Jednostki Cytadeli w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 00:05
♦ Czytany: 31523 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis jednostek z miasta Cytadela w Heroes of Might and Magic III.

Poziom I

Gnoll
3
4
Gnoll maruder
5
6
2-3
2-3
4
5
0
0
6
6
24
24
Poziom 1
50
70
Ulepszenie Poziom 1
-
 
-


Poziom II

Jaszczuroczłek
5
6
Reptilion
6
8
2-3
2-5
4
5
12
24
14
15
16
16
Poziom 2
110
140
Ulepszenie Poziom 2
-
 
-


Poziom III

Oślizg
7
8
Smoczy Oślizg
9
10
2-5
2-5
9
13
0
0
20
20
14
14
Poziom 3
220
240
Ulepszenie Poziom 3
Podczas ataku rzuca czar rozproszenie.
 
Podczas ataku rzuca czar rozproszenie i osłabienie.


Poziom IV

Bazyliszek
11
12
Bazyliszek Królewski
11
11
6-10
6-10
5
7
0
0
35
40
8
8
Poziom 4
325
400
Ulepszenie Poziom 4
20% szansy na zamienienie przeciwnika w kamień na 3 tury.
 
20% szansy na zamienienie przeciwnika w kamień na 3 tury.


Poziom V

Gorgona
10
11
Demigorgona
14
16
12-16
12-16
5
6
0
0
70
70
6
6
Poziom 5
525
600
Ulepszenie Poziom 5
-
 
10% szansy na zabicie spojrzeniem jednej istoty na 10 demigorgon.


Poziom VI

Wywierna
14
14
Wywierna królewska
14
14
14-18
18-22
7
11
0
0
70
70
4
4
Poziom 6
800
1100
Ulepszenie Poziom 6
-
 
Atak ma szansę zatruć żywego przeciwnika. Trucizna zmniejsza ilość punktów życia o połowę co turę.


Poziom VII

Hydra
16
18
Hydra Chaosu
18
20
25-45
25-45
5
7
0
0
175
250
2
2
Poziom 7
2200
3500 +1
Ulepszenie Poziom 7
Brak kontrataku wroga. Atakuje wszystkich wrogów wokół siebie.
 
Brak kontrataku wroga. Atakuje wszystkich wrogów wokół siebie.


Oznaczenia:
- Atak - Obrona - Zasięg obrażeń - Ruch - Przyrost tygodniowy
- Życie - Strzały - Koszt - Siarka

Bodziek
Gnolle maruderzy są 3 jednostką ulepszoną 1 poziomu.

Jaszczuroczłekowie są normalnymi strzelcami. Mają wiecejżycia niż kusznicy.

Ważki są w 1. trójce 3. poziomu. Usuwają z przeciwnika pozytywne czary i zmniejszają zaklęciem Osłabienie atak o 6 punktów. Świetna jednostka do blokowania strzelców i ataku na jednostki poziomów 1-3. Najszybszy oddział po jednostkach 7. poziomu.

Bazyliszki mają świetne atak i obronę, obrażenia też niczego sobie. Warto ulepszyć - 2 szybkości. Mogą spetryfikować przeciwnika (20% szans).

Wielkie gorgony najlepsze na 5 poziomie. Ich umiejętność nie działa tylko na nieumarłych i nieżywych. Każda wielka gorgona daje 10% szans na zabójcze spojrzenie całego odziału - wtedy 10 wielkich gorgon zabija 1 jednostkę bez względu na jej max.życia, aktualneżycie i poziom! Jeśli jest ich np. 41 to na 100% zginą 4 jednostki i mamy dodatkowe 10% na zabicie kolejnej. Gorgona ma świetną obronę iżycie (obydwa najwyższe na swoim poziomie.)


Wiwerny są po mantikorach najsłabsze. Mają małożycia, ataku, przecietne obrażenia. Warto ulepszyć - bonus do obrazeń, szybkosci i dodanie umiejętności otruwania.

Hydry są nietypowe. Mają słabe atak i obronę, jednocześnie obrażenia iżycie nieco lepsze. Mają 2 świetne umiejętniści, które świetnie się wspomagają.
03
Lut
Ragazzi
Cytadela ma nawet fajne jednostki
13
Cze
Goblidak
Cytadela ma ciekawe jednostki
05
Sie
michalrytlewski
fajnie,że tutaj pierwszy raz Heroes wstawili wywerny
10
Sie
DawiDMaN
Szkodaże tylko 1 jeden strzelający jest w tym zamku. Ale jednostki z tej rasy są super!
02
Mar
HeroesTurqs
Jednostki są idealnie dostosowane pod mój styl gry, trzeba umieć korzystać z czarów i umiejętnie ustawiać jednostki Smile
19
Lis
eska204
Skodaże tego Zamku nie ma w H5 albo H6 :-(
23
Lut
Argus205
Smocze ważki.....
Jedyna istota która nie jest lubiana przez komputera =D
22
Paź
Argus205
Smocze ważki.....
Jedyna istota którą gracz komputerowy nie lubi, bo woli standardowe Smile
23
Paź




Włącz odtwarzacz
Succubs
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.146.x.x
158.69.x.x
68.180.x.x
208.80.x.x
157.55.x.x
176.31.x.x
51.255.x.x
207.241.x.x
34.207.x.x
51.255.x.x
Google spider
Google spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)