Poradnik kampanii Magnetyzm Przeciwieństw w Heroes IV The Gathering Storm
♦ Opublikowany: 18.01.2012 o 20:45
♦ Czytany: 27317 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Kampania Kozussa

„Magnetyzm Przeciwieństw”


Misja I - „W Ostęp Puszczy”


Tak więc rozpoczynamy pierwszą misję na południowym-wschodzie z bohaterem Kozussem oraz miastem Ulgoth, które sukcesywnie rozbudowujemy. Siedziby stworzeń wznosimy następująco: Ogród Posągów, Czarny Las. Zdobywamy kopalnie i surowce potrzebne nam przy rozbudowie.
Gdy posiadamy dość silny oddział, warto zaatakować zielonego gracza, czym skrócimy tury o jednego gracza. Po pokonaniu tego gracza proponuję zrobić w miarę silny oddział strzegący zdobycznego miasta i kierunku północno-zachodniego lub południowo-zachodniego, a w tym czasie udać się Kozussem na niszczenie kolejnych graczy (wrogów) i odwiedzanie Posążków, które ukarzą nam miejsce zakopania potrzebnego w tej kampanii skarbu. Gdy uda się nam wszystkich pokonać, należy odszukać wskazane miejsce z ukrytym skarbem (Zwój Przywołania Okrętu). W między czasie możemy całą mapę spenetrować i odwiedzić ważne miejsca, a na koniec udać na miejsce, w którym możemy przywołać okręt i popłynąć nim do Wyroczni.

Poniżej lista miejsc które warto odwiedzić bohaterem:
  • Arena
  • Biblioteka
  • Pole Treningow
Dla zainteresowanych mogę dodać, że istnieje możliwość, by Kozuss osiągnął Magię Chaosu na poziomie Arcymistrzowskim, tylko zależy to od rozwoju czyli Przyzywanie, Piromancja oraz Czarnoksięstwo.


Misja II - „Wyścig po Płomień”


Misję zaczynamy na Zachodniej wyspie z Kozussem oraz miastem Alagosh, które rozbudowujemy a siedziby jednostek tak jak we wcześniejszej kampanii + Czarna Jaskinia/Staw Hydr.
Sukcesywnie podbijamy naszą wyspę a następnie atakujemy strażników teleportu na wschodzie i szybkim rajdem/atakiem pokonujemy Pomarańczowego gracza, a także odwiedzamy Złoty posążek, który jest fragmentem mapy, ujawniającej miejsce zakopania Płomienia. Systematycznie odwiedzamy wszystkie wyspy i podbijamy, co możemy, oraz odwiedzamy. Na koniec polecam zebrać armię gdyż na wyspie z Wulkanem czeka nas walka ze Smokami Czarnymi i Żywiołakami, które stoją nam na drodze do odkopania 1 artefaktu jakim jest Płomień Chaosu.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Arena Magii
  • Arena Mocy
  • Drzewo Wiedzy (x2)
  • Pole Treningow
Polecam również odwiedzić miasta Mocy, gdyż możemy w nich zwiększyć parametry Obrony, Ataku oraz Ochrony Magicznej.


Misja III - „Ogień i Lód”


Scenariusz ten rozpoczynamy na północnym-zachodzie i analogicznie, jak wcześniej, misję rozpoczynamy z miastem Azylu - Verdin i Kozussem oraz bohaterem złodziejem. Miasto rozbudowujemy w takim samym schemacie jak wcześniej a bohaterami podbijamy i zdobywamy, co się da. Po zdobyciu odpowiedniej armii, wyruszamy Kozzusem na południe, odwiedzając, co możemy i rozpoczynamy rozprawę z Fioletowym i Seledynowym Graczem.
Gdy uporamy się z nimi, udajemy się do Biblioteki (na wschód od miasta Seledynowego) i tak oto posiądziemy drugi niezbędny artefakt - Szalę Lodu. Nie pozostaje nam nic innego, jak rozprawić się z Niebieskim Graczem, którego miasta są niezbędne do ukończenia tego scenariusza.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Obóz Najemników
  • Arena Magii
  • Drzewo Wiedzy (x2)
  • Arena
  • Uniwersytet Magiczny
  • Arena Mocy
  • Biblioteka

Misja IV - „Cień Merlionu”


Ostatni scenariusz tej kampanii, ale niezwykle wymagający. Misję rozpoczynamy na południowym-wschodzie z miastem Akademii - Elton, które rozbudowujemy, a siedziby jednostek stawiamy według tego schematu: Wieża Maga, Ołtarz Życzeń oraz Zamek w Chmurach. Kozussem podbijamy okoliczny teren, a gdy już to zrobimy, najlepszym rozwiązaniem jest atak na zamek Niebieskiego Gracza i stopniowe przesuwanie się na północ, zajmując osady Akademii Zielonego Gracza i okoliczne obiekty.
Następnie czas na Gracza Seledynowego, którego szybko eliminujemy. Pozostaje nam atak na Stolicę Królestwa Merlionu - Jericho, a następnie zebranie armii i walka z Magiem Cienia Suldrinem, który jest wymagającym przeciwnikiem i którego pokonanie umożliwia nam pozyskanie ostatniego artefaktu: Naszyjnika Równowagi.

Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Drzewo Wiedzy (x2)
  • Obóz Najemników
  • Pole Treningowe
  • Arena Mocy
  • Biblioteka

Opracował: Loczek
Korekta: Sylath
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.15.x.x
91.246.x.x
173.252.x.x
3.144.x.x
173.252.x.x
69.63.x.x
173.252.x.x
13.58.x.x
69.63.x.x
3.139.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
13.59.x.x
3.139.x.x
18.191.x.x
3.15.x.x
3.145.x.x
3.142.x.x
18.221.x.x
3.147.x.x
3.135.x.x
18.191.x.x
87.250.x.x
18.220.x.x
173.252.x.x
3.129.x.x
157.55.x.x
18.221.x.x
173.252.x.x
18.188.x.x
3.147.x.x
3.145.x.x
173.252.x.x
213.180.x.x
173.252.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 35 gości. (Razem: 35)

    para wodna w namiocie

    kondensacja pary wodnej

    offlander.pl