Zaklęcia Magii Ziemi
♦ Opublikowany: 10.04.2016 o 22:26
♦ Czytany: 2593 razy
♦ Opracowany przez: Sylú
Wybierz interesujące cię zaklęcia









Zaklęcia Magii Ziemi



Niewtajemniczony
Nagroda Sylanny (m.przyg.)
Kamienna Skóra
Regeneracja
10
10
5

Wskazany tartak lub kamieniołom zwiększa swój przychód dwukrotnie przez X dni.

Obrona wskazanego celu wzrasta o X na 3 tury.
Na początku każdej tury leczy X zdrowia wybranej sojuszniczej jednostki przez 3 tury.

Nowicjusz
Oplątanie
Trujący sprej
10
15
Zasięg ruchu wrogiej jednostki jest zmniejszona o X przez 3 tury.
Przez 3 tury wybrana jednostka otrzymuje X obrażeń od Magii Ziemi.


Zaawansowany
Kamienne Kolce
Trzęsienie Ziemi
20
25
 Wszystkie stworzenia na wybranym obszarze otrzymują X obrażeń od Magii Ziemi.
Wszystkie obiekty i naziemne stworzenia otrzymują X obrażeń od Magii Ziemi.


Mistrz
Trująca Chmura
50
Na obszarze 3x3 tworzy chmurę trucizny. Na początku każdej tury chmura rozszerza się o 1 w każdą stronę. Każde stworzenia znajdujące się w obszarze chmury otrzymują obrażenia od Magii Ziemi (dotyczy tylko jednostek żywych). Stworzenia otrzymują obrażenia, wchodząc w obszar chmury. 
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Anton
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.162.x.x
95.163.x.x
46.229.x.x
46.229.x.x
94.23.x.x
46.229.x.x
157.55.x.x
164.132.x.x
94.254.x.x
195.74.x.x
106.120.x.x
157.55.x.x
62.244.x.x
68.180.x.x
MSN spider
Google spider
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 18 gości. (Razem: 18)