Artefakty w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:48
♦ Czytany: 25370 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Opis artefaktów w Heroes of Might and Magic III

Artefakty do noszenia na głowie:

Ikona Nazwa Funkcja
Hełm Alabastrowego Jednorożca +1 do wiedzy.
Hełm z Czaszki +2 do wiedzy.
Hełm Chaosu +3 do wiedzy.
Korona Najwyższego Maga +4 do wiedzy.
Piekielna Przyłbica +5 do wiedzy.
Korona ze Smoczych Zębów +4 siły czarów i wiedzy.
Hełm Piorunów +10 do wiedzy, -2 do siły czarów.
Hełm Morskiego Kapitana Zwiększa zasięg na morzu, pozwala przywoływać i niszczyć okręty, chroni przed działaniami wirów.
Kapelusz Merlina Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia 5-tego poziomu.
Hełm Niebiańskiego Oświecenia +6 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.


Artefakty do noszenia na szyi:

Ikona Nazwa Funkcja
Wisior Opamiętania Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie berseker.
Wisior Trzeciego Oka Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie oślepienie.
Wisior Świętości Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie klątwa.
Naszyjnik Życia Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie fala śmierci.
Naszyjnik Śmierci Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie zniszczenie nieumarłych.
Naszyjnik Wolnej Woli Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie hipnoza.
Wisior Polaryzacji Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie błyskawica.
Wisior Pamięci Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie zapomnienie.
Medal Negocjatora Obniża koszty poddania się.
Kołnierz Czarowania Wydłuża działanie czarów o jedną turę.
Amulet Interferencji +5% do odporności magicznej.
Naszyjnik Zwinności Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 1.
Naszyjnik Smoczych Zębów +3 siły czarów i wiedzy.
Niebiański Naszyjnik Błogosławieństwa +3 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Naszyjnik Odwagi +3 do szczęścia i morale.
Amulet Grabarza +5% do umiejętności nekromancja.
Naszyjnik Żeglugi Zwiększa zasięg na morzu.


Artefakty do noszenia na piersi (tors):

Ikona Nazwa Funkcja
Pancerz ze Skamieniałego Drewna +1 do siły czarów.
Klatka Żebrowa +2 do siły czarów.
Zbroja z Łusek Bazyliszka +3 do siły czarów.
Tunika Króla Cyklopów +4 do siły czarów.
Piekielny Napierśnik +5 do siły czarów.
Kirys Tytana +10 do siły czarów, -2 do wiedzy.
Tunika Przeciwwagi +10% do odporności magicznej.
Zbroja ze Smoczych Łusek +4 do ataku i obrony.
Cudowna Zbroja +1 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.



Artefakty do noszenia na ramionach:

Ikona Nazwa Funkcja
Szata Niewiernego Uniemożliwia rzucanie czarów z poziomu 3-ciego i wyższych.
Szarfa Ambasadora Obniża koszty poddania się.
Szata Czarowania Wydłuża działanie czarów o trzy tury.
Narzuta Prędkości Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 2.
Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł +2 siły czarów i wiedzy.
Odrastający Płaszcz z Kryształu Dodaje 1 kryształ dziennie.
Kaptur Wampira +10% do umiejętności nekromancja.
Skrzydła Anioła Bohater może latać.



Artefakty do noszenia na rękach:

Ikona Nazwa Funkcja
Rękawice Jeźdźca Zwiększa zasięg na lądzie.



Artefakty do noszenia na palcach:

Ikona Nazwa Funkcja
Pierścień Witalności Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 1.
Pierścień Życia Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 1.
Pierścień Dyplomaty Obniża koszty poddania się.
Pierścień Czarowania Wydłuża działanie czarów o dwie tury.
Pierścień pośpiechu Zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 1.
Zastygłe Oko Czerwonego Smoka +1 do ataku i obrony.
Zastygłe Oko Czarnego Smoka +1 do szczęścia i morale.
Niewyczerpany Pierścień Siarki Dodaje 1 porcję siarki dziennie.
Pierścień Miliona Klejnotów Dodaje 1 klejnot dziennie.



Artefakty do noszenia w prawej ręce (oręż):

Ikona Nazwa Funkcja
Topór Centaura +2 do ataku.
Miecz Rycerza Śmierci +3 do ataku.
Korbacz Króla Gnolli +4 do ataku.
Ogrza Maczuga Chaosu +5 do ataku.
Miecz Ognia Piekielnego +6 do ataku.
Gladius Tytana +12 do ataku, -3 do obrony.
Język Czerwonego Smoka +2 do ataku i obrony.
Miecz Sądu Ostatecznego +5 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Ostrze Armageddonu +3 do ataku, obrony, siły czarów, +6 do wiedzy, dodaje do księgi czarów zaklęcie Armageddon na poziomie eksperckim, jednocześnie wszystkie jednostki w armii bohatera są niewrażliwe na ów czar.



Artefakty do noszenia w lewej ręce (tarcze):

Ikona Nazwa Funkcja
Tarcza Krasnoludzkiego Lorda +2 do obrony.
Tarcza Wyjącej Śmierci +3 do obrony.
Puklerz Króla Gnolli +4 do obrony.
Tarcza Szarżującego Ogra +5 do obrony.
Tarcza Potępionego +6 do obrony.
Tarcza Obrońcy Niebios +12 do obrony, -3 do ataku.
Tarcza ze Smoczych Łusek +3 do ataku i obrony.
Lwia Tarcza Odwagi +4 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.



Artefakty do noszenia na nogach:

Ikona Nazwa Funkcja
Nagolenniki ze Smoczych kości +1 siły czarów i wiedzy.
Sandały Świętego +2 do ataku, obrony, siły czarów i wiedzy.
Buty Odporności +15% do odporności magicznej.
Buty Umarlaka +15% do umiejętności nekromancja.
Buty Szybkości Zwiększa zasięg na lądzie.
Buty Lewitacji Bohater może chodzić po wodzie.



Artefakty, które działają TYLKO, gdy są noszone w AKTYWNYM ekwipunku:

Ikona Nazwa Funkcja
Kula Firmamentu Obrażenia od magii wiatru wzrastają o 50%.
Kula Bezkresnej Ziemi Obrażenia od magii ziemi wzrastają o 50%.
Kula Nieposkromionego Ognia Obrażenia od magii ognia wzrastają o 50%.
Kula Ulewnego Deszczu Obrażenia od magii wody wzrastają o 50%.
Zwój z Zaklęciem Gdy w ekwipunku, dodaje przypisany sobie czar.
Księga Magii Powietrza Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii powietrza.
Księga Magii Ziemi Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii ziemi.
Księga Magii Ognia Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii ognia.
Księga Magii Wody Dodaje do księgi czarów wszystkie zaklęcia z kręgu magii wody.
Kula Permanencji Wszystkie jednostki są niewrażliwe na zaklęcie rozproszenie.
Kula Prohibicji Uniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy.
Złoty Łuk Oddziały strzelają bez kar za odległość od celu.
Fiolka Żywej Krwi Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek o 2.
Kula Wrażliwości Niweluje wszystkie naturalne odporności jednostek na magię.
Kajdany Wojny Uniemożliwia poddanie się i ucieczkę z pola walki Tobie i przeciwnikowi.
Medal za Odwagę +1 do morale.
Herb Męstwa +1 do morale.
Znak Dzielności +1 do morale.
Czterolistna Koniczynka +1 do szczęścia.
Karty Tarota +1 do szczęścia.
Szczęśliwa Figurka +1 do szczęścia.
Duch Depresji Niweluje działanie morale na polu bitwy.
Klepsydra Czarnej Godziny Niweluje działanie szczęścia na polu bitwy.
Głowa Legionisty Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek szóstego poziomu o 1 na tydzień.
Ręce Legionisty Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek piątego poziomu o 2 na tydzień.
Tors Legionisty Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek czwartego poziomu o 3 na tydzień.
Lędźwie Legionisty Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek trzeciego poziomu o 4 na tydzień.
Nogi Legionisty Jeśli bohater jest w zamku, zwiększa przyrost jednostek drugiego poziomu o 5 na tydzień.
Bezdenna Sakiewka ze Złotem Dodaje 500 szt. złota dziennie.
Bezdenny Worek ze Złotem Dodaje 750 szt. złota dziennie.
Bezdenna Sakwa Złota Dodaje 1000 szt. złota dziennie.
Niewyczerpany Wóz z Drewnem Dodaje 1 drewno dziennie.
Niewyczerpany Wagon z Rudą Dodaje 1 rudę dziennie.
Bezdenny Flakon Rtęci Dodaje 1 kociołek rtęci dziennie.
Teleskop +1 do zasięgu wzroku.
Luneta +1 do zasięgu wzroku.
Figurka Percepcji +5% do umiejętności sokole oko.
Figurka Wartownika +10% do umiejętności sokole oko.
Emblemat Zrozumienia +15% do umiejętności sokole oko.
Amulet Manny Odnawia dodatkowy punkt manny na dzień.
Talizman Manny Odnawia dodatkowe dwa punkty manny na dzień.
Mistyczna Kula Manny Odnawia dodatkowe trzy punkty manny na dzień.
Łuk z Elfiej Wiśni +5% do umiejętności łucznictwo.
Cięciwa z Grzywy Jednorożca +10% do umiejętności łucznictwo.
Strzały z Anielskimi Piórami +15% do umiejętności łucznictwo.
Flakon Smoczej Krwi +5 do ataku i obrony dla wszystkich smoków w armii bohatera.


Opracowanie: Luk
konrad0
ekstra
21
Maj
KILLER1990
Powiem lepiej mega super miałem księgę z zakresu magi ognia wody,powietrza i buty lewitacji to co akurat pamiętam
07
Cze
-alfalf18-
super 3 heroes na prezydenta najlepsza część
14
Cze
larkanni6
Z jakiego gatunku smoków pochodziła Mutare po wypiciu smoczej krwi?
21
Cze
Lady Ninde
Wydaje mi się,że była czarnym smokiem. Ewentualnie czerwonym. Choć najbardziej prawdopodobne,że, jako smocza królowa, sama sobą tworzyła zupełnie odrębny rodzaj smoka.
25
Cze
tytan1997
O kilku najfajniejszych zapomniał np. płaszcz nieumarłego króla, źródło maga . Zle zgadzam się 3 to najlepsza do tej pory część.
29
Cze
Zehir9921
tytan1997 - jak wchodzisz na artefakty to masz dwie zakładki: atrefakty i sety artefaktów - Setów artefaktów nie ma, bo są to składnie kilku artefaktów. Brakuje tutaj graala, ale co tu pisać - daje przewagę i tyle, a co do panien/panów: larkanni6 i Lady Ninde to nie ten temat i zrobiony został offtopic. Wracając do tematu... Podoba mi się w tych artefaktach,że można ich posiadać znacznie więcej niż w zeszłych częściach i to,że w przypadku artefaktów, które działają w aktywnym ekwipunku jest kilka takich które dają taki sam bonus i łatwiej takie znaleźć np. 1 morale , 1 szczęście, 1 zasięg wzroku.
14
Kwi
niedoceniony
Smocz fiolka i ostrze armageddonu były artefaktami, które pojawiły się dopiero w dodatku Ostrze Armagedonu, więc jak ktoś ma The Restoration of Erathia, to niech się nie dziwi, jak nie znajdzie ich w grze i w edytorze.

Będą artefakty z WOGA?
14
Cze




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.81.x.x
95.163.x.x
91.121.x.x
185.129.x.x
217.182.x.x
46.229.x.x
Google spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)