Frakcja Inferno w Heroes VI
♦ Opublikowany: 03.10.2010 o 19:34
♦ Czytany: 149018 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Inferno
(Inferno)



"Spalimy świat na popiół i zatańczymy na jego ruinach!"

W skrócie: Demony są ucieleśnieniem chaosu. Wierzą, że ich jedyną cechą moralną jest wolność i nie muszą usprawiedliwiać swoich czynów. Zabijają bo mogą lub chcą.

Głównie dlatego są postrzegane jako "ci źli" i niebezpieczni, i dlatego również wszystkie nacje w Ashan wolą aby były one zamknięte w Sheogh, więzieniu stworzonym przez Sar-Elama.

Jednakże są wyjątki wśród tych narodów, które zostają uwiedzione przez Wolność Absolutną i ostatecznie kończą jako wyznawcy demonów.

Inspiracja: Grecka Mitologia (opętani wyznawcy Dionizosa), Rzym (Neron, Kaligula itp.) Azteccy kapłani.

Kolory:Czarny i czerwony
Symbole: Ouroboros(wąż pożerający własny ogon), Hexagram( jednoliniowa, gwiazda 6-cio ramienna), Spirala Chaosu
Wyznanie: Urgash, Smok Chaosu
Filozofia: "Silniejszy ma Rację". Możliwość jest wystarczającym usprawiedliwieniem każdego czynu. Podbijaj, grab, gwałć słabszych- lub też nie. Pobłażaj sobie wszelkimi samolubnymi zachciankami i przekonuj głupców do jedynego słusznego pojęcia wolności. Władza będzie osiągnięta tylko przez silnych, słabi będą władanymi. 
Królestwo: Sheogh, ogniste więzienie
Stolica: Ur-Hekal- "Brama Płonącego Serca"


Organizacja Socjalna

Demony uznają monarchię absolutną. Co rzecze sześciu władców demonów, tak się staje. Każdy przejaw niezgody lub nieposłuszeństwa jest natychmiast okrutnie pacyfikowany. Same demony żyją w prostej hierarchii opartej na sile gdzie silniejszy ustawia słabszego do szeregu. Najpotężniejsze demony zazwyczaj uważają się za lordów i często uważają daną część piekła jako swoją własną. Każdą większą twierdzę lub miasto bronią z niewyobrażalną zazdrością.

Architektura:

Wszystkie budynki demonów są wznoszone przez niewolników i są kształtowane przez Magię Chaosu. Mają one straszyć więc często są masywne, powykrzywiane i całkowicie niepraktyczne. Nie ma określonego kształtu dla każdego budynku. Wszystkie są mieszaniną bazaltu, lawy i jakiegoś organicznego szlamu. Ostateczny wygląd jest co najmniej nie z tego świata.

Bohater: Wojownik Piekła [Bohater do walki]


Tytuł zarezerwowany dla wiernych sługusów władców demonów. Nie są oni "prawdziwymi" demonami lecz ludźmi (lub elfami, krasnoludami etc.), którzy otrzymali "błogosławieństwo" Urgasha i zostali usprawnieni Magią Chaosu. Ich upadłe ciało jest teraz na stałe złączone z pancerzem, który daje im dodatkowe umiejętności i możliwość prowadzenia armii demonów na powierzchni Ashan. Ponieważ nie są demonami związanymi z Sheogh mogą dowolnie działać w Ashan jako siły rozpoznawcze.

Nie są mistrzami we władaniu Magią Chaosu ale rytuały, które musieli przejść dodały im kilka "chaotycznych" zdolności.


Strategia Inferno: "Dziel, Przywołuj i Podbijaj"

Przywołaj ile tylko możesz rozprzestrzeniając chaos i ogień w szeregach przeciwnika. Wtedy główne wojska uderzeniowe dokończą dzieła. Prowadząc wojska Inferno należy się skupić na szybkim i obszernym zasięgu obrażeń, grupowych umiejętnościach ofensywnych, zakłócaniu wrogiego wsparcia i taktyki oraz darmowymi uzupełnieniami.

            -Mocne Strony- Najlepsza magia zadająca bezpośrednie obrażenia, dobra mobilność, jednostki są wytrzymałe i śmiercionośne, mogą kierunkować Chaos (los/szczęście, czas i przestrzeń) dla uzyskania przewagi

            -Słabe Strony- Brak umiejętności wspomagających, niskie morale
            -Umiejętność Rasowa Brama- jednostki Inferno mogą przyzywać tymczasowe posiłki na pole bitwy

Cała populacja Demonów to armia. Wszystkie żyją tylko po to aby zabijać i niszczyć a każdy z osobna dobrze by sobie z tym radził co sprawia, że razem są praktycznie nie do zatrzymania. Na szczęście dla ich wrogów utrzymanie dyscypliny wcale nie jest takie łatwe więc zastępy pomniejszych demonów często są popędzane przez większych nadzorców z batami. Ale przerażające zastępy demonów nie polegają tylko na swojej liczbie. Zrobią dosłownie wszystko aby osiągnąć zwycięstwo- niszczycielskie zaklęcia obszarowe, kontrola umysłu, zmiana kształtu, klątwy to tylko początek ich możliwości.

Kiedy przeciwnik został już odpowiednio osłabiony, zastępy demonów przypuszczają atak. Jeśli zostanie utrzymana dyscyplina, demony zmiotą dosłownie wszystko z powierzchni ziemi. Jeśli nie, zamienią się w rozzłoszczoną, nieprzewidywalną bandę.

Demony mają dwa główne asy w rękawie: zniekształcanie czasu i przestrzeni pozwalające im się teleportować na polu bitwy oraz zdolność przywoływania posiłków ze swojego świata prosto na pole bitwy.

Demoniczna broń jest ostra, wyszczerbiona i mnoga w kolce aby sprawić maksimum bólu i obrażeń przy nawet małym kontakcie oraz aby rany przez nią zadane były trudniejsze do zagojenia.

Chaotyczne z natury Demony mają dziką i niestandardową taktykę. Ich nieprzewidywalne i obszarowe umiejętności mają tendencje do ranienia sojuszniczych jednostek więc głównym zadaniem jest zranienie wroga jeszcze bardziej. Generalnie lepiej jest poświęcać przyzwane jednostki więc na początku zalecana jest dość zachowawcza taktyka.

Demony zostały spłodzone przez Urgasha, Smoka Chaosu, aby stawić czoło dzieciom Smoczych Bogów. Przez lata były zamknięte w Sheogh, mistycznym świecie-więzieniu stworzonym w ognistym jądrze Ashan przez Sar-Elama. 
 
Z czasem demony przywykły do ognia lecz fakt uwięzienia był dla nich nie do zniesienia. Jednakże skaza w rytuale osłabia więzienie w momencie każdego Krwistego Zaćmienia, wypuszczając na wolność legiony demonów, które wykorzystują ten moment do niszczenia i palenia wszystkiego co popadnie. 
Piekielna hierarchia złożona ale prosta: silniejszy rządzi słabszym a wszyscy służą sześciorgu Demonicznych Władców. 
 
Nowy władca, Kha Beleth, zaczął promować nowe podejście do piekielnej organizacji władzy. Głosi on, że każdy demon jest stworzony równym i ma pełne prawo do wolnego życia w lub poza Sheogh. Zebraną w ten sposób armią, planuje najechać Ashan podczas kolejnego zaćmienia, utrzymać pozycję na powierzchni i udowodnić zarówno słuszność swojej teorii jak i równość wobec pozostałych dzieci Smoczych Bogów.
 
Miasto
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20110107-04.png


Bohater Mocy:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_inferno_hero_might_male.jpg
Bohater Magii:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_inferno_hero_magic_male.jpg


Jednostki

Trzon

Ogar Piekieł / Cerber

Cerbery są sługami Demonicznych Władców Żarłoczności. Te dwugłowe, ziejące ogniem mastify przewyższają wzrostem, szybkością i zaciekłością największe tygrysy szablastozębne.


Maniak / Obłąkaniec

Maniacy są pomiotami Ur-Vormocha, Demonicznego Władcy Szaleństwa. Demony te są wcieleniem niezrównoważonego, porywczego i nieprzewidywalnego chaosu więc są doskonałe w szerzeniu strachu i paniki. Maniacy piszczą i wrzeszczą podaczas atakowania oraz śmieją się gdy otrzymują rany.


Sukkub / Lilim:

Niektóre dzieci Ashy (Ludzie, Elfy, Krasnoludy etc.) oddały się we władanie Urgasha i Lordów Sheogh, i zostały odrodzone pod postacią Inkuba lub Sukkuba.
Jako reinkarnacje potężnych kultystów demonów, zajmują stosunkowo wysoką pozycję w demonicznej hierarchii. Wielu myśli, że mają odpowiedni spryt, oddanie i siłę aby osiągnąć ten upragniony status jednak tak naprawdę wielu z nich kończy jako niższe inkuby/sukkuby (służący, seksualni niewolnicy etc.)
Dzięki ich "śmiertelnym" pochodzeniu świetnie się sprawują jako szpiedzy, infiltratorzy czy dyplomaci. Aby jeszcze bardziej podnieść ich umiejętności, są obdarowywani mocami tworzenia iluzji, wpływania na ludzi oraz zmiany kształtu. Dzięki temu większość z nich wygląda jak piękne i charyzmatyczne perwersyjne anioły, manipulujące z ogromną łatwością prostymi umysłami. Ciągły rozwój demonicznych kultów jest solidnym zapewnieniem, że Inkuby i Sukkuby były, są i będą obecne na ziemiach Ashan.


Elita

Dręczyciel / Rozpruwacz

Dręczyciele są sługami Ur-Traggala, Demonicznego Władcy Bólu. Są całkowicie pochłonięci bezkresnym cierpieniem Urgasha i czynią ze swoim ciałem potworne rzeczy. Czerpią siłę z własnej agonii oraz używają swoich deformacji do zadawania ran wrogom. Mogą gubić kawałki swojego ciała podczas walki dlatego ich szkielet pozostaje ich podstawową bronią. Ich kości mają zdolność do pewnego wydłużania się dlatego często wykorzystują swoje żebra aby przyszpilać przeciwników lub przekształcają swoje palce w długie i ostre szpony do szatkowania wroga.


Reproduktor / Matka Reproduktorów

Reproduktory są wynikiem ucieleśnia podstawowych popędów Urgasha, mianowicie chęci do pochłaniania many i zalewania Ashan hordami kreatur sterowanych chaosem. Podarowane Ur-Mespharoth'owi., Demonicznemu Władcy Proliferacji, Reproduktory są spasłą, pulsującą masą mięsa stale tworzącą Impy, "wypluwane" z otworów losowo pojawiających się na ciele.

Mimo tego, że demon jest praktycznie niezdolny do ruchu, to stale się wierci i napina pod niezaspokojoną potrzebą powielania się. Ta żądza pożera go od środka sprawiając, że dużo energii jest przetracanej tylko na kontrolowanie każdej kolejnej mutacji ciała. Przez to zdarza się, że czasami pożera własny pomiot. Pochłoniętej many używa jako materiału zapładniającego, energetycznego i stabilizującego makabryczne deformacje powstające podczas niekończącego się cyklu reprodukcji.  


Niszczyciel / Pustoszyciel
Słudzy Demonicznych Władców Zniszczenia. Niszczyciele są łatwo rozpoznawalne po swoich ogromnych rogach i bazaltowych kończynach. Podczas walki szarżują brutalnie i na ślepo, nabijając wrogów na rogi, miażdżąc ich masywnymi ramionami lub zadeptując na krwawą miazgę. Służą równie dobrze jako tarany oblężnicze.


Czempion

Czart / Czarci Lord

Ukarany i uwięziony Urgash, Smok Chaosu, jest bez reszty pochłonięty nienawiścią do Ashy i jej stworzeń. Ur-Haazheel, Demoniczny Władca Nienawiści, jest ucieleśnieniem tej wrogości a Czarty są jego najlepszymi sługami. Bardziej brutalne potrafią być tylko niektóre arcydemony dlatego Czarty uważa się za najniebezpieczniejsze stworzenia pośród piekielnych legionów.
kubczak
ten Juggernaut to jednostka która ma zastąpić demona czy diabła ??
08
Paź
Hirow
bardzicj chyba nadzorce
08
Paź
Moriak
podoba mi się pomysł z zaginaniem rzeczywistości. Myślę,że nadzorcom przydałby się bicz (na przykład taki jak miał balrog), a diabeł powinien być odzwierciedleniem anioła, np. oba nie mogą umrzeć tylko wracają do nieba/piekła etc.
09
Paź
michi1
fajnie by był jak by można np. : spalić miasto albo siedliska ludzi i grzesznicy zmieniają się w demony , poziom zależy od siedliska i ilość też
chatka chłopa - 20 Juggernautów i z 2 silniejsze
11
Paź
miki123
fajny jest ortos muszer powiedziecże to najlepsze jednoski w heroesie
14
Paź
Moriak
Ortos i Juggernaut są super! Ale Haven ma fajniejszą zdolnośc specjalną niż inferno, chybaże jednostki pojawiają się od razu, jak w H5 gdy masz zew urgasha :-}
16
Paź
Pewu
ten juggernaut [niszczyciel/pustoszyciel] fajnie by brzmiał jako moloch Smile
01
Lis
Seven Heven
Jakie zaje*iste czarty
02
Lis
andre94nt
Te czarty są niewiele inne, niż te z H5, no ale złe też nie są.
02
Lis
miki123
super czarty !!!!!!!!!!! a i co z tegoże przypominaja te z h5
02
Lis
miki123
supcio czarty
02
Lis
Animaluki1
ciekawe czy czart będą posługiwały się magią
02
Lis
miki123
no raczej tak tylko chciałbym zeby czarty miały inne zaklecia niż w h5
03
Lis
Ares1285
sajeb.. czarty Smile
03
Lis
Ares1285
ej to czarty to ma byc u nich najleprza jednostka??????????
03
Lis
Hydromax
Luk Dodaj Te najnowsze stwory ze strony http://www.facebook.com/MightandMagic?v=wall
03
Lis
Hydromax
super jednostki
03
Lis
miki123
no super i ci dręczyciekle codziennie teraz jest jakas nowa jednostak bo wczoraj czarty
03
Lis
Ares1285
niezłe ci dręczyciele, zawsze jakaś odmianaSmile
04
Lis
Animaluki1
połączenie nieumarłego i demona Smile
04
Lis
Asamir
Ciekawe co jeszcze wymyślą? Smile Jest 6 demonicznych władców tych co tutaj, wiem,że jeszcze są władcy pożądanie (więc zapewne sukkubusy), a 6 władcy nie pamiętam.
04
Lis
miki123
asamir sa 4 władcy a bedzie 7 bo est 7poziomów jednostek
05
Lis
pendragon
Gdyby dręczyciele były szare, to pasowały by do necropolis.
05
Lis
kacper66
coś za krótki ten miecz czarta
05
Lis
serafin
Czarty i Lordowie istny Balrog ,Pustoszyciel ładny nawet tylko denerwuje mnie ciągła magma ,Cerbery zaje... ale już Dręczyciele gorsze
05
Lis
Ares1285
wkońcu do demony piekła, ogień piekielny i teżeczy wię mi ten ogień czy magma szczególnie nie przeszkadzaja
05
Lis
miki123
jabym chciałżeby zamiast diabła to na poziomie 7 było cos innego
06
Lis
Animaluki1
a ja bym chciał by elitą był diabeł bo w końcu diabły zawsze były kojarzone z inferno
06
Lis
Asamir
Miki jest 6 demonicznych władców: zniszczenia,żarłoczności, nienawiści, bólu, pożądania i 6, którego za cholerę nie mogę sobie przypomnieć. Więc nie wypowiadaj się skoro nie masz o tym pojęcia.
08
Lis
Asamir
Może wymyślą 7, ale w orginale jest ich 6 i jakbym nie wedział,że jest 7 jednostek ( nie licząc ulepszeńSmile na miasto.
08
Lis
Amadeos
Ja się zastanawiam jak będą te potwory szły po kolei, myślęże jakos tak:
1. ?
2.Dręczyciel
3.Cerber
4.Sukkub
5.Niszczyciel
6.Czart
7.?
08
Lis
Animaluki1
poziom 1 to będzie penie imp a 7 to diabeł, tak myślę Smile
08
Lis
Asamir
Myśle,że zamienią 2 z 5, a reszta tak jak Animaluki Smile
08
Lis
miki123
agadzam sie z toba asamir
09
Lis
miki123
jeszcze 2 jednostki inferno
10
Lis
Moriak
Obstawiam chochliki/impy na 1 poziom, a jak dokładniej przeczytać, to niszczyciele i pustoszyciele mogą być dość wysoko, bo są sługami Demonicznych Władców Zniszczenia, a zniszczenie się automatycznie i najbardziej kojarzy z inferno. Na razie czarty są najlepsze
10
Lis
MatteoX
czarty i niszczyciele - mistrzostwo świata
cerbery - wporzo ale 2 głowy ?
dręczyciele - bez rewelacji, ale za pomysł
sukkuby - coś nie bardzo i nie strzelają Smile
10
Lis
serafin
MatteoX a może bicz to będzie do kontrataku kiedy zatakują je z bliska może będą jednak strzelać
10
Lis
Eviltiger
wedlug mnie kolejnosc stworow bedzie taka:
1.?
2.pustoszyciel
3.cerber
4.sukkub
5.dreczyciel
6.czart
7.?
10
Lis
Eviltiger
Najlepszy jest oprawca i czart z wygladu wedlug mnie
10
Lis
miki123
a mnie sie wydajeże pustoszyciel będzie wyżej niz na 2 miejscu
11
Lis
Erlath
No co to jest ten dręczyciel? odpadające ciało? już bez przesady to ma być Heroes a nie jakaś satanistyczno sadystyczna łupanka
11
Lis
miki123
dręczyciel jest bardzo fajny erlath
11
Lis
Tazol111
Przynajmniej na razie nie ma Impów... w Inferno mni9e trochę irytowały... Jednostki jak na razie zanoszą się na fajne, aczkolwiek Dręczyciel wygląda troszkę dziwnie Smile
11
Lis
Ares1285
ja bym tam wolał rzeby zamiast impów byli herytycy czy coś w ty guście
11
Lis
Erlath
Dręczyciel ma jakieś długie i dziwne te pazury
11
Lis
Moriak
dręczyciel nie jest najlepszy, ale oprawca super i weź w końcu przestań narzekać! :-/
12
Lis
miki123
agadzam sie z moriak przestań narzekac wszystkie twoje komentarze są negatywne
12
Lis
Tazol111
Jak już piszecie jak mają wyglądać jednostki to pamiętajcie,że nie jest już to podzielone na poziomy od 1 do 7, tylko na trzon, elitę i czempiona; trzon=3, elita=3, czempion=1

tu wolę nie oceniać, bo nie wiem co jest co i co jest mocniejsze od czego...
12
Lis
Erlath
Niszczyciel i pustoszyciel mi sie podobają i wg mnie mogły by w elicie być
13
Lis
Eviltiger
Jeszcze dokladnie nie wiadomo ale podobno czart ma byc czempionem
13
Lis
WMSwojownik
No ten oprawca minie przypadł do gustu,niszczyciel fajny,a czar się zbytnio nie zmienił jak się przyjrzycie to bardzo przypomina tego z V ale jest lepszy.
13
Lis
wlochu8
Jednostki inferno jakoś mnie nie zachwycają. Fakt Niszczyciel i Czart są nieźli, natomiast reszta średnia. 2głowy cerber mi nie podchodzi a niszczyciel na tym arcie jakoś średnio wygląda. Według mnie impów zabraknie w tej części. Jakoś nie wyobrażam sobie na równym poziomie dręczyciela, cerbera a przy nich impa Smile
14
Lis
heroesrex
1.Diabły
2.CZarty
3.Sukkuby
4.Dręczyciel
15
Lis
Fast
Czarty wymiatają od Warszawy po Kamczatkę.
15
Lis
Kha-Beleth
ŻALLL. Dajcie cerberowi trzy głowy. Smile
16
Lis
wlochu8
nowe jednostki inferno maniacy na facebookowym profilu. Na pierwszy rzut oka troche dziwne ale jednak tak jak mowilem dobrze ze zastapia impow w trzonie bo w tej czesci nie ma dla nich miejsca.
17
Lis
Eviltiger
podstatowe:
-szaleniec
-cerber
-sukkub
elita:
-moloch
-oprawca
-??
czempion:
-czart
17
Lis
Lamme
Eviltiger a diabły? Nie wyobrażam sobie inferno bez diabłów, one będą pewnie na 7 a nie czarty.
17
Lis
miki123
nie wiadoma ale czart ma rzeczywiście być czempionem a co do szaleńców fajne o wiele lepsze niz te impy jeszcze tylko 1 jednostka
17
Lis
Ares1285
ej w tej części pewnie impów nie będzie go inferno bez diabłów to już nie to samo
P.S szalency nawet fajni ;>
17
Lis
Eviltiger
czart ma byc czempionem a 3 jednostka w elicie to nie wiem moze diables albo cos
17
Lis
Animaluki1
A więc niszczyciel i pustoszyciel będą jednostkami 1 poziomu Smile
17
Lis
Animaluki1
Ciekawie by było jak by każda podrasa miała swój własny zamek np. miasto impów, diabłów, infritów itd.
17
Lis
Lamme
Rumaki jakieś mogłyby być :] Nawet wolałabym zamiast jakiś diabłów albo coś.
18
Lis
elf z irolan
niemożliwe by te dziwadła się zmieniły w jednostki heroes 5 400lat póżniej
18
Lis
heroesrex
Nisczyciel/Pustoszyciel jest podobny do Diabła/Arcydiabła w H5
18
Lis
Ares1285
ęj ktoś sie orientuje co w tej armi bedzie strzelać???????????
18
Lis
miki123
raczejżadna
19
Lis
xvi.pl
może to tajemnica az do wydania grySmile
19
Lis
Moriak
Eee, coś na pewno będzie strzelać, bo by napisali w słabych stronach.
20
Lis
Ares1285
oby bo jak nie to porazka Smile
20
Lis
heroesrex
Kiedy Będzie 7.Jednostka???? Smile
20
Lis
massen
Czarty raczej beda mialy czary a moze sukkuby strzelaja
20
Lis
heroesrex
Kiedy Będzie 7.Jednostka???? !!!!
21
Lis
massen
nie wiem oby szybko bo to dopiero poczatki tworzenia HOMM6
21
Lis
massen
nie wiem oby szybko bo to dopiero poczatki tworzenia HOMM6
21
Lis
massen
nie wiem oby szybko bo to dopiero poczatki tworzenia HOMM6
21
Lis
Ares1285
w marcu lub w lutym gra wychodzi więc raczej w krótce
21
Lis
Eviltiger
raczej w marcu ale beda na pewno opoznienie jeszcze
21
Lis
miki123
no raczej w marcu bo w lutym to wątpie bo jeszcze bardo dużo mają do zrobienie bo toże zrobią jednostki to nic bo jeszcze mapy i wiele więcej
21
Lis
wlochu8
I oto ukazała się ostatnia jednostka inferno na facebooku. Breeder będzie raczej w elicie, tak jak myślałem jest to jednostka strzelająca. Nawet ładnie się prezentuje.
22
Lis
Lamme
Breeder porażka... nie podobuje mi się. No ale nie wszystko musi się podobać.
22
Lis
heroesrex
breeder... rzygać mi się chce
22
Lis
MatteoX
Breeder to najgorsza jednostka w historii Heroes Smile Kompletna porażka !
22
Lis
Eviltiger
sam jestes najwiekrza porazka jak ci sie nie podoba to nie mow ty bys nawet tego nie wymyslil
22
Lis
Eviltiger
yo bylo do mateoxa jak cos
22
Lis
Asamir
Może nie zachwyca wyglądem, ale pomysł jest bardzo dobry i pasuję do Inferno.
22
Lis
heroesrex
Myśleże bęzie na 1 lvl reprodukto, a na 7 lvl niszczyciel
22
Lis
miki123
nie ta 1 miejscu raczej będzie maniak bo reprotuktor chyba w elicie a czempion to czart chodż nie wiem
22
Lis
MatteoX
Do Eviltiger: taką jednostkę to wymyśliło by dziecko z zerówki, a ja zaproponowałbym na pewno coś lepszego. A tak poza tym to inferno prezentuje się całkiem nieźle.
22
Lis
massen
Do MatteoX:co ty wiesz jak trudno sie tworzy potwory na komputerze
22
Lis
massen
Wedlug mnie kolejnosc bedzie taka:
Podstawowe:
1.Maniak
2.Reproduktor
3.Ogar(Cerber)
Elitarni:
4.Dręczyciel
5.Sukkub
6.Niszczyciel
Czempion:
7.Czart
22
Lis
massen
Wedlug mnie kolejnosc bedzie taka:
Podstawowe:
1.Maniak
2.Reproduktor
3.Ogar(Cerber)
Elitarni:
4.Dręczyciel
5.Sukkub
6.Niszczyciel
Czempion:
7.Czart
22
Lis
MatteoX
Tak się składa massen,że wiem bo mój brat pracuje jako grafik komputerowy i od małego mam z tym styczność Smile
22
Lis
massen
a to to co innegoooooooo
23
Lis
massen
sorry mam inna opinie o miejscach:
Wedlug mnie kolejnosc bedzie taka:
Podstawowe:
1.Maniak
2.Ogar(Cerber
3.Sukkub
Elitarni:
4.Reproduktor
5.Dręczyciel
6.Niszczyciel
Czempion:
7.Czart
23
Lis
massen
a co do reproduktorów są słabe wyglądem,ale pomysł o nich jest niezły
23
Lis
massen
Zgadza sie ktos z tym o miejscach?
23
Lis
massen
i o reproduktorach?
23
Lis
massen
i o reproduktorach?
23
Lis
Asamir
Wcześniej już dokładnie to samo pisałem :/
23
Lis
Asamir
Wcześniej już dokładnie to samo pisałem :/
23
Lis
Asamir
Wcześniej już dokładnie to samo pisałem :/
23
Lis
Asamir
Sorrki przycieło mi się na chwile Smile
23
Lis
Hydromax
"Czarty są jego najlepszymi sługami" lub "Reproduktory są wynikiem ucieleśnia podstawowych popędów Urgasha". To zdanie dowodzi sile Czartów, co oznacza ich lub reproduktorów na czepiona !!
23
Lis
Asamir
"Ur-Haazheel, Demoniczny Władca Nienawiści, jest ucieleśnieniem tej wrogości a Czarty są jego najlepszymi sługami." Ur-Haazheel to nie Urgash, to jeden z demonicznych władców, których on ( Urgash ) stworzył na podobieństwo sześciu smokówżywiołów, które stworzyła Asha. Nie myl jednego z drugim. Pozdrawiam uważne czytanie. Co do jednostek tak jak mówiłem: reproduktor będzie w elicie, a czart jako czępion - na pewno.
23
Lis
Ares1285
ale nienawiść to siła napedowa piekła a czarty już w 5 wymiatały
23
Lis
Asamir
W 5 nie było prawie nic o demonicznych władcach, bo po prostu już ich nie było, tym samym o czartach jako ucieleśnieniu nienawiści. Inferno to przede wszystkim Chaos = Urgash, a nienawiść to tylko jeden z jego aspektów, tak jak z Ashą ( narodziny,życie, śmierć ). Owszem demony kierują się nienawiścią do Sheogh i samej Ashy poprzez Urgasha ( właśnie TO stawia moim zdaniem czarta na miejscu czempiona ), ale to nie wszystko.
23
Lis
massen
Do Asamir:Nie napisales dokladnie tak bo miałeś pod znakiem zapytania reproduktora gdy go nie bylo i pisales ze bedzie 6,a molocha masz na 4
23
Lis
Ares1285
Asamir masz racje z tym chaosem ale nienawisc to najwarzniejszy aspekt piekła a po za tym czarty wglądają absolutnie miażdżądzo Smile
23
Lis
Ares1285
A dla niewtajemniczonych tłumaczeże Proliferacja tomnożyć się przez proliferację%u2019 z łac. proles, prolis %u2018potomek, potomstwo%u2019 silne rozrastanie się czegoś, gwałtowny rozwój, rozmnażanie się, bujny rozrost, rozprzestrzenianie się, odradzanie się, możliwość odnawiania się np. komórek różnej populacji
23
Lis
Asamir
Do massen: to było wtedy, gdy nie było wszystkich jednostek.
23
Lis
Amadeos
Inferno bez skazy, znaczy te pralkopodobne coś wytwarzające impy mogli by sobie odpuścić no ale trudno.
24
Lis
trucktor
nigdy nie lubiłem inferno ale tym razem z chęcią pogram Smile
24
Lis
miki123
no ja tez nie lubiałem w 5 inferno ale teraz mi sie podoba i również z wielka chęcią zagramSmile
24
Lis
massen
Do Asamir:Ale jednak miales znak zapytania na 6
a ja wpisalem to co u ciebie bylo ,,??'' jako 4 miejsce
24
Lis
massen
wiec jest roznina to tez do Asamir
24
Lis
massen
Do miki123 i trucktor:Według mnie Inferno w 5 bylo nie najlepsze wygladem ale byly silne jak iine stwory ,ale i jeszcze mialy baraame
24
Lis
Ares1285
dla mnie massen w 5 inferno było takie se bo jedna jednostka strzelająca na polu bitwy ?! to była porazka!!!
24
Lis
heroesrex
Zmienili kolejność jednostek
24
Lis
heroesrex
tak jak wszyscy myśleli: Czart to czempion
24
Lis
Ares1285
no i bardzo dobrze Smile
24
Lis
miki123
ale zaraz ogaar jest 1 jednostką w trzonie a nie maniak czy ta kolejność jest oficjalna?
24
Lis
Hydromax
Nie, ta kolejność jest nieoficjalna. ;D
24
Lis
miki123
dzieki po raz 2 xd
24
Lis
massen
Raczej oficjalna
bo po co by zmieniali co?
25
Lis
Hydromax
Masz rację, mój błąd. Ta wersja jest oficjalna ! ;/
25
Lis
miki123
ło to szkoda wolałbymżeby maniacy byli 1 w trzonie
25
Lis
miki123
maoja ocena frakcji:
inferno9/10 troszke nie podobają mi sie skubusy ale ocene podnoszą niszczyciele maniacy i reproduktorzy


nekro10/10 najlepsza rasa wszystko mi sie podoba a szczególnie prządki czasu liczowie i widmo oraz ghule




haven

7/10 kiepscy archaniołowie ale bardzo podobaja mi sieżywiołaki i kapłanki i krzyżowcy



moja ocena dotyczy wyglądu jednostek
25
Lis
Ares1285
miki123 zgadzam się ale dla mnie hawen ma 8 a nie 7 bo archaniołowie dla mnie są świetne ale psują westalki
26
Lis
Eviltiger
wiecie ze czart bedzie inaczej wygladal??
27
Lis
Eviltiger
bedzie wygladal jak pol smok pol waz
27
Lis
miki123
niewiem ale dzieki to lepiejże będzie wyglądał jaksmok bo tamten z h5 nie przypadł mi do gustu
27
Lis
Amadeos
Ej zaraz jak to tak cerber pierwszy jakoś dziwnie, chyba ten kurdupel z łańcuchami powinien być pierwszy, a cerber przynajmniej trzeci, a ten dręczyciel pasuje mi na drugiego. Czyli tak:
1.Maniak
2.Dręczyciel
3.Cerber
4.Sukkub
5.Pralkocoś wytwarzające impy.
6.Niszczyciel
7.Czart
I taka kolejność był by chyba najlepsza
27
Lis
miki123
a dla mnie to wyglada tak:
trzon
1maniak
2.cerber
3.sukub
elita:
1.oprawca
2.reproduktor
3.niszczyciel
czempion:
czart
28
Lis
GGay-cob
a dla mnie wyglada tak :
1.trzon
cerber
maniak
sukkub
2.jelita
dreczyciel
reproduktor
niszczyciel
3.champion
czart

i tyle, tak zrobili i nie mam tu nic do gadania
29
Lis
miki123
ggay-cob jelita czy elita
30
Lis
massen
miki123 zdarza sie niektorym popelniac bledy
30
Lis
GGay-cob
sory..śmieszny błąd :p
30
Lis
miki123
no tak ale ja to powiedziałem w sęsieże śmieszny błąd a nieże popełnił błąd
30
Lis
Ares1285
ej wie ktoś kiedy nowe nacje wprowadzają???

P.S to prawdaże na facebooku są jednostki lochu?!
30
Lis
youpop12
to jest tak:
trzon
-ogar piekieł
-maniak
-sukkub
elita
-reproduktor
-dręczyciel
-niszczyciel
czempion
czart
Smile
01
Gru
miki123
nie wiem nikt niewie czy to są jednostki lochu może neutralne albo dla fanów albo po prostu to zrobili
01
Gru
massen
no nikt nie wie
01
Gru
massen
Ale jak już miki123 wspominał i czego sam sie domyslilem znany zamek to bedzie akademiia,jak ktos tego nie czytał to o magach(czyli Akademiia)jest w Lamatasu
01
Gru
Ares1285
na facebooku pisało w nieoficjalnych infprmacjachże będzie sylwan ale nie wiem ile wty prawdy
01
Gru
miki123
no ja bym chciał sylvan bardzo mi sie podoba i wógólemiało by super jednostki ale szkodaże nie bedzie: orków,krasnoludów loch sylvan nekrov heven inferno akademia no i wszystkich ras z h5 i dodadków sanktuarium nag tak by było najlepiej
każdy by miał swoja ulubiona rase z heroes
01
Gru
Eviltiger
aby to byl sylvan wlasnie tylko ale jestem prawie pewien ze to bedzie akademia a nie sylvan

P.S Szkoda ze nie loch Smile
02
Gru
Eviltiger
sorry za pomylke poprawie sie "aby to nie byl sylvan"*
02
Gru
Hydromax
http://www.facebook.com/home.php?#!/MightandMagic

Jest podana prawidłowa kolejność... Ale zajdą zmiany xD
03
Gru
Hydromax
Prawidłowa kolejność to:
Trzon: Maniak, Sukkub, Ogar Piekieł,
Elita: Reproduktor, Dręczyciel, Niszczyciel
Czempion: Czart
03
Gru
miki123
dobra jednak zdziwiółem sieże sukub na 2 a ogar na 3 w sumie nie ma sie co dziwić bo ogar wygląda grożniej
03
Gru
massen
Ta kolejnosc jest nieprawidlowa
07
Gru
Dougalion
nie przepadam za inferno dlatego bo nie lubie tracic duzo wojsk wiec na odleglosc walczylem ale jak sie patrze tu to troche jest utrudnione choc mogli te cerbery na zmory
ja bym dal jednostke na 3 demonicznego weza
10
Gru
Dougalion
ale to moje zdanie
10
Gru
mr_R
co do zmor to też się zgadzam i się zastanawiam czy nie podzielą losu ifrytów w sadze heroes. jednak uważam,że jest szansa by te jednostki zagościły w tym zamku, ale jako jednoski neutralne które znalazło się na mapie.
PS
co miałby według ciebie robić ten piekielny wąż.
11
Gru
ziutek
no uwiwlbiałem ifrytów
12
Gru
One eyed wrath
Inferno, inferno ... drogę z piątki do szóstki opiszę tak ... od zera do bohatera. W piątce ten zamek był dla mnie kwintesencją kiczu i beznadziei, a tutaj jest to prawdziwa rewelacja ! (Gdyby nie było moich Orków, to bym grał Inferno właśnie).

Cerbery - to akurat najsłabsza jednostka w nowym Inferno. Mało Cerberowa. Nie podoba mi się zbytnio. 6/10
Obłąkaniec - "Now we're talkin'" Smile Wreszcie jakichś furiat z piekła rodem, a nie oniryczno-baśniowa bestyjka z rogami. Trochę ta głowa zbyt dyniowata jak dla mnie (i chuderlawy dośćSmile dlatego dychy nie będzie. 9,5/10
Sukkuby - no wreszcie to jest prawdziwa laska, a nie jakieś mangowe coś jak z piątki Smile Teraz wiadomo dlaczego sukkuby uwodziły mężczyzn, ale pozostawały wrednymi babolami (super bicz i szkrzydła. A włosy ? Kobieta ogień Smile). 10/10
Rozpruwacz - po prostu .... WOW ! Mega czad ! Teraz wiem dlaczego ludzie się piekła boją ! Jak tam takie stwory biegają. Ja bym go nawet u Orków widział. TOP 3 jednostek Herosów 6 jak dla mnie póki co ! 10/10
Reproduktor - mega czad ! Gościu, który to wymyślił zasługuje na jakąś nagrodę. Kwintesencja obrzydliwości i plugastwa. Czyli tego o co w piekle chodzi. Po prostu cud, miód i orzeszki ! 10/10
Niszczyciel - Ulepszenie dużo fajniejsze. Wzorcowa jednostka taranowa. Czekam już na te boje z pantheer warriorem. Gdyby nie te kwadratowe łapy byłaby 10. A tak 9,5/10
Czarty - Fajnie,że nie znowu oklepany Diabły. Aczkolwiek za Czartami nigdy nie przepadałem. Liczyłem na coś innego, ale i tak jest fajnie. Dużo lepiej niż w piątce. I tak jednak do końca mnie nie przekonują (ta twarz i mieczyk takie sobie). 8,5/10
18
Gru
ziutek
nie chce mi sie pisac wiec odrazu wystawiam oceny
cerbery 8/10
obłakaniec 10/10
sukuby 8,5/10
rozpruwacz 10/10
reproduktor 9/10
niszczyciel 10/10
czarty 7/10
19
Gru
mr_R
moją opinią to właśnie reproduktor jest najgorszą graficznie jednostką inferno, więc nie wiem dlaczego takie wysokie oceny, lecz to tylko moja opinia.
19
Gru
One eyed wrath
Może dlatego,że jest to super oryginalny pomysł ?

Ja np. nie kumam jak można lubić Promienistą chwałę. Dla mnie to najbrzydsza jednostka jaka może być.
20
Gru
mr_R
ale w przeciwieństwie do reproduktorów będą mobilne, prawdopodobnie będą latały i będą miały zarombisty atak.
20
Gru
ziutek
i będa oslepiały a reproduktorzy produkują impy które bardzo mi sie podobają
21
Gru
massen
UWAGA UWAGA!!! z pewnych zrodel wiem ze HOMM6 wydadza 10 maja 2011 roku.
22
Gru
One eyed wrath
Gratuluję źródeł.
22
Gru
ziutek
ja również
22
Gru
Bionic555
faljnie ze troche nowosci dali, 6 poziom jest super, troche glupio jedynie czarty wygladaja
nie zbyt fajnie
23
Gru
feudant
Czarty to moja ulubiona jednostka demonów z H 5 bo z tymi czarami, ostrzem i tymże przychodziło ich 2x więcej niż jednostek 7poz. byli najlepszą jednostką w grze jeśli w H6 też będą mieli czary to chyba zmienie wiarę z Ashy (nekromanci) na Urgasha. Cała nacja bajecznie dobra ... ups chciałem powiedzieć diabelnie potworna. Smile
23
Gru
HeroesVI
Moja ocena
Za zamek ogólnie 10/10 jest to mój ulubiony zamek we wszystkich części heroes
Ogar Piekieł-Bardzo fajny piesek 9/10
Maniak-Nowa fajna postać 9/10
Sukkub-Szczerze to sie zawiodłem na tej postaci w h5 była to moja jedna z ulubionych jednostek o wiele gorzej wygląda niż w h5 ocena bardzo słaba niestety 2/10
Dręczyciel-Fajny potworek 8/10
Reproduktor-Fajny pomysł z tą jednostką czegoś takiego brakowało brzydki ochydny stwór o to chodzi 10/10
Niszczyciel-Przypomina diabła świetnie wygląda na prawde fajna postać 10/10
Czart-Troszke dziwnie wygląda nie lepiej niż w h5 chyba nawet gorzej ale dam dość dobrą ocene ponieważ jest to bardzo ciekawa postać i jedna z moich najbardziej ulubionych postaci 9/10
25
Gru
KaroxPL
ja bym Dał Tak
Że Były by Chochliki/Chochliki Diabelskie
a Na Czempiona To By tak Diabeł/Diabeł Mściciel
25
Gru
Seven Heven
Poprawna kolejność to:
1 Maniak
2 Sukkubus
3 Cerber
4 Reproduktor
5 Oprawca
6 Pustoszyciel
7 Czart
Kolejność opublikowana na Facebooku przez Ubisoft
26
Gru
MetalHeart
Seven Heven ma racje... kolejność jest nie odpowiednia. Nie za bardzo lubie inferno ale tym razem twórcy wprowadzili dosyć ciekawe nowe jednostki. Nie moge sie doczekać premiery Smile na marginesie - wreszcie fajnie wyglądający Czart! Smile
31
Gru
One eyed wrath
A to nie jest tak,że kolejność i tak nie jest ważna, bo jednostki z trzonu i elity są praktycznie równe, tylko mocniejsze w innych rzeczach ?

W sensieże Maniak, Sukkubus, Cerber to to samo, tylkoże Sukkubus strzela, Maniak jest najlepszy w ataku, a Cerber w obronie na przykład ?
31
Gru
MetalHeart
Nie odpowiem na to pytanie bo nie znam odpowiedzi Smile dowiemy sie w późniejszym czasie
31
Gru
MetalHeart
Nie odpowiem na to pytanie bo nie znam odpowiedzi Smile myśleże dowiemy sie później.
31
Gru
MetalHeart
Ale to nie zgadzało by sie za troche w elicie.
Oprawca - Obrona (czy ja wiem ? nie wygląda na demona który bardziej kładzie na obrone, szczególnieże ma te wyrastające kończyny które aż proszą się o atak Smile)
Reproduktor - hmm... on cały czas tworzy impy więc raczej atak
Pustoszyciel - atak, oczywiścieże atak (więc wszyscy atak? no chybaże reproduktor położy na obrone)
Także pożyjemy zobaczymy Smile
31
Gru
ziutek
czy ktos może zmienic tą kolejnosć na kolejnośc taka jaka podał seven... ?
31
Gru
Elfik...
mi się wydaję ze bd tak mówi One eyed wrath
te reproduktory sa po prostu okropne i ohydne
i wgl jakoś tak bezndziejnie zajebi...
01
Sty
Seven Heven
Skąd wiecieże jednostki trzonu i elity będą równe ? przecież byłoby to głupie i nierozumne po co ? jest robić każde jednostki równe to by zabierało całą przyjemność z gry.Na pewno będzie tak jak w H5że czym wyższa jednostka w danej kategorii np. w elicie itd tym silniejsza.
01
Sty
Elfik...
no byłoby lepiej
ale jednak watpie
01
Sty
One eyed wrath
@Seven

One nie mają być równe, tylko każda z trzech w danej grupie ma się specjalizować w czym innym, ależadna nie ma być po prostu najlepsza. Każda ma być do czegoś innego,żeby budować taktykę pod nie.
01
Sty
ziutek
a mi sie reprodyktory podobają Smile i będa wypluwały impy .................. fajnie
01
Sty
Dougalion
zgadzam sie z ziutkiem reproduktory zaje....... fajne ale może bedą impami ciepać te macki a maniacy mogli mieć na końcu łańcucha haki do wyrywania skóry Smile
02
Sty
ziutek
no bardzo dobry pomysł dougalion
02
Sty
Dougalion
ale szkodaże cerbery 2 głowy będą miały moja ulubiona jednostka skrócona o głowe Smile ale zamiast czartów to powiny być potepione anioły to by była wojna dobra ze złem a czarty? w H5 ich jedynym atutem w walce było toże czaruje no i może w starciu 1 vs 1 to ta umiejętność miecz śmierci Smile a wogóle na bossa tej frakcji mogli by dać cerbera jak w Harry Potter 1 nie toże jestem fanem Harrego ale to był prawdziwy cerber (przynajmniej z wzrostu) Smile
02
Sty
Elfik...
cerbera??
jednostke "pierwszego poziomu"
no rczej nie zabardzo
hyba zeby miał jak cerber trzy głowy
i jakieś bajery
02
Sty
Dougalion
każdy co innego lubi
02
Sty
barto2332
piesek 8.5/10
maniak 8/10
sukkub 8/10
rozpruwacz 8.5/10
reproduktor 7.5/10
niszczyciel 8/10
czart 7/10

jastem rozczarowany liczylem na jakiegos super demona ale zamek fajny 8.1/10
03
Sty
Seven Heven
Mam do was prośbę czy możecie oceniać jednostki według poprawnej kolejności ,którą podałem wyżej a poza tym co ty chcesz od Czarta i Niszczyciela oni są zaje*iści 1000/10
03
Sty
barto2332
fajni sa ale liczylem na diablo
03
Sty
barto2332
albo jakiegos mega ognistego wilkolaka czy cos bo w kazdej czesci sa czarty
03
Sty
One eyed wrath
Ja kolegów rozuiem. Też mi się już czarty i diabły trochę przejadły.

Ja osobiscie bym chciał Bestię jako czempiona.

Taką jak z apokalipsy św. Jana. Smok/hydra o wielu głowach. Ci co oglądali Omena to powinni wiedzieć o co mi chdozi bo była tam taka rzeźba na wykopaliskach Smile

I byłby syn diabła Smile
04
Sty
Seven Heven
Czas na moją ocenę.
Ocenie mój ukochany zamek oczywiście Przystań i Inferno są dla mnie na 1 miejscu.
Maniak 10/10
Sukkubus 10/10
Cerber 10/10
Reproduktor 8,5/10
Okaleczyciel 10000/10
Pustoszyciel 10000/10
Czart 10000/10
Wszystkie jednostki są super zwłaszcza Czart,Pustoszyciel i Okaleczyciel są miodzio Smile tylko ten Reproduktor ale przynajmniej ulepszenie jest fajne.
04
Sty
Agrael12345
Reproduktor gdyby był bardziej w kolorećh toksyczny zielony pasowałby do nekro
No wreszczie do nekro przyszła by jakaś ochyda
albo takie coś z warhamera 40000 chos ... no pasuje flaki na wierzchu SUPER!!!!!
04
Sty
One eyed wrath
Myślałem,że ty tylko przystań lubisz Smile

I znowu widzę oceny "obiektywne" Smile
05
Sty
barto2332
nie rob se idioto (Seven Heven) nowej kolejnosci a czarty sa glupie
05
Sty
youpop12
Ty odczep się od Seven Haven !!!
05
Sty
barto2332
jak go tak kochasz to sie z nim ozen pedale zasrany
05
Sty
Seven Heven
Opanuj się chłopcze toże jesteś nowym userem to nie oznaczaże masz wszystkich wyzywać a nie wiem czy wieszże ja nie wymyślam sobie kolejności tylko ta kolejność została opublikowana na Facebook'u przez Ubisoft.Jak jeszcze raz kogoś wyzwiesz to napiszę to do administratora.
05
Sty
Dougalion
ludzie poco wy sie kłucicie a wogóle barto2332 co cie obchodziże ktoś broni kolege matko czy Polska na psy schodzi :/
05
Sty
Seven Heven
One eyed wrath Nie nie tylko(bardzo) lubię Przystań ale też Inferno,zapowiada się ono znakomicie ten Czart i Pustoszyciel mmm... miodzio ;D bardzo pododają mi się te zamki na pewno będę nimi grał.

P.S youpop12 dziękuje bardzoże stanąłeś w mojej obronie.
05
Sty
feudant
wszystkie jednostki 10/10 chociaż widzę tu tylko jedną jednostkę strzelającą(sukkub)
z tom bestią co to jest w apokalipsie to bardzo oryginalny pomysł ale czempionem nie może być bo jest tylko jedna bardziej na bossa by pasowała.
co do tegoże bohater jest wojownikiem to powiemże powinien się też specjalizować w magii chaosu ze względy na toże jest sługą urgasha.

a co do użytkownika barto2332 to myślęże nie powinieneś naskakiwać na innych za tożedzielą się z nami nowymi wieściami o grze, a tym bardziej wyzywać od zasranych pedałów tych którzy są przeciwnego zdania niż twoje.
05
Sty
Dougalion
też popieram pomysł z tą bestią z apokalipsy a Seven Heven nie obraź sie ale naprzykład ja nie cierpie czartów choć pustoszyciele fajni bo taki czart wielki jaszczur z mieczem śmierci mi to nieodpowiada Smile ale taki wielki jeżdziec smoka z magmy a ten co go dosiada mi by pasiło coś na wzór maniaka lecz z jednym łańcóchem i dużymi rogami i kolcami na plecach to moje wyobrażenie 7 poziomu inferno Smile
05
Sty
barto2332
ok spoko sory
05
Sty
Seven Heven
Ja się nie gniewam Dougalion lubię Czarta ale szczerze mówiąc wolał bym Pustoszyciela jako czempiona albo jakiegoś Magmowego Smoka ;D
06
Sty
One eyed wrath
Fajnie Panowie,że Wam się podoba mój pomysł z Bestią Smile

@Seven

To mamy podobny gust, bo ja od Inferno zaczynałem i to była moja pierwsza miłość. Do dzisiaj jest to mój drugi ulubiony zamek, który w tej odsłonie (jak pisałem) wygląda rewelacyjnie, więc widaćże choć różnimy się w Przystani i Orkach to w Inferno się zgadzamy Smile

Co do jeszcze jednostek, to jak mówię mi się bardzo podobają, ale myślęże już w tej cześći można było (a już w następnej by wypadało Smile) jeszcze bardziej pójść w stronę realizmu i zrobić zamek bardziej hmmm .... biblijny.

To oczywiście moje zdanie, nikt nie musi popierać, ale w bibli (i mitologii)jest tyle stworzeń piekielnych,że możnaby naprawdę super zamek stworzyć.

Nie trzeba by wymyślać rzeczy typu niszczyciel czy rozpruwacz (nota bene świetnych, ale fikcyjnych).

Mało kto wie,że obok Sukubusów są Inkubusy. Gogi czy Magogi to niektórzy znają z trójki. Wspomniana przeze mnie Bestia też mogłaby być. Jak jest boss Archanioł Michał w przystanii, to w Inferno mógłby być Samael.

Jest naprawdę bogate pole do popisu.
06
Sty
ziutek
mooja ocena za miasta
inferno10/10
heven9,5/10
nekro10/10
twierdza również 10/10
06
Sty
Elfik...
bogate pole może i jest
ale twórcy hyba chca pokazać swoją kreatywnośc i wymyślić coś od sb
06
Sty
Seven Heven
One eyed wrath ja również zakochałem się w Inferno jak pierwszy raz zobaczyłem Pustoszyciela i Cerbera.Ja też się cieszeże obydwoje kochamy Inferno(oczywiście kocham też PrzystańSmile Smile Razem z Przystanią będą moje najukochańsze Zamki,którymi będę grał w H6 Smile
06
Sty
One eyed wrath
Ja już miałem grać Inferno w szóstce, bo byłem pewnyże Orków nie będzie Smile

Jednak jak znudzi mi się gra Orkami, to się na diabelskie pomioty przerzucęSmile
06
Sty
Dougalion
szkoda tylkoże ogólnie Inferno najmniej jednostek dystansowych ma Smilev
07
Sty
Elfik...
dwie może bd
wystarczy
07
Sty
Skobel
Jednostki inferno fajnie wyglądają lecz myślałemże niszczyciel będzie najmocniejszy w tym zestawieniu a nie przed czarci lordem ale zobaczymy lubię obserwować nowe pomysły w pewnym sensie dodaje to grze uroku.
22
Sty
matikun
Wygląda fajnie zobaczymy jak będą się te jednostki prezentowały w bitwie

cerber-jeden tylko minus-dwie zamiast trzech głów!(a tak to super!zbroja i wogule) 8 /10(było by 10 gdyby nie 2 głowy)
maniak-taki se 6 /10
sukkub-nawet nawet 7 /10
dręczyciel-fajne!bardzo fajne! 9/10
reproduktor-dziwny,ale tworzy impy i to jest plus! 7 /10
niszczyiel-ekstra!!!! SmileSmileSmileSmile 10 /10!
czart-Najlepsze z piekła! Smile 10 /10!

zamek na -10/10 czyli troczeczke zabrakło by był wystrzałowy!
26
Sty
matikun
Heroes 6 to będzie pewnie najlepsza część!
26
Sty
ziutek
tez tak uwazam
26
Sty
Lolo197
Ej ale jak reproduktor tworzy impy jak ich nie ma w jednostkach ? Smile
03
Lut
Lolo197
Chyba ze to maniaki jako impy sa Smile
03
Lut
PaulinaS
Jestem rozczarowana ogarami, reszta jest naprawdę odstraszająca i wiem już co będę czuła walcząc zamkiem ludzi z tymi potworami. Jednostki są pomysłowe i spełnią swoją rolę w samej reprezentacji zamku Inferno - strach, krew, ogień i zniszczenie.
04
Lut
PaulinaS
Aha i dobrze,że nie ma chowańców i diabłów - przejadły mi się totalnie. Smile
04
Lut
Queen Fan nr.1
Najbardziej podoba mi się z inferno pustoszyciel
17
Lut
nooobek
zrobili tu potwora ktorego nie bylo w zadnej cześci i on mi sie bardzo podoba (Reproduktor / Matka Reproduktorów)
24
Lut
Rumun96
zgadzam się z noobkiem producenci mieli fajny pomysł . Ale Rozpruwacz osobiście mi się nie podoba .
05
Mar
Her Amadeos
Wielka szkoda ,że nie ma diabłów to przecierz piekło to czemu nie ma diabłów nie kumam ?
10
Mar
Erlath
czart to inna nazwa diabła
dla mnie też rozpruwacz i cerber sie nie podoba bo powinien mieć 3 głowy
13
Mar
larkanni6
Zawaliście się prezentują.
19
Mar
larkanni6
Zawaliście się prezentują.
19
Mar
larkanni6
Zawaliście się prezentują.
19
Mar
cursed warrior
No, jednostki Inferno są cudownie obrzydliwe Smile
22
Mar
krwawy kenny
no czart ma krótki ten miecz??
02
Kwi
Loynis
te jednostki raczej za bardzo mi nie podchodzą :/

ale podoba mi się motto inferna "Spalimy świat na popiół i zatańczymy na jego ruinach!"
02
Kwi
Damian17
powinien być diabeł
04
Kwi
masster11
Total zwalone Inferno widać dużo nowych jednostek ale... podobne do siebie... Ifryta nie ma Koni - zmor nie ma diabłow nie ma..
10
Kwi
masster11
Zamek też mi sie średnio podoba :p
11
Kwi
naitsabes1908
Jezu ludzie przestańcie ględzić o tych diabłach ja się ciesze ze ich nie ma wole czarty jako czempionów.Jednostki bardzo fajne najlepszą jednostka według mnie jest pustoszyciel (pod względem grafiki)
16
Kwi
Garoozis
Dla tych co narzekają na brak diabłów:
Czart to inna nazwa diabła,więc problemu nie widzę
Inferno najbardziej mi się podoba - jest takie,jakie powinno być - obrzydliwe i "ogniste".Jedynie do cerbera mam zastrzeżenie - jakim cudem ma dwie głowy?Przecież zawsze miał trzy.Albo już zapomniałem czasy podstawówkiSmile.Jeżeli Inferno w takiej formie trafi do gry,to będzie super!
18
Kwi
ojrza95
Fajne są pustoszyciele, dręczyciele i czarty.
23
Kwi
reaper1984
Z tego co widzę to mamy tu istną rewolucję. Jak ktoś wcześniej tu już napisał " od zera do bohatera". Zacznijmy więc od jednostek:

Obłąkaniec - ani trochę nie tęsknie za impami. Wreszcie jakiś furiat z umysłem wykrzywionym przez chaos. Jest jednak odrobinę za chudy 9/10

Lilim - piękna, uwodzicielska i niebezpieczna. Takiej chętnie sprzedam duszę 10/10

Cerber - gdzie zgubił jedną głowę? Poza tym bardzo fajny 7/10

Rozpruwacz - właśnie tak wyobrażam sobie ból. Rewelacyjny 10/10

Matka roju - uosobienie obrzydliwości i plugastwa, a dzięki poliferacji będzie mega upierdliwa 10/10

Pustoszyciel - no i to się nazywa demon, ale pozbawienie go dłoni obniża nieco ocenę 9/10

Czarci lord - nareszcie wskoczył na należne mu miejsce czempiona. Władca nienawiści jak się patrzy 10/10

Co do bohaterów: Zarówno ci od mocy, jak i ci od magii są świetni. W końcu nie są już spaślakami z toporem i wreszcie dostali wierzchowca.

Sam wygląd miasta świetnie oddaje chaos, który reprezentują. Wszystko tu jest wielkie, powykrzywiane, do bólu niepraktyczne i oczywiście wznoszone przez niewolników.
25
Kwi
Asamir
Heh, trzeba się zgodzić, ale i tak nigdy nie lubiłem Inferno.
26
Kwi
Aniolzla777
ok wiec teraz ja pozwole ocenic ;p
cerber - 7/10 głowe mu obcieli i fuuj
lilim/sukkub wyglada jak lady gaga lae nie jest jak z plasteliny jak np. w 5 10/10
maniak - fajne ale co to ma byc? chudy jak patyk i dynio glowa xD 5/1

dreczyciel fajny pomiot piekielny 8/10
reproduktor dawaj go go 10.10 ^^
reszta 9/10
12
Maj
ojrza95
Teraz ja oceniam:
cerber dwie głowy to nie trzy 7,5/10
maniak jakiś dziwny, fajne bronie 8/10
sukkub na animacjach ma niezły bat 8/10
dręczyciel to się nazywa demon 10/10
reproduktor niezbyt ładny (ale przecież oto chodzi) 8,5/10
pustoszyciel zaje fajny 9,510
stary, dobry czart jest bardzo fajny 9/10
01
Cze
WiemLepiej
Dla mnie wszystko okej po za reproduktorem bo wygląda jak pizgnięta kupa
06
Cze
tytan1997
Łał dużo lepsze niż w 3 . Bez braków , bohaterowie super , jednostki dobre zostawili złe wywalili czyli ok . 6/6
20
Cze
blazenek96
Gram w bete Heroes VI i kolejność jednostek jest inna niż wyżej, ktoś to poprawi ? Nie wiem jak w innych rasach,ale też mogą być błędy w kolejności jednostek, a ludzie chcą wiedzieć kto jest słabszy od kogo.
29
Cze
AlanRaven
Moje spostrzeżenia na temat frakcji o nazwie Inferno z Might & Magic: Heroes VI.

Frakcja:
Demony z piekieł nie należały nigdy do kręgu moich ulubieńców, ale nie mogę im odmówić wspaniałego wizerunku i charakteru. Mam nadzieję,że szósta część gry przekona mnie do nich bardziej.

Zamek:
Zachwyca mnie pomysł zamku unoszącego się nad piekielną otchłanią. Wygląda to bardzo ciekawie i niebezpiecznie!

Bohaterowie:
Fantastycznie zaprojektowany Bohater Magii! Niesamowite tatuaże! Jest bardzo piekielny, co mam wrażenie nie mija się z zamierzeniami twórców... doskonała robota! Bohater Mocy wygląda bardzo fajnie, ale jednak jego magiczny przyjaciel ma w sobie więcejżaru.

Jednostki:
Ogar Piekieł/Cerber:
Zdecydowanie wolałbym umieścić tą jednostkę na wyższym stanowisku w armii, ale tylko po to, by podkreślić ich siłę. Są doskonale zaprojektowane... mają w sobie dzikość i agresję, a takie właśnie powinny być Cerbery. Przeszkadza mi jedynie fakt,że mają tylko dwie głowy.

Maniak/Obłąkaniec:
Moim skromnym zdaniem Maniacy powinni stanowić pierwszą jednostkę frakcji i oddać drugie miejsce w posiadanie Cerberów. Oprócz tego,że wyglądają świetnie to posiadają interesujące właściwości i osobowość. Opętane szałem demony dodadzą z pewnością więcej pikanterii dla frakcji Inferno.

Sukkub/Lilim:
Nadszedł czas na moje ulubione jednostki piekielnego świata. Sukkuby od zawsze przekonywały mnie do siebie prawdziwym złem jakim jest podstęp, oszustwo i manipulacja ludźmi. Nie wyobrażam sobie Inferno bez tych perwersyjnych i prawdziwie diabelskich stworzeń. Przeczytałem kiedyś w komentarzach,że Sukkuby w Might & Magic: Heroes VI wyglądają jak Lady Gaga... uśmiałem się, bo jest to bzdura. Tak powinny właśnie wyglądać, jak zostały zaprojektowane! Są bezwzględne, ostre i drapieżne. Brawo!

Dręczyciel/Rozpruwacz:
Coś nowego i zapowiada się obiecująco. Jestem pod wrażeniem odrażających właściwości. Wyglądają bardzo brutalnie i cholernie niebezpiecznie!

Reproduktor/Matka Reproduktorów:
Jednostka podoba mi się zdecydowanie bardziej niżeli Piekielne Rumaki z piątej części, ale z wielką przyjemnością zastąpiłbym ją odświeżonymi Ifrytami. Zanim powiem coś więcej to chciałbym sprawdzić jej funkcjonalność w grze.

Niszczyciel/Pustoszyciel:
Wygląda bardzo podobnie do Diabła z piątej części. Trochę mi się to nie podoba, ale powinniśmy również patrzeć na szóstą część, jako grę niezależną, a z takiego punktu widzenia to nic mi nie przeszkadza. Fajne ramiona, fajne rogi i ogólnie bardzo fajna postać.

Czart/Czarci Lord:
Jednostka godna stanowiska Czempiona frakcji. Dużo bardziej odpowiada mi na tym miejscu niżeli Diabły. Poza tym jej niesamowity wygląd udziela się doskonale w klimacie piekielnego zamku Inferno.

Wniosek:
Mam wrażenie,że jest to frakcja której poświęcę więcej czasu i uwagi. Moim zdaniem nie było lepszego Inferno.

Dziękuję za uwagę: Alan Raven.
03
Lip
mr_R
raven 7 jednostek podzielono na 3 poziomy (trzon, elita , champion) więc nie rozumiemże ta jednoska powinna być wyżej niżej jak mają podobne parametry
04
Lip
mr_R
raven 7 jednostek podzielono na 3 poziomy (trzon, elita , champion) więc nie rozumiemże ta jednoska powinna być wyżej niżej jak mają podobne parametry
04
Lip
KILLER1990
Czarci lord jest podobny trochę do tego z V fajne jednostki szczegónie podoba mi się rozpruwacz
05
Lip
AlanRaven
Do "mr_R":
No niby racja, ale to zależy jak patrzysz. Ja w dalszym ciągu wolałbym wyżej zobaczyć Cerbery... nawet jeśli różnica parametrów jest niewielka, to wizualnie odpowiadałoby mi to bardziej.
10
Lip
AlanRaven
Do "mr_R":
No niby racja, ale to zależy jak patrzysz. Ja w dalszym ciągu wolałbym wyżej zobaczyć Cerbery... nawet jeśli różnica parametrów jest niewielka, to wizualnie odpowiadałoby mi to bardziej.
10
Lip
mr_R
coś w tym jest
04
Sie
michalrytlewski
fajny jest czarci lord i reproduktor
09
Sie
Fonlu96
Wszystkie jednosti fajne tylko szkodaże Diabłów nie ma Smile
14
Sie
wojtusownik
moje oceny:
cerber- dwie głowy zamiast trzech? 6/10
maniak- całkiem niezłe 8/10
sukkub- o WIELE lepsze niż w piątce 9,5/10
dręczyciel- porządna jednostka uderzeniowa 8/10
reproduktor- SUPER! idealnie pasuje do inferno 10/10
niszczyciel- przekombinowane 3/10
czart- fajny ale... jak na niego patrzę {szczególnie na głowę} to mam wrażenie jakbym patrzył na psa 7,5/10
20
Sie
plu97
piekło i tu jest dylemat pod katem tymże jest strasznie drogie w demie razem z nekropolis
dwa najdroższe zamki natomiast twierdza najtańsza
także moje oceny według kolejności dema:

maniak 9/10 po prostu świetny pod kontemżywotności.
cerber 5/10 brakuje jednej głowy nie podoba mi się tak
sukubus 8/10 prawie niczym się nie różni od tego w mmh5
reproduktor 9/10 i tu nowa jednostka naprawdę fajna
dręczyciel 8/10 słaby pod kątem obronnym (życiowym)
niszczyciel 8/10 i troch słaby pod kątem obrażeń
czart 10/10 twórcy black hole spisali się tu.Czart po prostu świetny
24
Wrz
freezon
Miasto fajnie wygląda, jednostki już niestety nie Smile
25
Paź
Heroes fan
Co ci się nie podoba? Jednostki zaje.... Jest to moja ulubiona rasa... dzika, obrzydliwa, diabelska i niebezpieczna. To tylko moje zdanie.

Popieram tawernowicza AlanRaven, pozdrowienia Smile
02
Sty
Gaspar
W końcu Inferno stało się naprawdę fajne . Nareszcie nie ma chochlików i zmór.Nie były to najlepsze pomysły. Ciekawe a co z diabłami?
12
Lut
Patrykkiler
Ahh Smile Inferno to moja ulubiona frackja Smile
12
Mar
DawiDMaN
Reproduktor wygląda super i jest super.
27
Mar
Luna-Willow27
Lubie Inferno jest fajne sukkuby są ekstra

Gaspar moja przyjaciółka by cię zabiła ona KOCHA zmory
25
Lip
eska204
Nie ma Cerbera!Tylko jakiś Kundel z 2 głowami to Ortros bardziej!A w serii Heroesów mnie zawsze wnerwiałoże Cerber był w Inferno!Powinien być Dużą istotą i Bossem albo być ciemniejszym i do Nekropolis zamiast Lisza!O Diabła i Wnerwiających Impów nie ma^^.Skodaże Czart nie ma tegoże minimum 1 zabija (Poza Bossami)Smile Jak To w H5 Smile.
03
Mar
LewMP
zgadzam się z eska204 ale z tym cerber boss to raczej nie bardziej sługusy czarta(bossa)
25
Lip




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.166.x.x
44.222.x.x
52.90.x.x
18.205.x.x
154.91.x.x
95.217.x.x
44.213.x.x
46.113.x.x
46.4.x.x
34.229.x.x
5.184.x.x
185.170.x.x
52.205.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 14 gości. (Razem: 14)