Poradnik kampanii Sprawa Życia i Śmierci w Heroes IV The Gathering Storm
♦ Opublikowany: 18.01.2012 o 20:49
♦ Czytany: 30304 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Kampania Ality Eventide

„Sprawa Życia i Śmierci”


Misja I - „Pierwszy Kontakt”


Misję tę rozpoczynamy na północy mapy i swe kroki kierujmy drogą na wschód, do miasta śmierci Xeros, które będzie naszą bazą wypadową. Po zdobyciu kopalń i siedlisk istot, warto wyruszyć na południe i podbić drugie miasto Blister, a następnie udać się na południowy-wschód, by odbić z więzienia Alenvale’a, który będzie nam potrzebny.
Gdy już posiadamy liczną armię, możemy ruszyć na północny-wschód. Pokonawszy strażników garnizonu Czerwonego Gracza, zabijamy wrogiego bohatera, a następnie udajemy się na wschód od pierwszego miasta sfery Życia i przejmujemy Zamek Rezerwatu. Obsadzamy go dobrym odziałem istot, a Alitą i Alenvalem udajemy się na południe, odbijamy na zachód a następnie idziemy na północ do zamku Pomarańczowego Gracza. Po pokonaniu go, udajemy się teleporterem tuż nad miastem (samymi bohaterami) na środkową wyspę i spotykamy się z informatorem w karczmie, czyli kończymy tę misję.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Szkoła Magii
  • Kamień Wiedzy (x3)
  • Gildia Weteranów
  • Biblioteka

Misja II - „Ukryta Dłoń”


Scenariusz ten rozpoczynamy na południowo-zachodniej części mapy z dwoma bohaterami Alitą orz Alenvale’em i z marszu zajmujemy Rezerwat o nazwie Prosta Strzała. Po jego zajęciu sukcesywnie podbijamy obszar wokół zamku (kopalnie i surowce), przy czym rozbudowujemy samo miasto i siedziby istot w takim schemacie: Domek na Drzewie/Tygrysia Jama, Gryfie Skały i Stos/Magiczny Las. Obok miasta znajduje się Chatka misji, w której otrzymujemy zlecenie zabicia bohatera o imieniu Ungadin (Czerwony Gracz). Możemy go spotkać na wschodzie mapy, za którego otrzymamy bardzo ciekawą nagrodę i dlatego tam kierujemy swe kroki.
Gdy uporamy się z Ungadinem, na północy mapy jest jeszcze jedno miasto Mocy, które należy zdobyć i ostatecznie pokonać Czerwonego Gracza. Ważne jest to, gdyż na wschodzie od pierwszego miasta Mocy, znajduje się Brama misji wymagająca byśmy zlikwidowali Czerwonego Gracza, a w zamian pozwoli nam dostać się do Jaskini Krasnoludów którzy to w zamian za 40 Berserków, oczyszczą nam drogę na północ do ziem Ręki Światła.
Pozostaje nam już tylko zająć miasta kontrolowane przez Pomarańczowego Gracza i zgromadzić dość silną armię, która jest nam potrzebna by pokonać przywódcę tegoż kultu, bo jest strażnikiem niezbędnego nam artefaktu. Po pokonaniu go, pozostaje nam tylko zdobyć Pierścień Światła i przejść do następnej misji.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Uniwersytet Wojenny
  • Kamień Wiedzy (x2)
  • Arena Mocy
  • Drzewo Wiedzy
  • Nauczyciel Snów
  • Gildia Weteranów

Misja III - „Czarna Ścieżka”


Rozpoczynamy na południu mapy z miastem Życia i wspomnianymi bohaterami, podbijamy okoliczny teren oczyszczając go z wrogich istot, które strzegą kopalń i surowców. Miasto sukcesywnie rozbudowujemy, a budynki istot wznosimy według takiego schematu: Fabryka Balist/Strażnica, Klasztor i Ołtarz Światła. Na północ od naszego miasta znajduje się prom, który oprowadzi nas w 2 miejsca, ale pierw udajemy się na północ i zajmujemy miasto Kościejów, gdyż umożliwi nam to przejście obok bramy granicznej, której warunkiem jest posiadanie we władaniu tegoż miasta.
Następnie możemy się udać na północ teleporterem, doprowadzający nas w rejon drugiego miasta Czerwonego Gracza, którego łatwo wyeliminujemy. Gdy spełnimy cel, minimum nad miastem Śmierci, które zajęliśmy, będzie zejście do podziemi - otrzymamy tam misję dostarczenia 12 Wampirów w zamian za Tarczę Życia, która będzie nam potrzebna. W czasie gdy będziemy gromadzić wampiry, udajemy się w kierunku północnym (mając na uwadze poczynania Fioletowego Gracza), znajdujemy drugie zejście do podziemi, gdzie możemy zająć dwa Portale Żywiołu Ziemi, dzięki którym będziemy mogli rekrutować Żywiołaki potrzebne do otwarcia bramy misji, której warunkiem jest dostarczenie 10 tych istot. Po ich dostarczeniu mamy możliwość odwiedzenia Niebieskiego namiotu Klucznika potrzebnego, by móc przejść przez tajemną ścieżkę. Następnie gdy posiadamy wspomniane 12 Wampirów, wręczamy je Liszowi, a w zamian dostajemy Tarczę Życia, którą odnosimy bramie misji i otrzymujemy tym samym dostęp do Czerwonego klucznika.
Nie pozostaje nam nic innego jak przekroczyć dwie bramy graniczne i stoczyć bitwę kończącą tą misję.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Kamień Wiedzy (x3)
  • Arena Mocy
  • Uniwersytet Wojenny
  • Gildia Weteranów
  • Drzewo Wiedzy
  • Arena
  • Obóz Najemników

Misja IV - „Ratunek”



Misję rozpoczynamy na północnym-wschodzie i szybko poruszmy się na zachód, przy okazji wykonując zadanie, którego celem jest dostarczenie Demonariusza, w zamian za co dostaniemy Płaszcz Ciemności. Na końcu traktu znajduje się miasto sfery życia - Radiant które rozbudowujemy wcześniejszym schematem i dalej podążamy na południe. Następnie na wschód wulkanicznym terenem, gdzie do podziemi możemy się dostać dwiema drogami - Teleportem lub zejściem. Gdy znajdziemy się już w nich, udajemy się na zachód, gdzie mamy bramę misji, która blokuje nam drogę do bramy dwukierunowej doprowadzającej nas do miasta celu - Ręki Śmierci i tym akcentem kończymy kampanię Ality, która jest ostatnią z jej udziałem.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Drzewo Wiedzy
  • Arena Mocy

Opracował: Loczek
Korekta: Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Screeny nadesłane Przez Iuza
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.239.x.x
34.237.x.x
34.229.x.x
157.55.x.x
54.221.x.x
44.222.x.x
34.230.x.x
100.25.x.x
3.230.x.x
3.236.x.x
44.213.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)

    firma zagraniczna oddzial w polsce

    Firma za granicą musi rozważyć strategiczne partnerstwa i sojusze biznesowe, aby skutecznie działać w Polsce.

    kancelaria-semperparatus.pl