Bohaterowie Inferno w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:13
♦ Czytany: 21785 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Inferno w Heroes of Might and Magic III

Bohaterowie kampanii


Xeron
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Każdy diabeł i arcydiabeł w jego armii otrzymuje +4 do ataku, +2 do obrony i +1 do szybkości.
Biografia: Gdy Xenofex został zabity, a Lucyfer Kreegan objął władzę, Xeron był pierwszym, który złożył przysięgę wierności. Sowicie za to wynagrodzony, szybko przekonał innych do swoich racji.


Opętani

Opętani, to ludzie (często byli heretycy) których duszą zawładnął jeden lub kilka demonów. Obok naturalnych talentów magicznych, bardzo często rozwijają również zdolności militarne.


Calh
Początkowe umiejętności: Podstawowe łucznictwo, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Calh zwiększa atak i obronę wszystkich gogów i magogów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Calh przez kilka lat był kompanem Marius. Kiedy odkrył jej destrukcyjne plany wobec drzewców, postanowił dalej iść sam, ku świetlistej, pełnej podbojów przyszłości.


Fiona
Początkowe umiejętności: Zaawansowane odkrywanie.
Specjalizacja: Fiona zwiększa atak i obronę wszystkich ogarów piekieł i cerberów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Przed najazdem demonów, Fiona była treserka zwierząt w cyrku na wschodnich obrzeżach Erathii. Szybko udowodniła, że kontrola nad zwierzętami obejmuje również humorzaste cerbery. Niemal od razu została wcielona do armii Eeofola.


Ignatius
Początkowe umiejętności: Podstawowa taktyka, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Ignatius zwiększa atak i obronę wszystkich chochlików i chowańców w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Kiedy demony zaatakowały Erathię, Ignatius wiedział, że jedyny sposób na zachowanie życie to stanąć po ich stronie. Jakoś udało mu się je przekonać o swojej wartości, jednak żyje w ciągłym strachu, że pewnego dani już nie będą potrzebować pomocy człowieka.


Marius
Początkowe umiejętności: Zaawansowany płatnerz.
Specjalizacja: Marius zwiększa atak i obronę wszystkich demonów i arcydemonów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Marius była przez kilka lat kompanem Calh’a, do czasu, kiedy Calh otwarcie wyznał swoje niezadowolenie wobec jej doskonałego planu wyplewienia tych ohydnych, dobroczynnych, drzewopodobnych stworzeń.


Nymus
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Nymus zwiększa atak i obronę wszystkich czartów i czarcich lordów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Nymus była odpowiedzialna za przygotowanie czartów do ataku na Erathię. Jej zdolności bitewne niemal zakończyły całą kampanię sukcesem, jednak konflikt między Kreegan’ami a władcami lochów sprowadziły całą operację do niechlubnego końca.


Octavia
Początkowe umiejętności: Podstawowa nauka czarów, podstawowy atak.
Specjalizacja: Octavia wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Mówi się, że Octavia potrafi wykraść złoto z groty śpiącego smoka. Często jest to prawda, kiedy już nie ma innego sposobu na zdobycie złota, na zaspokojenie jej pychy.


Pyre
Początkowe umiejętności: Podstawowa logistyka, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Pyre zwiększa atak i obronę każdej balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Nikt nie zna jej prawdziwego imienia. Krążą plotki, że dawno temu należała do bractwa tropiącego i zabijającego każdego nie-człowieczego mieszkańca Erathii. Tylko ona zna powody dla których służy Eeofol’owi.


Rashka
Początkowe umiejętności: Podstawowa nauka czarów, podstawowa wiedza.
Specjalizacja: Rashka zwiększa atak i obronę wszystkich ifrytów i ifryckich sułtanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Rashka jest jednym z najsilniejszych i najbardziej respektowanych ifrytów. Jego metodą motywacji jest zastraszanie. Jak dotąd metoda ta, działa bezbłędnie.


Heretycy

Heretycy dążą do okiełznania demonów dla swoich celów. Trenując umiejętności bitewne nie mogą zapomnieć o magii, jakoś swoich piekielnych kolegów muszą kontrolować. Heretyków można łatwo rozpoznać po wielu płachtach na ich barkach mających chronić przed ewentualnymi demonicznymi atakami.


Ash
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Siła czaru żądza krwi rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Ash otrzymała swoje imię po tym, jak jednym zaklęciem zamieniła cały elficki garnizon w chmurę popiołu odkrywając zdziwione miny elfich obrońców.


Axis
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Axsis otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy poziom.
Biografia: Axsis wykazywał magiczne zdolności już za młodu. Jest to bardzo osobliwe zwłaszcza, że demony rzadko kiedy wykazują jakiekolwiek predyspozycje do rzeczy wymagających myślenia.


Ayden
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja .
Specjalizacja: Ayden otrzymuje 5% bonus do umiejętności inteligencja na każdy poziom.
Biografia: Pierwotnie szaman, Ayden postanowił służyć Kreegan’om, odkrywając niepohamowany pociąg do stworzenia i prowadzenia własnego królestwa.


Calid
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Calid wytwarza dodatkową uncje siarki dla królestwa któremu służy.
Biografia: Calid posiada niecodzienną, aczkolwiek bardzo przydatną zdolność do wyczuwania ukrytych złóż siarki. Władcy lochów kilkakrotnie wykorzystywali jej zdolności do zbierania siarki dla smoków.


Olema
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa balistyka.
Specjalizacja: Siła czaru osłabienie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Olema spędziła całe życie w Eeofol. Kiedy Kreegan’ie przybyli zdołała zaciągnąć się do nich jako przewodnik przy okazji udowadniając swoje zdolności przywódcze.


Xarfax
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Siła czaru kula ognia rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Xarfax służył w oddziałach Erathii, do czasu kiedy został pojmany w 1162. Kreegan’owie odkrywając moc w nim drzemiącą, przekabacili go na wiernego i zaufanego poplecznika.


Xyron
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru inferno rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Xyron wydaje się lubić ogień niż jakikolwiek inny ifryt, a on po prostu uwielbia wszystko co ma coś wspólnego z ogniem lub lawą.


Zydar
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Zydar otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Kiedy nie prowadzi wojsk, Zydar próbuje poprawić skuteczność czarów. Może nie jest najlepszym z magów, ale na pewno pretenduje do tego bardziej niż ktokolwiek inny z jego rodzaju.


Opracowanie: Luk

Pietrek
Xeron i Xyronżądzą
28
Kwi
KILLER1990
Zydar,Xyron,Xarfax,Rashka najlepsi w rasie Inferno
07
Cze
Zehir9921
Tu się trochę boję wypowiadać, bo nie lubię grać inferno (jakiś słaby zamek w porównaniu z zamkiem xD), ale się wypowiem. Osobiście uwielbiam Zydara. Jak uda ci się wybudować efektywnie szybko gildię magów na lv 5 i na experta mądrość i talencik to twój bohater nawet z 5-10 mocy będzie w stanie zabić z niemal każdego zaklęcia (oprócz magicznej strzały i chyba fali śmierci) zabić co najmniej jedno stworzenie 7. poziomu.
14
Kwi




Włącz odtwarzacz
Krysztof
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.197.x.x
3.236.x.x
78.159.x.x
54.205.x.x
54.224.x.x
54.225.x.x
157.55.x.x
52.205.x.x
54.227.x.x
54.160.x.x
3.85.x.x
157.55.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)