Rada Wioski
|
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany) |
Koszt budowy: |
|
Rada Miasta
|
Funkcja:
Daje 750 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Rada Wioski |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Ratusz
|
Funkcja:
Daje 1000 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 drewna, 10 kamienia, 5 kryształów, 5 klejnotów. |
|
Fort
|
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów miejskich pierwszego poziomu. Jest niezbędny do wzniesienia budynków istot pierwszego poziomu.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy |
|
Cytadela
|
Funkcja:
Pozwala na zbudowanie fosy i murów miejskich drugiego poziomu.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Zamek
|
Funkcja:
Pozwala na zbudowanie twierdzy i murów miejskich trzeciego poziomu.
Wymagane budynki: |
Cytadela |
Koszt budowy: |
7500 sztuk złota, 10 sztuk drewna, 10 sztuk kamienia. |
|
Karczma
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację bohaterów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
500 sztuk złota, 10 sztuk drewna. |
|
Karawana
|
Funkcja:
Pozwala na wysłanie bohaterów oraz oddziałów w dalekie strony. Czas podróży obliczamy jest na podstawie wysokiego współczynnika ruchu (30 jednostek/dzieą)
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
500 sztuk złota, 2 sztuki drewna. |
|
Stocznia
|
Funkcja:
Pozwala na budowę statków. Miasto musi znajdować się w pobliżu wody.
Wymagane budynki: |
Brak - potrzebny dostęp do wody. |
Koszt budowy: |
2000 złota i 20 j. drewna |
|
Więzienie
|
Funkcja:
Tu przetrzymuje się schwytanych bohaterów przeciwnika.
Wymagane budynki: |
Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany) |
Koszt budowy: |
Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany) |
|
Sklep Alchemika
|
Funkcja:
Można w nim kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
3000 złota, 14 j. rudy |
|
Instytut Magii
poziom 1
|
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Instytut Magii
poziom 2
|
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Instytut Magii poziom - 1 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Instytut Magii
poziom 3
|
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Instytut Magii poziom - 2 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Instytut Magii
poziom 4
|
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Instytut Magii poziom - 3 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Instytut Magii
poziom 5
|
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Instytut Magii poziom -4 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Biblioteka Kościelna
|
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Życia.
Wymagane budynki: |
Instytut Magii poziom 1 |
Koszt budowy: |
2500 złota 4 j. drewna, 4 j. rudy |
|
Biblioteka Nekromancka
|
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Śmierci.
Wymagane budynki: |
Instytut Magii poziom 1 |
Koszt budowy: |
2500 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 2 j. siarki |
|
Uniwersytet
|
Funkcja:
Pozwala nauczyć się umiejętności, po zapłacie 2000 złota każda.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
5750 złota, 5 j. drewna, 5 j. rudy, 2 j. siarki, 2 klejnoty |
|
Skarbiec
|
Funkcja:
Dodaje o 10% złota więcej.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: |
6000 złota, 5 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Wielka Biblioteka
|
Funkcja:
Daje 3000 złota dziennie i zwiększa siły o 50%.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
Budynek Specjalny |
|
Krasnoludzkie Kopalnie
|
Funkcja:
Pozwalają rekrutować Krasnoludów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Pagórek Niziołków
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Niziołków.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota, |
|
Fabryka Golemów
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Golemy.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
3000 złota, 6 j. rudy |
|
Wieża Maga
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Magów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
2750 złota, 1 kryształ, 1 j. siarki, 1 j. rudy, 1 klejnot |
|
Złotaoty Pawilon
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Nagi.
Wymagane budynki: |
Skarbiec |
Koszt budowy: |
6250 złota, 8 j. drewna, 8 j. rudy, 4 kryształy |
|
Ołtarz Życzeń
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Dżiny.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
KK |
|
Zamek w Chmurach
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Tytanów.
Wymagane budynki: |
Zamek |
Koszt budowy: |
14000 złota, 16 j. drewna, 16 j. rudy, 20 klejnotów |
|
Fabryka Smoków
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Mechaniczne Smoki.
Wymagane budynki: |
Uniwersytet, Sklep Alchemika |
Koszt budowy: |
14000 złota, 12 j. drewna, 30 j. rudy, 4 kryształy, 4 j. siarki, 4 j. rtęci, 4 klejnoty |
|