Umiejętności Bohaterów Twierdzy w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 08:03
♦ Czytany: 31268 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

 Umiejętności bohaterów Twierdzy
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".

 

Krwiopijca

Działanie

Bohaterowie

Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atak istot w jego armii o 1, cokażde sześć poziomów zdobytych przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Współczynnik Ataku zwiększa się o Poziom_Bohatera/6 zaokrąglone w górę.

 

 

Członek Starszyzny

Działanie

Bohaterowie

   Siepacze, Oprawcy i Hersztowie w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

 

 

Wojenny przywódca

Działanie

Bohaterowie

  Wódz WojennyWszystkie okrzyki bitewne zużywają mniej many i dają więcej punktów szału w zależności od poziomubohatera.
Koszt Okrzyków Bojowych jest zmniejszony o 1+Poziom_Bohatera/4, zaokrąglając w dół i może byćzerowy (np. Zew Krwi dla bohatera na poziomie 16). Dodatkowe punkty szału wynikające z Okrzykówzwiększone są w zależności od poziomu bohatera.

  

Treser Wiwern

Działanie

Bohaterowie

    Wiwerny, Jadowite Wiwerny i Pao Kai w armii bohatera otrzymują +2 punkty życia co poziom bohatera,poczynając od poziomu pierwszego.  Shak'Karukat. Liczba Punktów Życia zwiększa się o 2*Poziom_Bohatera-1.

  

Dowódca Centaurów

Działanie

Bohaterowie

 Centaury, Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony oraz +1% do początkowej inicjatywy co każde dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

  

 

Łowca demonów

Działanie

Bohaterowie

Jeśli pośród żołnierzy znajdują się demony, istoty w armii bohatera szybciej osiągną Krwawy Szał.

Za każdym razem kiedy zdobywane są Punkty Szału ich liczba zwiększana jest o 10+2*Poziom_Bohatera.

  

 

Agresor

Działanie

Bohaterowie

Bohater potrafi wykonać jeden specjalny atak wręcz na początku bitwy. Ponadto, wszystkie ataki bohatera zadają o 5% więcej obrażeń za każdy poziom bohatera.

Bohater zaczyna walkę z GB równą 1, co daje mu możliwość wykonania akcji ale tylko ataku bezpośredniego. Obrażenia pierwszego ataku obliczane są standardowo, zaokrąglane w dół, a następnie mnożone przez (1+0.05*Poziom_Bohatera), a wynik jest zaokrąglany.

  

 

Król Goblinów

Działanie

Bohaterowie

Ilość goblinów w armii bohatera zwiększa się co tydzień o ilość równą poziomowi bohatera. Dołączające gobliny nie zostaną ulepszone chyba, że takowe są już w armii, a wszystkie ulepszone gobliny będąGoblińskimi Sidlarzami. Ponadto, szansa, że gobliny zdradzą bohatera zmniejszy się o 1% co poziom bohatera.

Goblińska zdolność Zdrada zostaje zmodyfikowana dla sojuszniczych i dla wrogich jednostek. Na przykład, po osiągnięciu poziomu 20, sojusznicze Gobliny zdradzą dopiero po utracie 90% początkowegostanu oddziału (Współczynnik Zdrady jest równy 30%-20%=10%), a wrogie Gobliny zdradzą już po stracie50% początkowego stanu oddziału (30%+20%=50%).

  

 

Ponury Wojownik

Działanie

Bohaterowie

  Wojownicy, Rębacze i Podżegacze w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy
bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

  

 

Tropiciel

Działanie

Bohaterowie

   Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1% co trzy poziomy doświadczenia. Zmniejsza kary do ruchu po trudnym terenie o 2% za każdy poziom bohatera.

  

 

 

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Wampir
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.220.x.x
3.149.x.x
78.159.x.x
18.216.x.x
18.191.x.x
3.144.x.x
3.138.x.x
173.252.x.x
31.61.x.x
87.250.x.x
69.63.x.x
83.26.x.x
18.191.x.x
3.17.x.x
40.77.x.x
173.252.x.x
3.145.x.x
3.14.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
3.145.x.x
18.191.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 22 gości. (Razem: 22)