Opis scenariusza Igranie z Ogniem w Heroes III AB
♦ Opublikowany: 30.09.2010 o 19:45
♦ Czytany: 17789 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
 

Kampania: "Igranie z ogniem"

Misja 1: Wsie i farmy

 

 

adrianna1qq0.jpg

 

W okolicy pojawił się tajemniczy nekromanta.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba oczyścić teren ze wszystkich nekromantów i nieumarłych. Nie możemy stracić Adrienne. Może ona jak i trzej najlepsi herosi maksymalnie osiągnąć 12 poziom a ich umiejętności i czary przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Adrienne jest świadkiem masakr, które mają miejsce na terenach Erathii i Tatalii - tamtejsza ludność jest zabijana i ożywiana pod postacią nieumarłych. Wiedźma postanawia działać i bliżej zbadać tą sprawę.

WSKAZÓWKA: Zaczynamy bez miasta. Niedaleko znajduje się Brastleton - trzeba je zająć, aby przeżyć. Na mapie znajduje się wiele miast - zarówno po stronie Erathii jak i Tatalii.Kluczem do sukcesu w tej misji jak i innych jest umiejętność Adrienne - Magia Ognia. Warto to wykorzystać podczas walk....

 

 

Kampania: "Igranie z ogniem"

Misja 2: Pochód nieumarłych

 

 

adrianna2fm6.jpg

 

Nieumarli zaczynają atak.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba oflagować wszystkie siedliska w ciągu 7 miesięcy - strzeżone przez nieumarłych. Nie możemy stracić Adrienne. Może ona jak i inni herosi maksymalnie osiągnąć 32 poziom a ich umiejętności i czary przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Adrienne musi ocalić ludność przed armią Lorda Haarta, który został ożywiony i teraz jako nekromanta morduje okolicznych mieszkańców.

WSKAZÓWKA: Zaczynamy bez miasta. Na wschód znajduje się Deadfall - trzeba je zająć i stworzyć z niego dotychczasową bazę wypadową. Przeciwnicy są daleko na północy ale będą nas nękać poprzez portale. Musimy także wyrobić się w czasie - co wcale nie jest proste.

 

 

Kampania: "Igranie z ogniem"

Misja 3: Spalenie Tatalii

 

 

haart.jpg

 

Pora odesłać duszę Lorda Haarta w zaświaty.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać Lorda Haarta. Nie możemy stracić Adrienne. W chatach jasnowidzów otrzymamy woluminy magii ziemii i ognia, które pomogą nam pokonać Lorda.

OPIS: Nadszedł czas ostatecznej rozgrywki - wiedźma Adrienne musi za wszelką cenę pokonać Haarta. Jeśli się jej to nie uda - nieumarli dojdą do władzy.

WSKAZÓWKA: Zaczynamy bez miasta. Na mapie widzimy nasze garnizony - granice ziem oddzielających nas od nekromantów. Odwiedzając najbliższą chatkę maga, ukażą się nam wszystkie miasta na mapie. Musimy pamiętać, że te nekromanckie zostaną zakryte Całunami Ciemności. Misja nie jest łatwa. Musimy ciągle się wspominać magią ognia. Lord Haart znajduje się na pilnie strzeżonej wyspie w centrum mapy. Powodzenia.

 

 

Agrael9996
Pierwsza misja jest dość łatwa,ale reszta to niemożliwość.
26
Paź
pafnucy
Nie jest łatwo ale da się przejść. Kluczowe jest maksymalne rozwijanie bohaterów (zwłaszcza Adrienne) już od pierwszej misji. U każdego bohatera poziom ekspert: magia ziemi, mądrość, logistyka, znajdowanie drogi plus współczynniki i czary max dostępne.
W drugiej misji trzeba koniecznie zdobyć czas Portal Miejski od jasnowidza znajdującego się na terenie fioletowego przeciwnika zanim on to zrobi - bez tego czaru chyba nie da się przejść trzeciej misji. Tylko przewagą bohaterów i szybkimi atakami można pokonać przecowników - oni mają pełną możliwość rozbudowy zamków, a my mamy zablokowane budynki jednostek 5-7 poziomu. Ja najpierw pokonałem pomarańczowego, potem fioletowego.
W trzeciej misji przewagę wroga trzeba zniwelować przewagą naszych doskonale rozwiniętych bohaterów. Trzeba szybko zająć kilka zamków, ja wysłałem Adrienne na zachód i drugi atak na północ. Kluczowe jest zabranie wojska z garnizonów zanim wróg je pokona. Trzeba się przebić po drodze przez kilkuset wampirzych lordów - ja zastosowałem patent połączenia czarów implozja żywiołak ziemi. Dalej stopniowa eliminacja przeciwników. Na początek moim zdaniem najłatwiej pomarańczowego ponieważ jest blisko i ma zamki bez dostępnego połączenia. Całość przeszedłem w czasie poniżej 3 miesięcy. Można mieć naprawdę potężnych bohaterów ze współczynnikami rzędu 50. Powodzenia
16
Gru
niedoceniony
Pierwsza i druga misja nie są trudne. W drugiej wszystko pójdzie jak z płatka, jeżeli pozbędziemy się najpierw wrogów (jeden z nich ukrył się na wyspie na północy). W pierwszej misji spotkało mnie coś dziwnego: wrogi bohater pokonał ostatniego nieumarłego stwora na mapie i... wygrałem! Trzecia misja to jest dopiero wyczesana!Smile Lord Haart przywoływał 50żwywiołaków ziemi i chęc do przejścia scenariusza u mnie wygasała!
02
Kwi




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.220.x.x
100.25.x.x
78.30.x.x
54.226.x.x
3.236.x.x
40.77.x.x
54.172.x.x
95.108.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)