Bohaterowie Lochu w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:15 ♦ Czytany: 22202 razy ♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Loch w Heroes of Might and Magic III Bohaterowie kampanii
Mutare |
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe finanse, podstawowa taktyka. |
Początkowe zaklęcie: | Magiczna strzała. |
Specjalizacja: | Wszystkie smoki w jej armii otrzymują +5 do ataku i +5 do obrony. |
Biografia: | Jej wyjątkowy talent do dowodzenia smokami podczas bitwy, zapewnił jej szybki awans pośród władców Nighonu. |
Mutare Drake |
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe finanse, podstawowa taktyka. |
Początkowe zaklęcie: | Magiczna strzała. |
Specjalizacja: | Wszystkie smoki w jej armii otrzymują +5 do ataku i +5 do obrony. |
Biografia: | Po wypiciu flakonu smoczej krwi, Mutare zmieniła się w świadomego smoka. Wielu uważa, że jej metamorfoza spełnia przepowiednię o nadejściu Smoczego Ojca. |
Władcy
Władcy budują lochy, aby schować bogactwa nagromadzone podczas podbojów. Znani z zastraszania, są kojarzeni z wojownikami, jednak znają się również na magii. Często noszą zbroję mającą jeszcze bardziej przerażać przeciwnika.
Ajit
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa odporność, podstawowe dowodzenie. |
Specjalizacja: | Ajit zwiększa atak i obronę wszystkich złych oczu i beholderów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego. |
Biografia: | Ajit dokładnie przestudiował zapiski szalonego czarodzieja/naukowca Agara- stworzyciela beholderów i złych oczu. Teraz tworząc ich „lepszą rasę”, stały się jeszcze bardziej niebezpieczne. |
Arlach
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa atak, podstawowa artyleria. |
Specjalizacja: | Uferin zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Arlach to jeden z niewielu troglodytów dopuszczonych do prowadzenia armii Nighon’u. Jest znany ze swojego kunsztu w posługiwaniu się balistą, co niewątpliwie jest wartościowa cechą. |
Dace
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa taktyka, podstawowy atak. |
Specjalizacja: | Dace zwiększa atak i obronę wszystkich minotaurów i minotaurów królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Dace narodził się w klanie wojowników i był szkolony przez mistrza starszego niż sam czas. Jest nieocenionym dowódca Nighon’u, zwłaszcza minotaurów. |
Damacon
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowany atak. |
Specjalizacja: | Damacon wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy. |
Biografia: | Zawsze był wśród troglodytów popychadłem, jednak miał niezwykły talent odnajdywania złota. Mógł poświęcać go duże ilość aby tylko zostać dowódcą. |
Gunnar
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa taktyka, podstawowa logistyka. |
Specjalizacja: | Gunnar otrzymuje 5% bonus do umiejętności logistyka na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Gunnar służył jako zwiadowca, przewodnik i ochroniarz, zanim ostatecznie przydzielono mu garnizon na obrzeżach Nigchon’u. Braki w inteligencji zastępuje instynktem. |
Lorelei
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe odkrywanie. |
Specjalizacja: | Lorelei zwiększa atak i obronę wszystkich harpii i harpich wiedźm w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego. |
Biografia: | Gdy była mała, zabłądziła w sieci tuneli. Przygarnięta i wychowana przez harpie, ostatecznie dobrowolnie postanowiła służyć władcom podziemi. |
Synca
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa dowodzenie, podstawowa nauka czarów. |
Specjalizacja: | Synica zwiększa atak i obronę wszystkich manikotor i chimer w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego. |
Biografia: | Synca kiedyś żyła na powierzchni, jednak lojalnie służy władcom lochów. Mimo wszystko woli wielkie, otwarte przestrzenie od ciasnych i zamkniętych jaskiń Nighonu. |
Shatki
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe łucznictwo. |
Specjalizacja: | Shatki zwiększa atak i obronę wszystkich troglodytów i piekielnych troglodytów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego. |
Biografia: | Pomimo braku oczu ma doskonały zmysł bitewny. Jego hordy troglodytów budzą postrach, zwłaszcza w ciemnych korytarzach lochów. |
Czarnoksiężnicy
Czarnoksiężnicy zgłębiają tajniki magii aby osiągnąć własne, samolubne cele. Bardziej niż ktokolwiek inny, chcą zgłębić tajniki czarnej magii. Często używają jej do zmieniania własnych cech.
Alamar |
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów. |
Specjalizacja: | Siła czaru wskrzeszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Alamar służył Archibaldowi Żelaznej Pięści podczas wojny i ledwie uszedł z życie po jego przegranej. Od tamtej pory żyje w Nighon i potajemnie służy władcom lochów. |
Darkstorn
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa nauka. |
Specjalizacja: | Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Darkstorn wyzywał i zwyciężał (z małym użyciem magii) kolejnych wojowników Nighon’u. Kiedy w końcu znalazł się na szczycie, ujawnił swoją całą potęgę. Od tamtej pory nikt go jeszcze na pojedynek nie wyzwał. |
Deemer
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowe odkrywanie. |
Specjalizacja: | Siła czaru deszcz meteorytów rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Deemer za młodu prawie sam się zabił. Jego potęga magiczna była zbyt wielka dla niego do kontroli i stwarzała zagrożenie dla niego i innych. Odkąd nauczył się nad nia panować jest więcej niż niebezpiecznym przeciwnikiem. |
Geon
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko. |
Specjalizacja: | Geon otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Geon ma niespotykaną zdolność wnikania do umysłu innego czarodzieja, czytania jego myśli, a nawet nauki zaklęcia kiedy przeciwny mag je rzuci. |
Jaegar
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm. |
Specjalizacja: | Geon otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Niecodziennym zjawiskiem jest troglodyta jako władca, tym bardziej czarnoksiężnik, jednak Jaegar wiele razy udowodnił swoją wartość. Mówi, że codzienna medytacja jest kluczem do sukcesu.
|
Jeditte
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowana mądrość. |
Specjalizacja: | Siła czaru wskrzeszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Mówi się, że Jeddite widział twarz Zenofex’a, jednak fakt że wciąż żyje sprawia, że mało kto w to wierzy. On sam nigdy nie potwierdził ale i nie zaprzeczył. |
Malekith
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny. |
Specjalizacja: | Malekitch otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Nikogo nie dziwi, że minotaur zasłynie jako wojownik, jednak sposób w jaki Malakitch posługuje się magią, stawia pod znakiem zapytania potęgi niektórych najlepszych magów powierzchni. |
Sephinroth
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja. |
Specjalizacja: | Sephinroth wytwarza jeden dodatkowy kryształ dla królestwa, któremu służy. |
Biografia: | Sephinroth twierdzi, że jest córką króla Gryfie serce. Jego zaprzeczenie, jako że to co mówi jest prawdą, podsyciło tylko jej nienawiść do Erathii, którą ma nadzieje kiedyś podbić. Jako przygotowanie do zemsty, przyłączyła się do władców lochów będąc jak na razie jedyną kobietą noszącą ten tytuł. |
Opracowanie: Luk
|