Jednostki Ładu w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:37
♦ Czytany: 49421 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
 Jednostki Ładu w Heroes of Might and Magic IV



Szczegółowy opis jednostek z Akademii, miasta Ładu w Heroes of Might and Magic IV.

Krasnolud
Obrażenia:2-3 Atak w walce wręcz:11 Obrona ataku wręcz:11
Punkty Życia:12 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:11
Strzały:0 Szybkość:3 Ruch:14
Przyrost:18 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:28 złota
Posiada odporność na magię, która daje szansę odparcia większości wrogich czarów. Zmniejsza też obrażenia zadawane przez czary.

Niziołek
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:5 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:8 Atak z dystansu:10 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:10 Szybkość:6 Ruch:14
Przyrost:23 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:22 złota
Potrafi atakować z dystansu. Posiada zdolność Zabójca Olbrzymów, która to sprawia, że zadaje większe obrażenia istotom czwartego poziomu.

Złoty Golem
Obrażenia:8-12 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:50 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:0 Szybkość:3 Ruch:18
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:240 złota
Jednostka mechaniczna nie podlega efektom morale oraz czarom i zdolnością, które działają tylko na żywe istoty. Jest w 75% odporny na czary.

Mag
Obrażenia:3-4 Atak w walce wręcz:6 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:16 Atak z dystansu:00 Obrona ataku z dystansu:12
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:19
Przyrost:5 Poziom jednostki:2 Punkty magii:16
Koszt:160 złota
Jednostka może rzucać czary: Rozmycie, Klątwa, Magiczna Pięść, Trucizna, Przywołanie Szkieleta.

Naga
Obrażenia:14-22 Atak w walce wręcz:22 Obrona ataku wręcz:22
Punkty Życia:90 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:22
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:19
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:850 złota
Jednostka zaatakowana przez Przerazę nie może kontratakować.

Dżin
Obrażenia:9-12 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:18
Punkty Życia:60 Atak z dystansu:10 Obrona ataku z dystansu:18
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:30
Przyrost:6 Poziom jednostki:3 Punkty magii:24
Koszt:550 złota
Potrafi latać. Może rzucać czary: Tchórzostwo, Tworzenie Iluzji, Lodowy Pocisk, Radość, Spowolnienie, Pieśą Pokoju.

Tytan
Obrażenia:34-50 Atak w walce wręcz:32 Obrona ataku wręcz:32
Punkty Życia:210 Atak z dystansu:32 Obrona ataku z dystansu:32
Strzały:16 Szybkość:6 Ruch:22
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota,2 klejnoty
Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu. Posiada umiejętność Odpędzenie Chaosu, które powoduje, iż jednostka odporna jest na wszystkie czary Magii Chaosu oraz otrzymuje o 20% mniejsze obrażenia od jednostek pochodzących z Chaosu.

Smoczy Golem
Obrażenia:36-55 Atak w walce wręcz:34 Obrona ataku wręcz:34
Punkty Życia:220 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:34
Strzały:16 Szybkość:9 Ruch:27
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 4 kamienie
Jednostka mechaniczna (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Posiada właściwość Pierwszego Uderzenia (kontratak przeciwnika następuje dopiero po otrzymaniu przezeą ran) oraz właściwość negowania Pierwszego Uderzenia przeciwnika.


Opracował: jareQ
djmako
Smoczy Golem - Bez komentarza Smile
24
Kwi
KILLER1990
Co chcesz bardzo fajna jednostka a teraz o rasię ład krasnoludy choć odporne są na magię to i tak są słabe mięso armatnie, niziołki jednostka strzelająca w miarę dobra, mag słaba obrona to co ich ratuje to czary średnia , złoty golem jednostka ma wysoką odporność na magię choć jest wolna można rzucać czar przyspieszenie , naga kontratakuje dobra jednostka, smoczy golem dobra jednostka, tytan dobra
09
Cze
KILLER1990
A cha i dzin najlepsza jednostka posiada czar tworzenie iluzji dla mnie najlepszy czar w całej grze
09
Cze
Goblidak
smocze golemy sa jakieś dziwne
04
Sie
kwarcowy smok
smocze golemy wyglądają, jakby były z Forge Heroes III
12
Sie
Dragon09
jednostki raczej nieciekawie wyglądają
07
Gru
kacper66
o wiele lepsze od smoczych golemów są tytani
11
Cze
tomosz
estetyka jednostek to PORASZKA jak oni coś takiego mogli wprowadzić na rynek wogule to jakaś chyba troche niedorobiona cz. heroesów
14
Paź




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.208.x.x
52.90.x.x
54.225.x.x
78.159.x.x
52.205.x.x
23.20.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 6 gości. (Razem: 6)