Bohater Laszlo i jego rozwój w Heroes V
♦ Opublikowany: 18.02.2012 o 18:46
♦ Czytany: 12788 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 


BIOGRAFIA:
Wywalczył sobie wysoki status, choć jest niskiego urodzenia i ma nieco mroczną przeszłość. Ciężkie próby, z których Laszlo wyszedł zwycięską ręką, umocniły jego charakter i utwardziły serce. Pokryty szramami, srogi i bezlitosny, wdziera się w szeregi wroga jak huragan. "Królowie pola bitwy", jak szumnie nazywa swoją piechotę, nie mają zbytniego wyboru, jak tylko podążać za swym przywódcą, dokonując - często niechcący - aktów niezwykłego męstwa.



ZDOLNOŚĆ SPECJALNA:
Wszyscy Zbrojni, Krzyżowcy i Fanatycy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Dzięki talentowi Laszla możemy stworzyć świetne jednostki, które będą atakować z wielką siłą, odnosząc przy tym małe obrażenia. Krzyżowcy i Fanatycy sami w sobie są bardzo odporni na ataki. Dzięki odpowiednim talentom, można z nich stworzyć pancerną puszkę. Kupujemy Fanatyków, gdyż jego mniejsza obrona w późnych etapach i tak się zrówna, a nad krzyżowcem ma przewagę z powodu podwójnego ataku.

ROZWÓJ BOHATERA:
Początkowym talentem jest Obrona z wyuczoną już Witalnością. Pozostałe zdolności dobierz na podstawie porad poniżej.
1. Ochrona jest niezbędna, gdy walczymy z zamkami używającymi destrukcji.
2. Unik trzeba posiąść, gdy walczymy z zamkami mającymi dobrych strzelców, np. Sylvan, Akademia.
3. Moc wytrzymałości może się przydać, gdy z żadnych dostępnych źródeł nie możemy nauczyć się Wytrzymałości. Jeśli zainwestowałeś w Mistrza Odwołania, to lepiej pochodź jeszcze po mapie. Może akurat trafisz na Wytrzymałość.
4. Utrzymanie pozycji bierzemy, gdy wiemy, że nieprzyjaciel zmusi nas do defensywy poprzez wysoką inicjatywę jednostek i szybkość, np. Sylvan, Inferno, Twierdza. Wraz z wysoką obroną bohatera efekt powinien być zadowalający.
5. Przygotowanie przynosi dobre efekty, jeśli walczymy z zamkami mającymi sporo jednostek, blokujących kontratak. Sporo to dwie jednostki, bo każdy zamek ma przynajmniej jedną i żaden zamek nie ma więcej niź dwie. Zwycięscą jest tutaj Sylvan, który może wystawić Rusłkę i Tancerza, a także Akademia posiadająca Golema i Rakszasę. Warto jeszcze zainwestować w to, gdy walczymy z Twierdzą.

W Magii Światła skupiamy się bez wątpienia na Mistrzu Odwołania. Da to naszym jednostkom świetną obronę w przypadku ataku w zwarciu i z dystansu. Drugą zdolnością jest Mistrz gniewu. Chociaż preferujemy raczej defensywę, dodatkowa inicjatywa i wzmocniony atak pozoli szybciej odeprzeć wroga. Żeby wróg nie rozpraszał naszych wzmocnien, inwestujemy w Wieczne Światło. Oczywiście, jeśli wróg gra zamkiem, który raczej nie preferuje mroku, to zamiast tej zdolności weź Wichurę.

Bazujemy w dużym stopniu na magii bohatera, bo to ona da nam wzmocnienia niezbędne podczas walki. Oczywiście nie bierzemy Talentu Magicznego, bo częstotliwość czarowania można zwiększyć w inny sposób, na którym skorzystają także jednostki. Idąc tym schematem, sprawimy, że tura bohatera szybko nadejdzie. Do tego wysokie morale jednostek na pewno się przydadzą. Schemat: Werbunek-> Boskie przewodnictwo-> Empatia.

Fanatycy dzięki odpowiednim talentom i współczynnikom mają już wysoką obronę. Wszyscy jednak dobrze wiemy, że jest to jednostka ofensywna w przeciwieństwie do Krzyżowca. Dzięki spustoszeniu i wysokiemu atakowi zada on spore obrażenia, jednocześnie przyjmując w kontrataku bardzo małe. To samo z innymi jednostkami. W Ataku idziemy takim schematem: Taktyka, Szał bitewny-> Kara boska.

Szczęście jest dość uniwersalnym talentem. Każdej rasie może się przydać. Uczymy się w takim razie tego talentu, zdobywając przy okazji zdolność "Szczęście żołnierza". Po tym korzyści z wybrania krzyżowca się zwiększą, dzięki czemu można go będzie wziąć, chociaż ja i tak polecam Fanatyka. Inne zdolności według własnego uznania. Warto wziąć Odporność na magię, gdyby wróg użyć destrukcji.

Autor: Red. Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
GoblinT
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.144.x.x
68.180.x.x
87.206.x.x
212.14.x.x
157.55.x.x
94.23.x.x
91.121.x.x
52.3.x.x
77.250.x.x
46.169.x.x
163.172.x.x
204.79.x.x
MSN spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 14 gości. (Razem: 14)