Jednostki Barbarzyńcy w Heroes I
♦ Opublikowany: 18.05.2010 o 20:40
♦ Czytany: 37590 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Opis jednostek Barbarzyńcy w Heroes of Might and Magic I

Poziom I
Goblin
Punkty życia: 3
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 40
Przyrost: 10+2

Poziom II
Ork
Punkty życia: 10
Atak: 3
Obrona: 4
Obrażenia: 2-3
Strzały: 8
Szybkość: Mała
Koszt: 140
Przyrost: 8+2

Poziom III
Wilk
Punkty życia: 20
Atak: 6
Obrona: 2
Obrażenia: 3-5
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 200
Przyrost: 5+2
Posiada umiejętność podwójnego ataku.

Poziom IV
Ogr
Punkty życia: 40
Atak: 9
Obrona: 5
Obrażenia: 4-6
Strzały: Brak
Szybkość: Mała
Koszt: 300
Przyrost: 4+2

Poziom V
Troll
Punkty życia: 40
Atak: 10
Obrona: 5
Obrażenia: 5-7
Strzały: 8
Szybkość: Średnia
Koszt: 600
Przyrost: 3+2
Posiada umiejętność regeneracji punktów życia pod koniec tury.

Poziom VI
Cyklop
Punkty życia: 80
Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 12-24
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 750
Przyrost: 2+2
Posiada umiejętność ataku na 2 pola oraz 20% szans na rzucenie czaru Paralyze.
TazZar
Gobliny bardzo łatwo padają, są silne jedynie w dużej grupie, ale nim będzie się miało ich dużo to przeciwnik będzie miał lepsze jednostki. Wykorzystuje się je do zajęcia przeciwnika nim dojdzie do jednostek strzelających. Dobrze się też spisują na dojście do strzelców wroga i uniemożliwienie im strzelania.
Ork jest dość dziwny z wyglądu, nosi jakieś spodnie dresowe i ma pomarańczowy kolor skóry. Orkowie zazwyczaj są przedstawiani jako brutalna, zielonoskóra rasa, unikająca walki dystansowej, specjaliści w walce wręcz (chociaż są wyjątki - mają szamanów).
Wilk to bardzo przydatna jednostka, doskonale spisuje się na szybkie podejście do łuczników wroga i zajęcie ich. Przechodzą całą mapę w 2 rundy, z Przyspieszeniem w 1.
Ogr to typowy tank, jest wykorzystywany do odwrócenia uwagi wroga i obrony swoich łuczników. Trudno go ubić, jak na swój poziom ma dużo HP.
Troll ma fioletową skórę, co jest dość dziwne. Doskonały łucznik, który posiada zdolność regeneracji zdrowia (co mu się przydaje, gdyż ma mało HP). Najlepiej bronić go Goblinami, lub Ogrami.
Cyklop ma małożycia jak na swój poziom, ale nadrabia to obrażeniami i jest dość tani. Najlepiej rzucić na niego Przyspieszenie i iść w środek bitwy. Starać się zaatakować jak najwięcej przeciwników naraz, tzn. ustawić Cyklopa tak,żeby użył ataku na 2 pola.
16
Sty
MDmaster0
Silna rasa, jedna z lepszych. Według mnie, troll jest najlepszy. Chociaż wygląd ma nieciekawy...
14
Lut
Januszowski5
tylko wilk, ogr i cyklop sa dobrze zrobieni
reszta wyglada smiesznie
12
Kwi
ojrza95
Mi się podobają ogry. Gra starsza ode mnie o 5 lat ale i tak fanja
21
Maj
KILLER1990
Ten ogr przypomina mojego sąsiada z bloku
07
Cze
Goblidak
Troll i cyklop są najlepsi!
04
Sie
michalrytlewski
cyklop wygląda głupio
09
Sie
Fisto2002
Trole z Orkami dziwnie wyglądają(Ork ma dzinsy) ale jednostki fajne.
11
Paź
Dragon09
Trolle i cyklopy troche dziwacznie wyglądają ale są niezłe
06
Gru
xD_NaTa_xD
A ten goblin xD
ale cóż to stara gra nie ma co ;D
29
Gru
Megatrol
Ogr wygląda jak Hagrid za Harrego Pottera.
13
Lip
Luna-Willow27
Megatrol tak tylko brodę i wąsy dorobić i Hagrid będzie
27
Lip
niedoceniony
Podobnego orka widziałem w ilustracji do planszowej gry Warhammer.
06
Cze




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.226.x.x
83.24.x.x
157.55.x.x
95.163.x.x
54.227.x.x
157.55.x.x
109.199.x.x
170.254.x.x
83.31.x.x
151.248.x.x
87.246.x.x
77.22.x.x
86.104.x.x
195.22.x.x
94.254.x.x
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)