Bohaterowie Wrót Żywiołów w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:24
♦ Czytany: 21118 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Wrota Żywiołów w Heroes of Might and Magic III

Żywiołaki

Żywiołaki, to elementalni słudzy natury, wezwani w obronie świata. Tylko najlepsi przedstawiciele swojego żywiołu mogą prowadzić armie matki natury do zwycięstwa.


Lacus
Początkowe umiejętności: Zaawansowana taktyka.
Specjalizacja: Żywiołaki wody i lodu otrzymują +2 do ataku.
Biografia: Konkurencja do objęcia dowodzenia była ogromna. Pomimo tego, Lacus wygrała dosyć łatwo, głównie dzięki swoim umiejętnościom taktycznym.


Kalt
Początkowe umiejętności: Podstawowa taktyka, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Żywiołaki wody i lodu otrzymują +2 do ataku.
Biografia: Zawsze szybko się uczył. Powołanie do obrony świata traktuje jako jeszcze jedna okazja do poszerzenia horyzontów.


Ignissa
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Żywiołaki ognia i elektryczności otrzymują +1 do ataku, +2 do obrony i +2 do obrażeń.
Biografia: Cztery lata temu, potężny mag przyzwał Ignisse do tego świata. Niestety nie potrafił jej odesłać skąd przybyła, więc tułała się po tym świecie do czasu wezwania do obrony świata.


Fiur
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Żywiołaki ognia i elektryczności otrzymują +1 do ataku, +2 do obrony i +2 do obrażeń.
Biografia: Umysł ma młody a umiejętności niesprawdzone, jednak jego zaciekłość nie ma sobie równych. Prawdopodobnie on będzie prowadził główne siły natarcia.


Thunar
Początkowe umiejętności: Podstawowe finanse, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Żywiołaki ziemi i magmy otrzymują +2 do ataku, +1 do obrony i +5 do obrażeń.
Biografia: Spędziła wiele lat koło stolicy Erathii, szkoląc się w finansach i taktyce wojennej. Jej dociekliwość i respekt zapewniły jej miejsce w armii natury.


Erdamon
Początkowe umiejętności: Podstawowe finanse, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Żywiołaki ziemi i magmy otrzymują +2 do ataku, +1 do obrony i +5 do obrażeń.
Biografia: Starożytny lord magmy, spoczywał przez wieki pod górami Eofol'u. Gdy usłyszał wezwanie, z miłą chęcią poprzysiągł wygonić Kreegan'ów z powierzchni ziemi.


Passis
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Żywiołaki myśli i magii otrzymują +3 do ataku i +3 do obrony.
Biografia: Passis od zawsze fascynuje sie każdym kto jest materialny. Obszerne badania i liczne interakcje przesądziły o jej powołaniu do armii natury.


Monere
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa logistyka.
Specjalizacja: Żywiołaki myśli i magii otrzymują +3 do ataku i +3 do obrony.
Biografia: Będąc tworem czystej energii, jego pociąg do materialnych form życia jest równie wielki, co jego radość z braku ograniczeń. Właśnie ta ciekawość zapewniła mu miejsce w armii żywiołów.


Elementaliści

 

Elementaliści są bezpośrednio połączeni z wybranym przez siebie żywiołem, szybko osiągając w nim mistrzostwo. Ta wieź daje im znaczną przewagę nad czarodziejami i czarnoksiężnikami.


Brissa
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia powietrza.
Początkowe zaklęcie: Przyśpieszenie.
Specjalizacja: Siła czaru przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Wyruszyła na wojnę dawno temu, jeszcze przed ukończenie szkolenia. Teraz, braki w treningu nadrabia doświadczeniem.


Aenian
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia powietrza.
Początkowe zaklęcie: Promień osłabienia.
Specjalizacja: Podczas rzucania zaklęcia promień osłabienia, moc zwiększa sie o 2.
Biografia: Aenian jest dżinem i nie byłoby w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że w przeciwnieństwie do reszty swojego rodzaju, jest niedoskonały. Przez wieki pracował nad skazą w swoim istnieniu, stając się specjalistą magii powietrza.


Gelare
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia wody.
Początkowe zaklęcie: Rozproszenie.
Specjalizacja: Gelare wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Gelare od urodzenia odznaczał się ogromnym intelektem. Zawsze cichy i opanowany, nie kwestionował wezwania Wrót Żywiołu.


Ciele
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia wody.
Początkowe zaklęcie: Magiczna strzała.
Specjalizacja: Obrażenia od magicznej strzały są zwiększone o 50%.
Biografia: Dorastając blisko oceanu, Ciele zawsze czuła więź z bezkresnymi wodami. Podróżowała po świecie szukając powołania, aż poczuła wezwanie od samej natury.


Inteus
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Żądza krwi.
Specjalizacja: Siła czaru żądza krwi rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Za młodu, kontrola nad ogniem zapewniła mu miejsce w trupie błaznów. Mówiono nawet, że jest synem żywiołaka. Pewnej nocy usłyszał wezwanie, na które bez zawahania odpowiedział.


Luna
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Ściana ognia.
Specjalizacja: Zaklęcie ściana ognia zadaje podwójne obrażenia.
Biografia: Niegdyś czarodziejka Enroth. Gdy poczuła wezwanie natury wyruszyła do Erathii, gdzie porzuciła żywioł wody na rzecz ognia.


Grindan
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ziemi.
Początkowe zaklęcie: Spowolnienie.
Specjalizacja: Grindan wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Krasnoludy kochają złoto. Jedni bardziej od drugich. Żaden jednak nie posiada tak ogromnego talentu odnajdywania rud co Grindan.


Labetha
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Kamienna skóra.
Specjalizacja: Zaklęcie kamienna skóra dodaje jeszcze +3 do obrony.
Biografia: Dorastała w biedzie. Jej rodzice zostali zabici podczas wojny. Przygarnięta i wychowana przez enty, szybko pozyskała moc władania ziemia. Na wezwanie odpowiedziała bez wahania.


Opracowanie: Luk

Pietrek
Ja zawsze wybieram Erdamona Lubieżywiołki ziemi
29
Sie
Zehir9921
Osobiście z bohaterów Wroty Żywiołów bym nie brałżadnego Smile , z powodu braku solidnych umiejętności. Ale jeśli już miałem wybierać to brałem Ciele oraz Lunę. Ciele brałem z powodu posiadania mądrości magii wody i troszkę silniejszej magicznej strzały, co się przydawało w trudniejszych poziomach trudności, gdzie początek jest najważniejszy. Lunę zacząłem brać w połączeniu z Żywiołakami Ognia oraz feniksami, które miały odporność na Ścianę ognia, a ponieważ ma podstawki mądrości i m. ognia może ona rzucić efektywny berserk z dobrze prowadzonymi jednostkami odpornymi na ogień i jej silną ścianą.
14
Kwi
kwarcowy smok
Kalt rządi
31
Lip
Brissa77
Brissa i Aine to najfajniejsze postacie ever.
23
Sie




Włącz odtwarzacz
Port Orków
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
52.205.x.x
3.95.x.x
37.47.x.x
44.222.x.x
34.229.x.x
40.77.x.x
3.235.x.x
78.159.x.x
107.23.x.x
23.20.x.x
157.55.x.x
5.173.x.x
44.213.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 14 gości. (Razem: 14)