Miasto Czarodzieja w Heroes II
♦ Opublikowany: 05.07.2010 o 21:32
♦ Czytany: 11834 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis miasta (zamku) Czarodzieja w Heroes of Might and Magic II

Zamek Czarodzieja




Opisy budowli



Budowle standardowe:


Zamek

Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kamieni


Gildia Magów poziom 1

Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Gildia Magów poziom 2

Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 4 kryształy, 4 klejnoty, 4 uncje rtęci, 4 uncje siarki


Gildia Magów poziom 3

Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 2
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 6 kryształów, 6 klejnotów, 6 uncji rtęci, 6 uncji siarki


Gildia Magów poziom 4

Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 3
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 8 kryształów, 8 klejnotów, 8 uncji rtęci, 8 uncji siarki


Gildia Magów poziom 5

Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 4
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 uncji rtęci, 10 uncji siarki


Tawerna

Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Gildia Złodziei

Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 750 sztuk złota, 5 drewna


Stocznia

Umożliwia budowę statków


Wymagania: Miasto musi znajdować się w pobliżu wody
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 20 drewna


Statua

Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1250 sztuk złota, 5 kamieni


Targowisko

Umożliwia wymianę surowców


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Studnia

Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Lewa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Prawa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Fosa

Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 750 sztuk złota


Kwatera Kapitana

Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Siedliska stworzeń:


Pagórek

Pozwala rekrutować Niziołków; przyrost 8 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 400 sztuk złota


Zagroda

Pozwala rekrutować Dziki; przyrost 6 tygodniowo


Wymagane budynki: Pagórek
Koszt budowy: 800 sztuk złota


Odlewnia

Pozwala rekrutować Żelazne Golemy; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Pagórek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Ulep. Odlewnia

Pozwala rekrutować Stalowe Golemy; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Odlewnia, Studnia
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 uncji rtęci


Gniazdo na urwisku

Pozwala rekrutować Roki; przyrost 3 tygodniowo

Wymagane budynki: Zagroda
Koszt budowy: 3000 sztuk złota, 5 drewna


Wieża z kości słoniowej

Pozwala rekrutować magów; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Gildia Magów, Odlewnia
Koszt budowy: 3500 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 5 kryształów, 5 klejnotów, 5 uncji rtęci, 5 uncji siarki


Ulep. Wieża z kości słoniowej

Pozwala rekrutować Arcymagów; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Wieża z kości słoniowej, Biblioteka
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Zamek w chmurach

Pozwala rekrutować Olbrzymy; przyrost 1 tygodniowo


Wymagane budynki: Gniazdo na urwisku, Wieża z kości słoniowej
Koszt budowy: 12500 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 20 klejnotów


Ulep. Zamek w chmurach

Pozwala rekrutować Tytanów; przyrost 1 tygodniowo


Wymagane budynki: Zamek w chmurach
Koszt budowy: 12500 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 20 klejnotów




Budynki specjalne:


Sad

Zwiększa przyrost Niziołków o 8 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Biblioteka

Dodaje jedno zaklęcie do Gildii Magów z każdego poziomu; dodaje 2 punkty do mocy bohatera dowodzącego garnizonem


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 5 kryształów, 5 klejnotów, 5 uncji rtęci, 5 uncji siarki


Opracowała: Oliwsen
Dragon09
troche tło nie pasuje do czarodziei, skały, pustkowie
07
Gru
czacha8000
głupieeee miasto
29
Lip




Włącz odtwarzacz
troglodyta
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.80.x.x
94.254.x.x
46.229.x.x
51.255.x.x
51.255.x.x
151.80.x.x
40.77.x.x
157.55.x.x
157.55.x.x
176.92.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 10 gości. (Razem: 10)