Jednostki Akademii w Heroes V
♦ Opublikowany: 08.08.2010 o 05:04
♦ Czytany: 76900 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

Jednostki z miasta Akademia (Academy) w Heroes of Might and Magic V.


Poziom I
    
Gremliny są małymi stworzeniami, które mają w sobie demoniczną krew. W przeciwieństwie do Orków, pozostają wierne swoim mistrzom. Gremliny są bardzo słabe i dlatego służą jako strzelcy na polu bitwy. Używają magicznej broni, za pomocą której strzelają małymi pociskami we wrogie jednostki.
Gremlin
Statystyki:
Gremlin Dowódca
2
3
2
2
1-2
1-2
5
6
3
5
7
11
5
7
-
-
20
20
Strzelec
22
35
Strzelec, Naprawa
 


Poziom II
    
Kamienne Gargulce są magicznie ożywionymi posągami. Stworzono je w starożytnych czasach, by chroniły odosobnione świątynie w jałowych regionach na południu Ashan. Kiedy magowie odkryli te świątynie, dostrzegli w nich pierwotne ochronne uroki spoczywające na tych posągach. Pozwoliło im to w łatwy sposób ożywić Gargulce. Stworzenia te są dość szybkie i niezmiernie wytrzymałę. Kamienne Gargulce są też odporne na błyskawice, co czyni je skutecznymi oddziałami obronnymi.
Kamienny Gargulec
Statystyki:
Obsydianowy Gargulec
3
3
4
5
1-1
1-2
15
20
6
7
9
10
-
-
-
-
14
14
Latanie, Żywiołak, Szał, Odporny na Błyskawicę
45
70
Latanie, Żywiołak, Szał, Odporny na Błyskawicę, Odporność na Ogień, Odporność na Zimno
 


Poziom III
    
Golemy są mechanicznymi posągami, które zostały magicznie ożywione przez magów. Są one tak samo jak Gargulce niezmiernie odpornymi jednostkami, dzięki swej nieorganicznej budowie. Niestety, Golemy po polu bitwy poruszają bardzo, bardzo powolne. Aby im to wynagrodzić, magowie obdarzyli Golemy w ochronne zaklęcia, które czynią je bardziej odporne na magiczne ataki. Na Golemy nie działają negatywne ani pozytywne efekty morale. Dzięki swej mechanicznej budowie są także odporne na niektóre zaklęcia.
Żelazny Golem
Statystyki:
Stalowy Golem
5
6
5
6
3-5
5-7
18
24
4
4
7
7
-
-
-
-
9
9
Urzadzenie Mechaniczne, Odporność na Spowolnienie, Odporność na Magię 50%
90
130
Urzadzenie Mechaniczne, Odporność na Spowolnienie, Odporność na Magię 75%, Nieograniczony Kontratak
 


Poziom IV
    
Magowie to elita w społeczeństwie Akademii. Podczas bitwy nie uczestniczą w walce, chyba że zostaną do tego zmuszeni. Większość magów jest rozszerzona w czwartym wymiarze. Są strasznie słabi i powolni, ale rzecz jasna są bardzo dobrze obeznani z magią. Potrafią miotać pociski czystej energii magicznej i ranić wiele oddziałów na polu bitwy - własnych również. Ponadto każdy mag zna kilka użytecznych zaklęć.
Mag
Statystyki:
Arcymag
10
10
10
10
7-7
7-7
18
30
4
4
10
10
3
4
15
25
5
5
Strzelec, Może rzucać czary, Magiczne Pociski, Pełna skuteczność w walce na dystans, Czary: Odczarowanie, Magiczna Pięść.
250
340
Strzelec, Może rzucać czary, Magiczne Pociski, Pełna skuteczność w walce na dystans, Magiczny Kanał, Czary: Kula ognia, Pięść gniewu, Oczyszczenie.
 


Poziom V
    
Dżinny to starożytne duchy żywiołów przywołane przez magów, magicznie związane z ich osobą. do pomocy na polu bitwy. Raz złączony w ten sposób dżinn nie może już odejść i musi ochraniać swego pana aż do czasu wyczerpania energii życiowej. Dżinny równie dobrze sprawdzają się tak w ataku, jak i w obronie Są najszybszymi oddziałami Akademii i zazwyczaj potrafią rzucać podstawowe zaklęcia. To bardzo wszechstronne jednostki i powinny być efektownie wykorzystywane w całej kampanii.
Dżin
Statystyki:
Dżin Królewski
13
15
12
13
12-16
16-22
33
40
7
8
12
12
-
-
-
-
3
3
Duża Istota, Rzuca Losowy Czar, Latanie. Czar: Magia Mroku Poziom 1-3
480
700
Duża Istota, Rzuca Losowy Czar, Latanie. Czar: Magia Mroku Poziom 1-3 oraz Magia Światła 1-3
 


Poziom VI
    
Rakszasa to starożytny władca duchów świata, czczony przez dawno zapomniane cywilizacje, które zniknęły wieki temu. Opętane żądzą zemsty potwory te zostały ponownie odkryte przez magów i – po wielu nieudanych próbach - okiełznane i przywołane do naszego świata. Te monstra są niebywale potężne i wszechstronne. Osiągnęły mistrzostwo w walce wręcz, a wrogowie nie są w stanie skontrować ich ataku.
Rakszasa Rani
Statystyki:
Rakszasa Radża
25
25
20
20
15-23
23-30
120
140
5
6
9
8
-
-
-
-
2
2
Duża Istota, Brak kontrataku
1400
1770
Duża Istota, Brak kontrataku, Pośpiech
 


Poziom VII
    
Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie. Są tworzone w podobny sposób jak golemy, ale w o wiele większej skali. Dodatkowo ich „dusza” jest bardziej skomplikowana niż u innych stworzeń, gdyż goszczą oni legendarnego bohatera, który dostał szansę powrotu do walki. Ci są całkowicie niewzruszeni i dają im niewrażliwość na zaklęcia umysłu, co zapewnia magom całkowitą lojalność tych istot.
Kolos
Statystyki:
Tytan
27
30
27
30
40-70
40-70
175
190
6
6
10
10
-
5
-
-
1
1
Duża Istota, Odporność na kontrolę Umysłu
3500 +1
4700 +2
Duża Istota, Odporność na kontrolę Umysłu, Jednostka Dystansowa, Pełna skuteczność w walce na dystans, Przywołanie błyskawicy
 


Oznaczenia:
Atak Obrażenia Zasięg Strzały Koszt Przyrost tygodniowy
Obrona Życie Inicjatywa Mana Klejnoty Jednostka ulepszona


Opracował: Martin
Uaktualnił: Tosiek19 (HTML: jareQ)
kubczak
raczej słaby zamek
07
Paź
Weronika3k
sam jesteś słaby
09
Paź
michalp10
Fajne jednostki
29
Gru
LysyxP
zamek jest spoko
30
Sty
Grasant53
wszystkie jednostki są głupie oprócz tytanów i rakszasy
26
Lut
MDmaster0
Gremlin/Gremlin Dowódca
Plusy- Naprawa, strzelec. Minusy- obrażenia. Ocena 4
Kamienny/Obsydianowy Gargulec
Plusy- Wytrzymałe, szybkie, odporności, to taki kamień armatni. Minusy- Obrażenia Ocena 4
Żelazny/Stalowy Golem
Plusy- Odporność, wytrzymałe, obrażenia, kontratak u stalowych. Minusy-szybkość. Ocena 5
Mag/Arcymag
Plusy- czary. Minusy - zabija swoich, ogólnie słaby (chociaż to mag). Ocena 3
Dżin/Dżin królewski
Plusy- czaruje, szybki, silny Minusy- Nie wytrzymały Ocena 5
Rakszasa rani/Rakszasa raja
Plusy- szybki, silny, wytrzymały, przyspieszenie, brak kontrataku Minusy- nie widziałem Ocena 6
Kolos/tytan
Plusy- silny, wytrzymały, tytan strzela Minusy- trochę za wolny, ale jest ok. Ocena 5

Sorry za ilość tekstu.
02
Mar
Skierosiek
Za gargulca to twórca powinien dostać kopsańca w dupańca - masakra Smile wygląda jak kawałek płyty betonowej Smile
11
Mar
Skierosiek
Mag jest skopany bo albo odsłaniasz go i wtedy sieje spustoszenie albo zasłaniasz i rzucić możesz tylko 3 czary Smile
11
Mar
Skierosiek
Zamek jest dobry- jak każdy ma swoje plusy i minusy Smile
11
Mar
KILLER1990
Dokładnie Skierosiek każdy ma swoje plus i minusy mi z tego zamku podobają się tylko tytani i raksza raja reszta nie fajna oficjalnie nie przepadam za tą nacja
09
Cze
Zehir7
na moją ocenę tak
gremlin4,6/10
gargulec5-/10
golem7/10
mag6/10
dżin8,7/10
rakszasza10/10ekstra! tytan8,5
14
Cze
Konrad21
mi się podobają najbardziej arcymagowie oraz magowie
02
Lip
ziommm
Gremlin Dowódca 8/10
Obsydianowy Gargulec 8/10
Stalowy Golem 9/10
Arcymag 10/10
Dżin Królewski 10/10
Rakszasa Raja 10/10
Tytan 10/10

P.S.
Zehir dla mnie śmieszne teksty
16
Lip
igorxy
ja lubie wszystkie zamki oprucz przystani
19
Lip
igorxy
najlepsze heroes to dzikie hordy
19
Lip
Zehir1986
dla mnie najlepszym zamkiem jest akademia
05
Paź
micek1
no tak jak myślałem kamienne gargulce to kamień
05
Paź
Duch27
U mnie jest tak:
Gremlin-5/10
G.Dowódca-6 /10
K.Gargulec-5/10
O.Gargulec-6 /10
Ż.Golem-3-/10
S.Golem-6/10
Mag-5/10
Arcymag-7-/10
Dżin-6 /10
K.Dżin-8-/10
R.Rani-5-/10
R.Raja-6/10
Kolos-6-/10
Tytan-7-/10
12
Paź
dark champions
Jednostki ma całkiem dobre, ale za drogie. Nie gram tym zamkiem za często.
15
Paź
heroes5mag
moja punktacja :
gremlin-3/10 wygląda jak małpa
gargulec-2/10 to zwykły kamień
golem-6/10 bardzo fajny , ale caly się telepie
mag-7/10 stary dziad , ale faajnie wali
dżin-8/10 bardzo fajny , ale bez łba
rakszasa-10/10 moja ulubiona jednostka heroes 5
tytan-10/10 ach te pioruny
Mój najlepszy sejw tą rasą to:
1k gremlin
880 gargulec
600 golem
220 mag
150 dżin
110 rakszasa
51 tytan
W misji podstęp Machira . zwycieżyłem . Zoltan miał Horde kostuch i wiele innych bohaterów . zabiłem go z łatwością .
25
Lis
Lugiia07
Dziwny zamek, nieco słaby. Wolę "braci" Magów, Nekromantów ^.^
19
Lut
KRYstian3
Radzę przestać inetresować się tą grą, może byc przyczyną wielu nieszczęść wżyciu. To sie tak mówi tylko,że to rozrywka. Przez tą grę, a ponadto przez fantastyczne książki musiałem jeździć do księdza egzorcysty. Z szacunkiem do moderatora-wiem,że komentarz zaraz zostanie usunięty, ale radzę się nad nim zastanowić.
30
Sie
KRYstian3
Jeśli to możliwe, proszę mnie jakoś z tego forum usunąć.
30
Sie
TheFallen2010
No cóż oceniłem alternatywy jednostek w HoMaM V to teraz czas na pierwotne ulepszenia Smile
1 .Gremlin/Gremlin Dowódca- mnie te jednostki strasznie denerwują. Słabe Łatwe do zabicia. Jedyną zaletą jest ich duża liczebność. Pondato Dowódcy potrafią naprawiać Golemy ale mogą to zrobić tylko raz (ale nie jestem pewien bo magami rzadko gram)
2. Kamienny Gargulec/Obsydianowy Gargulec- wytrzymała i szybka. Jedyny problem stanowią obrażenia. Podobnie jak gremliny jest ich dużo. Odporność na Żywioły jest przydatna.
3. Żelazny Golem/Stalowy Golem- jedna z lepszych jednostek 3 poziomu. Są niewrażliwe na magie umysłu a Gremliny mogą je naprawiać. Niestety nie można ich ożywić za pomocą zaklęć typu "Wskrześ Umarłych" czy samo "Wskrzeszenie". Stalowe posiadają jeszcze Nieskończoną Kontre. Jedyną wadą jest mała prędkość.
4.Mag/Arcymag-jedyna jednostka dystansowa której nie należy przykrywać jednostkami do walki wręcz. Posiadają spele "Pięści Gniewu" i "Oczyszczenie". Arcymagowie dodatkowo mają "Kulę Ognia". A co do tego nieszczęsnego ataku, to kiedyś mi uratował armie.
5.Dżin/Dżin Królewski- Jednostki które nie mają many za to spełniają te "trzyżyczenia". Zwykły Dżin rzuca czary magii Mroku aby osłabić wroga, z kolei Królewski osłabia wroga i wzmacnia nas. Zadają sporo obrażeń, są również szybkie jednak mają małożycia jak na 5 poziom. Używajcie tej jednostki do zakończenia bitwy.
6. Rakszasa Rani/Rakszasa Radża- Szczerze? Tej jednostki zawsze się bałem. Oczywiście nie wtedy kiedy sam ją miałem Smile . Sęk w tymże mają spore obrażenia a do tego Brak Kontry. Radża dodatkowo może użyć skila na wzór "Przyspieszenia". Starajcie się je wykończyć zanim wykonają ruch. A jeżeli my je mamy to atakujcie czułe punkty wroga. Jednostka ta jest świetnym Pogromcą 7 poziomu.
7. Kolos/Tytan- Kolejna jednostka z którą boje się walczyć. Spore obrażenia czynią z nich groźnych przeciwników dla każdej armii. Dodatkowo Tytan jest strzelcem i sam może rzucić czar "Błyskawica" kilka razy. A jeżeli mają pełny Dystans na cel.. No cóż efekt jest piorunujący Smile

Aha. Jednostki te nie są najlepszymi wojownikami ze względu na bohatera który ładuje w Wiedze i Siłe Czarów (co innego jeżeli ma "Eksperckie Oświecenie")
07
Paź
heroes5mag
Ja wręcz uwielbiam akade!
25
Gru
heroes5mag
Ja wręcz uwielbiam akade!
25
Gru
darkdragon321
hmm zamek raczej słaby. grając lochem wystarczy trochę czarnych smoków (z odpornością 50% na magię Smile ) i ich magowie nie mają nic do powiedzenia
11
Sty
Majowy007
Zamek wcale nie jest słaby. Wystarczy dobrze ustawić jednostki, użyć odpowiednich artefaktów (trochę kosztowne, ale warto) i pozamiataneSmile. A co do czarnych smoków to od czegoś mamy w armii golemy i rakszasę.
21
Lut
Przystani
wracam do ocen pokazanych przez innych a konkretnie swojego oceniania:
G. Dowódca: 54/100
O. Gargulec: 61,5/100
S. Golem: 65/100
Arcymag: 105/200 (na niego musiałem powiększyć skalęSmile
Dżinn Królewski: 70/100 (Wracam do normalnej skali)
Rakszasa R.: 227/300 (Kolejne powiększenie)
Tytan: 317/400 (Większa skala niż 300!)
25
Lip




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.146.x.x
172.58.x.x
157.55.x.x
68.180.x.x
176.31.x.x
193.124.x.x
158.69.x.x
208.80.x.x
MSN spider
Google spider
Google spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)