Alternatywne Ulepszenia jednostek Inferno i Nekropolis w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 09:51
♦ Czytany: 50977 razy
♦ Opracowany przez:
 


Alternatywne ulepszenia jednostek z miasta  Inferno oraz Necropolis w
Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".

 

Inferno - Szkodnik
2
 2
Necropolis - Kościany Wojownik
2
 
1-4
2-3 
6
 4
13
 10
0
 0
0
 0
6
16
20 
Alternatywne ulepszenie poziomu  1
45
30 
Alternatywne ulepszenie poziomu  1
 
Umiejętności:Demoniczny, Zbieranie Many.   Umiejętności:Nieumarły, Wielka Tarcza,Odporność na Magię 25%, Uderzenie, Osłona Tarczą.

Inferno - Rogata Bestia
3
Necropolis - Gnijący Zombie
  
1
 
1-4
 1-3
5
9
0
0
13
19 
15
15 
Alternatywne ulepszenie poziomu  2
60
60 
Alternatywne ulepszenie poziomu  2
Umiejętności:Demoniczny,Szał, Skok.   Umiejętności:Nieumarły, Aura Osłabienia, Szał.

Inferno - Ognisty Ogar
4
6
Necropolis - Poltergeist
 
3
5
  
3-5
4-6
8
6
13
10
0
0
0
0
15
17
18
9
Alternatywne ulepszenie poziomu  3
160
140
Alternatywne ulepszenie poziomu  3
Umiejętności: Demoniczny,Potrójny Atak, Brak Kontrataku Wroga, Ognisty Oddech.   Umiejętności:Latanie, Nieumarły, Niematerialność, Kradzież Amunicji.

 

Inferno - Uwodzicielski Sukkubus
6
9
Necropolis - Książę Wampirów
 
6
9
  
6-13
5-13
4
7
9
11
6
0
15
0
32
40
5
5
Alternatywne ulepszenie poziomu 4
350
380
Alternatywne ulepszenie poziomu  4
Umiejętności:Strzelec, Demoniczny, Kontratak z Dystansu, Uwodzenie, Niewrażliwość na Hipnozę.   Umiejętności:Latanie, Nieumarły, Wyssanie Życia, Torpor.

Inferno - Koszmar
18
20
Necropolis -Liszmistrz
 
17
22
  
10-17
17-20
8
4
15
10
0
5
0
19
66
70
3
3
Alternatywne ulepszenie poziomu  5
780
850
Alternatywne ulepszenie poziomu  5
Umiejętności:Duża istota, Demoniczny, Paląca Aura, Strach.   Umiejętności:Duża istota, Strzelec, Rzucający Czar, Nieumarły.

Inferno - Czarci Pomiot
27
23
Necropolis - Banshee
 
23
23
 
13-31
22-27
6
5
8
11
0
0
0
0
140
110
2
2
Alternatywne ulepszenie poziomu  6
1666
1700
Alternatywne ulepszeniepoziomu 6
Umiejętności:Duża istota, Demoniczny, Ostrze Masakry, Odporność na Magię 50%.   Umiejętności:Duża istota, Nieumarły, Śmiertelne Zawodzenie.

Inferno - Arcydemon
32
30
Necropolis - Upiorny Smok
 
31
27
 
36 - 66
27 - 36
6
7
10
11
0
0
0
0
211
160
1
1
Alternatywne ulepszenie poziomu  7
3666+2
1900+2
Alternatywne ulepszenie poziomu 7
Umiejętności:Duża istota, Latanie, Demoniczny, Nieodparta Teleportacja.   Umiejętności:Duża istota, Latanie, Nieumarły, Uderzenie Smutku.

 

michi1
Szkodnik 9 /10 kradzież many to świetna rzecz
Rogata Bestia 9-/10 fajny jest skok
Ognisty Ogar 10-/10 prędkość brak ataku , niestety szybko umiera
Uwodzicielski Sukkubus 9 /10 Hipnoza za łańcuch
Koszmar 7/10 nie lubię koników , szybko umierają
Czarci Pomiot 10/10 5 czarcich = 4 diabły
Arcydemon 8 /10 niezbyt przydatna umiejętność
23
Paź
kret111
Kościany wojownik - 9/10 lepsi od łuczników, a w dużej ilości groźni
Gnijący zombie - 5/10 lepszy od zwykłego, ale dalej mało przydatny
Poltergeist - 7/10 kradzież amunicji jest świetna
Książę wampirów - 7/10 dobry, ale Wampirzy lord jest dużo lepszy
Liszmistrz - 8/10 atakuje tylko jedną jednostkę na raz, ale wskrzesza
Banshee - 8/10 lepsza od zwykłej
upiorny smok - 10/10 wgniata w ziemię zwykłego
12
Lip
Lugiia07
Nie lubię Książąt Wampirów, są dziwni i brzydcy XP A co do reszty to jeszcze jakoś ujdzie w tłoku.
19
Lut
Lugiia07
Ale czemu Torpor u Księcia Wampirów? To nie ma sensu xD
01
Kwi
Drakona
Co robi to uderzenie smutku ?
25
Lip
Masterwiedzmin
Jej, to znowu ja. oceniłem sylwan i loch
Inferno: (jej, jak ja tutaj te demoniki uwielbiam Smile)
Szkodnik: Wysysanie many jest bardzo dobre, a do tego potrafią być w kupie groźne, więc 8.5/10
Rogata Bestia: um Skoku jest bardzo dobra, jeśli jest ich dużo i tego użyją, potrafią porządnie napsuć krwi. 9.5/10
Ognisty Ogar: nie widzę różnicy pomiędzy nim, a cerberem, oprócz oddechu. 8/10
Uwodzicielski Sukkubus: Bardzo dobra umiejka, zamiana za strzał łancuchowy, ale i tak tytanów nie uwiodą Smile 9/10
Koszmar: 9/10 za aurę zadającą obrażenia każdemu, kto stoi obok niego.
Czarci Pomiot: nie czarują, przez co tracą swój urok. 6/10
Arcydemon: statystyki lepsze od arcydiabła, ale i tak arcydiabeł ma stabilniejszą umiejętność. 7.5/10
Nekropolis: (ich też lubię, bo jak nie można lubić nieumarłych?)
Kościany wojownik: nie wiem po co odp. na magię, ale i tak są dobrzy. 9/10
Gnijący zombie: głownie do tankowania podczas oblężeń, jeśli to ciebie atakują. 5/10
Poltergeist: szkoda mi na niego słów, widmo lepsze. 6/10
Książę wampirów: byłby lepszy, gdyby miał brak kontrataku wroga, a tak to 6/10
Liszmistrz: jeśli rzeczywiście wskrzesza, to 8/10, jeśli nie, 6/10
Banshee: bardzo dobra jednostka, zadająca umiejętnością obrażenia wszystkimżywym istotom na planszy. 9/10
Upiorny Smok: 5/10. Widmowy Smok jak dla mnie lepszy.
05
Sie
TheFallen2010
no dobrze to pierwsze rasy na odstrzał Smile to będzie poradnik, cięzko mi bowiem oceniać od 0 do 10
Inferno:
1.Szkodnik: statystycznie lepszy od chowańca jedyna wada jego kradzieży many jest takaże marnuje turę i nie daje many bohaterowi (coś podobnego do impa).
2. Rogata Bestia: i to jest właśnie Demon. Poświęcona obrona w zamian za świetny "Skok" tak jak wyżej zacytuje "jeśli jest ich dużo i tego użyją, potrafią porządnie napsuć krwi."
3. Ognisty Ogar (choć wg. mnie nazwa nie pasuje dlatego ja nazywam go Ognistym Cerberem) Trzy głowy Cerbera a każda z nich zieje ogniem jak u smoka. w sumie moze zabić do 6 oddziałów jak u hydry (oczywiście najpierw się muszą ustawić Smile). Trzy istoty w jednym zawsze je wybieram.
4. Uwodzicielski Sukkub: Przydatna umiejętność kontroli nie zabiera many więc bohater nie musi sam posiadać hipnozy. Jedyna wada jest takaże "tracimy" kontrole nad sukubem (tj. nie możemy nim wykonywać ruchu dopóki hipnozuje) ale cena jest warta Łańcuchowego Strzału Władczyni. Aha Masterwiedzmin, Tytany mogą uwieść, ale musisz mieć Pelerynkę Sandro Smile
5. Koszmar: Niestety koniki zawsze szybko ginęły tutaj jednak jest pewien wyjątek. Jeżeli zaatakujemy nim i staniemy obok jednostki wroga to przy jego ruchu dostanie obrażenia zależne od ilości Koszmarów. Umiejętność bardzo przydatna jednostka też a w połączeniu z atakiem strachu nieźle daje kopa.
6. Czarci Pomiot: Ehh nie ma Miecza Śmierci więc nigdy nie wysyłajcie go w małych ilościach (3-4 ;p) na smoki albo coś w tym stylu. Ale za to ma też niezgorsze Ostrze Masakry szczególnie w przypadku duchów i ich ulepszeń (Widmo, Poltergeist) bo jak trafi to zadaje standardowe obrażenia 2 obrażenia na każdą jednostkę w oddziale = spora ilość ofiar (oczywiście trzeba uprzednio tego ducha trafić Smile) Ta alternatywa to typowy wojownik (duża prędkość, odporność na magie, nie rzuca czarów DSmile Osobiście wole Lorda.
7 Arcydemon: deserek Inferno Statystycznie jest w porządku ale nie przywołuje Lordów. Mógłbym rzecże to niewypał, bo naprawde miał potencjał. Umiejętność "Nieodpartej Teleportacji" Byłaby świetna, gdyby Sięgała całego pola walki a nie tylko połowy. Mimo to zawsze go biore ze względu na jego Diabelski Śmiech zwycięzcy Smile Polecam go brać, ale z Arcydiabłami (tak jak u Marbasa na trybie Multiplayer Bohater na bohatera).

Uff to dopiero rozgrzewka. no dobrze następna rasa.
Nekropolis:
1.Kościany Wojownik: I to powinno być drugie ulepszenie, w grupie są bardzo ale to bardzo groźni. Do tego potrafią ogłuszyć jak Krzyżowiec.
2.Gnijący Zombie: tak jak wyżej są przeznaczeni do zamku jeśli jesteś pod oblężeniem. Przydatna Aura Osłabienia ( Ale tylko na jednostki niższego poziomu) Wole zwykłe Zombiaki.
3. Poltergeist: To prawda wysysają amunicje, ale najpierw trzeba podejść pod łuczników więc zastosowanie tej umiejki mało praktyczne. Jeżeli walczycie z magami, bierzcie Widmo.
4. Książe Wampirów: Rozczarowałem się tutaj bardzo. Co prawda większe obrażenia ale nie mają "Braku Kontrataku Wroga" za pośrednictwem "Torporu" do którego potrzeba szczęściażeby zadał cios nasenny. W walce z Żywiołakami czy z innymi Nieumarłymi jest bezużyteczny podczas gdy brak kontry zawsze jest użyteczny. Poza tym dziwnie wyglądają, tracą swój wampirzy urok :/. Wole Lorda Wampirów
5. Liszmistrz: Atak grupowy w zamian za "Wskrześ Umarłych" w arsenale zaklęć to uczciwa wymiana. Nic więcej w nim nie ma poza o 1 większymi obrażeniami ;p
6. Banshee: przydatna ale tylko w dużych ilościach i gdy posiadacie artefakty które obniżają morale wroga (np. Pierścień Złamanej Woli) lub gdy macie Skowyt Grozy. na pierwsze etapy lepsza jest Kostucha.
7. Upiorny Smok: Poplątali te nazwy dla ulepszeń dlatego powinno być na odwrót (Ten Czarnokościsty to Upiorny, a ten Przeźroczysty to Widmowy) Uderzenie Smutku przydatne do walki a Aniołami i Archaniołami (przyp. Obrażenia mają zawsze równe przez co posiadają nienapisaną umiejkę Odporności na Osłabienie) gdyż obniża im Szczęście i morale o sporą wartość więc mogą zadać mniejsze obrażenia. Ale póki co zostańcie przy tym Widmowym (Upiornym dla mnie ;p).

No to lece opisywać następne rasy Smile
25
Wrz
ElBastrado
Jeśli graliście miastem Inferno w dodatku ,,Dzikie Hordy'' to chyba wiecieże te Szkodniki DAJĄ manę CZARTOM, a nie NISZCZĄ jej jak Impy.
07
Mar
CarlosVeil
po wielu grach i osobistym research'u śmialo mozna stwierdzic nastepujące wybory:
Nekropolis
1. Kościany Wojownik- miażdży łucznika praktycznie w każdej kwestii. Lepsze statystyki, zmniejszenie obrażen od łucznikow dla siebie i sojuszników oraz mozliwosc ogłuszenia sprawia ze jako jednostka pierwszego poziomu nie ma sobie równych. Śmiało można jej używac do późniejszych faz gry
2. Mimo wszystko Zombie- wybór jest ciężki ale mozliwosc wielokrotnego osłabiania przeciwnika jest o wiele lepsza od... utrzymywania sie blisko przeciwnika dla dodatkowych efektów jak w przypadku gnijącego
3.Poltergeist- O wiele lepsze statystyki. Umiejetność wysyania many u Widm i tak jest słaba... Kradzież pocisków za to sytuacyjna. Jeśli wróg nie ma wozu z amunicją to śmiało można jej użyć na przeciwnikach takich jak krasnoludzcy włócznicy lub matrony cienia ( z racji małej ilości amunicji)
4.Wampirzy Lord- Choć to kolejny trudny wybór gdyż Książe ma lepsze staty, mimo wszystko powstrzymywani kontrataku to zawsze był potęzny atut w serii HoMM i dziala w 100% minimalizując straty i dajac okazje do bezpiecznych ataków. Torpor nie jest umiejetnością złą jednak lepiej jest jej używac gdy bohater ma umiejetnosc " Szczęścieżołnierza"
5.Liszmistrz- to był tak naprawde pojedynek chmura vs wskrzeszanie. Darmowy revive zawsze w cenie oszczedzajac naszemu bohaterowi tury na rzucanie innych przydatnych zaklęć
6.Kostucha- lepsze staty w porownaniu do Banshee. Obie umiejętnosci jednostek słabe. W przypadku kostuch mozna uzyc umiejetnosci gdy mamy ich mało i obawiamy sie kontrataku lub przeciwnik odbija obrażenia/ W przypadku Banshee umiejetnosc zawsze robi mniej obrażen od podstawowego ataku=useless
7.Upiorny Smok- bardziej ofensywny(staty) w porównaniu do Widmowego. Darmowy smutek na poziomie eksperckim zawsze w cenie gdyż to zaklęcie i tak nie wystepuje w formie grupowej jak Klątwa ktorą zapodają Widmowe na jeden cel na poziomie zaawansowanym

Inferno
1.Chowaniec- Oddawanie many bohaterowi przeważa nad oddawaniem many czartom ktore jest sytuacyjne z racji wybranego ulepszenia do czartów
2.Rogata Bestia- Choć to był trudny wybór to umiejetność Skoku zadaje spore obrażenia i daje dużą mobilność tej całkiem wolnej jednostce. Mimo to nie uważam by umiejętność Eksplozji u Nadzorcy była słaba, również można jej użyc w korzystny sposób
3.Ognisty Ogar-Bezapelacyjnie lepsze ulepszenie... atak na 6 pól jest po prostu masakrą na polu bitwy
4.Uwodzicielski Sukkub- jedna z lepszych umiejętności w grze, przejmowanie kontroli nad jednostkami niezaleznie od ich ilosci może odmienić losy bitwy i oszczędzić wielu strat. Nie Działa może na Tytanów ale zawsze mozna jej wtedy użyć na Rakshasy lub inne spore jednostki by tychże zablokować
5.Koszmar-Cieżko było zdecydować co tak naprawde jest bardziej przydatne gdyż znowu decydowały umiejetności. Wybór ułatwily mi obrazy strat jednostek tylko z racji tego ze stoją obok nich Koszmary
6.Czarci Pomiot-Nie rzuca zaklęć ale nie ukrywajmy... rzucanie zaklęć w kazdej jednostce odpada w pożniejszych fazach gry z racji skalowania ,ktore w pewnym momencie sprawia ze podstawowe ataki są silniejsze od zaklęć. Tak samo jest w przypadku Czartów. Dodatkowo ostrze masakry jest niszczycielskie idealne do niszczenia licznych oddziałów. Pokazuje to przypadek w ktorym 5 Czarcich Pomiotów atakuje 200 Chowanców niszcząc 26 z racji ataku plus dodatkowe 100 z racji ostrza. O wiele lepszy wybór od Lorda
7.Arcydiabeł- Statystyki ofensywne i defensywne ma niższe od Arcydemona mimo wszystko nadrabia inicjatywą i szybkościa, plus umiejętnosc jednostki do przyzywania Czartów w przypadku strat jest o wiele lepsza od " nieodpartej teleportacji", która zmienia niewiele.
21
Kwi
tomosz
książęta wampirów - najlepsza jednostka czwartego poziomu ( nie licząc arcymagów )
30
Cze
Ziperro
Inferno:
Fajny balans jednostek. tu mam najw rozterki zawsze.

1. Alternatywa lepsza do walki z Neutralami, bo lepszy dmg. Na Finalną Bitwę(FB) wybrałbym jednak Chowańca. Grając vs Przystań lub Loch przy dużej ich liczbie, niemal pozbawimy ich magii. Zwłaszcza,że po użyciu bramy kopia tez zabierze mane Smile

2. Alternatywa- tu akurat wybór jest prostszy. Skok lepszy niż eksplozja i tyle.

3. Tu podobnie jak z 1 poziomem. Na Neutrale lepsze Cerbery, bo więcej dmga. Na FB Ogary, bo bardziej zaszkodzą swoim ognistych oddechem na każdej z głów.

4. I znów to samo. Alternatywa lepsza na neutrale z Hipnozą, a Łańcuchowy strzał na FB, bo myślący gracz oczyści zahipnotyzowanego bądz od razu wybije sukkuby. Poza tym mało kto lubi strelcami Władczynie bićmając w perspekyuenie odwet łańcuchowy ( No Mistyk się nie zlęknieSmile )

5. Alternatywa- tu też Prosty wybór. Lepsze staty, poza 1 ini mniej, za to umka mocniejsza.

6. Norma przy inferno u mnieSmile Lord na Neutrale, bo używam go wtedy w zasadzie jako rzucacz wrażliwości, a konie Cerbery i dIabły cisną Na FB Pomiot lepszy, bo staty większe ma i ciekawą umkę.

7.Tu Zwykle ulepszenie lepsze. Mimo gorszych statów świetna umka vs beznadziejna Alternatywy. Już miałem taką sytuację fajną: Arcy zrobil Bramę, Lord też. 2 x przywolane Czarty ze zwłok koni i psów też dały brame i było na polu walki 6 Lordów i 2 Diabły xD Grałem Nymusem.

Trupki:
To co z nimi zrobili wola o pomstę do nieba! Słabiutko.
Biorę:

1. Alternatywa- jedyna porządna i bezapelacyjnie lepsza. Jedynie na samym początku na podbój Tartaku i Rudy biorę Łuczników.

2. Zwykle ulepszenie lepsze. Ma pewniejsze obrażenia, umkę wielkrotnego użytku kosztem 2 HP tylko.

3. Tu w zasadzie nie mam faworyta. Obie umki mało użyteczne( chociaz ta Poltergiesta gorsza chyba). Widmo 1 ini więcej, za to Poltergiest 1 szybkości więcej. Wybieram widmo, bo jednak raz na ruski rok umki użyję i wolę te 1 ini kosztem 1 szybkości. i Rózowy duch genderem mi zalatuje xD

4. Zwykłe ulepszenie. Alternatywa to porażka. Mimo większego dmg, szybkości iżycia nie rekompensuje braku kontry. Torpor to za duża loteria. W bitwie wielkiej 3 razy z rzędu nie wszedł, i było po Wampirkach. Od tej pory ich nie używam. I Na neutrale Lordy też się lepiej sprawują.

5. Zwykłe ulepszenie. Alternatywę biorę tylko we wczesnej fazie, kiedy ich wskrzeszenie jest odczuwalne i ma się mało many. Potem traci to na znaczeniu, a Chmurka Arcylisza lepsza.

6. Zwykle ulepszenie. Banshee ma denną umkę i gorsze obrażenia. Musiałby ją otoczyć jednostki z niskim morale, aby byla efektywna, a gracz taki głupi nie jest. Kostucha umką też nie powala, ale lepsze staty ma.

7.Obie opcje warte fatygi. Jak nie mam Magii mroku, biorę Widmowe, jak mam Cienia. Ale wizualnie wole Widmowe jakoś.
25
Lip




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.158.x.x
157.55.x.x
115.171.x.x
40.77.x.x
85.202.x.x
217.182.x.x
5.135.x.x
157.55.x.x
54.159.x.x
83.26.x.x
174.129.x.x
78.11.x.x
193.124.x.x
185.125.x.x
188.146.x.x
83.11.x.x
217.182.x.x
MSN spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 20 gości. (Razem: 20)