Poradnik kampanii Elwin i Shaera w Heroes IV
♦ Opublikowany: 16.12.2012 o 09:07
♦ Czytany: 12601 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 

 Kampania Natury „Elwin i Shaera”
 
 
Misja I „Kochankowie”

 
Nową kampanię rozpoczynamy tym razem Rezerwatem a historia będzie tyczyć losów młodego druida imieniem Elwin i jego miłości. Rozpoczynamy na południowym-zachodzie z małymi wojskami które musimy szanować by odnaleźć najbliższe miasto jakim jest Dmuchawiec. Ostrożnie zajmujemy tereny w obrębie miasta tegoż wraz z surowcami i siedliskami istot, w mieście natomiast budujemy następujące siedliska; Domek na drzewie/Tygrysia Jama i Gryfie Skały/Polana Jednorożców oraz Portal Istot z których najlepiej rekrutować żywiołaki wody. Na wschód od naszej stolicy możemy zdobyć miasto sfery Chaosu a następnie udać się dalej by pokonać niebieskiego gracza(gdyż na północ broni nam dostępu pomarańczowa brama graniczna). Po pokonaniu barbarzyńców możemy podbić teren, wykonać drobnego questa polegającego na zabiciu neutralnego Czarnoksiężnika i dostarczeniu artefaktu w zamian za nagrodę. Następnie udajemy się do podziemi by odszukać pomarańczowy namiot klucznika który znajduje się w rogu na zachodzie. Gdy już go odwiedzimy wracamy do Dmuchawca, uzupełniamy straty i ruszamy na północ, gdzie czeka pomarańczowy i jego pierwszy zamek który z łatwością zajmiemy i podążymy dalej na północny-zachód by podbić Rezerwat. Dalej już jest z górki, przekraczamy przesmyk i niszczymy co drodze Niebieskiego oraz Pomarańczowego którzy mogą stanowić tylko wyzwanie jak są zabarykadowani w miastach. Na koniec wystarczy że przekroczymy jedną z dwóch bram misji i dojdziemy do Ojca Shaery- Gramina.
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Szkoła Wojny
  • Uniwersytet Wojenny 
  • Gildia Weteranów
Misja II „Znak Tygrysa”
 
 
 
 
Ten scenariusz rozpoczynamy na północnym-wschodzie z miastem Watersmeet, czym prędzej podbijamy teren bez zabijania jednostek seledynowego gracza jakimi są Białe Tygrysy. W budujemy siedziby istot jak w poprzedniej misji, tym czasem Elwinem szybko udajemy się portalem dwukierunkowym na południowy-wschód by oczyścić sobie ten rejon z stacjonującego tam Niebieskiego gracza. Następnie swe kroki kierujemy na zachód gdzie rozpoczynamy walki z zielonym graczem i niebieskim(jego drugim zamkiem pierw Chaos teraz Moc). Po ich pokonaniu rozpoczynamy polowanie na jednostki Pomarańczowego gracza(trolle) których jest 5 zgrupowań rozsianych po mapie. Gdy uporamy się z nimi, na południu gdzie znajdował się zamek zielonego niedaleko znajduje się brama misji za którą czeka nas ostatnie ich zgrupowanie z Królem Trolli na czele. Na koniec tej misji czeka nas walka z Nieumarłymi którzy pod banderą czerwonego gracza czekają w podziemiach za czerwoną bramą graniczną do której akuratnie będziemy posiadali klucznika. Naszym celem jest dowódca- Nekromanta imieniem Worllac który może posiadać silną armię ale My posiadając przychód z tylu zamków zmieciemy go i zakończymy ten scenariusz.
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Uniwersytet Magiczny
  • Biblioteka
  • Szkoła Wojny
  • Gildia Weteranów
  • Kamień Nauki
  • Tereny Szkoleniowe
  • Obóz Najemników
  • Arena
 
Misja III ”Prawdziwa Miłość”

 
Tą obszerną mapę zaczynamy na południowym-zachodzie skąd ruszamy na miasto najbliższe Alcala i szybko rozbudowywujemy ale na szczęście mapa jest tak ułożono iż dostęp do każdego regionu zyskujemy stopniami. Podbijamy teren i rozpoczynamy gromadzenie materiałów na Zwierciadło Prawdziwej Miłości a pierwszym elementem jest srebro które otrzymamy za wykonanie drobnej misji dla Alchemika jaką jest dostarczenie mikstur; Szybkości, Wesołości, Wytrzymałości i Odporności. Po ich dostarczeniu zostaje nam umożliwione odwiedzenie Niebieskiego klucznika i będziemy mogli ruszyć na północ podbijając ziemie zielonego gracza i tam czeka nas kolejny Quest; Jubiler życzy sobie za ramkę do naszego zwierciadła 40 sztuk klejnotów więc będziemy mogli spokojnie penetrować regiony na wschodzie lub po prostu na Targowisku wyhandlować taką ilość sztuk. Na południowym-wschodzie i południu stacjonują gracze zielony i czerwony więc oczywistością będzie ich pokonanie i podbicie całego terenu, tutaj spotykamy chatkę misji która pokieruje nas do Jamy Czerwonego Smoka(pierw zapłacimy 10tys sztuk złota za piasek) gdzie zostanie wytworzone szkło ale pierw będziemy musieli pokonać ostatecznie czerwonego gracza za Bramą misja która pozwoli nam przejść na północnym-wschodzie. Po podbiciu miasta przyłączamy Czarnego Smoka do nas i nie zwłocznie transportujemy do Jamy by definitywnie ukończyć misję.
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Uniwersytet Magiczny
  • Biblioteka
  • Uniwersytet Wojenny
  • Drzewo Wiedzy
  • Tereny Szkoleniowe
  • Arena
 
Misja IV „Odbicia”

 
Misję zaczynamy na wschodzie gdzie szybko zaznaczamy swoje panowanie i wyruszamy Elwinem przez mostek na południowy-wschód gdzie pokonamy pomarańczowego by nie prowadził żadnej dywersji podczas naszej Kampanii przeciw Harkowi i jego słudze Mirallasowi. Gdy uporamy się z nim wyruszamy na północ tam czeka na nas zielony do wyeliminowania i dalej ruszmy na zachód drogą jaka tam biegnie. By zdobyć miasto Posiadłość Harke’a i uwolnić Shaerę Pier musimy udać się na południe gdzie musimy pokazać kto tu rządzi i odnaleźć Mirallasa który czeka na nasza bramą misji przy Niebieskim namiocie klucznika. Po uporaniu się z tym problemem i odwiedzeniu wspomnianego budynku korzystamy z bramy jednokierunkowej i udajemy się po wspomnianą posiadłość uwalniając Ukochaną Elwina.
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Biblioteka
  • Uniwersytet Magiczny
  • Szkoła Wojny
  • Kamień Wiedzy (2x)
  • Drzewo Wiedzy
  • Tereny Szkoleniowe
  • Obóz Najemników 
Misja V „Razem”

 
Rozpoczynamy ostatnią część historii Eliwna i Shaery, pora by ukarać winowajcę całego zamieszania w Aranornie- Lorda Harke’a. Misję rozpoczynamy na północy olbrzymiej mapy z miastem Aranorn które rozbudowywujemy podobnie jak w scenariuszach +Stos/Magiczny Las. Pierw umacniamy teren na którym jesteśmy, ogólnie to spokojnie opanować możemy północne rubieże aż do granicy którą strzegą Behemoty. Pamiętajmy jednak o strażach w miastach gdyż gracz Czerwony będzie nas nękał swoimi wypadami przez jednokierunkowe portale. Gdy będziemy posiadali silną armię pora zaatakować seledynowego którym dowodzi Harke, czeka on na nas w Mieście Silverwood z silną obstawą(sam Lord posiada 39 lvl) ale dla Elwina to nie problem i go pokonamy. Teraz pozostaje nam odszukać Shaerę tak więc udajemy się nad miastem przez bramę misji i odwiedzamy Czerwonego klucznika ale jest On nam nie potrzebny gdyż przejście i popłynięcie do Ukochanej Elwina przez czerwoną bramę będzie oznaczało klęskę więc musimy odwiedzić Niebieskiego i wtedy popłynąć na wyspę na północny-zachodzie i spotkać się z miłością Króla Elwina.
*Na północnym-wschodzie, niedaleko naszego miasta jest teleport mogący doprowadzić nas w różne rejony mapy gdzie są strzeżone siedliska i miejsca zwiększania naszych statystyk o które pokusić się możemy Elwinem jak i Graminem.
 
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
  • Biblioteka
  • Uniwersytet Wojenny
  • Gildia Weteranów (2x)
  • Kamień Nauki (3x)
  • Tereny Szkoleniowe
  • Arena
 
Opracował: Loczek
Bronoja1
nie wiem czy mi się tylko wydaje ale mapa w 2 misji jejst troszkę ucięta
28
Lut
Bronoja1
Sorki za błąd jest ucięta
28
Lut




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.167.x.x
83.149.x.x
162.210.x.x
54.198.x.x
185.117.x.x
83.20.x.x
104.160.x.x
5.172.x.x
35.157.x.x
5.135.x.x
40.77.x.x
109.196.x.x
47.90.x.x
83.7.x.x
68.180.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)