Bohaterowie z Twierdzy w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 07:56
♦ Czytany: 35342 razy
♦ Opracowany przez:
 

 

Atrybuty

Garuna 

    .

1

10

Specjalność

Krwiopijca
Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atakistot w jego armii o 1, co każde sześć poziomów zdobytych przez bohatera,poczynając od poziomu pierwszego..

Umiejętności

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń.
Łucznictwo -liczba ran zadawanych przez oddziały bohatera w walce na dystans zwiększa się o 20%.
  Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.

 

Atrybuty

Gorshak

  

1

10

Specjalność

Członek Starszyzny
Siepacze, Oprawcy i Hersztowie w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

Lepszy Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do60% otrzymanych obrażeń.

Potężny Cios
Łączy bohatera z wybraną jednostką z jego armii.Za każdym razem, gdy jednostka ta atakuje,bohater zaatakuje ten sam cel. Siła atakubohatera jest wyższa o 3 jego poziomy i madodatkową szansę na trafienie krytyczne.

Atrybuty

Gotai (bohater w kampani)

  

1

10

Specjalność

Wódz Wojenny
Wszystkie okrzyki bitewne zużywają mniej many i dają więcej punktów szału w zależności od poziomu bohatera.

Umiejętności

Lepszy Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala
jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego
poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do60% otrzymanych obrażeń.

Krzyk
Użycie Okrzyków Bojowych przyspiesza następnąturę bohatera o 10%.

Czary i machiny wojenne

     zobacz  -Okrzyki wojenne

 

Atrybuty

Haggash

  

1

10

Specjalność

Dowódca Centaurów
Centaury, Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują
+1 do Ataku i Obrony oraz +1% do początkowej inicjatywy co każde dwa
poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

  Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń.
Pamięć Naszej Krwi
Wszystkie jednostki w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki.
  Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały w walce bezpośredniej zwiększa się o 5%.

 

Atrybuty

Kilghan

  

1

10

Specjalność

Król Goblinów
Ilość goblinów w armii bohatera zwiększa się co tydzień o ilość równą poziomowi bohatera. Dołączające gobliny nie zostaną ulepszone chyba, że takowe są już w armii, a wszystkie ulepszone gobliny będą Goblińskimi Sidlarzami. Ponadto, szansa, że gobliny zdradzą bohatera zmniejszy się o 1% co poziom bohatera.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Werbunek -zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń poziomów 1-ego, 2-ego i 3-ego odpowiednio o 3, 2 i 1. Aby przyrost ten miał miejsce, bohater musi znajdować się w sojuszniczym mieście w ostatnim dniu tygodnia.
Dowodzenie -zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii bohatera o 1.   

Atrybuty

Kragh

  

1

10

Specjalność

Agresor
Bohater potrafi wykonać jeden specjalny atak wręcz na początku bitwy. Ponadto, wszystkie ataki bohatera zadają o 5% więcej obrażeń za każdy poziom bohatera.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.
Szał Bitewny -minimalna i maksymalna liczba ran, jakie mogą zadać stworzenia znajdujące się pod kontrolą bohatera, zwiększa się o 1. Jest to szczególnie efektywne w przypadku armii składających się ze stworzeń niskiego poziomu.

 

Atrybuty

Kujin (bohater w kampani)

  

1

10

Specjalność

Demon Hunter
Jeśli jakikolwiek demon jest w armii przeciwnej, stworzenia z armii bohatera dostają demoniczną furię o wiele szybciej.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Pamięć Naszej Krwi
Wszystkie jednostki w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki.
Podstawowy okrzyk -użyucie aktywnej umiejętności z Okrzyków woennych zmiejsza czas oczekiwania na następy ruch o 10%.

Czary i machiny wojenne

       

 

Atrybuty

Kunyak

  

1

10

Specjalność

Ostrze Khan -Slayeris, Executioneris i Chieftaini w armii bohatera dostają +1 do swojego ataku i obrony na każde 4 lvl bohatera, zaczynając od pierwszego lvlu.

Umiejętności

Lepszy Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala
jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego
poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do60% otrzymanych obrażeń.

Potęzne uderzenie -łaczy bohatera z dowolną jednostką w armii. Za każdym razem kiedy dane stworzenie przypuszca atak, bohater uderza ten sam cel Atak bohatera jest 3 poziomu większy niż zwykle oraz ma dodatkową szanse na trafienie krytyczne. 

 

Atrybuty

Gorshak

  

1

10

Specjalność

  Krwiopijca
Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atakistot w jego armii o 1, co każde sześć poziomów zdobytych przez bohatera,poczynając od poziomu pierwszego..

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.
  Dowodzenie -zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii bohatera o 1.   . 

Atrybuty

Shak'Karukat

  

1

10

Specjalność

  Treser Wiwern
Wiwerny, Jadowite Wiwerny i Pao Kai w armii bohatera otrzymują +2 punkty
życia co poziom bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.. 

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Obrona -zmniejsza o 10% obrażenia, jakie twoje oddziały
mogą otrzymać w czasie bezpośredniej walki.
  Potężne uderzenie -łaczy bohatera z dowolną jednostką w armii. Za każdym razem kiedy dane stworzenie przypuszca atak, bohater uderza ten sam cel Atak bohater jest 3 poziomu większy niż zwykle oraz ma dodatkową szanse na trafienie krytyczne. 

 

 

Atrybuty

Telsek

  

1

10

Specjalność

  Ponury Wojownik
Wojownicy, Rębacze i Podżegacze w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i
Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

  Machiny Wojenne -zwiększona zostaje skuteczność działania i liczba punktów życia machin wojennych. Zwiększa się atak, obrona i liczba zadawanych obrażeń przez Balistę. Zwiększa się liczba zadawanych obrażeń przez Katapultę, jak również otrzymuje ona 30% szans na trafienie. Zwiększa się moc leczenia Namiotu Medyka. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek używających broni miotanej w armii bohatera o 1.
Siła Ponad Magią
Zmniejsza Siłę Czarów przeciwnika w czasie walkiproporcjonalnie do Siły Czarów Barbarzyńcy.

Atrybuty

Urghat

  

1

10

Specjalność

 Tropiciel
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1% co trzy poziomy doświadczenia. Zmniejsza kary do ruchu po trudnym terenie o 2% za każdy poziom bohatera.

Umiejętności

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Logistyka -zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 10%.
  Znajdowanie Drogi -ograniczenie zasięgu ruchu wynikające z podróżowania po bezdrożach jest mniejsze o 50%.

 

Oznaczenia

 - atak   - wiedza  - obrona    - siła czarów  mana

serafin
Czy ten Gorshak pod koniec to nie Quroq?
14
Gru
Wulfstan97
zgadzam się z serafinem i jeszcze jedno Kunyak w misji kielich gromu to Gorshak
24
Lut
Zehir7
ten Kunyak dziwnie wygląda
29
Cze
ziommm
a co sie stało z Qurkiem
16
Lip
ziommm
Kunyak on jest w pojedynczym scenariuszu
16
Lip
ziommm
Ten Gorshak Pot Shakiem'karukatem wygląda jak Quork
16
Lip
starucha13
są 2 gorshaki :p
08
Kwi
mateuszn
kunyak z wykrzyknikiem o tak kunyak!
12
Maj
niedoceniony
A gdzie są biografie?
25
Kwi
HeroFan222
W specjalizacji Kunyaka jest napisane,,Slayers,Executioners i Chieftaini.''A nie powinno być tak''Siepacze,Oprawcy i Hersztowie''?
26
Lis
Nekross
@HeroFan222
Bo prawdopodobnie ktoś użył Google Translatora albo się komuś nie chciało tego tłumaczyć, więc tak wyszło..

@ziommm
Jak zaczynasz kampanię orków ("Cześć Ojcom"), to w pierwszej misji można usłyszeć umierającego Quroqa. Prawdopodobnie wpadł w zasadzkę Alaryka.
03
Lip




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
52.14.x.x
18.191.x.x
18.224.x.x
18.217.x.x
173.252.x.x
78.10.x.x
18.118.x.x
18.191.x.x
3.149.x.x
173.252.x.x
18.216.x.x
3.144.x.x
13.59.x.x
3.21.x.x
3.145.x.x
173.252.x.x
69.63.x.x
3.145.x.x
3.147.x.x
3.21.x.x
3.144.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 21 gości. (Razem: 21)