Bohater Gilraen i jego rozwój w Heroes V
♦ Opublikowany: 07.10.2010 o 00:14
♦ Czytany: 14793 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
 

Gilraen

 
Biografia:Ponury i niezwykle wrażliwy w kwestiach dotyczących honoru, Gilraen trenował przez długi czas elficką sztukę szermierki. Stał się znanym mistrzem ostrza i obecnie jest wybitnym nauczycielem sztuki Tańca Wojennego. Jego precyzja, dyscyplina i determinacja udziela się często oddziałom, którymi dowodzi. Nie bez znaczenia jest również trening, który jednostki przechodzą pod czujnym okiem Gilraena.

Coś o talencie rasowym:

Mistrz ostrzy jest to talent aktywny który zwiększa o 1 punkty ataku oraz obrony (Tancerzy ostrzy, Wojny i Wiatru) co 2 poziomy zaczynając od pierwszego.
Ten talent jest bardzo przydatny gdy mamy dużo Tancerzy sprawdza się dobrze ale przy znikomej ilości tych wojowników jest ona nie przydatna.

Jak rozwijać tego bohatera:

Zaczynając rozwijać bohatera mamy 2 talenty mianowicie Mściciela oraz obronę z pod umiejętnościom ochrona, dalej należy rozwijać takie umiejętności jak: Magia Światła, Dowodzenie, Szczęście oraz Atak.
Mściciel jest to talent rasowy łowców który pozwala wybierać sobie ulubione cele łowcy czyli potwory
zadaje jednostką podwójne obrażenia a jednostki mają szansę na zadanie krytycznego ciosu wynoszącą(40%)musimy też przeznaczyć punkty umiejętności do takich talentów łowcy:
Bezbłędny strzał daje łowcy +3 do obrażeń większych niż jego poziom oraz zadaje (2x) większe obrażenia gdy jednostka jest na jego liście ulubionych celów i zabija przynajmniej 1 jednostkę przeciwnika.
Deszcz strzał też należy do unikalnych skilli łowcy który daje możliwość bohaterowi wystrzelenia 3 strzał do jego ulubionych celów (jego obrażenia zwiększają się tak samo do +3 powyżej jego poziomu)
Impregnowana strzała jest ostatnią umiejętnością która daje możliwość nałożenia na strzałę łowcy klątwy lub zaklęcia zadającego obrażenia jednostce przeciwnika wykorzystując manę łowcy (działa też na umiejętności łowcy Bezbłędny strzał i Deszcz strzał).
Gdy będziemy rozwijać talent szczęścia to najlepiej zainwestować w takie pod umiejętności:
Szczęście żołnierza (20% szansy na częstsze działanie umiejętności bojowych jednostek dla przykładu Wielki łowczy (strzała ogłuszenia) później inwestujemy w Szczęście elfów (25%na zadanie większych ran) ale też trzeba zainwestować w pomysłowość (która zwiększa ilość zdobywanych surowców jak i większe szczęście).
A rozwijając dowodzenie to dajemy punkt w takie pod umiejętności:
Rekrutacja mało znacząca umiejętność dla bohatera ale po niej jest umiejętność Głównodowodzący która przywołuje do walki tancerzy ostrzy(zależy od numeru tygodnia)oraz bardzo przydatna umiejętność Duchowe przywództwo (które daje jednostką bohatera szybsze nadchodzenie ich tury).
Rozwijając atak  dajemy punkty w takie umiejętności:
Furia jest to pod umiejętność która(zwiększa o 1 minimalne oraz maksymalne obrażenia efektownie to wygląda dla istot niższych poziomów). Kolejną przydatną umiejętnościom jest Gniew natury dający (zwiększone maksymalne obrażenia wszystkim istotom łowcy).
Kara boska jest następną i zarazem ostatnią pod umiejętnościom która zwiększa obrażenia istot zgodnie z ich stanem morale (nie inwestować w nią gdy ma się mieszana armię).
Obrona jest przedostatnim talentem do rozwinięcia.
Posiadamy na początku już pierwszą pod umiejętność mianowicie Opór dająca bohaterowi na stałe+2 do obrony.
Zostaje wtedy jedno wolne miejsce i przeznaczamy je na Unik (20% mniejsze obrażenia od ataków dystansowych przeciwnika).
Magia światła jest bardzo przydatna, ponieważ pozwala wzmacniać jednostki, leczyć je oraz dawać im ochronę natomiast rozwijając ją , należy dać punkty w takie skille jak:
Mistrz odwołania daje nam zwiększoną moc zaklęć wytrzymałość oraz odbicie pocisku jednocześnie (zwiększając koszt many dwukrotnie) później przeznaczamy miejsce na następującą umiejętność: Wieczne światło (nie da się rozproszyć czarów magii światła), zaś jako ostatnia będzie umiejętność Odporność na ogień (zwiększona odporność na czary ognia 50%  oraz chroni przed efektem umiejętności Mistrz ognia czyli niszczeniu pancerza jednostek bohatera).
Podsumowując bohater jest nastawiony na atakowanie przeciwnika, a także wzmacnianie jednostek czarami typu Boska moc czy Prawa moc.
Bohater jest nastawiony bardziej defensywnej niż ofensywniej walce jego jednostki są ciągle wzmacniane i bardziej uodpornione od istot przeciwnika.


Autor:
Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.196.x.x
89.78.x.x
176.31.x.x
217.69.x.x
86.30.x.x
95.163.x.x
94.254.x.x
89.75.x.x
40.77.x.x
83.242.x.x
51.255.x.x
157.55.x.x
83.20.x.x
68.180.x.x
85.219.x.x
MSN spider
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 18 gości. (Razem: 18)