stróż
seraf - archanioł
11
Paź
Seven Heven
Seraf jest silniejszy i mocniejszy najwyższy w hierarchii Aniołów poprawiam Archanioł-Seraf
12
Paź
michi1
dzięki Seven Heven
12
Paź
miki123
super gryfy
14
Paź
kubczak
nareszcie te gryfy wyglądają dostojnie i drapieżnie Smile
14
Paź
miki123
nob super wszystkie jednostki ale bedzie wiecej nowych Smile
14
Paź
miki123
dajcie pomysł na jednostki bo ja chciałbym gdyby byly koczownicy zabujcy iżeby mozna bylo w przystani rekrutować feniksy i mantykory
14
Paź
michi1
jeśli aniołów nie będzie to będą je musieli zastąpić czymś fajnym , bo anioły są jednymi z najbardziej lubianymi stworami . Chociaż dobrym pomysłem na ich zastąpienie były by smoczy wojownicy - paladyni smoków
16
Paź
Seven Heven
Yyy a co mają wspólnego smoki do Przystani ?
16
Paź
Seven Heven
A co mają smoki do Przystani nie licząc Elratha prędzej Rycerze Niebios a nie smoczy wojownicy nie róbcie z Przystani Loch
17
Paź
Ares1285
Anioły od zawsze były o u ludzi i nie sądzeżeby to zminili. Za durze ryzyko dla seri.
18
Paź
SzymeG
W pierwszej i w drugiej części HOMM, w 'przystani' najsilniejszą jednostką jest paladyn Smile
18
Paź
Seven Heven
Ale to było X lat temu
18
Paź
kubczak
może x lat temu ale historia lubi się powtarzać
19
Paź
poliwert
Ja już je chce
23
Paź
Animaluki1
Jest dużo rodzajów aniołów, a ja wymyśliłem sobie z nudów ich jednostki:
1 aniołek-bojowe dziecię
2 kupidyn-amor
3 anielska dziewica-anielska wojowniczka
4 tron-cherubin
5 anieli golem-boski golem
6 obrońca stróż-obrońca miasta
7 archanioł-archanioł wojny
24
Paź
Seven Heven
4 tron-Anioł
5 Archanioł-Archanioł wojny
6 Cherubin-wielki Cherubin
7 Serafin-Najświętszy Serafin
Ludzie błagam was najwyższy w hierarchii Aniołów jest Serafin a nie Archanioł.Jak będziecie dawać propozycje jednostek anielskich to lepiej zajrzyjcie do książki o Aniołach
25
Paź
Animaluki1
Ale ja go tam nigdzie nie umieściłem. Jeśli bym go dał niżej od archanioła to byś mógł się ze mną kłócić, ale ja go nigdzie nie umieściłem Smile
26
Paź
miki123
seven heven najwyższa jednostką w przystanie nie musi byś serafin bo może byc archanioł
02
Lis
miki123
a przystani te ulepszenia jednostek to kusznicy mają wiecej złota obrońcy wiecej złota a gryfy złota zbroja fajniej było by jak by ulepszenia to nie były inny kolor ale na przykład inna broń lub zbroja itp
03
Lis
Asamir
Moje ulubione miasto Smile. Najlepsze na świecie! Świetna umiejętność rasowa. Strategia pasuje do tej jaką zwykłem obierać. No po prostu super! :d
03
Lis
Animaluki1
zgadzam się z miki123, fajnie jak by było jak by ulepszenie było zupełnie inne od podstawowej np. jak to było w heroes 5 Łucznik-Kusznik
04
Lis
Asamir
Pod tym adresem są już anioły http://www.facebook.com/MightandMagic?v=wall . Głupie nie podobają mi się Smile. Nie dość,że baby to jeszcze 2 miecze Smile.
05
Lis
miki123
co anioły są super o wiele lepsze niz w h5
05
Lis
miki123
jednak znowu ulepszenie to złotoSmile
05
Lis
pendragon
Anioły były lepsze w piątce, te z 6 fajniejsze mają tylko skrzydła
05
Lis
Pewu
Seraf i Niebiański są zaczepiste, nie wiem, czemu wam się nie podoba! 5 to niewypał, szóstka szykuje się fajniejsza. Smile
05
Lis
Seven Heven
Cieszcie sięże w ogóle są ,mnie się tam podobają i dla mnie są Piękne, Śliczne i Urocze
05
Lis
Asamir
Nie no, ale beznadziejne anioły Smile. Czy nie mogli zrobić normalnie anioła i archanioła, a nie serafa i niebianina :/. Co to w ogole za pomysł z 2 mieczami, już z tarczą byłoby lepiej. Anioł baba - ha! Anioły wzięły się z Bibli, czy czytaliście tam o jakimkolwiek aniele babie! No po prostu porażka! -.-
05
Lis
Pewu
Fizycznie poświęcone i zdumiewające w swej perfekcji, Anioły Światła są wysłannikami Elratha - i mocnymiżołnierzami - na twarzy Ashan. Są chudsze, niż normalni ludzie, o wiele pięknięjsze, i projekt aury mocy i pewności siebie. Serafiny, z drugiej strony, są mniejsze i bardziej podobne do ludzi, w swym wyglądzie. Zaczęły się pojawiać po stworzeniu Imperium Sokoła. Ich prawdziwe początki są owiane tajemnicą, lecz ich oddanie dla Elratha jest wielkie. Podczas bitwy władają bliźniaczymi ostrzami Wyroku i Litości.

__________________

Opis przetłumaczony przeze mnie. <: )
05
Lis
Pewu
A, nic nie wart. W ogóle, beznadziejny, nie umiem dobrze tłumaczyć.
05
Lis
Ares1285
moim zdaniem te zmiany są świetne, ile razy mozna grać aniołem???
05
Lis
Pewu
Serafy są fizycznie szokująco poświęcone swej perfekcji. Anioły Światła są wysłannikami Elratha - i mocnymiżołnierzami - w odróżnieniu od Ashan. Są szczuplejsze od zwykłych ludzi, o wiele piękniejsze i są tworem Aury mocy i pewności siebie. Serafy, z innej strony są mniejsze i przypominają ludzi. Zaczęły się pojawiać po stworzeniu Imperium Sokoła. Ich prawdziwe początki są owiane tajemnicą ale ich oddanie dla Elratha zawsze było wielkie. Podczas bitwy władają bliźniaczymi ostrzami Sądu i Litości.

Chyba lepiej Smile
05
Lis
Pewu
[color=red]Wiem,że trzecie powtórzenie[/color], ale i tak już przetłumaczyliście, dzieki Smile
05
Lis
Grind
@Asamir-te Serafy to nie Baby!!! one mają po prostu długie włosy i bladą cere!!! czy widziałeś kiedyś EMO (na przykład w TV)??? Chłopaki EMO wyglądają jak Baby!!!
więc nie mów o "babach". A co do Serafów to nie tego się spodziewałem ale prezentuje się lepiej niż w HOMM5 szczególnie fajnie wygląda ten czerwony miecz Smile
05
Lis
Animaluki1
W sumie fajne, takie inne niż w poprzednich edycjach. I nawiązując do przedniej rozmowy, Seven Heven Serafin wcale nie musi być najważniejszy z aniołów.
05
Lis
Seven Heven
Wiem kierowałem się rzeczywistością ale ten Anioł to chyba czempion czy elita ? bo nie wiem czy to nie jest najsilniejsza jednostka Przystani
05
Lis
Grind
Asamir- to nie baby ! oni mają po prostu długie włosy i bladą cerę !
06
Lis
miki123
anioły i wysłannicy niebios sa super zgadzam sie a Grind bo anioły maja być piekne i wyglądac jak baby a wogóle skąd wieszże w h6 nie zrobili anołów jako kobiety
06
Lis
Asamir
Nie baby? To sprawdź w przybliżeniu ich zbroje w okolicach piersi.
Nie powinni ich robić bożaden znany mi anioł jest kobietą. Boli mie tak dlatego,że przystań od dawien dawna była moją ulubioną rasą. Przypomnijcie se archanioły w 3. Były świetne, a te tutaj (możecie się ze mną nie zgadzaćSmile to dno. Te miecze (dobry pomysłSmile, ale mnie też się nie podobają. W ogóle kto wymyślił,że anioły muszą być w kapturach i sukniach Smile. Ich nazwa jest do bani, nie mogli zrobić starego dobrego anioła i archanioła. Jak wyjdzie H6 to od razu biore się za moda, który to zmieni (o ile będzie się dało).
06
Lis
Animaluki1
wydaje mi sięże serafin i wysłannik nieba to elita ale przed nimi mogą być anioły i archanioły Smile
06
Lis
Seven Heven
Też nie wiem czemu Asamirowi te Anioły się nie podobają dla mnie są lepsze niż w piątkach cały czas się na nie patrze i nie mogę się napatrzeć.Nie mogę się doczekać HoMM 6. Przystań jest fantastyczna ale Anioły najlepsze bardzo mi się spodobały.Ahh już sobie wyobrażam jak mam je w armii Smile ;D
06
Lis
Seven Heven
Asamir jak ci się te Anioły nie podobają do zatrzymaj to dla siebie bo cały czas robisz kłótnie i denerwujesz innych(w każdym razie mnie). Dla mnie te Anioły są super a jak dla ciebie nie to twój problem >Smile Tak przy okazji jak sobie wyobrażasz Anioła i Archanioła skoro fabuła HoMM 6 toczy się o złych Archaniołach przecież to nie logiczne i głupie Smile
06
Lis
Asamir
Anioły nigdy nie były złe, chcą tylko zwycięstwa dla Falconów, a to co innego. Są na pewno osoby, który uważają jak ja. Jeżeli cię wkurzam to twój problem Smile
06
Lis
Moriak
Te anioły są fajne ale wampiry mi się bardziej podobają i dręczyciele też
06
Lis
Moriak
Te anioły są fajne ale wampiry mi się bardziej podobają i dręczyciele też
06
Lis
Animaluki1
ciekawe kiedy pokażą inne zamki np. Sylwan i Loch
07
Lis
Moriak
Chyba gdzieś w listopadzie. Faktycznie wampir wygląda lepiej, a oprawca jakby mógł rozszarpać takiego serafina bez wysiłku.
07
Lis
DARKENpl
Proszę was, ten zastępek aniołów i archaniołów to jakaś porażka, moim zdaniem powinny wyglądać tak jak anioły i archanioły z Heroes III jedyne heroesy w których normalnie wyglądały, a nie jakieś słabe postacie, owinięte w płótna, napewno te płótna są odporniejsze od zbroi...
08
Lis
Asamir
DARKEN szacun, myśle dokładnie tak samo.
08
Lis
Amadeos
Aniołki fajne tylko ten drugi miecz niezbyt pasuje, gryfy ulepszone zarąbiste, kusznicy i piknierzy też niczego sobie ulepszenia troche przesadzone.
08
Lis
miki123
zaj.....................ste ci jezcy słonca i ulepszenie jaednak to przypomina palladynów ale to co
10
Lis
Moriak
niezłe, niezłe, ale czarty są fajniejsze
10
Lis
Amadeos
Fajni ci jeźdźcy ale trochę pobajowani, z tymi końmi przesada. Mogły by być zwykłe.
10
Lis
Amadeos
Fajni ci jeźdźcy ale trochę pobajowani, z tymi końmi przesada. Mogły by być zwykłe.
10
Lis
Ares1285
fajni ci paladyni a z te konie to nawet niezłe
10
Lis
MatteoX
co do aniołów to niepotrzebne dwa miecze i mogli by to byc jednak mężczyźni :/
10
Lis
miki123
paladyni moim zdaniem powinni być wyżej niz niebiany bo wyglądaja jakby mogli z łatwoscią rozwalić anioła
11
Lis
Asamir
Jeźdźcy są świetni ( nie to co anioły ).
11
Lis
miki123
ciekawe czy będą kapłani bo ja bym wolałżeby było co innegoSmile
11
Lis
miki123
ciekawe czy będą kapłani bo ja bym wolałżeby było co innegoSmile
11
Lis
Asamir
W jednym portalu pisało,że 40% stworzeń danej frakcji będzie nowych. Czyli 2-3. Więc możliwe. Z drugiej strony nie ma jescze jednostki czarującej ( no chyba,że anioł ).
11
Lis
Tazol111
Hmm...

Trzon:

Kusznik
Obrońca
???

Elita:

Gryf
Jeździec Słońca
???

Czempion:
Serafin

Możliwe,że tak to będzie wyglądało, choć może gryfy pójdą do trzonu, a do elity dojdą 2 nowe jednostki...
12
Lis
miki123
a serafin chyba będzie w elicie
13
Lis
miki123
a oto kolejność
trzon:
obronca
kusznik
??????????


elita:

gryf
żywiołak swiatła ten z tego zdięcia
słoneczny jężdziec


czempion serafin
13
Lis
Erlath
Jako czempion mógł by być np smok światła bo narazie nie na tużadnego smoka
13
Lis
Eviltiger
ten swiecacy sie duch na tamtym obrazie to podobno zywiolak swiatla
13
Lis
ackbar
Byłoby nieżle gdyby dali jeżdźca na gryfie, który by latał
13
Lis
WMSwojownik
No wszystkie jednostki super zwłaszcza obrońca i seraf ten seraf szięki bogu nie ma czerwonych skrzydeł i ciuchów.A armia moim zdanię będzie tak:Trzon:
Kusznicy Pretorianie Krzyżowiec-Templariusz
Elita:
Gryfy Mag-Mag Bojowy Jeźdźcy Światła
Czempion:
Serafy
13
Lis
wlochu8
Witam wszystkich.
Co do wyglądu Serafina to również mi się nie podoba. Mogliby zrobić coś na wzór Archaniołów z III. Ogólnie reszta ładnie się prezentuje, gryfy śliczne. Jak dla mnie 3 jednostką trzonu będzie zdeklasowany mnich, którego zadanie będzie polegać głównie na uleczaniu, rzucaniu czarów itp. Ta ostatnia jednostka elity "żywiołak światła " jakoś nie bardzo mi odpowiada. Mogliby coś innego wymyślić.
14
Lis
MariuszF
Te Anioły fajnie wyglądają , ale wolałem jak były z jednym mieczem
14
Lis
xvi.pl
Archanioły z 3 są niezłe, ale jak dla mnie fajnie by tak włożyć jakiegoś smoka jak to ujął Erlath
15
Lis
Jaca1997
Pragnę zauważyć ,że w Heroes 5 Archanioły mają także wypukłą zbroje za piersiach
15
Lis
heroesrex
Pretorianin jest super, ale jeżdziec słońca to krzyżowiec na białym koniu
15
Lis
xvi.pl
w zasadzie archanioły to chyba "mężczyźni" powinni być?
16
Lis
xvi.pl
nie wytrzymam do października!
16
Lis
Kha-Beleth
Hmm. Seraf Archanioł = dwa miecze. Dziwne ale mi pasuje.
16
Lis
miki123
super ta nowa jednostkaSmile
18
Lis
miki123
Kapłanki Elratha ofiarowały sweżywota, by służyć Smokowi Światła. Wybrane ze względu na duchowe uzdolnienia, poświęciłyżycie, by nieść światło i ciepło wszystkim ludziom w potrzebie. Kapłanki Elratha są szanowane i kochane przez obywateli Imperium, a w czasie wojen stają na linii frontu, by zadbać o rannych.
18
Lis
Lamme
Super. Fajnie,że są to kapłanki, a nie kapłani albo inni księża ;] w 6 widać więcejżeńskich jednostek Smile
18
Lis
Eviltiger
podstawowe:
-pretorianin
-kusznik
-kaplanka
Elita
-gryf
-jezdziec swiatla
-prawdopodobnie zywiolak swiatla
czempion
-seraf
18
Lis
Ares1285
Te kapłanki dla mnie są średnie. Osobiście wolałbym kapłanów i inkwizytorow
18
Lis
Ares1285
Ewiltiger widziałem w necie skreen do heroes 6 jak wampir leje sie z rycerzem więc zamiast tegożywiołaka pewnie bedzie rycerz i paladyn
18
Lis
Eviltiger
ares wszystko jest mozliwe jak powiedzialem prawdopodobnie a nie na pewno moze masz racje moze ja mam racje zobaczymy Smile
18
Lis
Rafalokolo1996
wg mnie to kapłanki są w elicie
18
Lis
Rafalokolo1996
a gryf w trzonie
18
Lis
Rafalokolo1996
na jakim zdjęciu jest ten zywiołak proszę o podanie miejsca
w którym się on znajduje
18
Lis
MatteoX
tu jest, z prawej strony w powietrzu http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20100818-gamestar1.jpg
mogę prosić o tego screena gdzie "wampir leje sie z rycerzem" ?
18
Lis
miki123
na zdięciu z svaeltaną bitwa nekro kontra heven
18
Lis
Eviltiger
w opisie nawet pisze z kaplanki sa niskiego poziomu bo tylko uleczaje i td nawet broni nie maja
18
Lis
miki123
jeszcze tylkożywiołak światła
18
Lis
Obrzydulec
wydaje mi się,że teżywiołaki światła to wcale nie musi być nowa jednostka tylko po prostu kapłanki po śmierci. przecież mogą mieć taką umiejętność,że odradzają się w tej formie jak feniksy. zresztą te dwie jednostki mają wiele cech wspólnych długie blond włosy itd. i na pewno obie są kobietami.
18
Lis
Obrzydulec
to by dawało szanse na miejsce dla rycerza jako siódma jednostka tak jak mówił Ares
18
Lis
Hydromax
podobają mi się te kapłanki/Westalki są pełne wdzięku i uroku osobistego, lecz wydaje mi się,że będą one nisko w armii Havenu ;|
18
Lis
Amadeos
Byłem całym sercem od początku za herosami 6 ale ta kapłanka to jest z dużo nawet dla mnie. Tak beznadziejnej głupiej jednostki bezżadnego pomysłu zwykła laska w sukience to po prostu jest skandal. Gorsza nawet od jednostek w herosach 4.Jak wpieprzy się jeszcze tenżywiołak światła to zabraknie miejsca dla chyba jednej z najważniejszych jednostek Przystani rycerza który musi być był od początku sagi heroes a teraz zamiast jego dają nam jakąś cycatą laskę w kiecce. Chyba autorom wyczerpały się w tej chwili chyba pomysły. Jestem bardzo zawiedziony.
18
Lis
serafin
Lol? Przecież ci Paladyni na Świetlistych koniach to rycerze...
18
Lis
Eviltiger
no zobaczymy kto bedzie zywilak swiatla czy paladyn osobiscie wolalbym paladyna
18
Lis
miki123
a i co do kapłanek super ciekawe czy będą mogły tylko uleczać czy też atakować
18
Lis
miki123
a to ciekawostka
http://img217.imageshack.us/img217/630/sveltanaold.jpg
http://www.tawerna.biz/galeria_6_heroes-vi_5.html
przyjżyjcie sie uważnie i napiszcie czym sie różniom
18
Lis
Lamme
Chłopi będą ;P hehe
19
Lis
Moriak
nie za bardzo te kapłanki. No i co to niby za "westalka"? Westalka to kapłanka Westy, greckiej bogini! Powinna być jakaś wyrocznia albo prędzej elrathalka!
19
Lis
4mator
Ja myślę,że Obrzydulec może mieć racje. Wyobraźcie sobie np.że mamy kilka kapłanek które giną podczas walki, ale odradzają się jakożywiołaki, albo,że zostaje po nich coś w rodzaju dyszy stworzonych ze światła która takiegożywiołaka przypomina i w dodatku potrafi latać. To by było super, bo nawet jeżeli kapłanki będą słabymi jednostkami, to nadrabiały by to tym,że byłoby ich jakby 2 razy więcej. No, ale to tylko takie zgadywanki.
19
Lis
Eviltiger
miki roznia sie wygladem twarzy Smile
19
Lis
xvi.pl
a tak w ogóle ile ma być frakcji?
19
Lis
xvi.pl
bo podobno 5
19
Lis
miki123
tak pięc raczej akademia i miasto nag bo akademia jest powiązana z nekro a miasto nag bo jeszcze nie było wżadnej części ludu czcącego smoka wody a wogóle było o tym wspomniane w czasie produkcji heroes 5
19
Lis
roofi100
W sumie mozesz miec racje z tą rasą czczącą smoka wody to by wyjasniało tego wodnego weza w filmiku ! A tak po za tym średni mi sie podabaja te całe kapłanki mogli sie bardziej postarac !! I mam nadzieje ze nie zabraknie smoków w HVI !!!
19
Lis
xvi.pl
dzięki, a ciekawe kiedy będą?
19
Lis
massen
Żalże jeszcze ich nie ma ,ale w HOMM5 nawet nie zrobili nastaranych bogow bo byly jak zwykle smoki i to tez bylo zal
20
Lis
Animaluki1
Już chyba wiem jaka będzie następna jednostka, po prawej stronie gdzieś między górnym a dolnym rogiem, jakiś taki świetlisty duch http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20100818-gamestar1.jpg
21
Lis
Kokoju
No cóż, niekoniecznie to musi być jednostka do Haven, bo np. po niebie od strony Necropolis szybuje Kościany Smok, którego rzecz jasna w Necro nie ma.
21
Lis
miki123
to jest lamasu a nie kościany smok i jest jednostką necro i tak samo jest tkaczka czasu na obrazie i jest jednostką więcżywiołak też pewnie bedzie jednostką haven możw nawet czempionem bo jest duża tak samo jak namtaru
21
Lis
Kha-Beleth
COOO? Anioły jednostką CZWARTEGO a nie SZÓSTEGO poziomu????????
23
Lis
Asamir
Oby nie. Lubie Haven, ale te tutaj staje się coraz bardziej barokowe. Świetliste konie, zbroje z marzeń, rury wydechowe na skrzydłach... ehhh szkoda gadać.
23
Lis
Ares1285
jak by niby anioł miałby mieć 4 poziom to co jest na 6 Bóg Światła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23
Lis
miki123
a mi sie heven bardzo podoba choć lepsze jest nekropolis bo jest ciekawsze i ma lepsze wojsko Smile
23
Lis
kris21xd
następną jednostka Haven jest Radiant Glory (Promienna chwała)/ Blazing Glory (Płonąca chwała).
24
Lis
miki123
no tak jak mówiłemżeżywiołaki
24
Lis
kris21xd
tak to takiżywiołek światłaSmile)
24
Lis
Amadeos
Widzę,że Haven przeżyło jakieś kobiece zatrzęsienie. 3 na 7 jednostek to dziewczynki. Żywiołak światła fajny najgorsza jednostka przystani to ta kapłanka najgorszy szajs jaki mogli zrobić. Co taka panienka w sukience może robić na polu bitwy.
24
Lis
heroesrex
do Amedoesa: tytuł artykułu o kapłankach brzmi: "Lecznicze zaplecze przystani" więc kapłanik i westalki będą uleczały
24
Lis
trucktor
czyli jednak kapłanki i westalki po smierci nie zamieniaja sie w teżywiołaki, to beda troche słabe Smile
24
Lis
kris21xd
a okaże sięże kapłanki i westalki będą czarować lub strzelaćSmile)
24
Lis
michi1
W HoM&M 6 będą w przystani równe uprawnienia
1 stwór
3 faciów
3 baby

W nekro
boss-baba , zjawa
i nekromanka

w piekle

1 boss-reprudaktorka sukub
24
Lis
miki123
e tam no i co dla mnie wszystkie rasy super wyszły i to coże baby ważneże są fajne jednostki i dobre w grze ja dam
nekropolis10/10 super miasto najbardziej mi sie podoba
inferno9/10 bardzo fajne tylko troche ta reproduktorka nie wyszła a mogli zostawić tamtego co miał być czempionem
no i przystań7,5 nie zabardzo wyszły anoioły i ulepszenie gryfa ale kilka jednostek podwyższa moją opinie
24
Lis
kris21xd
mi gryfy się podobają wyszły bardzo fajnieSmile)
24
Lis
kris21xd
już wiadomo jaka jest hierarchia jednostek w Haven
24
Lis
Ares1285
Dziwneże kusznik jest pierwszy ale to dobrze bo od razu można przeciwnika z dystansu grzmocić Smile
24
Lis
heroesrex
Anioły znowu będą czempionami
24
Lis
Ares1285
jak zawsze Smile
24
Lis
miki123
a jak wysoko sążywiołaki jednak myślałemże obrońca będzie pierwszy a nie kusznik a czy ta kolejność jest oficjalna czy nieoficjalna????????????????
24
Lis
miki123
czy ta kolejnośc jest oficjalna?
24
Lis
massen
chyba tak
24
Lis
Hydromax
To jest kolejność nieoficjalna. ;D
24
Lis
miki123
aha dzięki hydromax
24
Lis
massen
to jest oficjalna.Bo po co by ja zmieniali?
25
Lis
Hydromax
Masz rację, mój błąd. Ta wersja jest oficjalna ! ;/
25
Lis
miki123
ło to szkoda wolałbymżęby kusznicy byli 2 w trzonie
25
Lis
fooxik
to pewnie i tak będzie nienajlepszy zamek
25
Lis
Hydromax
Fooxik - każdy zamek jest dobry, lecz nie każdy umie nim grać... Smile
25
Lis
Ares1285
każda frakcja ma swoją strategie ale nie każdemu ona pasi ot co
26
Lis
miki123
macie racje świętą racje
26
Lis
miki123
macie racje świętą racje
26
Lis
ackbar
W Herousie dano dość frakcji, aby każdy znalazł strategię dla siebie (w Heroes 5 najbardziej wolę Przystań, Chempiony to moja ulubiona jednostka, lubię też Inferno, bo darmowe posiłki i Czarty.
28
Lis
miki123
a ja w h5 najlepiej mi sie grało elfami bo strzelcy byli bardzo silni i druidzi ale lochem też mi sie fajnie grało najlepsze jednostki to: smoki matrony
28
Lis
massen
do miki123:to chyba jasne,że ostatnie stwory sa najlepsze
29
Lis
Ares1285
ja tam lubie krasnoludu bo jak zostały na pozycjach to ich tsunami nie przesunie Smile
30
Lis
Asamir
Mi się wydaje,że kolejności jako takiej nie będzie. Moim zdaniem będzie to wyglądało tak,że kupujemy na początku jednostke, którą chcemy z 3 w trzonie. Kiedy wykupimy wszystkie 3 będziemy mogli mogli zająć się kupowaniem jednostek ( w ten sam sposób ) z elity, a na koniec kupić czempiona. Smile
01
Gru
miki123
no cóż nie przekonamy sie tak szybko chybaże gdzieś będzie 100% kolejnosć bo ta mi nie pac i wógóle wątpieżeby twórcy dali maniaka na 2 raczej na 1 a cerber na 2
01
Gru
Hydromax
http://www.facebook.com/home.php?#!/MightandMagic

Jest podana prawidłowa kolejność... Troszkę się tutaj zmieni.. xD
03
Gru
Hydromax
Prawidłowa kolejność to:
Trzon: Obrońca, Kusznik, Kapłanka
Elita: Promienista Chwała, Gryf, Jeździec Słońca
Czempion: Serafin
03
Gru
miki123
tak dobra kolejnosć ale myślałemże promnienista chwała bedzie wyżej kolejność podobna do kolejnosci w h5
03
Gru
ackbar
myślę,że ci jeżćcy Światła to coś na krztałt Kawalerzystów (Czempionów ukoczanych) i będą walić mocno (w więkrzości Herousów są Czempioni, poniewarz to rycerze dla ludzi nieodzowni, oraz to taka tradycja
03
Gru
miki123
no lae powinni tu zmienic kolejność poziomów jednostek na taka jaką podał hydromax
04
Gru
ackbar
prawda prawda, święta prawda
04
Gru
massen
taaa nie ta z facebook jest nieprawidlowa
07
Gru
massen
sorry za bład teraz poprawn
ta kolejnosc z facebook jest nieprawidlowa
07
Gru
kuba1111
Asmair podaj mi cytat z bibli gdzie piszeże anioły nosiły zbroje Anioły i Serafy powinny być majestatem boga (w tym przypadku Elrata)
07
Gru
Dougalion
Nikt nie mówil ze anioly i archanioly są dobre tylko ludzie to powiedzieli moze autorzy to wykozystają i wcisną cos nowego Smile
10
Gru
ziutek
no fajnie by było
11
Gru
mr_R
a może anioły i archanioły to pomniejsze formy jednostek które dla Haven będą bossami (,aniołami i archaniołami)?????
11
Gru
ziutek
nie raczej nie
12
Gru
Seven Heven
Kolejność jednostek powinna być zmieniona

Trzon:Obrońca,Kusznik,Kapłanka

Elita:Żywiołak Świata,Gryf,Jeździec Słońca

Czempion:Serafin

To jest poprawna kolejność opublikowana na Facebook'u przez Ubisoft
14
Gru
Asamir
Nie pisałem niczego takiego, pisałem tylko,że tutaj o niebo ( xD ) lepiej wyglądałyby w pełnych zbrojach i jako faceci. Serafiny są najwyżej, to dziewiąty chór ( ostatni ).
17
Gru
One eyed wrath
Zamek za którym najmniej przepadam, ale i tak wygląda nieźle. Choć bez rewelacji.

Kusznik - niezły. Aczkolwiek ten orzeł na hełmie ulepszenia, to chyba,żeby łatwiej było strzelać ... w niego Smile 8/10

Pretorianin - Fajnie, fajnie. Naprawdę nieźle. 8,5/10

Siostra - Fajna parka z Sukkubem by była Smile Neimniej ... po co ona ? Trochę niezbyt przemyślana sprawa. Sfeminizowano zamek bez pomysłu moim zdaniem. 6/10 (za wygląd głównieSmile)

Gryf - bardzo fajnie. Tylko po co ciągle na siłę mu hełm wciskać. Ja wiem,że to fantasty, ale jak do cholery włożyć takiemu potworowi hełm i jak on niby miałby w nim latać ? 7,5/10

Krzyżowiec światłości - Najlepsza zmiana. Super to wygląda. 10/10

Promienista chwała - co .... to jest ? Albo tożart, albo błąd,żeby nam pokazać, iż pomimo wielu świertnych innowacji może się trafić też taka beznadziejna. 1/10 (porażka po prostu)

Serafin - nigdy za nimi nie przepadają, aczkolwiek wyglądają bardzo fajnie. 9/10
18
Gru
Asamir
To tera ja Smile :
Obrońca - świetna jednostka, fajne choć zanadto przesadzone uzbrojenie, ale jak wszytko inne w Przystani Smile 9/10
Kusznik - też niezły chociaż faktycznie te chełmy są dziwne. 8/10
Siostra - ciekawy pomysł chociaż stawiałbym na kapłana... wyobrażacie sobie ją w walce? 6,5/10
Chwała - ta jednostka mnie zachwyca, jest piękna ( Smile ), a poza tym wyobrażacie sobie ją jak strzela promieniami, które oślepiają... masakra, ale jednak czegoś brakuje. 9,5/10
Jeździec - trochę to dziwne, ale w sumie fajne ogólnie super,że Przystań się zmieniła i teraz jest bardziej baśniowa, 8/10
Seraf - trzymajcie mnie, bo zaraz... jak można spieprzyć tak zajefajną jednostkę?! Miecze ok fajny pomysł, ale baby, posrane zbroje z sukniami, rury wydechowe na skrzydłach Smile Mam bardzo duży sentyment co do tej jednostki, czy nie mogliby się bardziej postarać, tak jak stworzyli archanioła. Marne skrzydła, wyglądają na słabiaków, a tak na marginesie Serafy to najwyższy chór anielski, więc powinny być nasilniejsze, a to wygląda jakby miało się zaraz rozlecieć. Wielka szkoda... 2,5/10
18
Gru
Asamir
Aaaa o gryfach zapomniałem - świetne, bardziej drapieżne, moje ulubione stworzenie baśniowe. Nie ma to jak gryf Smile 9,5/10
18
Gru
ziutek
no czas na mnie
obrońca - super bardzo fajnie podoba mi sie chełm ulepszonego 9,5/10
kusznik- też super ciekawa zbroja i fajny chełm ulepszonego 8,5/10
siostra - mogli zostawic kapłanka nie najgorsza jednostka acz kolwiek nie bedzie za dobra w walce chyba 7/10

chwała - superowa zgadzam sie z asamirem bedzie zarabista w walce 10/10
gryf - 1 ładny ale 2 nie podoba mi sie to ze ma zbroje ja bym wolał zeby ulepszenie było bardziej drapiezne wieksze szpony czy coś 8/10
jezdziec - bardzo fajny ciekawy koń 10/10
serafin - ło nie za dobrze 6/10
19
Gru
Seven Heven
Ta lepiej jest zrobić Anioła obojniaka i głowić się czy jest to Kobieta czy Mężczyzna. Asamir jeśli te Anioły wyglądają dla ciebie słabo to ty chyba ślepy jesteś.
21
Gru
Seven Heven
One eyed wrath dobrzeże ty też podzielasz moje zdanie o Serafinachże są bardzo fajne.
21
Gru
massen
UWAGA UWAGA!!! z pewnych zrodel wiem ze HOMM6 wydadza 10 maja 2011 roku.
22
Gru
zagras
rzecziwiście ten serafin i wysłannik niebios to nie wyglądają na fajne wolał bym by było np. serafin z 5 a np. wysłannik niebios to lepszy archanoł z 5
22
Gru
Seven Heven
Weście mnie bo nie wytrzymam po jakiego grzyba dawać stare oklepane już Anioły,co wy od tych chcecie przecież prawie niczym się nie różnią jedyne różnią się tymże są zwinniejsze,ładniejsze i są kobietami. Szukacie tylko dziury w całym jak wam się nie podobają to nie grajcie Przystanią co za problem ?
22
Gru
Bionic555
Troche za bardzo swietliste to wyszlo liczylem ze bedzie bardziej imperialne 1 2 i 4 lvl spoko ale pozostale wrozki czy tam kaplanki sa do dupy
23
Gru
serafin
A mi nie podoba się toże Serafiny miały 6 skrzydeł a te tutaj albo 2 skrzydła lub 4
23
Gru
Seven Heven
Owszem ale to by bardzo głupio wyglądało zauważ właśnieże Serafiny posiadały 6 skrzydeł o kolorze czerwonym.4 używały do okrywania górnej części ciała i nóg a 2 do latania więc przypominały by wielkie czerwone kulki oczywiście można by było zrobić 3 skrzydła z obydwu stron ale to by też durnie wyglądało.Te są bardzo dobre i najlepsze z całej serii.
23
Gru
serafin
Mi tylko te skrzydła ale ogólnie to spoko
23
Gru
HeroesVI
Moja ocena
Nie lubie tego zamku jest taki zwykły i nie ciekawy zamieszkują go tylko ludzie chociaż w tej cześći heroes jednostki tego zamku wyglądają nawet dobrze 7/10
Kusznik-Dziwneże ta jednostka ma być najsłabsza będzie brakować chłopów 7/10
Obrońca-no co tu pisać zwykły rycerz 8/10
Siostra-Śliczna kapłanka Smile 10/10
Gryf-No i oczywiśćie gryfy czyli jedne z lepszych istot w tym zamku chodzi mi o wygląd 9/10
Jeździec Słońca-Czegoś takiego brakowało jak ta jednostka supcio wygląda 9/10
Promienista Chwała-Tak to jest tożywioł światła oczywiśćie 10/10
Serafin-Świetny pomysł z tymi dwoma mieczami ale ja po prostu nie nawidze aniołów 5/10
25
Gru
Seven Heven
Jestem tak aktywny w temacie a nawet nie oceniłem mojego najukochańszego zamku więc zacznę:
1 Obrońca/Pretorianin-wreszcie coś zamiast chłopów na takiego rycerza czekałem 10/10
2 Kusznik/Strzelec wyborowy-nawet niezła jednostka ulepszenie fajne 9,5/10
3 Siostra/Westalka-bardzo fajna jednostka ale coś jej brakuje 9/10
4 Promienista chwała/Świetlista chwała-taka se mogli zrobić coś lepszego ale i tak 8,5/10
5 Gryf/Gryf królewski-świetny Gryf wreszcie wygląda jak na niego przystało 10/10
6 Jeździec słońca/Krzyżowiec światłości-Super jednostka wreszcie coś nowego a nie starzy oklepani Paladyni oczywiście 10/10
7 Serafin/Niebianin-kocham,kocham,kocham i jeszcze raz kocham ta jednostka jest najlepsza na świecie te dwa miecze i skrzydła,uzbrojenie są miodzio ta jednostka bardzo im się udała.Kocham Anioły a te są po prostu wspaniałe najwspanialsza z całej serii ale jeszcze ulepszenie normalnie 8 cud świata jak najbardziej 100 000/10
Całe miasto-ta Przystań jest najlepsza jaka mogła powstać ten klimat Rzymski i wiara w Elratha.Strasznie kocham ten zamek oczywiście 100 000/10
25
Gru
One eyed wrath
To się nazywa obiektywny komentarz Smile
25
Gru
Seven Heven
Zapomniałem pojęcia to tego wyrazu ale już sobie przypomniałem dziękuje bardzo, kocham Przystań
25
Gru
One eyed wrath
Już zauważyłem Smile

Śmieję się po prostu bo kochasz Przystań jak ja Twierdzę, tylko ja staram się być obiektywny zawsze i patrzeć trochę bardziej "chłodno" na sprawę Smile
26
Gru
Seven Heven
A ja wole to takich spraw podchodzić uczuciowo XD
26
Gru
mr_R
niebo kontra cyklop. ciekawa rywalizacja.
27
Gru
ziutek
ja jestem za cyklopem umie podpalac przeciwników ale anioł ma dwa miecze i na pewno bedzie miał fajne czary
27
Gru
Seven Heven
Dobra koniec tego bałaganu to jest artykuł o Przystani a nie twierdzy więc koniec tej dyskusji wiadomoże Niebianin będzie najlepszy i tyle.
27
Gru
One eyed wrath
Hehehehe. Ktoś tu się zdenerwował Smile
27
Gru
Seven Heven
Nie zdenerwowałem się tylko po co to ciągnąć ?
27
Gru
mr_R
ja tam lubię wkurzać ludzi i jestem zwolennikiem twierdzy
27
Gru
Seven Heven
Koniec już !
28
Gru
youpop12
Przymknijcie się cioty Nekropolis jest najlepsze!!!
28
Gru
Seven Heven
Ja nie jestem ciotą.Koniec dyskusji Przystań jest najlepsza i kropka !
28
Gru
ziutek
ja mam inne zdanie seven heven twierdza górą!
28
Gru
KaroxPL
zoupop12
No Właśnie Nekropolia
28
Gru
Seven Heven
Koniec z tą dyskusją do jasnej ch**ery to po pierwsze po drugie jak jeszcze raz ktoś przezwie mnie od ciot to nie ręczę za siebie.
28
Gru
One eyed wrath
Spoko Seven. Czym ty się przejmujesz Smile

Niech sobie mówią ludzie co chcąSmile
28
Gru
Seven Heven
Dzięki One eyed wrath przynajmniej ty jesteś normalny.
28
Gru
Asamir
Haven jak dla mnie jest najfajniejsze i to moje ulubione miasto, oprócz tego nieszczęsnego Niebianina, Porażka przez duże P, oby ich jednak zmienili tak jak chciała większość fanów. Za to archanioł... to jest coś, właśnie tak powinien wyglądać archanioł ( xD ) nie jakieś baby z dwoma marymi mieczami, sztucznymi aureolami, wydechami na skrzydłach i w jakiś szatach, w których wyglądają jakby nie miały nóg... lipa i tyle. Ale reszta jest świetna! Smile
28
Gru
ziutek
zgadzam sie z toba asamir
29
Gru
Adseruki
Ja dodam swoje trzy grosze na temat aniołów i tego,że są kobietami iże niektórym to bardzo przeszkadza. W piątce to również były kobiety. Dziękuję
29
Gru
Seven Heven
Żal mi cię Asamir jesteś strasznie nie tolerancyjny w stosunku do kobiet ten niby Archanioł Michał jest beznadziejny Anioł elf ? (lol) jak ci się ten Serafin nie podoba to trudno nie zmienią planów bo ty masz takie widzimisię.A baba to jest z nosa widaćże jesteś nie wychowany bo tak się nie mówi do kobiet trochę szacunku.A i co do mieczy to ty jesteś marny jak by cię takim mieczem zaatakowała to by nic z ciebie nie zostało.I jak by dla ciebie Haven było najlepsze to byś nie marudził i by ci się podobało a Niebianin nie tylko ma taką aureole bo Krzyżowiec światłości też ją ma.
Co do wypowiedzi Adserukiego to Anioły w H5 były to raczej mężczyźni.
29
Gru
MetalHeart
Bardzo fajne jednostki Smile twórcy zaskoczyli chyba wszystkich tymi świetlistymi rumakami Smile wiadomo było od początkuże pojawią sie jacyś kawalerzyści, ale nie spodziewałem sie czegoś nowego w tak standardowej jednostce. nie odpowiada mi tylko ta promienista chwała... Żywiołak Światła? Pomysł może i oryginalny ale miałem nadzieje na jakichś ciężko zbrojnych rycerzy, templariuszy, albo coś innego. ale ogólnie lubie Haven i nie mam nic do gadania w sprawie jednostek więc 10/10. Smile
31
Gru
One eyed wrath
Muszę przyznać,że z casem jak się przyglądam tym jednostkom to coraz bardziej mi się podobają. Ciągle jednak do tej chwały nie mogę się przekonać.

Wolałbym naprawdę coś innego. Może jakiegoś gościa z armatą bądź balistą ? Nie wiem. Nie pasi mi ta chwała i tyle.
31
Gru
MetalHeart
Ja bym widział coś w rodzaju poteżnego rycerza. Może jakiś inkwizytor tylko w wersjiżołnierza. Wtedy władowało by sie Kawalerzyste na szczyt Elity a tego rycerza pod nim Smile
31
Gru
Asamir
To ty tak zacielke bronisz tej jednostki Seven Heven nie zesraj się przypadkiem "Serafin/Niebianin-kocham,kocham,kocham i jeszcze raz kocham ta jednostka jest najlepsza na świecie te dwa miecze i skrzydła,uzbrojenie są miodzio ta jednostka bardzo im się udała.Kocham Anioły a te są po prostu wspaniałe najwspanialsza z całej serii ale jeszcze ulepszenie normalnie 8 cud świata jak najbardziej 100 000/10" ( co to ma być hahaha ) i to nie moje widzimisie tylko większość ( prawdziwych ) fanów chciała by została zmieniona ta badziewna jednostka. I archanioł to nieżaden pedalski elf, bo po pierwsze: ma totalnie nie elficką szczene Smile
po drugie: w wielu źródłach było o tymże istoty nie z tgo wymiaru ( sfery itp. jak kto woli ) mają spiczaste uchalce ( np.: w uniwersum D&D ) i przypominam Ciżeżycie to nie gra więc by mnie ( ten szajs ) nie rozciachał.
31
Gru
Seven Heven
Ja też nie lubię tej promienistej chwały jak dla mnie do jakieś ektoplazmatyczne gó*no Smile dobrzeże będą na początku elity.
jeśli ktoś nie zna poprawnej kolejności jednostek Przystani to proszę

Trzon:Obrońca,Kusznik,Kapłanka

Elita:Żywiołak Świata,Gryf,Jeździec Słońca

Czempion:Serafin
31
Gru
ziutek
mnie sie podobaja tylko troche takie no...
dziwne i ja bym wolał cos w stylu jakiegoś wielkiego rycerza z ogromny mieczem i magią
oo strażnik światłosci albo rycerz porządku lub władca swiatła zgadzam sie z wami Smile
31
Gru
Seven Heven
Ja też bym wolał jakiegoś rycerza bo to promieniste coś jest jakieś dziwne.
31
Gru
Elfik...
wgl jakoś ta chwała mało promienista
lepiej by wyglądała jkby bardziej świeciła i była mniej
hmm
goła
to jakos do tego zamku nie pasi
ogólnie ocena zamku wg mnie tojieś 6/10
ale gryfy są super
pierwszy raz
01
Sty
Seven Heven
Dla mnie wszystkie jednostki są super a zwłaszcza Serafiny i Niebianiny.A tą promienistą chwałę też lubię tylko jest troszkę dziwna mogła być mniej naga ale i tak jest super ;D
01
Sty
ziutek
a mnie to pasi tylko dziwna te wzory mi tutroche nie pasują Smile mi sie najbardziej podobaja kusznicy westalki jeżdcy obrońcy a do gustu mi nie przypadły niebianiny ale to moje zdanie
01
Sty
Dougalion
może ta chwała miała świecić swą golizną Smile okżart mi nie pasiże jeźdźcy słońca są wyżej niż gryfy chluba Imperium ta siostra napewno bedzie jednostką dystansową bo w walce by była checa ;D i może leczyć bedzie a ulepszona wskrzeszać :o ale i tak ich lubie ;D
02
Sty
Elfik...
te siostry są akurat fajne
lepsze niż ci pseudomnisi z piątki
02
Sty
Dougalion
H5 schodzi na kobiety Smile
02
Sty
Elfik...
i dobrze
02
Sty
MetalHeart
Czy naprawde widziecie w HVI tak dużo płciżeńskiej? Bo ja nie za bardzo, może troche więcej niż w H5 rzeczywiście Smile Dwie jednostki w Heven, jedna w Inferno (chybaże reproduktor jeszcze, nie wiem nie potrafie ocenićSmile znów dwie w Necropolis, i jedna u orków (nie wiem jak harpie) Smile myśleże nie jest przesadnie... tylko oby od tego sie nie zaczęło ;D
02
Sty
Dougalion
ale to nie koniec jeszcze 5 rasa
02
Sty
barto2332
strzelec 7/10
rycerz 7.5/10
siostra 8/10
gryf 6.5/10
konik 8.5/10
chwala 9/10
aniol 8/10

podsumowujac jakies 7.8/10 fajnie ze w koncu pierwszy mocny
03
Sty
Agrael12345
mam dosyć anioły anioły anioły anioły bzika idzie dostać kiecki w III ujdzie ale 5 do dupy
A czy raz mogliby zrobić WIELKĄ zmian ę w wyglądzie np ten włócznik po ulepszeniu spako ale przed mogliby zrobić takiego jak w 3 słaby i mizerni i czemu łucznicy są najsłabsi jedyna chyba jednostka dystansowa i co kompletne 0 do bai chwały nie pasuą lepsi są np kapłani ale tacy jak w 3
04
Sty
Seven Heven
Asamir ty mnie tu nie będziesz wyzywał bo jak byś miał solówę z takim Serafinem to ty byś się zesrał nie będziesz mnie tu wyzywał gów*iarzu do jasnej cho*ery jak mnie jeszcze raz mnie wyzwiesz to źle się do dla ciebie skończy.Toże mnie się te Anioły podobają to jest źle a jak ty piszeszże cię to boliże te Anioły są badziewne to jest dobrze co ? Nie jesteś jedyny i lepiej mnie więcej nie wyzywaj.Żal mi cię naprawdę skarżysz się jak mały dzieciak.

P.S Teraz się zdenerwowałem nikt mnie tu nie będzie wyzywał bo ja sobie tego nieżyczę.

P.S 2 Proszę aby z mojego postu nie zaczęła się wielka kłótnia ja mam swoje zdanie a inni swoje.
04
Sty
ziutek
a sam go teraz wyzywasz a moze on też sobie tego nieżyczy i po co sie takim czymś dererwujesz on tez ma własne zdanie i ja go popieram mi sie tez niebianiny niie podobają no i po co go wyzywasz skoro sam powiedziałeś ja mam swje zdanie a inni swoje on ma swoje zdanie
05
Sty
barto2332
ten seraf z 5 byl fajny
05
Sty
barto2332
no jeszcze dodam ze jestes dupkiem i ze wszystko schodzi na baby
05
Sty
Seven Heven
Dobrze przepraszam wszystkich urażonych i Ciebie też Asamir przyznaje poniosło mnie bardzo nie lubię jak ktoś mnie wyzywa.Zakończmy tą kłótnię i nie wyzywajmy się bo to do niczego nie prowadzi.Jeszcze raz przepraszam.
05
Sty
Elfik...
ależ ta szósta cześc wzbudza emocje
06
Sty
barto2332
no i to jakie
06
Sty
Dougalion
no a jeszcze 5 rasa i kilku bossów nie wyszło Smile
07
Sty
youpop12
zawaliście umiejętności!
08
Sty
MetalHeart
hmmm... ja chyba już wiem jak będzie wyglądał drugi bohater, znaczy nie ten rycerz do walki tylko mag... http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/media/artworks/index.aspx wejdźcie tutaj i kliknijcie w artwork Haven, na tle tego koronowanego rycerze jest jakiś czarodziej Smile jeszcze jest Archanioł Michał ;D a na artworku z Necropolis znajduje sie prominista chwała, a ten artwork był pierwszym ze wszystkich o ile sie nie myleSmile można było przewidzieć już na początkuże jedną z jednostek Haven będzie jakiśżywiołak światła
15
Sty
Skobel
Ta przystań bardzo mi się podoba jest bardziej magiczna i więcej jest postaci pozaludzkich myślęże to sprawiże ten zamek stanie się o wiele ciekawszy od poprzednika z HOOM V
22
Sty
youpop12
Kur** przestańcie zmieniać nazwy!!!
24
Sty
Bionic555
Mi sie nie podoba przystań zbytnio sie wróżkowata zrobiła jakieś słoneczne duszkiżalżalżal
25
Sty
naitsabes1908
nadal myślęże kusznik będzie drugi w kolejce i konny będzie przed chwałą a nie za.
25
Sty
Skobel
Fakt Bionic555 e duszki są nie bardzo mogli by wymyślić coś innego.
25
Sty
ziutek
fakt ale jednostka ktora atakiem będzie oslepiac i bedzielatać to super
26
Sty
matikun
Dobra przyznaję w tej części przystań mnie zaskoczyła(inne istoty,a nie tylko ludzie)

kusznik-Normalny kusznik,ale fajnie,że ulepszony będzie przebijał bełtem 8/10
obrońca-coś w stylu pikiniera 7 /10
siostra-wolał bym kapłana ale ok 7 /10
gryf-czyli najfajniejsz jednostka przystani! Smile10/10
świetlista chwała-musi super wyglądać jak będzie strzelała promieniami! 9 /10
jeździec światłości-No tu mnie zaskoczyli!Najbardziej rzuca się w oczy jego koń Smile 10/10
serafin-Fajne 2 miecze 8 /10

ogólnie zamek na 9-/10
26
Sty
pendragon
Na zdjęciu miasta, po lewej stronie, widać wodnego węża!?
27
Sty
ziutek
fakt czyli to było robione w edytorze?
27
Sty
viviern
ogólnie to ten zamek bardziej jak klasztor wygląda
28
Sty
mish3k
ogólem zamek nawet dobry. Cieszy mnieże zostały gryfy Reszta może być

Martwi mnie to,że nie ma zamku podobnego do lochów czy do Sylwan ;/
W h5 uwielbiałem nimi grać Chyba bede musial zmienić mainy :<
28
Sty
Paladyn45
Witam wszystkich

muszę to przyznać 6 wygląda obiecująca tylko szkodaże będzie tak mało frakcji mogli by dać Sylwan Loch Fortece albo np Wrotażywiołów dobra nie bedę za bardzo krytykował tych jednostek możliweże dojdą jakieś nowe frakcje i te kobiety w Heven może nas zaskoczą swoimi umiejętnościami

Ok to ocenie mój 2 najlepszy zamek

kusznik-strzelec wyborowy no niezłe wygląda tylko szkoda ze jest najsłabszy 9/10
obrońca- pretorianin no też niezłe połączenie pikiniera z krzyżowcem 9/10
siostra- westalka eh no cóż pomysł ale nie wyglądają zbyt obiecująca wolałbym jakiegoś krzyżowca albo paladyna6/10
gryf-imperialny gryf no w tej części im się udał wygłąda bardzo obiecująco w tej zbroi i w hełmie 10/10
jeździec słońca krzyżowiec światłości no muszę przyznaćże mnie bardzo zaskoczyli świetna ta jego zbroja ale koń jeszcze lepszy 10/10
promienista chwała- świetlista chwała no będzie dobra jak będzie ciskała piorunami lub światłością albo podnosiła statyżołnierzom np modlitwą błogosławieństwem 9/10
a najlepsza jednostka w Heven serafin-wysłannik niebios pomysł pomysł z tymi 2 mieczami szkodaże to kobieta zbroja wygląda na obiecującą tylko te pancerz na skrzydłach tzw przez niektórych z was rurami wydechowymi psuje wygląd tej jednostki 9-/10

a zapomniałbym o bohaterze świetny pomysł z tym paladynem miecz zarąbisty i zbroja także 10/10

ogólnie zamek na 9-/10
31
Sty
PaulinaS
Jednostki są bardzo ciekawe, podobają mi się. Gorzej z zamkiem - jego wygląd mnie nie zachwyca.
Dlaczego pod przystanią jest nazwa "Haven"? Jeśli to ma oznaczać "niebo" z angielskiego, to chyba heaven się pisze.
04
Lut
Olekkil
Wydaje mi się,że lepiej by było , gdyby serafiny trzymały miecze tych samych kolorów.
05
Lut
PaulinaS
Jestem tego samego zdania Olekkil
05
Lut
arturgo
Jak dla mnie to trochę za dużo leczących a za mało walczących a anioł to w piątce był lepszy a tak to super.
06
Lut
bugis
Popieram arturgo anioły w piątce wyglądały dużo lepiej i bardziej klimatowo tutaj już przesadzili dwa miecze i wogóle....
12
Lut
nooobek
najlepsi z tąd są Jeździec Słońca / Krzyżowiec Światłości i Promienista Chwała / Świetlista Chwała Smile
8)8)8)8)8)
24
Lut
Seven Heven
A może przestaniesz cały czas pisać 8) ? Myśliszże pisząc ją zabłyśniesz ? W ogóle mógłbyś się rozpisać a nie "Najlepsi z tąd są to czy tamto".Dodam jeszczeże twój nick mówi sam za siebie -.-
28
Lut
ArchangelUriel
Jak dla mnie wszystko byłoby super gdyby nie nazewnictwo aniołów. W trójce był anioł i archanioł i było git. Wiem,że teraz to niemożliwe, gdyż mamy tu Archanioła Michała jako bossa. Niemniej Serafin i Niebianin to straszne dziwactwo. Wiadomo bowiem,że Niebianinem określa się każdą istotę przebywającą tam w górze, a serafin to najpotężniejszy chór anielski. Zgodziłbym się na takie nazewnictwo, gdyby było na odwrót. To tak jakby najpierw był arcydiabeł, a nad nim diabeł.

Ciągle zastanawiam się nad istotami nazwanymi tu mianem 'chwał'. Mam na ich temat bardzo mieszane poglądy i na dzień dzisiejszy, gdy jeszcze nie grałem, nie pasują mi do haven. Zwłaszcza te palące światło. Bardziej mi to do inferno pasuje lub do akademii. Szkoda,że brak jest kapłanów - to był zawsze mocny punkt tej frakcji.

Sprawa gryfów - znów mieszane uczucia - z jednej strony zachwycony jestem,że wyglądają jak na gryfy przystało - z drugiej zaś brakować mi będzie tych białych piór wokół szyi.

Ogromny plus za wypędzenie chłopów na rzecz pretorian.

Co do westalek, nie wypowiem się - plus,że mogą wskrzeszać ale oglądając je na gameplayu jakoś blado wypadają.
04
Mar
ignihian209
Ludzie, jak w się nie podobają serafini i wysłannicy niebios to idzcie na oficjalną stronę gry i zobaczcie jak bedą wygładać w grze! Co za problem ja nie mogę! W grze będą chudzi z ciekawymi skrzydłami tylko twarz nie będzie zbyt dobrze widoczna. Moim zdaniem wietna jednostka bo i wskrzesza i mści i jeszcze jest odporna na klątwy. To nie byle co. Zhadzam się z ArchaniołemUrielem powinni dać Archanioły i Anioły albo przynajmniej kolejność Serafinów i Niebianinów zmienić.
06
Mar
KingWampir
Wreszcie porządna przystań bez ciotowatych chłopówXD!!!!!Tylko wkur**** mnie toże nie będzie Sylwan a to była moja ulubiona frakcja w serii Heroes,za Akademy i Krasnoludami też będe tesknił.Pewnie dadzą je w dodatkach ale mogli by się zlitować choć raz i dać se siana z tymi jeb****** dadatkami!!!!:/Chamskie naciąganie kasy!!!!Z frakcji podoba mi się najbardziej Przystań i ZAJ***** jest Necropolis a reszta taka średnia ale jako fan Heroes na pewno zadbam o ten tytuł i może będe nawet chętny na Edycje Kolekcjonerską ale muszę się koniecznie szybko dowiedzieć jaka cena tego jest.Powodzenia UBISOFT(no i Black Hole GamesSmile)=)
13
Mar
michalp10
Fajne jednostki
21
Mar
Pitero_pl
Do tego fanatyka Aniołów i Archaniołów:
przecież fabuła gry będzie się toczyć 400 lat przed akcją z Heores of Might & Magic V, więc dużo lat wcześniej niż znane nam jednostki z "piątki". Odpowiedz sobie sam, jak mogły by tu być Archanioły skoro akcja toczy się przed wyprawami wojennymi Izabeli? Na trainerze sam widziałeś,że Anioł porywa duszę króla imperium falcona i leci z nią wprost do demonów, przy okazji przemienia się w serafa. Heroes VI jest zupełnie inna niż znana nam "trójka" czy "piątka", Tam miałeś Anioły i Archanioły a tutaj masz zupełnie coś nowego tak samo jak Demony, Trupy, Orki czy chociaż by Nagi. To jest skok w przeszłość więc nie widzę tutaj jakiegokolwiekżalu czy czegoś innego. Ja zawsze gram/grałem ludźmi i ta zmiana nawet powoduje to we mnie,że zacznę grę od nich Smile Szkoda,że będzie tylko 5 ras ale zawsze to jakaś innowacja, mam nadzieję,że pojawią się Elfy( mogą być leśne lub mroczne) bo bez nich to już nie będzie ta sama gra :]

tak przy okazji

EK bedzie kosztowac nie wiecej niz 200 zl
31
Mar
djmako
Pitero_pl Zgadzam się z tobą w 100% nic dodać nic ująć Smile
02
Kwi
Loynis
przystań wymiata,choć archanioł mnie zawiódł trochę wyglądem,ale na polu bitwy świetnie się prezentują te jednostki,i ten nastrój dookoła...wspaniale!!
02
Kwi
Damian17
wydaje mi sięże gryf powinien mieć jeżca który by nim kierował
04
Kwi
ArchangelUriel
Do Pitero
Chodzi mi tu o nazewnictwo - nie upieram się przy aniołach i archaniołach - dałem tu tylko przykład hierarchii. Nie w smak mi zwyczajnie nazwy, których tu użyli. Nie wiem jak sie tu ma fabuła do tego wszystkiego.
06
Kwi
Loynis
ten art z archaniołem jest denny,ale w 3D archanioł jest świetny!!

Przystań wygląda tak jak chciałem,magia światła jest moim ulubionym rodzajem magii,jednostki(w 3D)są wspaniałe i bardzo realistyczne,a ich kultura i architektura powala na kolana,wstępnie daję 10/10
14
Kwi
Garoozis
Powtórzę komentarz do twierdzy: CIESZY MNIE DOBRE TŁUMACZENIE!Ulepszonego serafina gdzieś przetłumaczono na "niebianina".Wysłannik niebios brzmi o wiele lepiej.Zamiast strzelca wyborowego powinien być po prostu strzelec.Strzelec wyborowy za bardzo mi się kojarzy ze snajperem,a więc także bronią palną.Popieram - anioły w 3D są świetne!
18
Kwi
Asamir
No faktycznie w grze wyglądają już lepiej, naszczęście, ale i tak średnio je lubię Smile Zauważyliście,że fanatyk ma uciętą głownie u miecza. Jeszcze kurde strasznie jestem ciekawy chwały, a konkretnie jej umiejętności. Z wyglądu jest świetna ;> , ale czy będzie strzelać, latać itd.
23
Kwi
ojrza95
Niedawno zacząłem grać w HOMM ale mnie wciągnęły. A co do jednostek przystani to:

kusznik 8,5/10
pikinier 8/10
kapłanka 6,5/10
gryf 9/10
jeżdziec słońca 10/10
chwała 9,5/10
serafin 9/10
24
Kwi
RaelAgrael
Ci bohaterowie od magii wygądają jak nekromanci!!!
01
Maj
Asamir
A czerwony, niebieski i biały to podkreślają.
02
Maj
Zehir9921
Mi się przystań nie podoba, np:
1. Strzelców lubiłem za to,że mieli dużą siłę obrażeń i często przeważali liczebnie, a w 6 pewnie obrażenia spadną tak mocno jak atak i liczebność... Smile
2. Obrońca - powinien zamienić się miejscami z łucznikami...
3. Kapłanka? Phi, ani nowe, ani głupie... Smile Może raczej kapłan albo mnich...
4. Gryfy - tu nic nie piszę negatywnego...
5. Jeździec słońca - Tu pewnie tak samo jak w przypadku Strzelców. Spadnie, atak, obrona i obrażenia, a w 5 zawsze lubiłem palladynów, bo nawet jak było ich nie wielu potrafili narobić gigantyczne straty.
6. Promieniste światło - :0 Tu coś nowego... Ale bab jest za dużo ( bez obrazy... )>Smile
7. Serafiny - 2 miecze głupie, bo są zarówno za krótkiej jak i nie pasujące do nich. Smile Powinien być 1 długi i niebieski, bo czerwony to raczej dla świętej jednostki to raczej zły kolor Smile , prawda?
Oceniamy teraz
Strzelcy 9/10
Obrońca 8/10
Kapłanki 3/10 Smile
Gryfy 10/10
Kawaleria Smile 9/10
Promieniste światło Hmm... tu zdania nie mam, pomyślę ?/10
Serafin 5/10
Średnia Zamku 6,3/10 To nie końcowa ocena, bo nie mam zdania co do promienistego światła...
16
Maj
mr_R
serafin rzeczywiście nie powinien mieć czerwonego miecza, ale dwa niebieskie to też nie pasuje. może złoty??
28
Maj
Zehir7
kusznik7/10
obrońca8,5/10
kapłanki5/10
gryf6,5/10
rycerz10/10
żywiołak8,7/10
anioł7,9
29
Maj
Zehir7
kusznik7/10
obrońca8,5/10
kapłanki5/10
gryf6,5/10
rycerz10/10
żywiołak8,7/10
anioł7,9
29
Maj
Zehir7
sory za dwa razy
29
Maj
WiemLepiej
Mi się bardzo podoba ta przystań, a cyklop ma gorsze skille od serafina ciule.

1.Sanktuarium
2.Przystań
3.Inferno/Twierdza
4.Nekropolis

Dziękuje Administratorowi za udzielenie mi komentarza Smile
06
Cze
tytan1997
Zamek z 3 z inną nazwą . Wypas 6/6 .

1.Nekropolis , Przystań
2.Inferno
3.Sanktuarium
4.Twierdza (W trójce moja ulubiona)
20
Cze
AlanRaven
Moje spostrzeżenia na temat frakcji o nazwie Haven z Might & Magic: Heroes VI.

Frakcja:
Haven nigdy nie było frakcją, która w jakiś sposób mnie zachwycała. Zazwyczaj wolałem kierować istotami pochodzącymi z głębszego świata fantastyki, niżeli ludźmi. Mimo to, bardzo się cieszę się z ich obecności... zawsze raźniej.

Zamek:
Sam zamek w formie dotychczasowo opublikowanej nie wygląda źle, ale lekko drażni mnie ta symetria budynków, wiem... czepiam się.

Bohaterowie:
Wygląd bohaterów jest ok. Ostatnia forma Bohatera Mocy stanowi wizytówkę dla serii, gdyż w piątej części również mogliśmy podziwiać jego wizerunek, ale mnie osobiście do gustu przypadł Bohater Magii. Wygląda jak doświadczony starzec o potężnej wiedzy... ma swój urok, a to u magów bardzo ważne.

Jednostki:
Kusznik/Strzelec Wyborowy:
Tutaj chciałem bardzo podziękować twórcą, za wyrzucenie z armii Chłopów. Moim zdaniem była to kula u nogi Haven nie tylko ze względu na atrybuty jednostki, ale również ze względów wizualnych. Gruby chłop z piątej części wyglądał jak piekarz lub cukiernik ubrany w najgorszą zbroję i wepchnięty do armii, by zapełnić luki. Sam strzelec wygląda bardzo sympatycznie. Rozumiem,że będąc pierwszą jednostką frakcji, jego siła będzie słabsza niżeli w poprzednich częściach, ale zdecydowanie wolę go od Chłopów. Ludzie nie powinni się opierdalać i takiżołnierz nie powinien przynieść im wstydu.

Obrońca/Pretorianin:
Ta jednostka wygląda dość groźnie i twardo. Mam wrażenie,że jest doskonale zbilansowana między obroną i atakiem.

Kapłanka/Westalka:
Myślę,że to doskonałe jednostki dla tej frakcji, ponieważ podkreślają one duchowość i wiarę ludzi. Bardzo podoba mi się ich wygląd, a umiejętność leczenia dodaje im jeszcze większego uroku.

Gryf/Gryf Cesarski:
Nie wyobrażam sobie królestwa ludzi bez Gryfów u swego boku. Są bardzo charakterystyczne i nie widzę dla nich innego miejsca. No może pasują mi jeszcze odrobinę jako dzikie bestie zamieszkujące szczyty gór u frakcji typu Stronghold, ale wolę je w Haven. Ludzie są mądrzejsi od Orków i potrafią o Gryfy lepiej zadbać.

Jeździec Słońca/Krzyżowiec Światłości:
Wojownicy Ci budują niesamowity klimat powiązany ze światłością i siłą, a więc są oni doskonałą jednostką w armii. Wyglądają potężnie, a za razem łagodnie. Nie wyobrażam sobie tej rasy bez jednostek ujeżdżających konie, ale takich wierzchowców się nie spodziewałem... są cudowne!

Promienista Chwała/Świetlista Chwała:
Na początku byłem lekko zdziwiony, kiedy zobaczyłem te jednostki, ale po przeczytaniu krótkiego opisu ich dotyczącego stwierdziłem,że nie są one aż takim przegięciem jakim mi się wydawały. Nie widziałemżadnej spójności między tymi pięknymi stworzeniami, a ludźmi puki nie uświadomiłem sobie,że ludzie to również potężni magowie powiązani ze światłem. Mimo,że wolałbym jakiegoś potężnego kapłana na to miejsce, to moje oczy się cieszą na widok Promienistych i Świetlistych Chwał.

Serafin/Wysłannik Niebios:
Czysta potęga! Bez nich cała frakcja mogłaby nie istnieć. Wygląd bardzo tradycjonalny, ale pomysł na miecze i powiązanie go ze statystykami bardzo mnie urzekły.

Wniosek:
Mnie dupy nie urwało, ale mam nadzieję,że Wam tak! Ja po prostu nie jestem fanem tej frakcji od początku. Widzę jednak jej rozwój względem poprzednich części i bardzo to cenię, gdyż trzeba mieć równie wspaniałych przeciwników.

Dziękuję za uwagę: Alan Raven.
03
Lip
KILLER1990
Jedno trochę tu nie pasuję chodzi mi o pretorianin zupełnie tu nie pasuje oni byli w starożytnym Rzymie anie w średniowieczu trochę to psuje efekt gry
05
Lip
WiemLepiej
Kolego przeczytaj inspiracje ^^
28
Lip
Jaca1997
Serafiny w 5 nie są złe złe sż upadłe anioły z kużni przeznaczenia
30
Lip
Queen Fan nr.1
to dziwne widzieliście zdjęcia na kwasowej grocie tam jest zupełnie inna kolejność wszystkich jednostek więc nie wiem gdzie jest dobrze a gdzie nie Smile
07
Sie
matti_94
fajny zamek. W heroesie V zawsze gralem ludzmi, demonami albo krasnoludami. Jak nie bedzie krasnoludow w dodatku to sie zdenerwuje, mocno.
08
Sie
michalrytlewski
fajny zamek, zresztą, jak wszystkie inne
09
Sie
Fonlu96
wszystko spoko tylko ta przedostatnia jednosta mi się nie podoba niepasuje do Przystani ;(
14
Sie
asrons
Zawsze chciałem chodować Gryfa. Smile
17
Sie
plu97
Haven ogólnie fajny graficznie jednostki (świetlista chwała) troche nie pasuje ale mam demo i jest lepsza od jeźdzca światła wie ktoś może czy w full wersji będzie pobrawione okno zamkowe
moja ocena: według kolejności demo-

obrońca 8/10
kusznik 9/10
siostra 8/10
gryf 10/10
świetlista chwała 9/10
jeździec 7/10
serafin 9/10 wolałbymżeby były anioły/archanioły
24
Wrz
Grzybo
Może byście w końcu zmienili nazwy Świetlistych i Promienistych ? To nie są chwały tylko Ajglije.
22
Paź
plu97
sam jesteś jak Ajglija
24
Paź
Grzybo
Czy tam jak to się nazywa Ajglaje. A ty jeżeli masz MMH 6 to byś wiedział ,że dużo nazw pozmieniali...
27
Paź
masster11
Jednostki spoko... najlepsi krzyżowcy Smile,ale o zamku nie można tego powiedzieć Smile.
20
Lis
matek24094
pretorianin 7,5/10
Strzelec Wyborowy 8/10
Westlanka 6/10
Gryf Cesarski 7/10
Krzyżowiec Światła 10/10
Świetlista Ajglija 9,5/10
Serafin 9/10
06
Sty
Gaspar
Ta nacja jest nawet ciekawa.W końcu gryfy wyglądają należycie.Nie podobają mi się kapłanki .Tylko dlatego ,że są kobietami.Serafin no trochę przesada z nazwą , gdyż lepszy był by anioł.Skoro serafin jest wyższy od anioła no to anioł i archanioł byłby na poziomie 6.
12
Lut
lichen9
kocham po prostu anioły i kawalerię w przystaniach! <3 oni są najlepsi!, chociaż szybkotracą zdrowie :/
08
Sie




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.81.x.x
34.230.x.x
78.159.x.x
157.55.x.x
95.108.x.x
44.220.x.x
3.230.x.x
5.255.x.x
34.204.x.x
3.239.x.x
54.227.x.x
3.85.x.x
54.84.x.x
3.95.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 14 gości. (Razem: 14)

    Torty na Urodziny - Wyjątkowe Kreacje

    Niesamowite torty na urodziny, które zachwycą każdego. Sztuka cukiernicza w Twoim domu. Zamów online!

    ale-tort.pl