Miasto Nekropolis w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 01:23
♦ Czytany: 15042 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis budynków miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic III

Nekropolis


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje namioty medyczne.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 sąg drewna oraz 1 wóz rudy.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 4
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 3
Koszt budowy: 5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 5
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 4
Koszt budowy: 5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota
Więzienie dusz
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Zwiększa nekromancję o 20% wszystkich odwiedzających miasto bohaterów, posiadających ową umiejętność.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Nekromatron
Funkcja:
Zwiększa nekromancję o 10% wszystkich odwiedzających miasto bohaterów, posiadających ową umiejętność.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Stocznia
Funkcja:
Produkuje okręty.


Wymagane budynki: Sąsiedztwo miasta z wodą.
Koszt budowy: 20 siarki, 2000 sztuk złota
Całun ciemności
Funkcja:
Generuje wokół miasta mgłę wojny uniemożliwiając przeciwnikowi obserwowanie naszych terytoriów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Szkieletornia
Funkcja:
Pozwala przekształcać dowolne jednostki w szkielety


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Rozkopane groby
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost szkieletów o 6.


Wymagane budynki: Fort, Szkieletornia, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Przeklęta świątynia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację szkieletów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,400 sztuk złota
Ul.Przeklęta Świątynia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację kościejów.


Wymagane budynki: Przeklęta Świątynia
Koszt budowy: 5 drewna , 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Cmentarz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ożywieńców.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Cmentarz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację zombi.


Wymagane budynki: Cmentarz
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Grobowiec Dusz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację zjaw.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1500 sztuk złota
Ul. grobowiec dusz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację upiorów.


Wymagane budynki: Grobowiec Dusz
Koszt budowy: 5 rtęci,1500 sztuk złota
Dworek
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wampirów.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia, Cmentarz
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
ul.Dworek
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wampirzych lordów.


Wymagane budynki: Dworek
Koszt budowy: 5 drewna,10 kryształów,10 klejnotów,2000 sztuk złota
Mauzoleum
Funkcja:
Pozwala na rekrutację liszów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Przeklęta świątynia, Cmentarz
Koszt budowy: 10 kamieni, 10 siarki,2000 sztuk złota
ul.Mauzoleum
Funkcja:
Pozwala na rekrutację arcyliszów.


Wymagane budynki: Mauzoleum
Koszt budowy: 5 kamieni, 5 siarki, 2000 sztuk złota
Sale ciemności
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czarnych rycerzy.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Przeklęta świątynia, Cmentarz, Dworek, Mauzoleum
Koszt budowy: 10 kamieni,10 siarki, 6000 sztuk złota
ul.Sale Ciemności
Funkcja:
Pozwala na rekrutację upiornych rycerzy.


Wymagane budynki: Sale Ciemności
Koszt budowy: 5 drewna, 2 rtęci, 5 kamieni,2 siarki,2 kryształów, 2 klejnotów, 3000 sztuk złota
Smocza krypta
Funkcja:
Pozwala na rekrutację kościanych smoków.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, wszystkie domostwa prócz Grobowca dusz
Koszt budowy: 5 drewna,5 rtęci,5 kamieni,5 siarki,5 kryształów,5 klejnotów,10000 sztuk złota
ul.Smocza Krypta
Funkcja:
Pozwala na rekrutację upiornych smoków.


Wymagane budynki: Smocza Krypta
Koszt budowy: 5 drewna,20 rtęci,5 kamieni,15000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle
sonic1999
Naaaaaajlepszy zamek. Jak miałeś opończę cienia to zamiast szkieletów dostawałeś tyle samo arcyliczy.
raz miałem 10000 szkieletów i wszystkiego ponad 1000 (oprócz smoków.)
21
Cze
michalrytlewski
ciekawe miasto
09
Sie




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.162.x.x
46.105.x.x
46.229.x.x
164.132.x.x
217.182.x.x
217.182.x.x
195.133.x.x
175.43.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)