Opis scenariusza Smocza Krew w Heroes III AB
♦ Opublikowany: 30.09.2010 o 19:40
♦ Czytany: 12103 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
 

Kampania: "Smocza krew"

Misja 1: Zgnieć słabeuszy

 

 

mutare1ja3.jpg

 

Mutare żąda przejęcia władzy w Nighonie.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać przeciwników. Nie możemy stracić Mutare - może osiągnąć maksymalnie 10 poziom. Warto pofatygować się o Magiczny Znak - przyda się w następnym scenariuszu.

OPIS: Jedna z księżnych Nighonu - Mutare postanowiła wykorzystać nieobecność jej silnego sąsiada - Orwalda - i ruszyć po władzę. 

WSKAZÓWKA: Każdy z graczy posiada po 1 mieście. Należy jak najszybciej wyeliminować wrogów. Jak zostało już wcześniej wspomniane - warto powalczyć o Magiczny Znak. W następnym scenariuszu udostępni nam on wejście do specjalnego obszaru.

 

 

Kampania: "Smocza krew"

Misja 2: Walka z padlinożercami

 

 

mutare2xm1.jpg

 

Orwald wyruszył na poszukiwania Fiolki Smoczej Krwi. Czas mu w tym przeszkodzić.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać przeciwników. Nie możemy stracić Mutare - może osiągnąć maksymalnie 18 poziom. Do następnej misji weźmie ze sobą Tarczę ze Smoczych Łusek. 

OPIS: Mutare dowiedziała się, że Orwald nie bronił osobiście swoich ziem. Poszukuje on aktualnie Fiolki Smoczej Krwi. I wiedzą o tym też inni pretendenci do tronu. Pora zacząć działać.  

WSKAZÓWKA: Zaczynamy bez miasta. Jadąc na północ, natrafimy na miasto. Należy je zdobyć i rozbudować. A gdy poczujemy się wystarczająco silni... zacząć eliminować konkurentów. Potem Mutare będzie mogła ruszyć w pogoń za Orwaldem. I Fiolką.

 

 

Kampania: "Smocza krew"

Misja 3: Krew Ojca Smoków

 

 

mutare3qz5.jpg

 

Mutare za wszelką cenę musi zdobyć Fiolkę Smoczej Krwi.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba zdobyć Fiolkę przed Orwaldem. Nie możemy stracić Mutare. Ona i jej dwaj najlepsi towarzysze przejdą do następnej misji, bez ograniczeń poziomów doświadczenia.

OPIS: Każdy, kto wypije Smoczą Krew zamieni się w smoka. Mutare musi zdobyć pierwsza tą Fiolkę! Za wszelką cenę! 

WSKAZÓWKA: Zaczynamy z południa. Orwald jest na samej północy podziemii. Przeciwnik ma poważną przewagę, jeżeli chodzi o miasta. Trzeba więc uważać. Co do sprawy Fiolki - nieuniknione będą liczne bitwy ze smoczymi strażnikami. Do tych walk lepiej jest pożądnie się przygotować - smoki na pewno nie pozwolą nikomu dzierżyć Fiolki!

 

 

 

Kampania: "Smocza krew"

Misja 4: Pragnienie krwi

 

 

mutare4vx8.jpg

 

Nie możesz dać się zabić!

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wrogów. Nie możemy stracić Mutare. Walka będzie bardzo trudna mając tylko dwóch najlepszych bohaterów do dyspozycji.

OPIS: Orwald okłamał nighońskich lordów. Powiedział im, że każdy kto napije się TWOJEJ krwi stanie się smokiem! Teraz, blokują oni drogę do górnych tuneli. Rozpoczęło się polowanie na Mutare. Ale ona nie da się zabić.

WSKAZÓWKA: Walka będzie bardzo trudna. Najlepiej szybko zacząć kompletować wojska. Na naszym poziomie podziemii jesteśmy sami. Na tym drugim - swoje miasta mają wrogowie. Powodzenia!

 

 

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.92.x.x
217.182.x.x
46.248.x.x
54.242.x.x
83.142.x.x
31.0.x.x
83.28.x.x
148.64.x.x
91.121.x.x
83.136.x.x
68.180.x.x
84.40.x.x
80.94.x.x
Google spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)