Jednostki Inferno w Heroes V
♦ Opublikowany: 08.08.2010 o 05:32
♦ Czytany: 65402 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

Jednostki z miasta Inferno w Heroes of Might and Magic V.


Poziom I
    
Impy i Chowańce to małe skrzydlate stworzenia, mimo że niewielkie, kiedy zbiorą się w rój, potrafią przygnieść wrogą armię. Na szczęście te istoty są stosunkowo słabe i doświadczony wojownik jest w stanie szybko przetrzebić ich szeregi. Są prawdziwą plagą dla bohatera utalentowanego magicznie, ponieważ zdolności Impów i Chowańców pozwalają im na niszczenie a nawet na kradzież many wroga.
Imp
Statystyki:
Chowaniec
2
3
1
2
1-2
2-3
4
6
5
5
13
13
-
-
-
-
16
16
Demon, Niszczyciel Many
25
45
Demon, Złodziej Many
 


Poziom II
    
Rogate Demony to podstawowa jednostka do walki wręcz w zamku Inferno. Rogate Demony są bardzo odporne i potrafią powstrzymać nieprzyjacielską szarżę dzięki wysokiej przewadze liczebnej. Jednostki te posiadają unikalną umiejętność poświęcenia, w rezultacie tej samodetonacji powstaje potężna eksplozja pierwotnej energii chaosu.
Rogaty Demon
Statystyki:
Rogaty Nadzorca
1
3
3
4
1-2
1-4
13
13
5
5
7
8
-
-
-
-
15
15
Demon, Szał
40
60
Demon, Szał, Eksplozja
 


Poziom III
    
Piekielne Ogary i Cerbery są trzonem ataku w siłach zamku Inferno. Ich niesamowite zdolności sieją spustoszenie wśród szeregów wrogów. Jednakże stworzenia te nie są zbyt odporne na ataki i nie powinny zbyt długo pozostawać w zwarciu. Najlepiej gdy wykorzysta się ich zdolności do dobicia osłabionego wcześniej przeciwnika. Dzięki swoim trzem głowo Cerbery potrafia zaatakować kilka jednostek jednocześnie.
Piekielny Ogar
Statystyki:
Cerber
4
4
2
2
3-5
4-6
15
15
7
8
13
13
-
-
-
-
8
8
Demon
110
160
Demon, Atak trzyma głowami, Brak kontrataku Wroga
 


Poziom IV
    
Sukkubusy to jedyne jednostki posiadające zdolność ataku z dystansu w szeregach Inferno. Powinny być używane jako wsparcie dla jednostek walczących w zwarciu. Ponadto Sukkubusy mogą kontratakować z dystansu, co czyni je bardzo groźnymi przeciwniczkami. Wróg zastanowi się dwa razy, zanim zaatakuje te niezwykle groźne istoty.
Sukkub
Statystyki:
Władczyni Sukkubusów
6
6
6
6
6-13
6-13
20
30
4
4
10
10
6
6
-
-
5
5
Demon, Strzelec, Kontratak z dystansu
240
350
Demon, Strzelec, Kontratak z dystansu, Strzał Łańcuchowy
 


Poziom V
    
Zmory to jednostki obdarzone iście piekielną szybkością i refleksem. Błyskawicznie przemierzają pole bitwy, by zgnieść przeciwnika podczas szaleńczej szarży. Piekielne rumaki i Zmory nieprzypadkowo zasłużyły na swą złą reputację, mogą spowodować, że wróg, nawet silniejszy od nich, rzuci się do ucieczki. Podczas walki wręcz przeciwnicy nie są w stanie kontratakować ich ataków.
Piekielny Rumak
Statystyki:
Zmora
13
18
13
18
8-16
8-16
50
66
7
8
16
16
-
-
-
-
3
3
Demon, Strach, Duża Istota
480
666
Demon, Strach, Duża Istota, Aura Przerażenia
 


Poziom VI
    
Czarty i Czarci Lordowie to najbardziej utalentowani wojownicy w szeregach Inferno. Oprócz mistrzowskiego opanowania walki wręcz, mają zdolność rzucania czarów opartych na klątwach i czarów ofensywnych, które przerzedzają zastępy wrogów. Utalentowane Czarty i Czarci Lordowie zarówno w ataku i obronie dla dobrego stratega są kluczem do zwycięstwa.
Czart
Statystyki:
Czarci Lord
21
22
21
21
13-26
13-31
110
120
4
4
8
8
-
-
18
29
2
2
Demon, Duża Istota, Czary: Kula Ognia, Grad Meteorytów, Wrażliwość
1550
1850
Demon, Duża Istota, Miecz Śmierci, Czary: Kula Ognia, Grad Meteorytów, Wrażliwość
 


Poziom VII
    
Diabły są ostatecznym osiągnięciem chaosu w świecie Ashan. Dzięki swej mocy i zręczności, daleko w tyle pozostawiają pozostałe jednostki Inferno. Jako jedyne istoty posiadają dostęp do piekielnych planów rzeczywistości, co powoduje, że mogą się przemieszczać po polu bitwy za pomocą teleportacji. Arcydiabły w chwilach zagrożenia mogą przywołać Czarcich Lordów prosto z zamku Inferno.
Diabeł
Statystyki:
Arcydiabeł
27
31
25
29
36-66
36-66
166
199
7
7
11
11
-
-
-
-
1
1
Demon, Duża Istota, Teleportacja
3666 +1
4666 +2
Demon, Duża Istota, Teleportacja, Przywoływanie Czarcich Lordów
 


Oznaczenia:
Atak Obrażenia Zasięg Strzały Koszt Przyrost tygodniowy
Obrona Życie Inicjatywa Mana Siarka Jednostka ulepszona

Opracował: Martin
Uaktualnił: Tosiek19 (HTML: jareQ)
MDmaster0
Czyżby u zmory i diabła punktyżycia 66 oraz 166 mają oznaczać 666?


A rasa jest jedną z potężniejszych.
07
Cze
MDmaster0
U diabłów i arcydiabłów nie tylkożycie, ale też atak.
07
Cze
KILLER1990
Jedna z moich ulubionych ras w herosie 5 szczególnie cenie sobie Arcydiabeł, cerbery ,czarci lord , władczyni Sukkubusów
09
Cze
Zehir7
moja ocena jest taka
imp5,3/10
demon4,6/10
cerber7,9/10
sukkubus9/10
zmora5/10
czart9,5/10
diabeł10/10
14
Cze
larkanni6
Ostatnio jak grałem tym miastem, to na początku wyskoczył mi taki film, gdzie mój bohater(Veyer) rozmawiał z Impem, który nazywał się "Imp przydupas". Ha, ha!
27
Cze
michalrytlewski
czarci lordy są bardzo fajne.
05
Lip
igorxy
jak zdobyć łze ashy
14
Lip
igorxy
czy łza ashy to artefakt łza ashy jest tylko jedna
15
Lip
igorxy
no piszcie bo ja czekam na otpoiwieć
16
Lip
kamilnoc
igorxy
grałeś w Heroes III
26
Lip
3011996
Super rasa! Jedna z najlepszych jak i nawet najlepsza Smile
Moja ocena to:

1.Chowaniec-5 (super jest ta kradzież many Smile, ale strasznie mało hp ;/)
2.Rogaty Nadzorca-5 (jedynie przydatna brama Smile, eksplozja i dużo obrona, ale implozje rzadko można było użyć bez ranienia swoich jednostek i mały zasięg ruchu ;/)
3.Cerber-6 (super jednostka, brak kontrataku wroga i atak 3 głowami Smilei, ale strasznie słaba obrona ;/)
4.Władczyni Sukkubów- 9 (Świetna jednostka, nie widzę u niejżadnych minusów jeśli chodzi u umiejętności ;] )
5.Zmora- 7 (duża obrona,żywotność i atak Smile, ale zdolności specjalne się zbytnio nie przydawały ;/)
6.Czarci Lord-10 (zaje*ista jednostka! I tyle chyba wystarczy, bo wszystko jest w jej opisie :])
7.Arcydiabeł-10 (również kozacka jednostka, a szczególnie przywołanie czarcich lordów :])

Do podstawowych jednostek nie dodaje opisu, gdyż nie maja zbytnio unikalnych zdolności a wszystkiego można się dowiedzieć z opisu Smile Dziękuję za uwagę...

Artysta Malarz...
06
Sie
igorxy
grałem
10
Sie
kamilnoc
Tak samo jak w HEROES III
czyli przez obeliski
11
Sie
kamilnoc
Tak samo jak w HEROES III
czyli przez obeliski
11
Sie
igorxy
ale ja nigdy nie doką czyłem gry ani w kampani ani w wieloosobowej
12
Sie
micek1
powiem dwie rzeczy o demonah i o bohaterze agrael,u to hardcore tak samo zżołnierzami.
05
Paź
Duch27
Bardzo dobra frakcja Arcydiabeł wygląda niezmiernie groźnie..
07
Paź
heroes5mag
Moja punktacja :
imp 3/10 ślini sie
demon 8/10 wielki mocarz
ogar 7/10 pies ale trzoche głupi
sukkubus 4/10 goła baba
rumak 8/10 piekielny jednorożec
czart 10/10 bardzo ich lubie e
diabeł 7/10 wzbudza groza
26
Lis
Lugiia07
Ten zamek jest niby silny, niby słaby. Takie niby silne jednostki, a niby słabe.
19
Lut
syriusz17
Według mnie
imp-3,5/10
rogaty demon-7/10
cerber-5/10
sukub-8,2/10 (bo wali z dystansu)
piekielny rumak-6/10
czart-9,5/10
diabeł-10/10
08
Maj
TheFallen2010
Ok to teraz ja:
1.Imp/Chowaniec- Obydwie jednostki kradną manę z tą różnicąże Chowaniec ją przekazuje bohaterowi a Imp ją po prostu niszczy :/ .Marnotrastwo. Groźne w dużych ilościach.
2.Rogaty Demon/Rogaty Nadzorca- pierwowzory są słabe za to Nadzorcy są bardzo groźni. Co więcej mogą mieć większy przyrost od Impów Smile . Dodatkowo jeżeli zostaną otoczone mogą się zmienić w "Kulę Ognia". Problem w tymże nasze jednostki też dostają obrażenia.
3.Piekielny Ogar/Cerber- Jednostki do szybkiego zawiązania walki z wrogiem. Ogary są słabe, co innego Cerbery. Brak Kontry i Potrójny Atak mogą napsuć krwi każdemu. Szczególnie niebezpieczne w dużych ilościach.
4. Sukkubus/Władczyni Sukkubusów- Jedyne jednostki dystansowe które kontratakują strzelcom z dystansu. Dodatkowo Władczynie zadają obrażenia więcej nić jednej jednostce. Wyjątkiem są demony które są odporne na ten strzał.
5. Piekielny Rumak/Zmora- Jednostka będąca silniejszą wersją Cerbera. Też ma za zadanie szybko związać wroga z walką. Dodatkowo ich bliska obecność w pobliże wroga zmniejsza jego morale sam zaś może wywołać swoim atakiem Panikę przez co wróg traci ture i ucieka od Rumaka. Zmora nie wnosi wiele zmian poza statami.
6. Czart/Czarci Lord- NAJLEPSZA jednostka 6 poziomu. Rzucanie czarów magii Mroku i Zniszczenia czynią z nich bardzo groźnych przeciwników. Lordowie są groźniejsi nawet od Rakszasy Radży gdyż poza "Deszczem Meteorytów" w arsenale zaklęć, posiadają Miecz Śmierci- zawsze zabija jedną jednostkę w oddziale wroga. Mistrzowie likwidacji jednostek 6 i 7 poziomu. Jedyną wadą jest mała prędkość
7. Arcydiabeł- Zło wcielone. Spore obrażenia, zdolność teleportu a do tego przywołanie jeszcze większej ilości Czarcich Lordów. Największy Sukces twórców.
07
Paź
eska204
Moje ocenki:
Chowaniec:Nawet go nie używam Smile Ale czasami go biorę po MANE MANE... tak manne xd 4/10
Rogaty NadzorcaSmileUPA NIE DEMON!!!!!!! 3/10
Cerber:Bardzo dobra nacja na 3 lv ... Powinni go podrasować bo Cerber jest w mitach strażnikiem hadesu,Dlatego go wzmocniłem i git ale nie bez przesady (Cena też Wyższa) 9/10
Władczyni SukkubusówSmileoprostu strzelamy i nic więcej 7/10
Zmora:Jeden z niszczycieli czempionów ;p 10/10
Czarci Lord:Miecz Śmierci czyni go jedną z najpotężniejszych jednostek w grze 10/10
Arcy Diabeł:Śmieć co się przydaje tylko po tożeby przywołać Czarta 6/10

Rasa moim zdaniem nie dla początkujących I dobrze,Po co Nowemu Zmora jak nie będzie wiedział jak nią pokonać np.Tytana?Ale Czarci Lord już bardziej dla nowego ... Mój siostrzeniec nim walił te słabsze jednostki xD xD xD
09
Lut
jeremiasz100
imp4/10przydatne w hordzie i kradzierzy many
rogaty demon3/słabe ale mocne hp
piekielny ogar6/fajne
sukubusy10/10ulubione jednostki strzeleckie
piekielny rumak7/10straszą
czart9,3/10kula ognia
diabeł6/10teleportacja i czarty

inferno to muj ulubiony zamek
29
Lis
tomosz
zamek mocny , tylko kosztowny w rozbudowie :/
30
Cze
Przystani
no to moja opinia jest taka:
Chowaniec: 61/100
Rogaty N.: 46/100
Cerber: 54/100
W. Sukkubusów: 77/100
Zmora: 99,75/100
Czarci L.: 225/300
Arcydiabeł: 542/1000 (Dzięki przywołaniu Czartów Dostali 224 czyli o jeden mniej niż czart właśnie bo go przywołująSmile
25
Lip




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.166.x.x
157.55.x.x
157.55.x.x
176.31.x.x
157.55.x.x
207.241.x.x
94.254.x.x
46.229.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)