Magia Powietrza w Heroes III
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 23:13
♦ Czytany: 17019 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis zaklęć magii powietrza w Heroes of Might and Magic III



Magia Ofensywna
  • Wysyła>pocisk magicznej energii który rani jeden oddział przeciwnika
  • moc: 30 obrażeń
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Magiczna Strzała
  • Ściąga uderzenie pioruna na wybrany oddział wroga
  • moc: 35 obrażeń
  • Koszt Mana: 10
  • Poziom: 2
Błyskawica
  • Próbuje zniszczyć wszystkich nieumarłych znajdujących się na polu bitwy
  • moc: 20 obrażeń
  • Koszt Mana: 15
  • Poziom: 3
Zniszczenie Nieumarłych
  • Ściąga uderzenie pioruna na wybrany oddział wroga. Po uderzeniu piorun przeskakuje na najbliższy oddział raniąc należące do niego stworzenie z o połowę mniejszą siłą
  • moc: 65 obrażeń
  • Koszt Mana: 24
  • Poziom: 4
Łańcuch Piorunów
  • Zadaje ogromne obrażenia. Nie kosztuje many tego, kto ją rzuca. Można ją mieć tylko wtedy jak się złoży artefakt Błyskawica tytana
  • moc: 600 obrażeń
  • Koszt Mana: 0
  • Poziom: 5
Błyskawica Tytana


Magia Defensywna
  • Zwiększa szybkość (zasięg) wybranego oddziału
  • Koszt Mana: 6
  • Poziom: 1
Przyśpieszenie
  • Chroni wybrany oddział zmniejszając obrażenia zadawane przez zaklęcia oparte na magii powietrza
  • Koszt Mana: 7
  • Poziom: 2
Ochrona Przed Powietrzem
  • Zwiększa szczęście wybranego oddziału
  • Koszt Mana: 7
  • Poziom: 2
Fortuna
  • Zwiększa skuteczność ataku wybranego oddziału podczas walki na odległość
  • Koszt Mana: 8
  • Poziom: 2
Precyzja
  • Osłabia wroga zmniejszając jego zdolność obronny. Zaklęcie może być użyte kilkukrotnie na jednym oddziale
  • Koszt Mana: 10
  • Poziom: 2
Promień Osłabienia
  • Pozwala ci czasowo sprawować kontrolę nad wrogim oddziałem
  • Koszt Mana: 18
  • Poziom: 3
Hipnoza
  • Osłania wybrany oddział redukując ilość ran, jakich mógłby on doznać znajdując się pod ostrzałem wroga
  • Koszt Mana: 12
  • Poziom: 3
Tarcza Powietrza
  • Wybrany oddział będzie miał szansę wykonać jeden kontratak więcej na turę
  • Koszt Mana: 24
  • Poziom: 4
Kontratak
  • Odwraca działanie wrogich zaklęć odsyłając je w kierunku losowej jednostki wroga. Szansa powodzenia wynosi 20%
  • Koszt Mana: 25
  • Poziom: 5
Magiczne Zwierciadło
  • Pozwala na przyzwanie żywiołaków powietrza. Żadne inne żywiołaki nie będą mogły być przyzwane
  • Koszt Mana: 25
  • Poziom: 5
Przywołanie Żywiołaka


Magia Podróży
  • Ujawnia miejsce na mapie gdzie znajdują się artefakty
  • Koszt Mana: 2
  • Poziom: 1
Aura Artefaktów
  • Podaje fałszywe informacje wrogiemu bohaterowi próbującemu rozpoznać siłę twojej armii
  • Koszt Mana: 4
  • Poziom: 2
Ukrycie
  • Podaje ogólne informacje o armii przeciwnika, bohaterze lub garnizonie miasta
  • Koszt Mana: 4
  • Poziom: 2
Wizja
  • Pozwala na wykorzystanie części punktów ruchu do przelotu nad jakąś przeszkodą terenową. Koniec kolejki musi zakończyć się lądowaniem
  • Koszt Mana: 20
  • Poziom: 5
Lot
  • Raz dziennie może teleportować swojego bohatera z jego armią do widocznego, wolnego miejsca na mapie
  • Koszt Mana: 25
  • Poziom: 5
Wrota Wymiarów


Zobacz także zaklęcia magii:
Ognia Wody Ziemi
KILLER1990
Mocne czary dobre czary to magiczne zwierciadło,lot,hipnoza,precyzja zniszczenie nieumarłych, błyskawica tytana
08
Cze
wlosu
zar Wrota Wymiarów dziala 4 razy na ture jesli masz magie powietrza pa poziomie expert
02
Lip
wlosu
mialo byc CZAR
02
Lip
Pietrek
Niezłe czary. Magie ta bym postawił na 2 miejscu. Bardzo pomaga po poruszaniu się po mapie
29
Sie




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
54.166.x.x
157.55.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
54.36.x.x
5.9.x.x
52.56.x.x
213.238.x.x
157.55.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 10 gości. (Razem: 10)