Umiejętności Magii Śmierci w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 11:20
♦ Czytany: 9734 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Magii Śmierci w Heroes of Might and Magic IV.

Poziom: Magia Śmierci
Magia śmierci na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się okultyzmu na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się nekromancji na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Magia śmierci na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się nekromancji na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Magia śmierci na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się nekromancji na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Magia śmierci na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery.
Mistrzowski
Magia śmierci na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery.
Arcymistrzowski


Poziom: Okultyzm
Okultyzm na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Okultyzm na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Okultyzm na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Okultyzm na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Okultyzm na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Demonologia
Demonologia na poziomie podstawowym zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie eksperckim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie podstawowym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie chochlików".
Podstawowy
Demonologia na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie zaawansowanym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie cerberów".
Zaawansowany
Demonologia na poziomie eksperckim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim.Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie zaawansowanym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie lodowych demonów".
Ekspercki
Demonologia na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie mistrzowskim bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie jadowitych pomiotów".
Mistrzowski
Demonologia na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie arcymistrzowskim bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie diabłów".
Arcymistrzowski


Poziom: Nekromancja
Umiejętność nekromancji na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 10% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 40 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Podstawowy
Umiejętność nekromancji na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 15% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 80 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Zaawansowany
Umiejętność nekromancji na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 20% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 120 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Ekspercki
Umiejętność nekromancji na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów lub duchów równej 25% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 160 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Mistrzowski
Umiejętność nekromancji na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów, duchów lub wampirów równej 30% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 200 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Arcymistrzowski

Opracował: jareQ
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.81.x.x
95.163.x.x
31.11.x.x
94.254.x.x
91.121.x.x
207.241.x.x
77.253.x.x
46.229.x.x
34.207.x.x
193.59.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)