Umiejętności w Heroes II
♦ Opublikowany: 04.07.2010 o 23:52
♦ Czytany: 12182 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis umiejętności w Heroes of Might and Magic II

Każdy bohater posiada Umiejętności Główne w ich skład wchodzi:


Atak Atak odpowiada za obrażenia zadawane wrogim jednostkom.
Atak bohatera + Atak jednostki = Atak ostateczny ;)




Obrona Zmniejsza obrażenia otrzymywane przez jednostki bohatera podczas bitwy.





Moc Moc odpowiada za skuteczność i czas trwania zaklęć bohatera oraz ich moc/siłę.





Wiedza Wiedza jest odpowiedzialna za ilość punktów many bohatera (1 pkt. wiedzy = 10 pkt. many).





Morale Szczęście Szczęście i morale wpływają na skuteczność jednostek podczas bitwy. Modyfikator może być ujemny albo dodatni.



Wszyscy bohaterzy poza umiejętnościami głównymi mogą się nauczyć 8 z 14 umiejętności pobocznych. Każda umiejętność ma trzy poziomy. Szczegóły niżej:


Balistyka
Opis: Zwiększa siłę oraz ilość strzałów (na 1 turę) katapulty podczas oblężenia.
Poziom Podstawowy: +1 strzał, dodatkowe obrażenia
Poziom Zaawansowany: +2 strzały, dodatkowe obrażenia
Poziom Mistrzowski: +2 strzały, dodatkowe obrażenia


Dowodzenie
Opis: Zwiększa morale. Umiejętność niedostępna dla nekromantów.
Poziom Podstawowy: +1 punkt morale
Poziom Zaawansowany: +2 punkt morale
Poziom Mistrzowski: +3 punkt morale


Dyplomacja
Opis: Dzięki Dyplomacji możemy przekupić jednostki neutralne. Im wyższy poziom tym wiecej jednostek do nas dołączy.
Poziom Podstawowy: dołączy 25% żołnierzy
Poziom Zaawansowany: dołączy 50% żołnierzy
Poziom Mistrzowski: dołączy 100% żołnierzy


Finanse
Opis: Bohater zwiększa dzienny dochód królestwa.
Poziom Podstawowy: 100 sztuk złota
Poziom Zaawansowany: 250 sztuk złota
Poziom Mistrzowski: 500 sztuk złota


Logistyka
Opis: Bohater zyskuje dodatkowe punkty ruchu(ląd).
Poziom Podstawowy: +10% punktów ruchu
Poziom Zaawansowany: +20% punktów ruchu
Poziom Mistrzowski: +30% punktów ruchu


Łucznictwo
Opis: Zwiększa obrażenia z dystansu.
Poziom Podstawowy: +10% do obrażeń
Poziom Zaawansowany: +25% do obrażeń
Poziom Mistrzowski: +50% do obrażeń


Mądrość
Opis: Umożliwia bohaterowi opanowanie zaklęć poziomu wyższego niż 2.
Poziom Podstawowy: poznanie zaklęć poziomu 3
Poziom Zaawansowany: poznanie zaklęć poziomu 4
Poziom Mistrzowski: poznanie zaklęć poziomu 5


Mistycyzm
Opis: Zwiększa szybkość odzyskiwania punktów magii.
Poziom Podstawowy: 2 punkty magii na dzień
Poziom Zaawansowany: 3 punkty magii na dzień
Poziom Mistrzowski: 4 punkty magii na dzień


Nawigacja
Opis: Zwiększa punkty ruchu(woda).
Poziom Podstawowy: +50% punktów ruchu
Poziom Zaawansowany: +100% punktów ruchu
Poziom Mistrzowski: +150% punktów ruchu


Nekromancja
Opis: Po zwycięskiej bitwie pozwala wcielić do swojej armii część pokonanych wrogów pod postacią szkieletów.
Poziom Podstawowy: 10% zabitych jednostek
Poziom Zaawansowany: 20% zabitych jednostek
Poziom Mistrzowski: 30% zabitych jednostek


Szczęście
Opis: Podnosi szczęście bohatera podczas walki.
Poziom Podstawowy: +1 punkt szczęścia
Poziom Zaawansowany: +2 punkty szczęścia
Poziom Mistrzowski: +3 punkty szczęścia


Sokole Oko
Opis: Daje bohaterowi szansę na opanowanie zaklęcia rzuconego przez wroga podczas bitwy.
Poziom Podstawowy: 20% szans, zaklęcia do 2 poziomu
Poziom Zaawansowany: 30% szans, zaklęcia do 3 poziomu
Poziom Mistrzowski: 40% szans, zaklęcia do 4 poziomu


Znajdywanie Drogi
Opis: Zmniejsza kary przy poruszaniu się po trudnym terenie.
Poziom Podstawowy: zmniejsza karę o 25%
Poziom Zaawansowany: zmniejsza karę o 50%
Poziom Mistrzowski: zmniejsza karę o 100%


Zwiad
Opis: Zwiększa promień widzenia bohatera na mapie przygody.
Poziom Podstawowy: +1 punkt pola widzenia
Poziom Zaawansowany: +2 punkty pola widzenia
Poziom Mistrzowski: +3 punkty pola widzenia
michalrytlewski
mi się podoba logistyka i nekromancja
09
Sie
Vertix
Dla mnie takSmileuporządkowane w kolejności od najlepszej)

Dla rycerza (nacisk na armięSmile
Balistyka (na start)
Dowodzenie (na start)
Szczęście
Łucznictwo
Logistyka
Znaj. Drogi
Mądrość
Finanse (to może być jeszcze przed logistyką,ale nie mam problemów z kasą,alternatywa to nawigacja)

Dla Czarodzieja (nacisk na magięSmile
Mądrość(na start)
Mistyczyzm
Dowodzenie
Szczęście
Sokole Oko
Balistyka
Logistyka
Łucznictwo (duży plus do tytanów,dla czarnoksiężnikow polecam znajd.drogi)

Alternatywy:Finanse(czarodziej) zwiad nawigacja (czarodziej)

SłabeSmileyplomacja (warto mieć co innego,poza tym 5slotów w armii,i nie warto tego marnować,JEDNAKŻE to dobra umiejętność,zrób se z tym drugiego bohatera i wyłapuj dżiny i dobre istoty,na obronę "mniejszych" miast)

Do niczego:Nekromancja,jestem zawiedziony tą umiejętnością,szkielety są słabe,do tego 1poziomu,przydatne TYLKO w początkowych częściach gry (pierwsze pół miesiąca)

Troche się rozpisałem
28
Sie




Włącz odtwarzacz
Akademia
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
54.92.x.x
40.77.x.x
89.71.x.x
40.77.x.x
34.252.x.x
46.229.x.x
93.95.x.x
109.196.x.x
46.186.x.x
88.156.x.x
54.36.x.x
Google spider
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 14 gości. (Razem: 14)